Jump to content

Probleme passat b6 "fasaie"


andr3yu
 Share

Postare recomandată

Dupa doi ani in care eu eram sigur ca masina mea fasaie pe undeva  iar mecanicii si testerele spuneau ca ma insel am decis sa demontez efecctiv tot traseul de eadmisie si am descoperit o fisura destul de mica pe conducta de plastic dintre turbo si intercooler. Era imposibil sa o depistez cu piesa montata. Aceasta este piesa 152468216m89_zpsf42d5636.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o vreme am observat si eu un fasait care se manifesta in felul urmator:

 

1. NICIODATA cand este uscat drumul .

2. CATEODATA cand drumul e foarte ud/ploaie in treptele 2-3 la WOT se aude un fasait destul de intens. Masina nu se poticneste, nu are nici un semn ca ar pierde putere. Trage normal fara intreruperi. 

 

Ceea ce mi se pare ciudat e ca fasaitul apare doar pe carosabil ud/ploaie. Ma gandesc ca daca ar fi ceva furtun fisurat ar aparea in orice conditii. 

N-am mers inca la mecanic. Banuies ca ar trebui verificate toate furtunele, mai ales ca nu pot sa reproduc sunetul pe uscat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e de la anvelope :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am un prieten care are un b6 2.0 BMP cu urmatoarea problema. un fasait puternic se aude undeva in zona admisiei..turbo.. ne se poate spune exact... ideea e ca masina nu trage decat dupa ce treci de 4000 de ture... iar daca o forjezi asa mai mult timp... se aprinde bujia in bord si nu mai trage absolut deloc... fasaitul se aude in continuare... daca opresti motorul si repornesti.. merge din nou... dar tot asa... de la 4000 de turatii incepe sa traga... furtunul de la iesire din turbina spreintercooler e verificat ri remediat (era spart, dar dupa inlocuire.. acelasi fasait)...  a mai avut cineva aceasta problema?... sau are idee care ar fi cauza?... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incercam si asta. Imi zicea cineva de acea teava care merge la EGR.. ca se poate fisura si are cam aceleasi simptome

O sa incercam si asta. Imi zicea cineva de acea teava care merge la EGR.. ca se poate fisura si are cam aceleasi simptome

O sa incercam si asta. Imi zicea cineva de acea teava care merge la EGR.. ca se poate fisura si are cam aceleasi simptome

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate fasai pe la tija actuatorului de la racitorul de gaze,pentru asta pornesti masina si o urci pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de informatie. Am observat ca e situat undeva sub turbo.. cam greu accesibil, dar sper sa nu fie asa complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alex_puiulet

Da, si la mine fasaie racitorul de gaze (EGR-cooler-ul), de mult ... Cred ca pe la tija actuatorului sau pe la tija supapei ?? ...

Fasaie cam tare intre 1800 si 2500 rpm, la accelerare bineinteles.
Aveti idee, se poate repara racitorul asta al EGR-ului sau trebuie schimbat cu totul ?
Mersi.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_puiulet

Ma puteti ajuta cu codul de piesa pentru racitorul de EGR ?

la

WVWZZZ3CZ7E079569

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am reusit sa l repar. nu mai pierde deloc gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pot aparea probleme cu EGR din cauza racitorului?Am eroare la N18 si am schimbat egr si cablaj si tot da eroare functioneaza intermitent.

Imi fasaie din cauza racitorului :( Trebuie schimbat urgent sau nu? Poate fi de la vreo siguranta eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegu clorin ,se pare ca aceiasi problema o am si eu la un golf 6 2.0 tdi fasaie in spatele motorului dar numai cand acelerez indiferent de treapta de vitaza in care ma aflu si nu trege cum trebuie ,turbina a fost schibata acum 15000 km nu are joc nu consuma ulei si circuitul de intercooler l-am verificat la 2 bari sub presiune si nu are scapari ,filtrul particule este curat si nu sa aprins niciodata ,nici un fel de eroare pe partea de electrica , cum ati depistat piesa care facea probleme ,deoarece nu este ieftina si nu as vrea sa o cumpar si dupa aceea sa nu fie ea de vina ,masina mea ajunge la 220 km/h dar mult mai greu decat inainte sa fasaie, am crezut ca e intercooler sau furtune ( patisem la G4 intercooler fisurat ) ,dar am verificat si nu e acolo defect !!

ms anticipat pentru raspuns !

cod piesa montata la mine 03L 131 512 B

Modificat de dore982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit plimbi un betisor parfumat aprins sau o tigara si urmaresti traseul fumului.

Cauta zone afumate sau patate de vapori de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde exact sa pun fumul  la mine se vede pe langa axul de la baypass parca a curs ceva si e cata negru dar nu pare asa distrus, ce se intampla daca sudez acolo pe linga ax si clapeta o blochez pe deschis ?? am citit undeva ca cineva a sudat cu clapeta pe deschis si bun a fost ,totusi nu distrug alttceva lasand clapeta deschisa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa sudat-ul ,acolo e o clapeta de bypass ,inlocuieste racitorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la b6 al meu (10/2008  1.9 105cai  BLS Bluemotion DPF ) se aude  subtil un "fasait" la acceleratii bruste. nu am erori in vcds iar masina trage bine (despre consum nu stiu ce sa zic).

Acum cateva luni nu se auzea deloc, apoi cand ii dadeam talpa (doar in sarcina)  se auzea un fasait  pt 1 secunda , acum  se aude cateodata    si la relanti , sau in sarcina mai multe secunde (tot cand ii dau talpa brusc , daca cresc incet viteza parca nu se aude)

mi-au zis la un service ca ar fi  racitorul de gaze si ca e 1250 lei  + o manopera mare.

inrebarea este :    risc ceva la masina daca merg asa ?   eventual sa creasca consumul de carburant sau sa fie afectata puterea motorului ?

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu am problema asta, am gasit slabita siguranta de pe turbo unde intra cotul de la admisie. problema este ca nu gasesc un cod de la aceasta siguranta. ma poate ajuta cineva? pentru un passat 2006 BMP

 

Modificat de GabyTohatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cotul l-am schimbat ca era si crapat dar nu am scapat de sunet. siguranta de care zic in forma de U e cam largita si nu prinde cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema, in sensul ca am un fasait la turaţii. Am fost cu masina la service si mi-a spus baiatul de acolo ca ar fi supapa de la răcitorul de gaze. Am discutat problema si mi s-a spus ca pot sa-i pun supapa respectiva si de pe alt model de răcitor. Eu am cod motor BMP.  Va rog sa-mi spuneti daca as putea inlocui doar supapa de la un racitor de gaze de ma un motor cu cod BKP. Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am acelasi motor si am avut aceiasi problema pe care am rezolvat-o. Este edevarat ca racitorul de gaze este de vina, dar nu este vorba de de vreo supapa. Poate ai inteles gresit tu, sau mecanicul s-a exprimat gresit. Racitorul de gaze are o clapeta care este actionata de un actuator, care atunci cand ECU comanda, permite gazelor de evacuare care trebuie sa ajunga la EGR, sa treaca prin acest racitor inainte sa fie din nou introduse in motor. Aceasta clapeta are o bucsa din carbune care tine fix axul ei. De la atatea actionari ale clapetei, aceasta bucsa se uzeaza foarte tare, se largeste, se sfarama si axul clapetei incepe sa joace. Pe acolo incep sa iasa gaze Fasaitul pe care il auzi tu este de fapt zgomotul facut de aceasta pierdere de gaze care nu este normala. Eu am demontat racitorul, am eliminat de tot aceasta bucsa de carbune, prin spargere si am facut o bucsa de bronz si nu mai am probleme.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.04.2017 at 22:27, dinamita a scris:

 

Iti multumesc pentru raspuns insa te rog sa-mi spui cat de greu sau cum bagi inapoi bucsa ai de bronz dupa ce o spargi pe cea de carbune? Se lucra greu la claeta respectiva?  Mai sti dimensiunile? Ai facut noua bucsa in srung? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bucsa am facut-o la strung. Dupa ce se scoate de tot bucsa de carbune, un strungar bun va putea sa ia usor cotele necesare pentru a putea face una din bronz. Atentie, nu se poate lucra decat cu racitorul de gaze demontat de pe motor. Am atasat si schita bucsei confectionate din bronz. Schita este pentru bucsa racitorului de gaze de la un motor BMR. 99% cotele sunt aceleasi. Strungarul va lua cotele direct de pe racitorul tau si le va compara cu cele din schita si apoi va decide cotele finale pentru a o putea confectiona. Cota exterioara am facut-o putin de tot mai mare pentru a o introduce usor mai fortat in racitor sa nu iasa. Cota interioara cea pentru axul clapetei am facut-o exact cat sa nu aibe joc axul in bucsa, dar cat sa permita sa se miste axul fara sa intampine greutate. Spor la treaba. E mai anevoios de demontat racitorul decat confectionarea bucsei.

Bucsa clapeta racitor gaze.jpg

Uite si aceste filmulete, ca sa iti faci ideie despre ce este vorba. Este vorba de un racitor de BLS. Este asemanator cu cel de BMP.

 

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!