Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme Modul Comfort


christensen
 Share

Postare recomandată

salutare, am si eu un vw polo 6N2 din 2001 cod motor AMF....si am urmatoarea intrebare, masina are inchdere centralizata din fabrica dar doar de la yala...adica nu cu telecomanda....recent am cumparat un kit de inchdere centralizata cu telecomanda...unde ar trebui sa conectez firele de la unitatea de comanda ce am primito...adica ma duc cu fiecare fir pana la fiecare usa sau....as putea sa le conectez numai la modulul de confort original al masini???

o schema electrica ar fi de folos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Aurelian 6n2

    11

  • christensen

    10

  • eugentim

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Polo 6n2 nu are modul de comfort. Vezi ca alarma are o schema detaliata cum se leaga la cablajul masinii in mai multe variante, atat cu actuatoare separate cat si cu pompa de vacuum ca la polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

multumesc anticipat celor care imi raspund.

 

Am un polo 6n2 2000 1.4 TDI al nevestei cu inchidere centralizata cu vacum (sau cum se spune) pe cheie (aftermarket evident de vreo 3 ani si functionala pana in prezent).

De vreo 2 luni  cand o inchid se aude cum ea incearca sa se inchida dar timpul pana la inchiderea efectiva s-a lungit progresiv ajungand sa inchida dupa un minut, timp in care pompa din portbagaj lucreaza continuu(se aude cum tot baga aer dar suna cumva ca si cum ar scapa pe undeva ).poate un tub spart  ???

De vreo 2 zile imi inchide doar pe partea stg eu inainte de a cobori inchid masina din interior pe dr . si apoi din telecomanda restul de usi si spatele.

Azi nu a mai vrut deloc sa se inchida decat dupa inchideri si deschideri repetate si cu groaza ma gandesc ca nu stiu de unde sa pornesc si cee sa fac.

Mentionez ca butucul dr  e stricat de cand o am si ....sa nu ramin sa o inchid din cheie

De deschis deschide in 2-3 secunde ca si acum 3 ani. 

mersi din nou si zile bune... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e cam greu de spus fara o analiza la fata locului. La mine de exemplu am avut 3 probleme asemanatoare :

1) era de vina actuatorul pneumatic de la usita rezervorului;

2) era de vina actuatorul pneumatic de la hayon;

3) era de vina un furtun de la usa soferului care era partial iesit din mufa de pe stalpul usii.

Faza nasoala este ca nu ai ce repara la aceste actuatoare, ele avand o membrana de cauciuc care se sparge si nu se gaseste separat ci doar actuatorul cu totul, ori nou ori SH din dezmembrari.

Acum poate scapi cu un furtun sarit de la locul lui. Rabdare, tutun si o dupa-amiaza libera ca sa te apuci de investigatii.

P.S. Suntem offtopic ca nu are nicio legatura cu ce se vrea in discutiile de pe aici.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,azi am reușit sa arunc un ochi acolo unde e pompa în spate, la inchiderea de la bușon și la ușă spate dreapta, la furtunul cel portocaliu din mănunchiuri de fire ce merge pe la baza uși pana la tapițeria de pe ușa și nimic. Mă gândesc ca dacă a murit așa încet sa nu fie pompa. O sa caut una și sa o montez pe loc și sa văd diferența. ..

Ciudat ca nu am deschis mașină 1 săptămână și tot așa merge se închide doar pe stânga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu pompa de pe golf 3 ca e asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor

Am inlocuit pompa si nimic. La fel.

Cred ca mi se arata o munca de chinez, sa schimb furtunele macar pe o parte unde nu merge , nu stiu cat metri  sa iau si nu am habar de o schema sau un traseu a lor.

Banuiesc dar am vazut de la usa din dreapta fata furtunul tot merge inainte spre motor sau nu stiu  ... :banghead:  :banghead:  :banghead:

Modificat de 23axn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

era de fapt o membrana de silicon ca o palnie transparenta ce se gaseste la incuietoarea de la rezervorul de motorina si care s-a fisurat (SAU COPT DE LA SOARE) si pe acolo pompa cand facea vacum tragea aer fals si nu se inchideau usile.

aceeas membrana siliconica este si  la inchiderea de la haion si se rupe si aia 

deci sa nu dati bani pe alte magarii pana nu verificati bine

toti ma sfatuiau sa iau actuatoare sa le schimb la toate usile(150 bucata de la dezmembrari)

sau munca chinezeasca de schimbat furtunele....

asa a fost 25 ron manopera inclusa

 

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde ai gasit acele membrane de cumparat ? Am patit-o si eu la busonul de la rezervor si am fost nevoit sa cumpar tot actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Am avut o problema cu geamul de la sofer: nu mai mergea. 
Problema: firele din burduful acela din usa erau rupte sau sectionate. Din 17 doar 2 erau intregi, 12 ciupite, 3 rupte complet.
Daca trageam de burduf geamul mergea cum trebuie (firele faceau contact).
Am taiat firele, le-am prelungit (bucati de 10-15 cm de cablu), montat totul la loc.

Problema actuala: nu mai primeste deloc comanda geamul soferului si nici oglinzile electrice. Inchiderea centralizata, geamul din dreapta si boxele merg.
Sigurantele sunt in regula, firele au fost verificate si au continuitate de la mufele macaralei, butoanelor pana la mufa din burduf. 

Oare are o problema modulul de confort al masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme Modul Comfort

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!