Jump to content

Catalizator sport - sonda lambda


earthquakero
 Share

Postare recomandată

Salz.. am un Golf 3 1.8 benzina.. de ceva vreme probleme cu el.. stropi de benzina pe toba, fum negru.. recent am schimbat catalizatorul original cu unul sport crezand ca poate e cel vechi infundat sau ceva..

Nu am rezolvat nimic.. si am ajuns la concluzia ca este cu siguranta de la sonda lambda.. pe catalizatorul vechi aveam o gaura cu o iesire in afara unde banuiesc ca trebuia sa intre sonda.. dar nu aveam nimic conectat acolo..

n am stiut la momentul ala ca acolo trebuie sa intre sonda si ma rog.. mi am pus un catalizator sport.. acum vroiam sa stiu cum as putea sa fac.. sa conectez sonda acolo..

daca deschid capota vad sonda acolo in spatele motorului e noua am schimbat o recent e conectata in mufe si tot dar banuiesc ca e degeaba din moment ce nu o am conectata si in catalizator ..

vroiam sa stiu cum as putea face acum.. sa caut sa cumpar o alta sonda intreaga cu tot circuitul si cum s o bag in catalizator acolo ? trebuie neaparat sa merg la cineva sa dea gaura sa fac un sistem acolo s o conectez.. sau pot s o pacalesc in vreun fel ceva ?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda in cazul tau vine inainte de catalizator montata pe teava . Sonda lambda trebuie sa stea aproximativ cam 8-10mm in teava de evacuare pentru a citi corect concentratia de oxigen.

De ce ai pacali o sonda lambda cand in cazul tau te ajuta sa iti optimizeze amestecul deci un consum optim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci va trebuit sa montez sonda asta care mod normal iesea din catalizatorul vechi.. sa merg la cineva sa mi o monteze pe teava care intra in catalizator ?

si inca o mica intrebare.. eu n am avut niciodata aceasta sonda de la catalizator cel putin nu stiu.. dupa ce am inceput sa am probleme cu consumu mare motoru care merge cam prost am schimbat si catalizatoru am pus unul sport si nu mai are aceea iesire din el unde intra sonda mod normal p care oricum nu o aveam..

arat o poza cum am gasit pe net ca vroiam sa stiu unde se conecteaza aceasta sonda.. sa vad macar daca am mufa aia in care se conecteaza sonda asta..

deci sonda asta nu o am eu.. unde intra acel fir mod normal in ce se conecteaza ? sa caut maine la masina sa vad si eu unde e

ms

post-64363-0-61565300-1317674298_thumb.j

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai Golf 4 cu euro3 cel putin, atunci ai fi avut 2 sonde lambda, una in fata si una imediat dupa catalizator care masura eficienta catalizatorului. Ai cumva euro 3 sa ai doua sonde? Daca nu, trebuie sa fie sonda doar pe teava inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am Euro 2 nu am cred... dar stiu sigur ca mai vine o sonda si in catalizator acolo....

adica am sonda acolo sub capota in spatele motorului.. si banuiesc ca mai era una asa cum apare in poza aia.. care intra in catalizator.. ala e un catalizator de golf 3 si era exact ca al meu inainte sa bag asta sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile Euro 1 si Euro 2 e perfect : ai o sonda INAINTE de catalizator si atat. Catalziatorul ajuta la reducerea noxelor dar se poate scapa de el fara a ramane cu becuri aprinse prin bord . Masinile de la euro 3 in sus au sonda lambda dupa catalizator ce monitorizeaza functionarea catlizatorului si deci daca vei scoate catalizatorul vei ramane cu bec de motor aprins. ( practic se poate face un artificiu sa nu mai apara erori pe sonda de dupa catalizator ).

Concluzia la tine e simplu : o sonda lambda de calitate pusa cum am zis in postul de mai sus si atat. Fara catalizatoare sport si alte inventii. Acea sonda iti va regla amestecul pentru un consum optim . Acu e totul clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu azi la masina sa ma uit pe la mufe pe la astea.. e totul cam vraishte nu prea inteleg nimic.. deci din ecu vin 2 fire asa cum ti am zis ala negru si ala mov.. ala negru e intrerupt nu intra in mufa aia de la calculator.. e taiat acolo si nu vad nici de unde sa fi fost scos sau ceva.. ala mov e bine ..

ce pot sa fac in cazul asta ? eu am un consum mare stropi benzina etc.. si cred totusi ca este de la sonda ca nu este conectata cum trebuie acolo..

uite arat o poza am facut o azi sa vezi exact ce intra la mine in mufa aia de la sonda

deci acolo in ala de minus intra un fir tras de acolo pus pe piulitza aia.. si in partea cealalta la sonda intra ala mov care vine din calculator

e bine asa cum am eu ? nu trebuia sa vina ambele fire din calculator.. ? sau cum pot verifica sa vad daca merge cum trebuie sonda.. diagnoza nu pot sa fac ca nu merge nici aia

post-64363-0-46727200-1317907037_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!