Jump to content

Golf 6 - Demontare faruri si bara


GabiB77

Recommended Posts

A demontat cineva un far de pe un Golf 6? Se poate demonta fara a da bara jos, adica in afara de cele 2 urechi de sus si una undeva la mijloc, in spatele fazei lungi/DRL, mai exista vreo ureche in partea de jos? Pot compara demontarea cu Skoda Octavia 2 sau se demonteaza intai bara de pe masina? multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

In caz ca cineva nu stie ce presupune demontarea farurilor, cu tot cu bara, va prezint niste imagini sugestive:

post-3263-0-92683900-1328987929_thumb.jp

post-3263-0-28671300-1328987934_thumb.jp

post-3263-0-90879800-1328987939_thumb.jp

post-3263-0-28590800-1328987944_thumb.jp

post-3263-0-19000400-1328987949_thumb.jp

post-3263-0-85244900-1328987953_thumb.jp

post-3263-0-45890200-1328987959_thumb.jp

Edited by GabiB77
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Oricum bara nu este greu de dat jos , in schimb grila aia mi-a scos fire de par albe in cap.Am avut o randunica prinsa acolo si pana am reusit sa o scot am inebunit .Imi venea sa o iau la ciocane , daca doar nu ar fi asa scumpa

Daca nu ma insel , nu poti sa dai bara jos fara sa dai grila si grila nu iese gen Golf 5 , mai are cateva cleme ....Cele care iti mananca zilele sunt la extremitati

Are cineva un tutorial pentru grila?

Edited by manatee
Link to post
Share on other sites

Intai scoti grila si apoi bara. Pentru grila, desfaci suruburile de sus, apoi tragi de ea (cu grija). La prima vedere si mie mi s-a parut greu, dar nu e. Trebuie sa studiezi putin sistemul de prindere inainte (clemele de plastic).

Edited by KimDiesel
Link to post
Share on other sites

O data desfacuta, a doua oara e floare la ureche, problema e sa fie usor desprinsa de jos cu o surubelnita, nu sa tragi de ea ca de urechile unui iepure :D

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

In caz ca cineva nu stie ce presupune demontarea farurilor, cu tot cu bara, va prezint niste imagini sugestive:

Trebuie data jos bara complet, sau doar desfacuta pe lateral, cum se vede in poze ?

Vreau sa dau jos farul din stanga.

Edited by tuchbr
Link to post
Share on other sites

Trbuie desfacuta din ambele parti si coborata, nu e nevoie sa desfaci suruburile de jos, dar de la mijloc si de sus e nevoie pe ambele parti, inclusiv scoasa grila

Link to post
Share on other sites

Merge si data pe jumatate jos ;)

Nu are sens sa o dai pe toata jos daca schimbi doar un far.

Link to post
Share on other sites

Confirm cele spuse de Tudor... Am avut impresia ca nu coboara, dar daca se da jos grila si se desface un surub din cele doua care tin bara, se poate cobora doar jumatae de bara fara nicio torsionare ;)

Oricum atentie foarte mare la clipsarea de pe lateral, acel sistem de clipsuri de la prindere e foarte fragil, eu am tras mai serios si acum nu mai sta foarte bine, exista un luft intre bara si aripa de aproape 3 mm

Edited by GabiB77
Link to post
Share on other sites
merlin__wizard

stiti cumva daca piesa aia cu clipsurile care intra in gaurile laterale din bara se poate schimba ? Si la mine, pe partea stanga, sta prinsa doar in surubul de la roata si imi pare ca clipsurile s-au deplasat in jos. Daca stiti pe cineva care ma poate ajuta pls PM. Thanks.

Link to post
Share on other sites

Daca te referi la prinderea din lateral, adica asta , nu am studiat prea mult problema, dar se pare ca acel sistem de carlige de plastic in care sta bara sunt parte dintr-un plastic mai mare care ajunge pana sub far... N-ar fi rau sa pui o poza sa vedea despre ce spatiu vorbim, sistemul e destul de prost si s-ar putea sa fie aceeasi problema la toti care au desfacut bara cel putin de 2 ori

LE: am atasat piesa gasita in ETKA (cea incercuita, la fel cum e incercuit si codul), cum spuneam, am banuit ca este mai mare, sunt curios ce pret are si daca merita achizitionata sa vad bara prinsa la fel ca la inceput...

In cazul meu, pe partea dreapta, acel "mot" care se vede sub numarul "29" nu mai sta prin etans in aripa si din acea cauza bara sta mai "labartata" in partea de prindere cu aripa

LE2: am gasit o poza cu piesa "reala", pe net o vad la 12$, deci daca ar costa pana in 50 de lei, cred ca merita investitia

demontarea e facila, sunt doar 4 suruburi, torx T25

post-3263-0-83966600-1349716329_thumb.jp

post-3263-0-81214800-1349716642_thumb.jp

post-3263-0-01639000-1349716978_thumb.pn

Edited by GabiB77
Link to post
Share on other sites

Acel suport de bara si far costa intre 100 si 150 RON, depinde de magazin. Recomand sa luati pe original, sa nu aveti surprize.

Edited by azreil24
Link to post
Share on other sites

Ce surprize mai mari decat cel de pe masina, care se duce draq dupa ce ai umblat la bara de 2-3 ori?... Probabil sa nu se potriveasca la gauri, din prima ;)

Edited by GabiB77
Link to post
Share on other sites

Al meu Golfino, condus de prietena, a fost lovit pe partea dreapta, rezultat, suport bara/far spart, a fost inlocuit, dar cu unul AM (am aflat pe urma), bara iese putin mai in afara fata de aripa, diferenta este mica dar sesizabila, mai ales la ochii mei de CTC-ist :)) Depinde de cum il scoti si de noroc daca se duce prinderea aia, cel de pe dreapta, desi a fost data bara jos de vreo 3 ori ca nu vopsisera conform standardelor mele, are prinderea perfecta si acum :)

Edited by azreil24
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Ma poate ajuta cineva? Mi s-a spart proiectorul de ceata din dreapta la Golf 6, am cumparat unul nou insa nu stiu cum se demonteaza cel de pe masina.

 

Daca a mai facut cineva operatiunea asta va rog ajutati-ma cu informatii sau link catre detalierea demontarii proiectoarelor de ceata.

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Dai jos grila proiectorului (are niste cleme in care sta, tragi cu grija de ea) apoi desfaci surubul (e in stanga sus) in care e fixat proiectorul, il tragi cu grija spre tine si apoi scoti becul.

Link to post
Share on other sites

Pentru inlocuirea grilei centrale(cea care este intre proiectoare) trebuie data bara jos?

 

Multumesc!

 

897.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu, trebuie sa dai doar grilele de la proiectoare jos.

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca trebuie data bara jos pentru a avea acces la cleme.Tu ai reusit sa o scoti intreaga fara sa dai jos bara?

Link to post
Share on other sites

Grila de sus si cele laterale se scot usor dar cea de jos nu am reusit sa o scot fara sa dau jos bara.Am observat ca unele masini sunt mai capoase(au plasticele mai rigide).

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri