Jump to content

Probleme passat b6 "fasaie"


andr3yu
 Share

Postare recomandată

Problema este ca nu stiu ce sa-i mai faca asa numitii mecanici.....ei sustin ca este turbo defect. Dar am inteles ca mai sunt inca 2 chestii(sonde) care mai masoara aerul pana sa ajunga la turbo si urmeaza sa le verific si sa vad rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi vreun furtun sau turbina ti-ar face probleme in mers, asa cum am patit-o eu. daca zici ca masina trage fara probleme si fasaie chiar si la relanti ar putea fi vreo curea ceva dar mai bine fa-i o verificare. totusi...se amplifica zgomotul cand accelerezi sau e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se amplifica cand accelerez si acum de cateva zile a mai aparut un zgomot metalic la motor in momentul in care accelerez. este un zgomot ca si de un tachet slabit. Cei de reprezentanta spun ca e din cauza turbinei si ca nu se face corespunzator amestecul de aer motorina. Nu prea am incredere in ceea ce spun ei.

Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ai mai rezolvat cu "fasaitul" cred ca si eu am aproximativ aceeasi problema, numai ca am observat ca pe evacuare, parca nu am un debit suficient de gaze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai rezolvat nimic cu masina, merg in continuare cu ea asa, sper sa nu am probleme mai mari pe viitor, cand o sa rezolv problema o sa anunt pe forum...

clorin: sa nu ai infundat catalizatorul si de asta sa nu iasa toate gazele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am dus-o la reprezentanta, diagnostic: un filtru infundat undeva nu stiu exact, o sa vin cu mai multe detalii dupa reparatie, sper sa se rezolve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ai mai rezolvat ceva cu masina? astept raspuns de la tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am rezolvat in cele din urma, cam costisitor e drept ... atasez si o poza cu "defectiunea"post-42948-13191911325723_thumb.jpg , la mine fasaia cand o acceleram mai tare, cand motorul era rece, se simtea un miros de noxe in compartimentul motor si nu prea tragea...

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=45.962107,12.652089

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am rezolvat in cele din urma, cam costisitor e drept ... atasez si o poza cu "defectiunea"post-42948-13191911325723_thumb.jpg , la mine fasaia cand o acceleram mai tare, cand motorul era rece, se simtea un miros de noxe in compartimentul motor si nu prea tragea...

---

I am here: http://maps.google.c...62107,12.652089

salut imi poti spune si cum se cheama piesa din imagine, cat te`a costat si unde este pozitionata la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pozitionata undeva in spatele catalizatorului , nu stiu cum se cheama, mi-au spus ca e un radiator care raceste gazele care intra in turbina pe factura era trecuta undeva la vreo 300 de euro pe langa asta au mai schimbat un suport care o tinea si niste garnituri + orele de manopera vreo 5 la numar si ceva antigel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu am o problema asemanatoare, adica:de obicei incepe sa fasaie ceva,mai ales cand o forjez si se aude undeva in partea dreapta cred eu cam prin zona compresorului de aer cd dar nu un fasait continuu, ceva de genu"fsss fsss fsss",oare ce ar putea sa fie ca am citit despre problemele colegilor de pe forum unde acuzau un fssssit continu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o problema cu fasaitul. De la 1800 rpm se aude un fasait, atat la accelerari in gol cat si in sarcina. Tind sa cred ca e din cauza unui furtun care pare sa fie putin iesit la o imbinare si este murdar de ulei in jurul colierului. Nu am reusit sa-i fac poza deoarece nu aveam lumina buna in parcarea subterana si imbinarea furtunului de care vorbesc, se afla foarte jos sub ultima rola, nu stiu sa o denumesc, care face parte din acelasi angrenaj cu alternatorul, compresorul de ac si altele. Nu am reusit sa detectez exact daca de acolo se aude. Dar vreau sa stiu daca o imbinare proasta a celor doua furtune (groase) poate sa dea acel fasait. Si ce furtun e acela? Sper ca m-am facut cat de cat inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa dea - se schimba oringurile si poate scapi.

Fa un log in mers cu VCDS-ul sa ne uitam pe el, sa vedem pierderea de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul de presiune intre intercooler si EGR - poate fi din 2 sau 3 bucati.

Daca la intrarea in EGR are joc (se poate departa cu mana 3-4 mm) atunci pe acolo scapa - furtunul are un capat metalic cu 2 urechiuse ce ar trebui sa fie fixat printr-o clema - problema e ca acele urechiuse se tocesc in timp si apare acel joc.

Solutia cu un furtun nou nu tine, cel mai bine ar fi garnitura noua + 3 randuri de teflon sub garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa reusesc sa fac un log in mers, revin cu poze pentru a fi mai clar unde am depistat potentiale probleme. Acestea sunt in doua locuri pe acelasi traseu al furtunului

2012 07 10 13.14.05

2012 07 10 13.06.14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa consultarea etka am vazut ca este vorba de conducta de presiune 1K0145762CL.

Nelamuririle mele sunt:

1 De ce se gasesc urme de ulei?

2 Pot fi sigur ca de acolo se aude fasaitul?

3 Pierderea de peresiune poate cauza vibratii la accelerari puternice?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit raspunsurile in topicul "Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura" de pe B5.5. :icon_confused:

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In seara asta Passatu` a inceput sa fasaie la accelerare (si parca nu fuge asa bine). Asta s-a intamplat dupa cateva reprize de forja prin oras. Pierzand presiune dupa cateva accelerari fasainde intra in limp mode. Isi revine dupa ce repornesc motorul. Am impresia si speranta ca e doar un furtun pe undeva crapat sau ceva colier destrans. Are cineva o schema cu furtunele de la turbo de la passatu b6?

Patisem la fel la vechiul Mondeo.

Daca are cineva vreo idee ce si pe unde sa verific e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor sa verifici, e sa o sui pe rampa.... pe sus, nu o sa vezi mare lucru

sigur ai furtun desfacut - spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe la motor dar nu vazusem nimic... nici macar furtunele, a fost cam ciudat ca eram obisnuit sa vad furtune groase pe la motor. O sa o urc pe rampa numai acum nu sunt la mecanicu meu in oras si e mai complicat, ma gandeam ca poate pot sa arunc asa o privire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste de la filtrul de aer, si urmareste furtunele groase ce intra / ies din turbo spre intercooler si inapoi. La fel am patit si eu. Furtunul care intra in EGR era spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: furtun crapat. Furtunu care coboara din turbo. Pret: 400 lei. Ce preturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general toate furtunele de presiune sunt scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutari,am gasit furtunul asta spart/rupt poate cuneva sa imi zica pentru ce este?

208jhht.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este epuratorul de gaze .

Pe el ies gazele arse care reintra in circuitul de admisie .

Nu sunt sigur .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!