Jump to content

Golf 6 - Probleme incuietoare capac buson rezervor


danb1974
 Share

Recommended Posts

Masina e noua, inainte sa fac ture cu garantia (cel putin doua, ca prima data doar se constata), stie cineva daca pot ajunge usor la actuator sau mai bine ma abtin?

Eroarea pe vcds e tank flap short to ground, e asa din fabrica (prima data la km 6, am sters-o crezind ca e o scapare, dupa care m-am prins cine e tank flap si ca nu se incuie odata cu masina)

Pe unde ma asteptam sa fie pinul de inchidere (in partea stinga) nu e decit o gaura. Nu stiu daca accesul e prin portbagaj sau se desface cumva tot busonul (e un surub acolo).

Edited by danb1974
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa-mi raspund. Azi am zis ce-o fi o fi, si am inceput sa demontez prin portbagaj pina am gasit, surpriza, mufa de la actuatorul cu pricina atirnind libera prin zona. Pe scurt chestia mi-a luat 2 ore, citeva injuraturi, dar toate plasticurile sint la locul lor, nu am rupt nici o clema si acuma mi se incuie capacul de la buson si nu mai am erori in log.

Inca nu pricep cum naiba iese din fabrica o masina cu o eroare vizibila in vcds. Parca's made in china...

Si am iesit bine, daca mergeam pe garantie faceam cel putin doua deplasari la service plus ca cine stie cite cleme rupeau si cum montau la loc plasticele.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ieri constat din greseala ca acest capac de la rezervor nu se incuie. Probabil ca asa e de din fabrica, dar pana ieri nu l-am deschis niciodata cu masina incuiata. La voi cum e? Pare ca stutul e in gaura, dar nu e actionat odata cu inchiderea.

E posibil sa nu aiba instalat sistem de inhidere la rezervor?

Edited by KimDiesel
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am incercat si cu masina incuiata nu se poate deschide acel capac, poate ai probleme cu mufa, pe vcds apare ceva?

Tapatalked

Link to comment
Share on other sites

Ieri constat din greseala ca acest capac de la rezervor nu se incuie. Probabil ca asa e de din fabrica, dar pana ieri nu l-am deschis niciodata cu masina incuiata. La voi cum e? Pare ca stutul e in gaura, dar nu e actionat odata cu inchiderea.

E posibil sa nu aiba instalat sistem de inhidere la rezervor?

Așa și la mine. Am încercat astăzi și dacă încui mașina, capacul de la bușon se deschide. Dacă apăs a doua oară pe butonul de închidere, atunci se încuie și capacul de la bușon. Ciudat, nu apare nicio eroare la scanare.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa apas de 2 ori pe inchidere sa vad ce se intampla, cu toate ca normal e sa se inchida la o simpla apasare din telecomanda, asa e si la octavia.

Nu am eroare la scanare, dar e posibil sa nici nu fie activat. Voi verifica azi.

Link to comment
Share on other sites

Rezolvat: Byte 7 bit 5 - Tank flap motor

Era bifat (unidirectional.)

L-am debifat (bidirectional) si acum merge normal. Probabil ca tot eu l-am setat asa la un moment dat, dar pana acum nu am realizat ca nu mai functioneaza cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am constatat azi ca mi s-a blocat capacul/clapeta de la rezervor, ce pot sa fac asa, mai in caz de urgenta?

 

Are legatura cu vreo siguranta? se inchidea cand era masina inchisa.

 

Astept recomandari unde pot sa rezolv aceasta problema (ar fi ok prin sectoarele 5-6) daca nu pot sa-i dau de cap de unul singur. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut.

Eu am un capac rezervor care se deschide prin apasare pe partea dreapta, apoi sare in afara.

Astazi am ajuns de fazan la benzinarie, constatand ca oricat as apasa pe capac, nu se mai poate deschide.

Intrebare: are si vreun circuit electric / e programat prin VCDS sau e doar un arc mecanic care s-a blocat ???

In urma cu cateva zile s-a programat ceva prin VCDS, ar putea fi deselectat ceva de acolo ??

Link to comment
Share on other sites

Daca usile din spate ti se deschid pe centralizare nu are nimic cu VCDS.

Mie imi ruginise un motoras de la actuator si nu mai actiona inchiderea/deschiderea centralizata strict la capac.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns.

Sa inteleg ca si capacul de la rezervor este legat de inchiderea centralizata ?? - adica numai daca deschid masina cu telecomanda, poate fi deschis capacul (apasand spre interior si apoi sare inafara) ?? Totusi, masina era deschisa la peco.  

Link to comment
Share on other sites

La mine, cand inchizi masina capacul nu mai poate fi actionat, cand masina este deschisa il deschizi manual, apesi acolo si sare. Ma gandesc ca asa e si a ta, cand este inchisa din centralizare nu mai poti actiona capacul rezervorului.

Link to comment
Share on other sites

La a mea capacul se incuie odata cu masina. Are un actuator cu tija, cind il incuie tija coboara si trece printr-o gaurica din capac. Hm, nu mi-am pus problema ce fac daca se blocheaza.

Edited by danb1974
Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa o deblochez - sincer, m-am speriat un pic de posibilele complicatii.

Intr-adevar, este legata de sistemul de inchidere centralizata si nu mi-am dat seama ca nu s-a deblocat odata cu usile. Probabil ca bateria din cheie e pe terminate ?? Am incercat cu cheia mai "noua"  si a mers. Prilej cu care am mai curatat acea tija si mecanismul.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va scriu si eu aici cateva informatii poate va sunt utile pe viitor.

Am patit si eu recent problema cu incuietoarea la capacul de la motorina (a ramas pe blocat, indiferent daca descuiam sau incuiam masina).
 
Eroare pe vcds (click, ca sa nu fie prea multa info am postat ca spoiler):

 

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Part No SW: 1K0 937 086 HW: 1K0 937 086
Component: BCM PQ35 M 020 0358
Revision: 00020000
Coding: 46180A3A98251AC040080080540081E447210088725D8D60648000000000
Shop #: WSC 01357 011 00200
VCID: EDD1AF3F3464A576CF5-80B8

Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 29100 21 0501
Coding: 009F95

1 Fault Found:
00332 - Control Circuit for Tank Flap
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 5
Reset counter: 46
Mileage: 136611 km
Time Indication: 0
Date: 2001.14.29
Time: 10:53:39

Freeze Frame:
Term 15 Off
Voltage: 12.05 V
OFF
ON
Term 50 Off
OFF

OFF

 

S-a rezolvat la reprezentanta, a fost schimbat motorasul.

Cod pentru comanda si pret: 5K6810773A - motoras deschidere rezervor - 125 lei cu tva

post-37789-0-66030900-1411467141_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In seara asta am patit-o si eu..nu ca la mine se aduna toate, dar pe rand! :)) ..ma duc la benzinarie apas pe clapeta si ma reped la pompa, ma uit in spate..zic ma ce are asta..nu am apasat io bine..apas..iar apas..apas..nimic

Incerc maine sa o deblochez prin portbagaj nu de alta dar am 2 canistre de cate 20l care asteapta sa fie turnate unde trebuie, doar nu plecam ca pinguinul cu drumul batut si mana goala :(

Ultima data stiu ca am spalat cu jetul de apa zona de dupa clapeta, am insistat putin cu jetul pe gaura de sub capac ca era infundata, apoi am inchis-o.

Edited by Julwere
Link to comment
Share on other sites

Am facut operatiunea azi..norocul meu ca nu a trebuit sa inlocuiesc nimic..motorasul l-am inviat cu W40, baitza din zilele trecute l-a facut sa se blocheze

De retinut ca prin portbagaj ai acces doar la mufa motorasului.

Ca sa deblochezi usita, incuietoare/motoras trebuie desfacuta captusala de deasupra rotii prin exterior, asta la variant.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut, am incercat sa mesteresc de unul singur ansablu respectiv..dar nu mai stiu exact cum vine montat la loc..lamela metalica din poza mai exact...

3099B8DE-7396-4F99-947A-412A0E0E3057.JPG

Edited by loghy
Quote post anterior
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am potrivit-o in toate pozitiile pana la urma am nimerit-o...multumesc oricum

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna Andrei, am si eu aceeasi problema , ma poti ajuta sa imi zici unde vine exact clema ?

Edited by loghy
Quote post anterior
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutari domnule Andrei. de asemenea, va rog si eu daca binevoiti sa ne spui cum se aseaza acea clama. am stat mai mult de o ora si n-am reusit. Cel mai greu puzzle posibil :)

Link to comment
Share on other sites

Scuze de intarziere...nu stiu cum de am ratat notificarile de pe forum :( 

Si mai rau imi pare ca nu am o poza cu puzzle rezolvat, dar am ajustat imaginea de mai sus si sper sa fie si logic in ce-am desenat..partea de sus a clemei vine pe canalul indicat (e o scobitura in plastic acolo) fix ca in pozitia indicata. Aveti grija cand puneti capacul sa nu sara..

Daca nu e clar, o sa incerc in weekend sa mai desfac o data..sa fac poze.

 

montaj.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Si eu am problema de nu se încuie busonul de la motorina odata cu usile.... Apas si de 2 ori pe telecomanda si tot nu se incuie. Nu stiu ce e de făcut! 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

De regula, inlocuit actuatorul. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Actuatorul defect are seria 5NO.810.773E.As putea sa-l inlocuiesc cu unul cu terminatia "D"?  Ar parea din poze ca arata la fel! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!