Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Pt. cei curiosi cum arata un injector defect de 1.6 fsi inauntru:

 

n72AOXz.jpg?2

 

1OvDoKy.jpg?1

 

 

Principalul defect(mecanic) e ca acul 1 nu mai e intreg, o parte din el a ramas in piesa 3, fiind initial sudata in capul lui ce are rolul de a tine miezul 2 intre 1 si 3, ridicand astfel acul 1 cand injectorul este actionat electric. Deci daca aveti aceasta problema degeaba bagati aditivi si curatati cu ultrasunete, cele 2 piese nu se mai imbina  :001:

 

Cel de-al doilea defect observat este infundarea(cu depuneri de carbon) unuia din cele 2 orificii din capul injectorului.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari...am achizitionat si eu de curand o Bora FSI..mi se pare destul de buna....aceleasi simptome...sunetu de diesel la pornire...si tremurat pt cateva secunde apoi isi revine... ce ma ingrijoreaza e ca simt ca nu trage...o ridic pana la 4000 si parca atunci se simte putin dar cand schimb viteza simt ca moare...o sa o duc la o verificare ...am totu schimbat la ea (filtre ulei distributie...)....benzina doar MaxxMotion 100 de la OMV e scumpa dar cica e buna....!!! si la drum lung are un sunet metalic in fata dreapta....asa mi se pare mie... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai injector/bobina/bujie defect in aceasta ordine. Ca sa fii sigur fa-i un scan si vezi ce erori da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si la mine se auzea un zomot metalic dreapta fata mai ales cand porneam la rece sau cand acceleram peste 4000 in gol asta pana saptamana trecuta camd era sa iau foc din cauza ambreajului de la compresorul de clima. Eu aveam impresia ca zomotul e de la rola intinzatoare dar la un moment dat sa auzit un zomot ca o bataie continua vreo 30 de secunde urmata e un miros intepator si foarte puternic inauntru. Dupa 20 de Km incetinind in spatele unei carute pentru a da prioritate masinii care venea din fata am vazut fum iesind de sub masina, am oprit si cand am ridicat capota nu se vedea nimic de fumul ce iesea de pe lana motor, fug la portbagaj si ...................surpriza NU AVEAM STINGATOR caut niste apa siiiiiiiii nimic.................

    Din fericire inca nu se aprinsese cu flacara ci doar iesea fum de la rola cu ambreiaj de la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

  Imi puteti recomanda si mie o toba... ceva sport sa se auda bine dar nici sa nu scoata vecinii din casa :) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu urmatoarea problema:

daca o accelerez brosc,peste o anumita turatie parca se ingatuie,trepideaza toata masina si martorul check engine se aprinde intermitent

mi-a fost frica sa o mai tin turata dupa ce licare becul si am luat piciorul de pe acceleratie iar dupa cateva licariri totul a revenit la normal

problema e ca se repeta la fiecare drum indiferent daca motorul e cald sau rece

i-am schimbat toate filtrele.bag numai benzina de 98 sau maxx motion 100

ceva idei ce as putea sa-i fac sa scap?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am citit si recitit toate paginile de aici! La fel ca si la voi si la Golful meu are aceleasi simptome cu tremurat si zgomot metalic cateodata la pornire.

Tremuratul a disparut pana la urma cu inlocuirea bujiilor si bobinelor (dupa numeroase misfire pe cilindrul 3).

Acum nu se mai aprinde nimic prin bord dar in mers pe pilot automat la 100 km/h mai da in nas din cand in cand. Am facut o scanare si mi-a dat :

 

17443 - Senzor for NOx (G295)

             P1035 - 35-00 - Signal Implausible.

 

Acum nu stiu daca "datul in nas" e de asa ceva , dar ma intereseaza unde vine mai exact aces senzor (G295) sa ma uit la el poate nu face contact bine vreo mufa de pe el.

Apropo de zgomotul de diesel de la pornire am mai intrebat pe la service-uri si cica e ceva normal pentru FSI deoarece tachetii sunt hidraulici sau nu stiu cum , si pana ajunge uleiul la ei asa fac 2-3 secunde pana se ung, si am mai zuzit si eu cu urechile mele si alte FSI-uri care fac asa. 

 

Va multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de noxe se afla chiar dupa catalizator.Din cauza benzinei proste dar si a unor fisuri in teva de esapament(burduful flexibil),se duce frecvent si trebuie inlocuit.Se gaseste doar original,iar preturile variaza de la 800 ron in sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Detin si eu un VW Golf IV 1.6. FSI Break , 182000km am o problema.

 

Ceea ce spun baietii de mai sus cu sunetul de disel timp de 2 sec la pornire cand este masina rece , am inteles ca sunt tachetii, dar mai nou cand i-am schimbat termostatul ca am constatat ca nu il am , cand se incalzeste motorul la 90 C si calc acceleratia si schimb vitezele dupa 3000 de ture se aude un tacanit pana in treapta a 5 fara treapta  1, si cand viteza este constanta nu face.

In plus am observat ca nu mai trage ca inainte de a avea termostatul pe masina.

Asa am cumparat-o nu am observat ca nu are termostat, avea doar acel "plastic" de la termostat pus de forma, fara termostat in interior.

Si doresc sa spun ca am schimba bobina de inductie 3, bujiile, distributia era deja schimbata ca s-a verificat, ulei filtre.

Termostatul l-am pus dupa ce am schimbat cele de mai sus.

Pe tester totul a iesit ok, inainte de a avea pus termostatul pe masina, la rar noxele au iesit 151CO2 cum scrie la carte, dar nu avea teromostaul pus.

 

Masina trage foarte bine daca nu se incalzeste foarte tare motorul, dupa ce incalzeste se intampla cele de mai sus.

Imi puteti spune ce poate avea?!

Multumesc.

Modificat de bebepopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de la pornire il produce pompa de inalta nu tachetii...cu ce benzina mergi?98 sau altceva?Odata cu montarea termostatului  nivelul la antigel e acelasi sau scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si 95 dar de cand am auzit zgomotul am pus 98, nivelul este acelasi la antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fisa tehnica a motorului asta ii e recomandata numai benzina de 98,asta era problema.Oricum motoarele astea nu sunt foarte fiabile,folosind 95 o distrugi mult mai repede.Daca antigelul nu scade inseamna ca pur si simplu termostatul a fost scos ca se blocase pe inchis,spre ex. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi bate motorul nu stiu ce naibi are o duc la service

Acum imi bate motorul nu stiu ce naibi are o duc la service

Acum imi bate motorul nu stiu ce naibi are o duc la service

Acum imi bate motorul nu stiu ce naibi are o duc la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva aprins in bord?fa O scanare...pune un filmulet ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pentru ca senzorul de motor nu se aprinde pe bord nici cand pun contactul... am luat teapa cu ea, o sa incerc sa pun o pompa de ulei daca nici asta nu rezolva problema il desfac de tot motorul si va anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e smenuita daca nu are becul in bord....dar ce pompa de ulei?despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei ca mi-a zis ca e posibil sa nu mai faca presiune sau tacheti sau biela la piston , nu stiu momentan

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti motorul se aude acel zgomot ca de diesel pentru cateva secunde din cauza tachetilo care sunt hidraulici...Daca acel zgomot continua,inseamna ca e dusa pompa!Totusi ar trebui sa ti se aprinda ceva in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi te sfatuiesc inainte sa lasi toti mecanicii sa bage mana pana la cot in motor sa mai ceri o alta parere.Mai e cineva aici pe forum care a schimbat tachetii la BAD iar masina scoate acelasi zgomot la pornire.La acest tip de motor ai o pompa de inalta presiune,care e montata pe capatul axei de evacuare.Cand intervine uzura in zona ea incepe sa faca zgomot .La majoritatea motoarelor BAD aceasta produce zgomotul ala de diesel,nu sunt tachetii de vina.Nemtii au avut multe reclamatii cu referire la zgomot,pentru ca ea face zgomot dar rezista mult in timp.Ulterior,la urmatorul fsi au montat o pompa intr-un singur piston(a noastra e in trei pistoane) care se strica mult mai repede decat asta pentru BAD insa costa doar 1000 ron ,mult mai putin fata de a noastra-2400ron.

Daca ar fi cazut pompa de ulei se aprindea becul specific,pe rosu....dar se poate vedea pe tester ce presiune de ulei ai.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu de la macanicii din Romania si din ce am citit pe forumurile nemtesti (motor-talk.de,golf4.de) despre acest sunet la pornire,e din cauza tachetilor hidraulici.La VW,la motoarele FSI se aude acelasi zgomot indiferent ca e 1.4,1.6,2.0,3.2 etc.Mai devreme am citit pe un forum german ca un tip a trimis o scrisoare oficiala celor de la VW cu aceasta asa zisa "problema" ,iar cei de la firma i-au raspuns ca e din cauza tachetilor hidraulici.V-as pune cateva link-uri,da' nu stiu daca intelege cineva ce scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar la motoarele FSI se aude acest zgomot.

La primul userul Blackmadog1 explica fenomentu si spune ca lucreaza la Audi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine,tot ce e in 16 valve la vw are problema asta,corelat cu un ulei inadecvat " reusita " e garantata.Eu vorbeam strict de motorul asta,BAD,de masina mea in principal care a fost diagnosticata pe tema asta de multi mecanici,unii din ei chiar foarte buni....ideea e ca la unele porniri se aude la altele nu.Daca sunt de vina tachetii atunci prima pornire din zi va fi cu zgomot de fiecare data,ei descarcandu-se peste noapte,insa a mea nu face niciodata zgomot la prima pornire din zi,mai ales cand pun contactul de doua ori :icon_thumright: .E asa simplu sa pui pe cineva sa actioneze demarorul si sa asculti la propriu in dreptul pompei,te edifici imediat daca sunt tachetii sau pompa.Multi mecanici dau vina pe tacheti ca lucrarea implica si distributie,aici capacul superior al motorului  este defapt carcasa  de axe,se ridica cu totul si se ajunge la o suma serioasa pentru interventia asta.Schimband doar pompa(pe care o poate schimba oricine)ce sa ceara,doi lei?Eu sunt hotarat sa o las sa faca zgomot pana pompa isi va da obstescul sfarsit,oricum motorul asta e destul de slab ca fiabilitate si are cateva componente aberant de scumpe in comparatie cu AZD,similar in principiu dar mult mai simplu si mai robust.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot cumpara alt motor si sa -l pun pe masina fara sa fie BAD?

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu,si eu am vrut asta,sa pun AZD dar difera totusi ca si gestionare electronica,difera instalatia electrica,evacuarea....mai bine o dai si iei una cu AZD,eu cam asta as face in cazul in care as mai cumpara G4....sau poti lua G5 cu BSE,simplu,8 valve,robust,tot 1,6 ,merge cu 95....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!