Jump to content

Probleme passat b6 "fasaie"


andr3yu
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor, am cautat pe forum dar nu am gasit un topic asemanator, detin un passat 2.0tdi din 10.2006, 170cai 4motion, de cand am adus`o din germania la masina se auzea un fasait, am mers cu ea in service si cei de acolo mi`au zis ca aveam o problema la senzorul de la filtrul de particule, o eruare la ECU, mentionez ca masina e in tara de 8luni, am schimbat acel senzor, de atunci am mers cu ea si nu am avut nici o problema masina trage ok, nu scoate fum, porneste la orice ora indiferent de temperatura, problema e ca acel fasait tot se aude din ce in ce mai tare, acum se aude si la relanti, am fost azi in service si mi`au spus ca trebuie sa schimb "racitor racire EGR" sau ceva de genul, am cautat pe net asa ceva dar nu am gasit nimic...

nu imi apare nici o eroare nici in bord nici pe testar...

astept raspunsurile si sfaturile voastre, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine posibil ca acel "fasait" sa vina de la turbina, sau vreun furtun de vaccum. Fa-i un log in mers si vezi ce valori ai. Ce senzor ai schimbat? Cumva G450 - senzor temperatura gaze de evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era de la vrun furtun de vaccum nu mai tragea masina, asa masina merge la fel de cand am luat`o, azi pe testar imi arata ca imi merge in parametri...nu stiu exact cum se cheama senzorul care lam schimbat ca au trecut cam 6luni de atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un vw passat din 2009, 2.0 TDI, 110 CP, iar astazi a inceput sa imi clipeasca in bord o lampa in forma de spirala. Am fost cu ea la un service a pus testerul si i-a dat o problema la turbina, mecanicul mi-a zis ca e defect "senzorul pozitie turbina". Masina merge si se aude foarte bine, tureaza si accelereaza normal. Atunci cand pornesc masina, lampa respectiva nu se aprinde, merg aproximativ 500 metri, franez si se aprinde, mai merg incep sa turez masina si se stinge, apoi iarasi la urmatoarea trecere de pietoni sau semafor unde sunt nevoit sa opresc lampa se aprinde. Turbina merge f bine, caci am fost pe autostrada si am putut sa o testez, nu a avut nici un fel de problema, nu a dat nici un rateu.

Mecanicul mi.a zis sa cumpar o turbina second si sa schimbe acest senzor, pentru ca nu se gasesc senzori separati. Stiti cam cat ajunge o turbina noua sau una second

Nu stiu ce sa zic. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a te gandi sa cumperi o turbina noua/second,mai bine intrebi in mai multe parti,nu neaparat cunoscuti sau prieteni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un vw passat din 2009, 2.0 TDI, 110 CP, iar astazi a inceput sa imi clipeasca in bord o lampa in forma de spirala. .......

Nu stiu ce sa zic. Voi ce parere aveti?

Verifica intai respectivul senzor - sa nu fie vorba de contacte imperfecte. La scanare ce eroare iti da?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tester din cate am inteles eu imi da eroarea "senzor pozitie turbo semnal implauzibil". Din pacate nu ma pricep sa verific, insa mecanicul mi-a zis ca respectivele contacte ale senzorului sunt bune, insa e dereglat si de aceea trebuie schimbat. Astazi ma duc pana la reprezentanta sa vad ce zic si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un vw passat din 2009, 2.0 TDI, 110 CP, iar astazi a inceput sa imi clipeasca in bord o lampa in forma de spirala. Am fost cu ea la un service a pus testerul si i-a dat o problema la turbina, mecanicul mi-a zis ca e defect "senzorul pozitie turbina". Masina merge si se aude foarte bine, tureaza si accelereaza normal. Atunci cand pornesc masina, lampa respectiva nu se aprinde, merg aproximativ 500 metri, franez si se aprinde, mai merg incep sa turez masina si se stinge, apoi iarasi la urmatoarea trecere de pietoni sau semafor unde sunt nevoit sa opresc lampa se aprinde. Turbina merge f bine, caci am fost pe autostrada si am putut sa o testez, nu a avut nici un fel de problema, nu a dat nici un rateu.

Mecanicul mi.a zis sa cumpar o turbina second si sa schimbe acest senzor, pentru ca nu se gasesc senzori separati. Stiti cam cat ajunge o turbina noua sau una second

Nu stiu ce sa zic. Voi ce parere aveti?

Din cate spui tu se aprinde cand franzei. Vezi ca acel martor se aprinde si cand ai un bec ars (la frana). Verifica chestia asta intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un vw passat din 2009, 2.0 TDI, 110 CP, iar astazi a inceput sa imi clipeasca in bord o lampa in forma de spirala. Am fost cu ea la un service a pus testerul si i-a dat o problema la turbina, mecanicul mi-a zis ca e defect "senzorul pozitie turbina". Masina merge si se aude foarte bine, tureaza si accelereaza normal. Atunci cand pornesc masina, lampa respectiva nu se aprinde, merg aproximativ 500 metri, franez si se aprinde, mai merg incep sa turez masina si se stinge, apoi iarasi la urmatoarea trecere de pietoni sau semafor unde sunt nevoit sa opresc lampa se aprinde. Turbina merge f bine, caci am fost pe autostrada si am putut sa o testez, nu a avut nici un fel de problema, nu a dat nici un rateu.

Mecanicul mi.a zis sa cumpar o turbina second si sa schimbe acest senzor, pentru ca nu se gasesc senzori separati. Stiti cam cat ajunge o turbina noua sau una second

Nu stiu ce sa zic. Voi ce parere aveti?

nu stiu ce sa zic dar ma gandesc la mai multe, una din ele sa nu se aprinda becul de la bujii, o bujie sau o fisa sa aibe ceva probleme, sau sa ai probleme cu un senzor de la o roata, si cand pui frana sa ti se aprinda sa nu faca contact bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi acel martor mi-a clipit toata ziua si ca sa fie toate bune s-a mai aprins unul, in forma te robinet, semnificatia lui in manualul de utilizare este urmatoarea "defectiune in sistemul de evacuare a gazelor". Maine am programare la reprezentanta sa-mi faca ei o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acel sunet insa la mine seamana mai mult cu un fluierat. De vreo 2 luni am acel sunet, nu mi s-a aprins nici un martor in bord, masina trage la fel de bine. Nu stiu care sa fie problema. M-am gandit ca ar putea sa fie ceva mizerie in turbina sau vreun furtun fisurat. La mine sunetul apare aleatoriu, chiar si la relanti. Cel mai frecvent isi face simtita prezenta cand incep sa accelerez sau dimineata cand e motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu imi face probleme masina, imi merge la fel de cand am cumparat`o dar ma gandesc ca in timp sa nu se intample ceva, ca deja merg cu ea asa de juma de an, sa nu afecteze altceva ma gandesc...

daca o sa aflu ce are si schimb acea piesa oricum o sa scriu pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi la reprezentanta pe soseaua de centura la porshe vest1, iar problema era capsula vacumatica, am reparat-o tot la ei, iar acum nu mai am nici un martor clipitor :), toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ca sa rezolvat, saptamana viitoare am sa merg la un service mai "bun" si sa vad ce am sa fac, va anunt cand se rezolva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posted Today, 22:23

Salut tuturor,

Avand in vedere ca sunt foarte nou pe acest forum va rog sa ma scuzati daca gresesc cu ceva.

Am un VW PASSAT din 2005 1,9 TDI, 140 CP si de ceva vreme se aude un suierat la motor si numai are aceeasi putere de demarare( la viteze mai mari numai simt acea putere care o avea inainte si se intinde foarte greu). Vreau sa va spun ca am fost cu ea pe la mai multe ateliere( si autorizate si neautorizate), am curatat turbo, furtune ok si este tot in aceasi stare. Cei de la VW mi-au spus ca este o tija blocata si ca de aceea suiera si e un inceput de sfarsit dupa care am curatat-o...rezultatul este acelasi. Pe langa acest suierat acum se mai aude si un zgomot metalic(lagar slabit) doar la viteze pana in 60-70 km/ora. Puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Ce se poate intampla daca mai merg asa cu ea( intentionez sa fac un drum lung cca 2500km).

Va multumesc si astept cu interes sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu sa existe 1.9 tdi de 140 cp, eventual 2.0 tdi. Ar fi bine sa fii mai clar in exprimare ca altfel nu o sa stie colegii sa isi exprime punctul de vedere asupra problemei tale. Si al meu suiera, dar pana acum nu a crapat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. e de 2.0....suiera si nu trage si are un moment mort in momentul in care vrei sa accelerezi si am impresia ca turatia e mai mare decat viteza obtinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta nimeni cu o informatie despre problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e schimbat....e adevarat ca si la ambreiaj am o dilema....dupa ce l-am schimbat la scurt timp am inceput sa simt batai in pedala de ambreiaj atunci cand e apasata putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea bataie este normala! Daca inainte nu facea, inseamna ca atunci aveai o problema, nu acum! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poti ajuta cu o parere legat de ceea ce am postat despre turbo.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poti ajuta cu o parere legat de ceea ce am postat despre turbo.

Multumesc

salut, nu stiu exact sa iti spun ce probleme poti sa ai la masina, nu ti`am mai raspuns pentru ca multi din colegi ti`au spus cate ceva si ma gandeam ca ai rezolvat, de obicei cand nu trage e dus un furtun, si iti scoate si fum negru, tie masina daca nu iti trage iti scoate fum negru? cand incerci sa o acceplerezi si iti suiera de obicei se intampla sa fie turbina sau sa nu iti mearga in parametri care trebuie, multe masini nu merg cum trebuie din calculator, se deregleaza si nu merge masina in parametri dati de producator.

sfatul meu incearca sa pui masina pe testar si sa vezi daca masina iti merge in parametri normali, si sigur nu iti merge pentru ca nu iti trage, si vezi de unde e buba, ca sa incerci sa o remediezi. (de exe. am un prieten cu un passat b5.5 si la sfatul nu stiu cui a reconditionat turbo, acum ii merge mai rau ca inainte...) deci nu neaparat dupa spusele "mecanicilor" repari masina, ca asa faci cel mai rau + ca si bani pierduti degeaba si nervi si timp, etc...

eu inca nu am reusit sa rezolv problema mea, si asta pt ca nici pe bord nici pe testar nu imi arata nici o eruare nimic, si nu vreau ca sa ma apuc sa dau jos tot de pe masina pentru vrun furtun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nici eu nu mi-am rezolvat inca problema. ce pot sa iti spun este urmatorul lucru...am pus masina pe vreo 3 testere si nu imi da nici o eroare si toti spun ca masina merge in parametrii. singurul lucru care nu l-am facut este sa pun testerul si sa merg cu masina in sarcina sa vedem ce parametrii imi da.

Azi am facut urmatorul lucru : in incercarea mea de a putea da seama de unde se aude un fasait foarte puternic atunci cand o accelerez pe loc( scapa aer pe undeva) , un prieten care era si el prin zona imi spune sa scot mufa de la debimetrul de aer si sa fac o proba....surpriza ...masina trage foarte bine si se accelereaza foarte bine( pe tester valorile debimetrului de aer erau in valorile lui normale)...deci urmatorul lucru pe care o sa il fac este sa schimb debimetrul si sa vad de unde este acea scapare de aer.

Dupa toate astea inclin sa cred ca totusi nu e defect tubo.

Revin cu alte noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum masina cu mufa scoasa de la debitmetru merge pe unele valori nominale, masina inca nu iti merge cum trebuie, dupa ce o sa remediezi problema o sa fie mult mai bine. Exact ce ti`am spus si eu mai sus, nu neaparat daca este un furtun sau in cazul u debitmetul, toti mecanicii zic ba ca e turbo, ba ca e intercooler-ul toti te sperie ca sa scoata ei cati mai multi bani, rar in romania se intampla ca sa mergi intr`un loc si sa iti spuna exact problema masinii fara prea multe flori pe langa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!