Jump to content

Probleme passat b6 "fasaie"


andr3yu
 Share

Postare recomandată

Gazele de carter dupa ce sunt "curatate" de ulei sunt reciclate in admisie, de aia gasim putin ulei in intercooler (cu turbosuflanta buna). Pe furtunul ala sunt trimise in admisie la "ars".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ciudat cu fasaitul asta, la al meu passat 110  c.p., se aude un usor fasait cand trec de 1800  de ture, dar foarte fin si nu creste in intensitate, de fapt se aude ca la vechile autobuze, dar daca iau piciorul de pe acceleratie sau scot din viteza nu se mai aude nimic. Cineva mia spus sa verific uleiul din cutie. Este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: furtun crapat. Furtunu care coboara din turbo. Pret: 400 lei. Ce preturi....

Acum ma confrunt si eu cu aceasta problema a fasaitului, pe care am depistat-o in momentul in care am schimbat filtrul de aer si am vazut mult ulei imbacsit pe tubulatura de la turbo dar si pe furtunasele de deasupra tubulaturii.Astfel ca dupa o curatare strasnica si o verificare a furtunaselor mici ce vin de la o chestie mica din dreapta motorului (cred ca e ceva filtru mic) am vazut minunea :( crapat vreo 5 cm furtunul ce vine de la turbo si duce spre intercooler. Acum pretul se invarte pe la 530 ron - 570 ron. Eu sper sa fie numai acesta crapat si sa nu mai am altele crapate sau fisurate dar marti descopar mai multe(Doamne Fereste!), cand am sa o urc pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMP-ul meu a costat 450 furtunul, vezi poate gasesti si tu mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ieftin pe original nu am găsit pana acuma. Dar asta e, măcar sa îl schimb... dar sa fie si ceva finanțe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ,,reparat" furtunul de la epurator si cred ca e ok,oricum masina nu facea nici o figura.cand o sa am ocazia am sa-l inlocuiesc.

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e offtopic dar ce magazin recomandati in bucuresti cu piese oem,vreua sa schimb si eu 1 furtun ,poate doua....

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat cu acel furtun, am cautat ceva timp pe aici prin cluj si am gasit la un pret mai adecvat, astazi am fost si l-am schimbat.Merge ca unsa.Nu se mai simte acel fasait in grilele de ventilatie si se simte ca nu mai are acea fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca e ok

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot vorbeati de zgomote in mers...la mine se aude un suierat/fluierat cam cand trec de 80km/h. daca am radioul deschis nu-l aud. Acel zgomot se aude chiar si atunci cand iau piciorul de pe acceleratie sau, in mers, scot masina din viteza. Pe loc la relanti nu se aude nimic, iar masina are demaraj, se infige. Eu am stat linistit socotind ca fluiera de la vreun plastic, ceva, dar vazand ca si voua v-au aparut diverse zgomote care insemnau ceva probleme, m-am gandit sa va cer o parere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema cu furtunul ce iese din turbo spre intercooler, dupa ce la mecanic am vazut ca are joc am inlocuit o+ringul, iar mai tariziu si siguranta care era rupta intr+o parte. Acum am urmatoarea problema, inainte sa schimb o-ringul mecanicul mi-a pus o garnitura de cauciuc si masina nu mai fasssaia asa tare si mergea mai bine dar dupa a venit o-ringul si siguranta noi originale masina iarasi fasssaie. Am citit pe sectiunea B5.5 ca ei au cu teflon pe langa o-oring ca sa nu mai piarda aer pe acolo, ati facut vreunu din voi asa ceva la B6? sau ce imi recomandati sa fac tinand cont ca furtunu nu este spart sau fisurat.

Modificat de adishorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aceeasi problema o am si eu pe un BMP - 2007, fasaie de vreo 2 luni, si am trei raspunsuri de la 3 mecanici - 1 - furtun de la Turbo, 2 - EGR -ul si 3 - racitorul de gaze. Astazi am masina la reprezentanta si astept un raspuns de la ora 10.00 de cand am dus-o...sper sa imi gaseasca defectul real si sa nu fiu nevoit sa schimb tot motorul...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu acelasi suierat :)

La masina din semnatura cand trec de 2000 de ture se aude turbina cu fluiera dar nu e chiar un fluierat se aude nush cum sa zic un fluierat frumos :)

Mii se ridica parul pe mana cand aud turbina... eu nu ma gandeam ca e ceva rau dar acuma m-ati bagat in dubii.

Dar nu trebuie si turbina aia sa se auda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se aude ca daia este turbina, acum depinde si cum se aude :)) Daca face ca masina de pompieri atunci nu este bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe strazile cu cladiri in dreapta si stanga sau in tuneluri chiar imi place dupa ce trece de 2000 RPM chiar accelerez sa aud turbina si cand schimbi treapta mai turat se aude cum turbina da drumu la presiune :)

chiar fain se aude :) ma gandesc ca asa ii normal.

Scuze de off topic dar chiar vroiam sa impartasesc senzatia cu voi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@benilika acelasi cbbb am si eu si are un usor ,,fasait,, undeva de la 2000+ ture! Si nu are nicio problema! Ma gandesc sa fie specific turbinei acest usor ,,fasait,,!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la asta ma gandeam si eu... am auzit ( nu stiu sigur ) ca turbinele la cel de 170 sunt umpic mai mari si probabil deaia se aude acest "fasait" si am mai observat ca daca merg mai sportiv undeva la 140 150 km/h se aude si o supapa de blow off. Nu stiu si cele de 140 au aceasta supapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cateva zile am fost si eu in dubii cu acest fasait si parca tot nedumerit sunt.. chiar daca mi-au spus mai multi mecanici ca acel fasait de la 2000+ de turatii este sunetul turbinei.. dar eu tot tin sa cred ca e ceva , un furtun care trage pe langa el foarte putin.. este un fasait foarte subtil, cand am ridicat masina pe rampa aveam pe la una din garnituri putin ulei scurs pe langa ea. ma gandesc sa nu fie una din garnituri slabite.. am veriticat toate furtunele care ies din turbina si nu este nici macar unu spart sau crapat sau fisurat. la accelerarea brusca pe loc cu capota ridicata , sunetul se aude clar pe langa filtru de aer si face si un zgomot mai ciudatel cand ajung pe la 3000 de ture si iau brusc piciorul de pe acceleratie.

 

posibil sa fiu eu sceptic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati compatrioti ai aici pe forum imposibil sa nu gasesti o masina tot ca a ta pe aici si sa dai o tura sa va analizati fasaiturile :)

Eu zic ca e normal dar noi nu suntem sanatosi cu masinile si tot timpu nii se pare ca se aude ceva mai aparte decat ar trebui sa se auda :)) ( si eu sunt la fel )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuia sa imi iau FSI :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am testat cu colegu ank994 , passat-urile in special "fasaiturile" :))  , acum stiu ca a mea nu este singura care fasaie si ca e ceva normal , sau cum a zis si ank994  poate sunt amandoua stricate si nu avem de unde sa stim :)) hahahah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Si eu am o problema cu fasaitul la Passat 2.0 BKP. La mine fasaitul se aude de la epuratorul de pe capac culbutori. Pierde presiune pe orificiul de la epurator. Daca stiti careva ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu cu chestia asta- se aude doar intre 1500 si 2000 rpms si cand accelerez "neregulamentar" (aka accelerez nepermis de puternic pt acea turatie). Cum se aude? Pai, cam ca o teava gaurita prin care sufli cu putere :) Zgomotul nu e pregnant si il auzi doar cu trapa deschisa, dar ... nu e normal. 

 

Am fost la Packard, care pt mine e un zeu (pana la proba contrarie :D) si nu stie de la ce e. Dar sigur nu asa trb sa faca. 

 

Acuma, eu am fost cu masina in concediu 1500km si a mers (si merge) absolut impecabil, am mers cu ea incarcata la maxim, si in regim de autostrada ( unde n-am lasat-o sub 160kmh) si in regim de serpentine si depasiri. Tot asa face. Deci, nu am erori ( pus tester) si nici nu am pierderi de performanta. Am verificat toata tubulatura si pare ok. 

 

Sfatul service-ului a fost "las-o asa pana da un semn clar". 

 

Later Edit: practic, la mine sunetul aduce a BOV -  Blow Off Valve :) 

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu da nimic pe tester. Dar parca ii ia putin si din putere. Mecanicul meu mi-a zis ca trebuie sa-mi dea capacul de la culbutori jos ca sa vada daca nu cumva sa fie el vina (fisuri). La tine pe unde sufla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sufla pe nicaieri, decat "auditiv" :) Si masina merge in parametri ( atat cat pot sa-mi dau eu seama, ca n-am pus-o pe dyno).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!