Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Astazi am rezolvat. Furtunasul din poza era infundat, cel putin asa mi-a zis mecanicul. Ce rol are? Totul e OK, acum imi functioneaza caldura fara probleme. Raman cu senzatia ca am cumparat termostatul degeaba si inca un schimb de antigel. Asta sa fie paguba mea...

Cu ocazia asta, am curatat clapeta si EGR-ul.

http://oi45.tinypic.com/w2hb9x.jpg

Apropo, e o diferenta imensa (in bine) cu noile becuri H4 Osram Night Breaker Plus! Am auzit ca tin mai putin, dar chiar si asa... cu farurile si becurile stock parca mergi cu lanterna pe strada. Acum e altceva.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul acelui furtun e destul de mare,ca sa se infunde trebuia sa ai mizerie multa in instalatie,cam greu la motoarele astea....nu prea tine explicatia asta.....dar bine ca ai rezolvat,poti pastra vechiul termostat si data viitoare alege si alt mecanic,ai de unde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare sunt nou pe aici si as avea o rugaminte strict celor care se pricep... :bom: . De vreo 3000 km mi-a aparut si mie semnalizarea de gaze am pus-o pe tester si cod de eroare: 17441 sensor for nox g295 signal too low. Cel de la service mi-a spus ca e dusa sonda lambda dupa catalizator dar vreau sa ma asigur ca e asa si nu e altceva care ar putea influenta aparitia acestui mesaj de eroare nu as da degeaba 900 de ron si sa-mi para rau. Am sesizat o usoara crestere de consum de combustibil 10-12% in oras trafic lejer tinand cont ca locuiesc in Bistrita in afara 7%.

este senz nox 100%acuma 4 luni l-am schimbat eu.schimbasem si eu sond asa cum a zis mecanicu si pana la urma am abandonat ca merge si asa acuma sunt in it,si am fost aici la vw si din prima mi-a zis ca e acel senz nox..l-am schimbat si mere perfec fara probleme am 2000 si ceva de cand am schimbat dar fara prob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lor le zice clar ca e senzor nox si te pun sa iei sonda lambda :))) ce oameni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

de curand sunt si eu proprietarul unui vw bora 1.6 fsi 110 cp, cod motor BAD, si deocamdata totul e ok, cu toate ca am bagat benzina de la MOL de 95 luandu-ma si dupa datele tehnice afisate aici http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8549 ! Masina merge foarte ok am dus-o pana la 180 km/h si chiar nu a dat semne de oboseala sau rateuri! De pornit porneste foarte usor cu exceptia sunetului de diesel pentru cateva secunde, consum la liber 0,7l/h si extern un 6,5%!

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun doar EVO, ca asa am citit ca i-ar placea. Si nu am probleme, sper sa ma tina. As incerca si eu 95, macar datorita pretului...

E cea de a treia masina a mea pe benzina (dupa G3 1.6-101CP-AFT si Opel Corsa de 1kil (Z10XEP) si dintre toate, consuma cel mai putin. Da, chiar si decat Corsa.

"De pornit porneste foarte usor cu exceptia sunetului de diesel pentru cateva secunde, consum la liber 0,7l/h si extern un 6,5%!"

Confirm atat zgomotul de diesel la pornire (am inteles ca e norma, asa e la FSI), trece imediat, cat si consumul extern (cu diferenta ca eu am scos pe CB si 6.0, dar cu sotia si copilul in masina... deci "cu frana de mana trasa").

Deocamdata sunt multumit de ea.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
nedelcumihai82

Salutare tuturor. Mentionez ca si au am acele-asi probleme cu masina:

1. sunetul de diesel la pornire (nu mereu)

2. dimineata la prima cheie nu porneste

3. la relanti am un tremurat cant temperatura ajunge la 90 de grade

 Mentionez ca am fost la tester si nu mi-a stocat nici o eroare. Nu stiu ce sa mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Sunetul usor mai gutural la pornire e normal;

2. De baterie si bujii ce stii?

3. Pune benzina de 98-100 si verifica bobinile (cu toate ca ar fi aparut pe tester).

Eu de cand nu am mai scris aici, am avut bobina de pe cilindrul 2 defecta, mi-a aratat pe VAG COM, ca sa ma conving ca e bobina (bujiile sunt NGK, abia montate), am mutat bobina pe cilindrul 4 si la test... eroare pe cilindrul 4. Am cumparat o bobina noua (Beru - 126lei), am schimbat-o singur si acum e perfect.

Cu o bobina arsa, simptomele erau: lipsa de putere ("mers in 3"), consum marit, trepidatii la ralanti, pornire mai zgomotoasa.

Acum e perfect, motorul suna bine, consumul e foarte decent (in weekend am scos 6.7 pe oras, mers de plimbare si oras liber).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nedelcumihai82

bateria este buna, deoarece nu face figuri decat dimineata la prina cheie, iar bujiile abea le-am schmbat . de benzina , adevarul e ca bag 95. 

Cand am adus masina din Germania am avut probleme cu unul dintre injectoare , pe care l-am si schimbat (ar fi trebuit sa le curat si pe celelalte daca tot am umblat acolo).Am observat ca doua dintre bobine sunt schimbate si doua sunt pe original. E posibil ca cu Vag-com sa arate alte erori pe care nu le depisteaza testerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un coleg din zona ta sa iti faca o scanare cu VCDS si mergi o perioada cu benzina mai buna. Recomand Mol Evo 99 sau OMV MaxxMotion 100, e aceiasi benzina. De injectoare nu stiu ce sa zic, eu nu am umblat la ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari am un prieten cu eroare pe senzorul de maf/barometric, unde se afla acest senzor barometric? la motoarele BAD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,dupa o scanare si o verificare  a rezultat o functionare neregulata pe cilindru 4,am schimbat bujia de la 3 la 4 si eroarea a ramas la 4,am schimbat fisa de la 3 la 4 si eroarea tot la 4 a ramas, a mai ramas sa fac un test de compresie sa vad daca nu cumva sant supapele de la pistonu 4 sau injectorul,parerea mea este ca daca era supapele de la cilindru 4 consuma ulei consuma benzina,scotea fum sau numai avea putere,consumu si nivelu de ulei este la fel consum de benzina 99 este undeva la 8 prin bucuresti,iar uleiu este intre minim si maxim de mult timp,cine se pricepe sa imi dea un sfat,sa bag vreun aditiv in ulei sau benzina sau exista ceva de curatat supapele cu ultrasunete?repet ca simtomele sant doar variati la relanti.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor,

 

sunt posesor de golf 4 1.6 fsi cod motor BAD

 

ceck engine aprins ... - eroare "misfire cilindru 1"

 

simptome - plecat rece ... merge bine

                 - cand se incalzeste motorul tremura la relanti, taie din putere si cand o turezi mai mult nu mai are forta aproape deloc si palpaie ceck engine

                

am fost la zeci de service-uri pana acum ... si am schimbat bujii, am cumparat bobine, am luat presiune, mi-au bagat si solutie de curatat injectoare, cu alte cuvinte au cam facut tot ce se putea.

 

din cate am inteles citind pe acest forum ... de vina ar fi injectoarele (si anume cel de pe cilindrul unu).

se schimba greu intre ele?? am vazut ca trebuie data jos galeria de admisie pentru a avea acces la ele.

daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nedelcumihai82

salut am avut si eu aceiasi problema . am schimbat 2 injectoare si a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot injectoarele de pe 1 si 2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa mearga in 3 pistoane din cauza ca nu a fost montata distributia corespunzator???

Modificat de Bogdanwvb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva ideie de ce am gasit la EGR o garnitura plina? Adica nu avea gaura in mijoc pentru gaze. Cineva a vrut sa anuleze EGR-ul?Este garnitura dintre egr si teava flexibila. Ati mai intalnit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu un golf 4 1.6 fsi BAD, La fel am si eu uneori acel tremurat la relanti,si de exemplu dimineaţa porneşte doar la a 2-oua cheie,sau daca nu pornesc un timp,1 zi sau două tot asa la a 2-oua cheie si dupa ce porneste mai ramane aprins martorul de la baterie vreo 2 secunde sa zic asa,stie cineva ce probleme ar fi?mentionez ca o am de 1 an,maşina a fost adusa din germaia si am folosit benzina de 95,la inceput cateva luni nu am avut probleme cu trepidatul la relanti si nici cu pornirea la a 2-oua cheie,doar din iarna au apărut aceste probleme,astept un răspuns,mulţumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo,la vreo 3-4 mii de ture cand accelerez,indiferent ca e scoasa din viteza ori sunt pe drum se aude un zgomot metalic,ca si cum ar suna o tăbliţa,la vibraţie,ştie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ... zgomotul metalic e de la fatptul ca bara de torsiune este foarte aproape de evacuare in fata masinii... am indreptat-o la cald si gata.

in partea din fata langa bara de torsiune .. una din cele 3 tevi ce pleaca de la motor catre teava de esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,mersi de raspuns,o sa ma uit si eu sa vad daca e din cauza aia,ce golf e al tau break sau berlina?cum se comporta merge bine?cum am scris mai sus am ceva probleme cu pornirea nu stiu ce cauza este,acum vreau sa bag ceva benzina mai buna sa vad cum se comporta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme serioase din cauza injectoarelor....

tremura foarte rau la relenti plus alte nenorociri,(nu forta, murea motorul daca plecai din rampa)

cod eroare la tester misfire cil 1 si 2 si apoi le-am schimbat cu unele noi ... si merge perfect.

sunt f multumit. pornitul greoi nu s-a numarat printre problemele mele. porneste la sfert in orice conditii.

si lasata pe tusa vreo 4 zile iarna, si vara ...

hatchback la mine

Modificat de vranceanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot hatchback am si eu,la mine nu tremura tare,putin dar totuşi iti dai seama faţa de cum e cand nu tremura,doar uneori tremura nu întotdeauna,ms de răspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna..sunt si eu de curand posesorul unui golf 4 ..1,6-fsi si cam aceleasi problem le-am avut de la inceput de cand am cumparat masina la relenti turometrul avea variatii motorul nu tragea zici ca nu avea toti caii dar dupa ce prindea viteza mergea am fost la tester ci ba sonda lambda ba un ventil de aer ..de curand dupa un drum de mare la intorcere am observant ca motorul trepideaza tot mai tare in mers si dupa ce am bagat la un petrom la iesire din ploiesi spre brasov benzina prosta tot mai rau mergea am ajuns acasa cu greu si dusa din nou la tester a dat erore pe cilindrul 3-4..si dupa discutii cu mecanicul sa ajuns la concluzia ca o supapa nu lucreaza si trebuie data chiulosa jos si vazut se spune ca la tipul asta de motor asta fiind una dintre problem....am dat chiulosa jos si intradevar pe cilindrul 3 supapa de admisie puscata (practice lipsea din ea o bucata) acu am duso la retificat si schimbat de supae si sunt curios dupa ce o monteza la locdaca isi revine(poate renvie si caii)..in mare cam aceasta e patania mea cu golf 4 1,6 fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!