Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Al meu trage nu am treaba,de pe loc pleaca fara probleme nu mi-a facut probleme decat cu trepidatul la relanti si cu pornirea,de fapt am mai avut o problema vara trecuta,am oprit undeva si cand sa plec nu a mai pornit nicidecum,era foarte înfierbântat,l-am lasat vreo 10 minute apoi a pornit la a 3 sau a 4-tra cheie,mai apoi dupa un timp nu mai aveam racire,era blocat termostatul,care mă costat vreo 350 de lei,de atunci nu mi-a mai facut probleme sa nu pornească deloc,doar chestia cu a 2-oua cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,azi am facut un test de compresie si volorile la cei 4 pistonasii au fost de 18,cred ca ramane sa schimb un injector(cilindru 4)vreau sa stiu daca valoarea de 18 este buna.stima

Modificat de Bogdanwvb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema, am dat o scanare la un prieten cu vag com si mi-a aparut eroarea "17439 - Ventil permutare galerie admisie -N316- valoare prescrisa neatinsa P1031 - 35-00 -". Am locuit acel senzor electric (nu stiu exact cum se numeste, dar l-am incercuit, vezi fig. 1), si problema este exact aceeasi. Ne-am mai uitat odata, si am gasit ca tija de la valva (sau nu stiu precis cum se numeste) este rupta (vezi fig. 2).

 

Imagine: 

sU4VFZr.jpg?1?4001

 

Edit: Am aflat ce am schimbat defapt, si cum se numea piesa din fig 1, este: valva vaccum

vw-golf-mk4-1.8-20v-vacuum-valve-037-906

din pacate problema a persistat, si am alfat ca era rupta tija de la piesa din fig. 2, intrebarea mea ramane aceeasi. As dori sa stiu exact cum se numeste piesa incercuita din imagine (fig. 2), si unde o pot gasi de cumparat, sau macar un cod de identificare si un site unde as putea cauta piesa respectiva, si daca stiti ce rol are. Multumesc.

Modificat de pcp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCP, piesa incercuita cu 2 este o pompa de vacuum(Vacuum actuator/unit) care iti actioneaza tija ce regleaza clapetele(ele raman in pozitia deschis in cazul tau) din galeria de admisie. Vezi mai multe aici: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_253.pdf (pag 24)

 

cod piesa: 036 129 061 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

aveam si eu probleme cu pornirea......mereu la a 2-a cheie

dupa ce am alimentat cu omv carrera 100 am ramas surprins cat de repede porneste

ramane zgomotul metalic la pornire si un vibrat urat de tot in special cand merg cu frana de motor-posibil de la toba de esapament-sper

Modificat de maryurs24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor.

 

Tocmai mi-am luat si eu un VW Bora cu motorizarea in discutie si am gasit f multe informatii utile pe acest forum (multumesc tuturor).

Sunt multumit de achizitie, insa aseara m-am panicat putin. E o saptamana de cand am schimbat uleiul, a avut 10 w 40 Castrol Magnatec si i-am pus 5 w 40 Castrol Magnatec, i-am  facut si un tratament la ulei. Intrucat acum locuiesc la Milano, aseara mi-a ajuns masina pe platforma aici, am dat-o jos, a pornit excelent, am lasat-o sa se incalzeasca bine si apoi i-am dat pe autostrada circa 20 km. Imediat la iesire mi s-a aprins in bord (pentru 4-5 secunde) alarma STOP si martorul ulei. Speriat, am oprit in maxim 30 de secunde, timp in care alarma se stinsese deja.

Am lasat-o vreo 10 minute si apoi a pornit ok, am facut vreo alti 20 km si nu s-a mai aprins nimic deocamdata.

 

Stiti daca nu-i place 5 w 40-ul? Ati mai patit asa ceva?

Astept cateva sfaturi.

 

PS: martorul motor mi s-a aprins din Romania unde foloseam benzina 95. O sa o schimb acum sa vad ce se intampla.

 

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5W40 castrol magnatec folosesc si eu si n-am avut problema asta

si am facut aprox 1000 km cu masina

Modificat de maryurs24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Buna, sunt nou posesor de Bora si sunt foarte multumit de cum merge numai ca am un consum de 11 la suta combinat (fratilor nici cu mercedesul c 180 de 122 de cai din 1993 nu scot un asemenea consum).

    Masina e din 2002 berlina motor de 16 benzina cu cutie hidramata (consumul e 10 % oras si 90% exterior mers moderat)

    si daca ma gandesc bine 11 imi arata in bord dar eu cu benzina de 100 lei nu am facut nici 100 de km asta inseamna  16 litri la suta.

 

Ce sa-i fac? unde sa ma duc sa verific?

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti face o diagnoza, sa verifici cum se prezinta din punct de vedere al componentelor care iti pot influenta consumul.

 

filtru aer este schimbat.

 

in afara, cu ce viteza ai mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pronunt pentru cutiile hidramate, ca nu cunosc. Dar "manuala" mea consuma jumatate din cat a ta, pe cuvant! Am mai spus ca e benzinara cu consumul cel mai mic pe care am avut-o. Deci si eu cred ca e vorba de o defectiune. Urmeaza sfatul lui Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Filtru e schimbat, masina merge foarte bine in schimb ma speriat consumul. Cum spuneam la c 180 hidramat si la mers in forta am scos un consum de 8,5 si e motorul mult mai mare. Consumul instant in rampa sa u accelerare nu scade sub 25%.

 Am mercedes benzinar 1.8 de patru ani si scot consum de maxim 10% dar forjat.  E adevarat nu am avut masina cu afisajul consumului pana acum si poate de aia sunt cam speriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ultimii 800 de km am consum mixt 6.3%

du-o undeva la verificari

nu cred ca  e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor.

 

Tocmai mi-am luat si eu un VW Bora cu motorizarea in discutie si am gasit f multe informatii utile pe acest forum (multumesc tuturor).

Sunt multumit de achizitie, insa aseara m-am panicat putin. E o saptamana de cand am schimbat uleiul, a avut 10 w 40 Castrol Magnatec si i-am pus 5 w 40 Castrol Magnatec, i-am  facut si un tratament la ulei. Intrucat acum locuiesc la Milano, aseara mi-a ajuns masina pe platforma aici, am dat-o jos, a pornit excelent, am lasat-o sa se incalzeasca bine si apoi i-am dat pe autostrada circa 20 km. Imediat la iesire mi s-a aprins in bord (pentru 4-5 secunde) alarma STOP si martorul ulei. Speriat, am oprit in maxim 30 de secunde, timp in care alarma se stinsese deja.

Am lasat-o vreo 10 minute si apoi a pornit ok, am facut vreo alti 20 km si nu s-a mai aprins nimic deocamdata.

 

Stiti daca nu-i place 5 w 40-ul? Ati mai patit asa ceva?

Astept cateva sfaturi.

 

PS: martorul motor mi s-a aprins din Romania unde foloseam benzina 95. O sa o schimb acum sa vad ce se intampla.

 

Salutari!

 

revin cu cateva completari:

 

In seara asta, venind acasa, mi-a aparut din nou alarma STOP, completata de "presiune ulei", a mai spus ceva, dar cautand urgent un loc de oprit, nu am apucat sa citesc. E ciudat pt ca, inainte sa il schimb, avand 10 w 40, am facut sute de km si nu m-a avertizat de nimic.

Oricum sambata ma duc la reprezentanta sa vedem ce imi spun.

Pana atunci, aveti ceva sfaturi? Ar trebui sa o las in parcare pana sambata sau ma pot folosi cu conditia sa opresc imediat daca mai apare alarma?

 

@ roby: am media de 6.9, dar e cutie manuala, nu cred ca e relevanta comparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ulei ai pe joja, da fum, curge pe undeva sub motor?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ulei ai pe joja, da fum, curge pe undeva sub motor?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

 

Uleiul este la limita superioara de pe joja (maxim 1 mm peste). Fum nu da, pete sub motor nu lasa.

In seara asta cand am plecat de la munca, e prima oara cand am auzit un sunet metalic (un tacanit foarte fin, pe langa sunetul "diesel") la pornire, pana s-a incalzit; reducandu-se turatia, nu l-am mai auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In seara asta am reusit sa-mi dau seama de unde se reseteaza consumul mediu pentru ca vechiul proprietar cred ca a mers numai pe oras cu ea ultimii 500 km si eu am facut doar 150km.

  

   Am tot citit pe forum despre injectoare si am mers afara la masina si am apasat pe acceleratie de mai multe ori pana la capat si i-am dat drumul foarte repede si     surpriza    nu se tureaza ci pare ca se inneaca in benzina si in timpul apasarii se aude ca si cum ar trage aer pe undeva in afara de filtru de aer.    Daca apas lent pe acceleratie se tureaza normal dar cum incep sa apas des se aude ca si cum ar tragge aer pe undeva si nu se tureaza nici pana la 1500 de ture ci aproape moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am gasit topic legat de situatia pe care o am eu la motorul meu aici, si se pare ca cea mai intalnita cauza (sper sa fie si la mine aceasi lucru) este senzorul de presiune la ulei. In acest caz ramane totusi intrebarea, de ce nu a dat eroarea si inainte sa-i schimb uleiul. Anyway, citind topicul m-am mai linitit putin.

 

INSA, am observat altceva: in seara asta, pentru a 3-a oara, mi se aude un tacanit, o bataie metalica finuta atata timp cat motorul sta turat la pornire, fiind rece.

Dupa ce isi revine, iar consumul indica din nou 0.7 - 0.9 l/h (relanty), nu se mai aude tacanitul.

 

In rest se comporta f bine, trage, nu fum, ulei este suficient, pete nu lasa, notez doar zgomotul diesel care inteleg ca e specific FSI-ului. Este cineva care ar putea lega toate aceste informatii pe care le-am prezentat in ultima vreme si sa ma lamureasca putin inainte sa merg in reprezentanta sambata?

 

Multam,

 

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ca nu cumva pompa de ulei sa nu fie obosita, si sa nu faca suficienta presiune, sa urce uleiul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost astazi cu masina la tester si mi-a dat eroare la senzorul de temperatura de pe radiator si la sonda lambda de upa catalizator.

Astea sa influenteze consumul meu atat de mult?

 

si in afara de astea avea mai multe erori inregistrate la inchiderea centralizata cu usi care au ramas blocate dupa deschidere tinand cont ca si in momentul de fata trebuie sa apas de doua ori butonul e pe telecomanda ca sa se deschida si usa din reapta fata. Stiti cumva si rezolvarea acestei probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Am si eu o problema,azi mi sa apins martorul rosu la ulei si mi sa oprit motorul iar nivelul pe joja la ulei era aproape de normal. Am mai pus putin ulei am pornit am mai mers 100 de km dupa care iar mi sa aprins si din nou mi sa oprit motorul. Am mai stat putin si am verificat uleiul era de nivel normal si am pornit mergand cam 80 de km si am ajuns acasa iar pe drum nu mi sa mai oprit. Stau si ma gandesc ce poate fii atunci cand voi merge iar cu masina...si am doar 8000 de km cu uleiul.

Sa fie din ulei oare? Am pus Castrol Magnatec Diesel 10W-40.

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roby,problema cu descuiatul usilor am patit si eu la masina,eu am golf 4 break tot cu aceeiasi motorizare,la mine e usa stanga din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit azi acelas lucru...dar a 2 oara mi s-a  mi-a aprut senzoru de la baterie..si mi s-a oprit motoru...dar baterie aveam.... iar  la relantiu  sta putin peste 500 de turatii si tremura....ceea ce nu e normal...parca nici nu mai trage....... eu am o bora 2.0 i.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

de aproximativ un an am un bora 1.6 fsi fabricat in 2002.la inceput nu am avut nicio problema dar de ceva timp s-a aprins martorul motor si motorul nu mai trage decat la rece.am fost in vreo 5 service-uri iar pe tester imi iasa ca eroare "rateu de aprindere cilindru 3"....am schimbat bobina, bujiile si nu s-a schimbat nik...am compresie, iar cand am mers la mecanic sa imi inverseze injectoarele mi-a spus ca motorul meu e pe injectie directa si nu are injectoare.

 

imi poate spune si mie cineva ce sa mai schimb la ea ca sa mearga?

si injectia directa nu are injectoare? :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul ala a fost initial patiser?

Uite ce zice in ultima fraza un coleg cu motor ca al nostru:

http://www.{cenzurat}/viewtopic.php?f=22&t=4492&p=105614&hilit=golf+fsi+injector#p60498

Cu aditivii nu ma pronunt, ca nu am folosit. Insa merg doar cu EVO de la MOL (echivalent MaxxMotion 100 de la OMV) si n-am treaba.

Vezi care e treaba cu injectorul, schimba filtrul de combustibil (daca nu stii situatia lui) si pune benzina de 98-99 (da, stiu, nici mie nu imi place pretul...).

Tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@mantaion si nu numai.

 

Cel mai probabil e dus injectorul. Legat de trepidatii odata ce motorul e cald si nici nu trage bine, presupun ca se explica intrarea pe injectie "Stratified Charge Mode" odata ce temperatura lichidului de racire depaseste 50o C. Ce ai putea incerca pana schimbi injectorul: scoate furtunasul ce duce la pompita ce-ti regleaza clapetele din galeria de admisie(in stanga galeriei) si obtureaza-l. Astfel injectia se va face "asemanator" motoarelor MPI (motorul va lucra in "homogeneous charge mode"). Testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!