Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme Modul Comfort


christensen
 Share

Postare recomandată

Buna,

Am incercat sa ma conectez la modulul comfort (geamuri electrice, inchidere centrala) din poloul meu dar nu reusesc. din ce cauza? sa nu fie conectat la magistrala CAN? Ma gandesc ca trebuie sa existe acest modul, deoarece inchiderea este conectat cu geamurile electrice iar in schema inchiderii respectiv al geamurilor electrice nu am gasit aceasta conexiune.

unde este situat modulul?

A intampinat cineva asemenea problema?

Inchiderea centrala respectiv geamurile functioneaza corect!

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Aurelian 6n2

    11

  • christensen

    10

  • eugentim

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu un vag-com original(inca in germania) si acasa cu un vag-com pe usb(VCDS 10.6.4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate borna si las-o scoasa 5 minute si incearca din nou. La polo inchiderea centralizata NU e legata de modulul de confort ci de centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc cu borna scoasa.

Intre timp am scanat interfata CAN pt periferice:


VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418
Saturday,17,September,2011,14:49:20:10074Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56

VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 134840km/83785miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl
Part No: 030 906 032 AP
Component: ME7.5.10 3245
Coding: 00031
Shop #: WSC 01234
VCID: 58BB8C539283
No fault code found.
Readiness: 0000 0000-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.lbl
Part No: 6X0 907 379 B
Component: ABS 30 IE CAN V004
Coding: 05603
Shop #: WSC 01234
VCID: 43814B3F7B05
No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 601
Component: 2A AIRBAG VW51 0008
Coding: 12865
Shop #: WSC 00871
VCID: DDB51D477DA1
No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 6N0-920-xxx-17.lbl
Part No: 6N0 920 804 E
Component: KOMBIINSTRUMENT BOO V09
Coding: 02141
Shop #: WSC 20890
VCID: 306B14F3DAB3
No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN
Coding: 00022
Shop #: WSC 01234
VCID: F0EB54F39A33
No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 6X0-953-257.lbl
Part No: 6X0 953 257
Component: IMMO 0007
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: FDF5DCD61
XXXXXXXXXXXXXXXXX
No fault code found.End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos borna (o jumatate de ora am lasat) si tot nu am reusit sa ma conectez la ea.

Am scanat din nou, aceeasi rezultat ca si anterior. am incercat sa accesez modulul direct dar nici asa nu mi-a mers:

[09] - Central Electronics

[46] - Central Conv.

[35] - Central Locks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 6n nu suporta diagnoza la inchidere de aceea nu iti aspunde la diagnoza. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca nici geamurile/trapa nu le pot accesa prin interfata de diagnosticare!?

Deci daca doresc sa setez ceva la ea doar hardware se poate.. ex. sa activez optiunea de deschidere a unei singure usi trebuie sa intrerup pinul 8(maro) din mufa cu 12 pini al compresorului.

Inchidere centrala:

pompa:

Deschis = pinul 10(Alb/verde) din mufa cu 12 pini.

Inchis = pinul 7(alb/galben ) din mufa cu 12 pini.

Usi fata:

Deschis = pinul 4(Alb/verde) din mufa cu 18 pini.

Inchis = pinul 7(alb/galben ) din mufa cu 18 pini.

1. Unde vine conectat cu geamurile/trapa? deoarece rotind cheia in yala (inchis/deschis) pot controla geamurile(ridicare coborare) si sa inchid trapa.

2. trapa cum o pot deschide(fara a pune contactul), doar se inchide prin la inchiderea usilor(tin mai mult cheia rotita). pot sa il 'configurez' sa functioneze ca si geamurile, adica sa se inchida/deschida rotind cheia in yala?

ps. Nu am cheie cu radiocomanda ci din butuc inchid usile

Multumesc

Modificat de christensen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Iaras eu, cu aceeasi problema.

Am atasat schema geamurilor electrice:

post-77472-0-61256400-1317730637_thumb.j

Are o simpla conexiune, nimic extra si teoretic daca nu are nici un modul de control(limitare cursa, limitare curent sarcina) ar trebui sa 'sara' siguranta termica S43, daca tin mai mult timp actionat vreunul dintre butoane si geamul a ajuns la capat de cursa.

Geamul din dreapta cand motorul este pornit il ridic tinand mai mult pe buton, ea urca singura chiar dupa eliberarea butonului, cu cel din stanga nu face asa ceva, il ridica pana ce tin butonul actionat.

A doua treaba dupa ce ridic geamul din dreapta si tin butonul apasat geamul imi coboara ~10cm.si iar doar cel din dreapta(doar inainte de a da jos borna mi-a facut asa ceva, acuma nu imi mai face).

Prin aceasta vreau sa spun ca trebuie sa aiba un modul de control, nu doar cum este in schema. In intrerupator nu este, deoarece am desfacut pt al curata, dar nu stiu daca in motor nu are un limitator curent in sarcina.

Modificat de christensen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, in primul rand schema nu e buna, cel putin nu pt. 6n2.Butoanele de pe usa soferului au 2 pozitii : a) ridicare prin impuls; b) ridicare expres-automata.Adica atunci cand apesi (tragi) butonul o sa auzi 2 click-uri succesive pe lungimea cursei acestuia.La primul click e functia a), iar la al doilea functia b). Faza cu coboratul geamului cu 10 cm in momentul ridicarii lui se datoreaza functiei de limitare a puterii de ridicare ca o chestie de protectie de "cot scos pe geam" - vezi ca ai canalele de ghidaj si culisare a geamurilor pline cu jeg/praf, etc - da cu o carpa pusa pe surubelnita + WD40.

Acum iti dai seama ca aceste functii nu pot fi indeplinite de un buton simplu, releu si siguranta ci de un modul de confort. Daca nu l-ai gasit nici cu VAG original inseamna ca acest modul nu are legatura CAN cu ECU, sau cel putin nu in cazul tau.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim mult @Al Bundi pt. documentatia completa de mai sus. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pt ajutor.

@Aurelian 6n2 veti dreptate sunt 4 miniintrerupatoare in comutatorul pt geam: 2 coborare (trapta1/2), 2 ridicare (trapta1/2).... imi erau oxidate contactele.

Conectroul este T10(dintre care doar 5 pini ii utilizeaza):

Pini:

1 - partea de comanda(iesire)

2 - +12V iluminat(led) (intrare)

4 - partea de comanda (iesire)

5 - +12V (intrare)

6 - masa(pt led si comanda geamuri) (intrare)

prima treapta ridicare = pini:1-5

prima treapta coborare = pini:1-6

(Pinul 1 este cel comun)

a doua treapta ridicare = pini:1-4

a doua treapta coborare = pini:4-5

(Pinul comun 4)

Iar in legatura cu modulul comfort nu sunt de acord ca acela indeplineste functiile de limitare ci este integrat in carcasa motorului un modulul de control (am mai mentionat cand ajunge geamul sus/jos se aude un tacait si aceea este din usa). o alta 'dovada' in favoarea acestei 'teori' este schema atasata. vedeti conectorul de la unitatea de control J295 pini trec prin mufa T18(4,7,8) dintre care 4 si 7 sunt conectate la inchiderea centrala, iar restul vin direct de la intrerupator, nici o mufa/conector auxiliara

.

prin modul comfort inteleg un modul ce interconecteaza mai multe periferice(geamuri, inchidere centrala, alarma, radiocomanda) iar la mine 2 fire sunt conectate intre intrerupator butuc usa(ceea ce comanda si inchiderea centrala) si geamuri electrice (ceea ce comanda inchiderea/deschiderea geamurilor).

@Al Bundy multumesc pt schema, schema pusa de mine este pt comutatorul din dreapta :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off de batut in cap sunt nu s-a atasat schema, iar de verificat nu am mai verificat... eram sigur ca l-am atasat.

post-77472-0-12322900-1320774774_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!Sunt un membru nou aici pe vw forum si am intrat la sectiunea aceasta deoarece am vazut ca discutati despre modul confort la polo 6n2;as dori si eu niste sfaturi deoarece nu imi functioneaza deloc geamul electric de pe partea soferului.Am inceput sa caut problema pe etape:mai intai am desfacut usa,am scos macaraua cu motorasul si am legat motorasul la usa din dreapta pentru a vedea daca functioneaza;a mers foarte bine deci nu macaraua era de vina.Apoi am verificat butoanele de actionare,le-am dat cu spray de contact,am masurat,toti parametrii erau ok.Am incercat alta varianta-am scos borna aprox 15 min,nici asa nu a functionat.A urmat verificarea sigurantelor ptr geamurile electrice,le-am masurat erau ok.Neavand alte cunostinte m-am uitat si la switch-ul din usa soferului ptr a vedea daca functioneaza(deoarece la mine,nu stiu daca la toate modelele acestea,daca actionez geamul electric de la sofer cu usa deschisa nu merge);deci si switch-ul acela era ok.Asadar ma mai gandeam si la modulul de confort(ultima varianta dupa cunostintele mele),dar a fost nevoie sa cer ajutorul vostru deoarece nu stiu unde se afla la modelul acesta.Voi ce ziceti?Ce ar mai trebui sa verific?Stiti unde se afla modulul? Va multumesc anticipat!

Modificat de dealer10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua.

Am un polo classic din 2001, am avut probleme cu inchiderea centralizata pe vacuum si am instalat una electrica.

Acum, cand vreau sa inchid din telecomanda usile, mi se deschide geamul de la sofer. Se poate anula din modulul confort inchiderea si deschiderea automata a geamurilor? Mentionez ca geamurile functioneaza normal cu cheia in contact.

Multumesc.

Modificat de s76cris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare...Cel sau cei care au montat alarma si-au cam prins urechile. Trebuie eliminat circuitul de inchidere centralizata a masinii, adica atunci cand apesi butonul ala de pe usa care bloca portierele, nu ar trebui sa se intample nimic, daca nu a facut chestia asta e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care tiau instalat inchiderea centrala au 'racordat' si geamurile la ea, ca in momentul actionarii chei mai indelungat sa iti coboare respectiv urce geamurile, dar cam siau prins urechile actionand doar un sg geam(in viata mea nu am auzit de asa ceva, si cred ca trebuie sa detina o diploma de inginerie pt asemenea lucrare .... nici nu-mi dau seama cum au putut face asa ceva).

cei care tiau montat alarma sunt praf si nu au setat corect alarma. adica dute inapoi la mesterii tai si spunele ca ai inchidere electrica si sati seteze alarma in consecinta. daca nu stiu cei aia explicale ca impulsul de actionare a inchiderii sa nu depaseasca 1s.

Nu ai ce a te atinge de modulul comfort.

ps. cum iti alegi mesterii asa rezultat si primesti. in loc sa umble la modulul de inchidere centrala care este dotat separat cu 2 fire ce vin conectate la alarma ei tiau racordat pe cablaraiele de la butuc cheie.

Modificat de christensen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Sunt nou aici si de aceea am putin nevoie de ajutorul vostru.Am un polo din 2001 1.4,16v benzina si am o problema cu usa din dreapta spate.Atunci cand inchid masina usa ramane deschisa,siguranta nu se lasa in jos...care poate fi cauza?Daca ma poate ajuta cineva...Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuator defect, mufe oxidate, fire intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...multumesc mult si cum pot sa dau jos fata de usa pentru o verificare.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La polo 6n2 este inchidere centralizata cu pompa de vacuum, deci ai actuatoare pneumatice nu electrice astfel incat in fiecare usa o sa intre cate un furtunas pt traseul aerului comprimat. Probabil actuatorul din usa respectiva ori e blocat pe deschis, ori anulat, ori yala defecta-blocata.

Fata de usa se da jos destul de usor.Incepi cu manerele, desfaci plasticul din mijloc, cele 2 suruburi de dedesubt, apoi in partea de jos si tragi la tine, iar cand ajungi in partea de sus dupa ce tragi si iese de pe clipsuri ridici in sus apoi in fata ca sa iasa si clempusul de deschidere. O sa vezi este o chestie intuitiva. Yala are suruburile pe cantul usii,iar actuatorul este integrat in yala.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha..pare destul de simplu..sa vedem ce iese.Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme Modul Comfort

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!