Jump to content

Demontarea turbinei


Nautilus
 Share

Postare recomandată

In sfarsit, am facut rost de termostat :D dar mai trebuie montata si tija prin care se actioneaza clapele din carcasa turbinei

Am cateva intrebari, pentru cine a mai facut de-astea:

1. Se poate scoate carcasa tubinei fara a demonta carburatorul?(mentionez ca tuburile mele de benzina sunt scoase in afara carcasei)

2. Clapele de preincalzire(actionate de termostat, inchid debitul de aer) sunt fixate de carcasa turbinei sau de tablele de racire de deasupra cilindrilor?

3. Cum se fixeaza tija care vine de la termostat in "bara" pe care sunt prinse clapele?(n-are filet, siguranta sau alte dracii)

Va multumesc

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radio Erevan raspundie:

1. Draga ascultatorule, din pacate turbina nu poate fi scoasa fara a inlatura in prealabil carburatorul decat daca motorul nu se afla instalat pe masina, extragerea turbinei facandu-se sub un anumit unghi, dupa ce in prealabil ai demontat capota si urechile de prindere;

2. Ansamblul de flapsuri se fixeaza cu cate 2 suruburi, in fata si in spate, de corpul turbinei si nu de tablele de racire;

3. Tija care uneste termostatul de flapsuri se insurubeaza in termostat si se introbaga in bratul parghiei comune pentru cele doua perechi de flapsuri, fiind asigurata prin saiba (?)/arc (?)/evazata prin presare de catre fabricant pentru a nu iesi din gaura parghiei(?)...

Sincer nu mai stiu pentru ca ansamblul meu de flapsuri era complet si nu am avut ce sa repar la el. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect raspuns....

ar mai fi o varianta sa scoti turbina daca demontezi caroseria masinii de pe sasiu....atunci ai acces la absolut tot

:ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radio Erevan raspundie:

1. Draga ascultatorule, din pacate turbina nu poate fi scoasa fara a inlatura in prealabil carburatorul decat daca motorul nu se afla instalat pe masina, extragerea turbinei facandu-se sub un anumit unghi, dupa ce in prealabil ai demontat capota si urechile de prindere;

2. Ansamblul de flapsuri se fixeaza cu cate 2 suruburi, in fata si in spate, de corpul turbinei si nu de tablele de racire;

3. Tija care uneste termostatul de flapsuri se insurubeaza in termostat si se introbaga in bratul parghiei comune pentru cele doua perechi de flapsuri, fiind asigurata prin saiba (?)/arc (?)/evazata prin presare de catre fabricant pentru a nu iesi din gaura parghiei(?)...

Sincer nu mai stiu pentru ca ansamblul meu de flapsuri era complet si nu am avut ce sa repar la el. :)

Merci pentru raspunsuri

Nu intentionez sa scot turbina cu totul de pe motor, doar s-o deplasez suficient ca sa pot prinde tija de flapsuri, care flapsuri sunt la locul lor. Asta inseamna cam 20cm in sus... :(

Tija mea nu se asigura, aparent, prin nimic - are filetul de la capatul de jos, unde se insurubeaza termostatul, si un carlig sus, fara canal pt. siguranta, fara filet , fara.... pe de alta parte, cum intra in "bratul parghiei comune", din moment ce bratul e pe dinafara turbinei iar tija ar trebui sa se lege de ceva dinauntru!? :(

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flapsurile din dreapta, din dreptul termostatului, au sub ele, sau intre ele, daca sunt deschise, un mic brat, curb, cu o gaura, pe acolo se baga capatul indoit al tijei, nu pe tija comuna ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilule, pot sa vin si io cand umbli, sa vad exact ce si cum? Ca io ao sist. ala tampit care baga in mashina aeru' cu care raceshte motorul, si vreau sa-mi pun din asta cu circuit separat (cu furtunele alea care ies din carc. turbinei) si vreau sa vad exact despre ce-i vorba, ca-mi si lipsesc ceva piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ca toate oamenilor, dar vedeti cum o montati la loc, pentru ca daca faceti ca mine striga lumea dupa voi cum a strigat dupa mine acu' doua zile.... "Dai foc BAI'....", :12: si stiti de ce, pentru ca tija aia de la termostat se baga prin orificiul mai mare de la chiluoasa si nu prin ala mic, asa cum a facut un destept de aici din Pitesti pe nume ALex :salut: ...Daca il bagi pe aia mica, cand se extinde termostatul, se blocheaza in peretii orificiului...si iese FUUUM!...

Inca ceva....stiu chetia asta de la un nene care are brosca de 30 de ani...vara reglezi tija aia la jumatate(clapetele sa fie deschise pe jumatate), pentru ca pana se declanseaza ia "foc" :-o .... iar iarna le inchizi complet...

:salut:

P.S. Cand fixezi turbina ai grija sa fie perpendiculara pe cilindrii, pentru ca daca nu iti sufla numai pe o parte si e de rau....SUCCES... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ca toate oamenilor, dar vedeti cum o montati la loc, pentru ca daca faceti ca mine striga lumea dupa voi cum a strigat dupa mine acu' doua zile.... "Dai foc BAI'....", :12:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai precis e un tubuletz, nu o gaura.. de asta nu se prinde tija cu nimic altceva(filet, siguranta etc)

La mine nu e tubuletz....e doar gaura - de aia am zis asa, or fi evoluat lucrurile, nu te contrazic deloc ! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!