Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Poti sa alimentezi direct cu mol evo ,fara sa mai adaugi alt aditiv....merge super cu benzina asta.Ce aditiv ai folosit?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Poti sa alimentezi direct cu mol evo ,fara sa mai adaugi alt aditiv....merge super cu benzina asta.Ce aditiv ai folosit?

am mers cu mol evo si nu am remarcat nicio imbunatatire. Am folosit acest aditiv ( http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditiv-curatat-supape-1014-pi-431856.html?osCsid=df0fdb42d75ebc7009dec232a54d37e6 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,eu am folosit BG k 44 si combinat cu mol evo am scapat de misfire pe cil. 4 si am si count 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Gata! Am rezolvat problema :D

Am fost astazi la mecanic , am dat jos galeria de admisie , si am schimbat intre ele 2 injectoare ( la inceput aveam misfire pe cilindrul 2 , am inversat injectorul de pe cilindrul 2 cu cel de pe cilindrul 3 ) am luat masina in probe si cand am citit memoria de erori surpriza... misfire pe cilindrul 3 . Injectorul e de vina. Am comadat injector nou vine maine dimineata si ma duc direct la mecanic sa-l schimb :D Am facut si niste poze sa vad cum le pun aici.

post-100274-0-69842000-1333964005_thumb.

post-100274-0-90812400-1333964049_thumb.

post-100274-0-78044000-1333964054_thumb.

post-100274-0-75039700-1333964061_thumb.

post-100274-0-87080500-1333964066_thumb.

post-100274-0-72252700-1333964072_thumb.

Modificat de Rares Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat si set de garnituri,atat pentru galerie cat si pentru injectoare?sa iei si un cod de pe injector te rog.Cred ca iti curata si galeria nu ,sa se miste usor tija cu voletii...ar fi pacat sa nu o cureti.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi trepidatie o am si eu la relanti. Am pus-o pe tester si imi spunea "ardere incompleta cilindrul 3". Sa fie oare un injector? Mentionez ca am alimentat la Petrom cu 99+ si am pus si Castrol Magnatec. Am mers o perioada cu 95 si poate asta a afectat. Mi-a spus un mecanic ca FSI urile trebuie turate ca sa se faca arderea asa cum trebuie. Deocamdata, nu se aprinde nimic in bord, sper sa nu se aprinda curand. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor!

Sunt nou pe aici si sper sa nu incalc vreo regula a regulamentului!

Cu scuze anticipate, sa trecem la subiect: am un Golf 4 2002 102000 km 1,6 FSI BAD, dupa parerea mea un motor ok la care nu am avut probleme mari cu exceptia a 2 bobine schimbate + distributie cu pompa de apa in 2 ani de utilizare si aproximativ 27000 km facuti!

Acum cateva zile s-a aprins martorul galben de injectie la bord!Pus pe tester la bucuresti la un service pe centura da eroare sonda lambda 1 + sonda lambda 2. Zic ok nici o problema cel mai probabil e EGR plec la Valcea pentru ca tata e inginer si lucreaza la un service rezolv problema repede. Mi s-a sters eroarea martorul nu s-a mai aprins timp de o zi dupa care a reaparut.

Dupa cateva zile la Valcea alta eroare pe tester ce arata ca exista presiune crescuta in admisie. Iau urmatoarele masuri: curatat EGR, schimbat senzorul ce masoara presiunea in admisie - aceleasi probleme. Pe tester la valori reale reiese ca sonda lambda 1 functioneaza la 1,5 Volti (ea in mod normal ar trebui sa functioneza la maxim 0,5 Volti) ceea ce rezulta ca amestecul combustibil este foarte bogat.

Motorul functioneaza fara probleme, nu consuma mult, nu are probleme cu relantiul, doar ca uneori porneste greu la rece - cam 4-5 chei

Daca cineva a mai intampinat aceste probleme si are o idee despre ce ar trebui sa schimb i-as fi extrem de recunoscator.

Multumiri anticipate tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata ce eroare iti stocheaza?Ma refer la codul din cinci cifre.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16492 Manifold Absolute Pressure (MAP) (G71) or Barometric Pressure (BARO) (F96): Signal High.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! verifica racordul (conducta) ce duce de la motor la egr. la mine este crapat si pe acolo scoate fum si prinde aer. la dezmembrari nu am gasit iar nou costa 540 lei. aceleasi erori le am si eu. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!!

Am un golf 4 1.6 fsi din 2003 si are aceleasi simtome ca ale voastre,adica tremura la relanti.

Mentionez ca masina este adusa de mine din germania si a fost ok pana am inceput sa alimentez din Romania.

De atunci am avut numai probleme si am sa enumar cateva:

-bobine,buji,injector(1 buc),senzori etc.

Nu se pricepe nici un mecanic legat de acest motor,am fost si la reprezentanta vw din Tg-JIU si le iau si ei prin eliminare,imi facusera deviz de 4800 lei si nu se stia dk remediaza problema (varza toti)

Ajunsese-m la disperare cu masina si mi-a recomandat o doamna un service iar cand am ajuns acolo si am vz unde repara tipul masinile (garaj ) am crezut ca a facut misto de mine.

Am lasat masina acolo iar in 2 zile m-a sunat tipul sa ma duc sa-mi spuna ce are( garnitura intre pistonul 2 si 3 scapa compresie,segmentii erau aliniati pe pistonul 2 ).

Am cumparat garnitura ,olinguri ,segmenti pe toate 4 pistoanele si injectorul.(mi-a spalat motorul,a curatat galerie si tot ce se putea spala).

Am plecat foarte multumit de la mecanic( scolit prin italia 4-5 ani) legat de lucrare cat si de cost.

Acum am aprins pe bord eroarea(motor) si cand pun contactul mi se aprinse becul galben senzor oil workshop.

Ma poate ajuta si pe mine cineva legat de senzorul oil workshop.

Am sa ma duc din nou la tip, sa fac si un test sa vad ce erori imi mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e senzorul de pe baie...de nivel al uleiului...

verifica uleiul inainte sa te duci in service.Daca e la nivel,baga'te sub masina si vezi senzorul de pe baie daca are mufele la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat uleiul si este la nivel ,mai trebuie sa verific mufele

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si mufa de pe baie,care cred ca am atins_o de ceva si s_a miscat

acum este totul ok,nu se mai aprinde senzorul oil workshop

legat de benzina ,toata lumea zice ca aceste motorizarii sunt foarte pretentioase

am sa termin benzina 95 si am sa bag numai 98:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

am verificat si mufa de pe baie,care cred ca am atins_o de ceva si s_a miscat

acum este totul ok,nu se mai aprinde senzorul oil workshop

legat de benzina ,toata lumea zice ca aceste motorizarii sunt foarte pretentioase

am sa termin benzina 95 si am sa bag numai 98:))

In legatura cu benzina... cea mai buna cred ca este MOL EVO (

>99* cred )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai normal , cea mai scumpa e si cea mai buna :)))) (nu chiar totdeauna , dar in cazul asta da )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! verifica racordul (conducta) ce duce de la motor la egr. la mine este crapat si pe acolo scoate fum si prinde aer. la dezmembrari nu am gasit iar nou costa 540 lei. aceleasi erori le am si eu. bafta!

Cred ca am si eu aceiasi problema pt ca de la o vreme imi intra ocazional miros intepator de benzina in interior(ca la dacie). Spune-mi te rog unde sa ma uit ca eu nu am reusit sa gasesc nici o pierdere pe nicaieri! Tremurat am observat doar in mers cand accelerez, pana acuma nu a tremurat dar tind sa cred ca e din cauza benzinei pentru ca a inceput sa faca asa dupa ce am alimentat ultima data. Mentionez ca in afara de primele 2 plinuri de cand am luat masina si pana m-am prins ca trebuie 98, am pus doar 98 (Petrom si Lukoil).

Martorul de la motor e aprins si la mine, dar de cand am luat masina, comportandu-se normal intotdeauna. Initial am crezut ca e de la senzorul de noxe de dupa catalizator, dar de curand am fost la un tip foarte priceput pe electrica si electronica auto si mi-a spus ca eroare ce apare e de la senzorul de temperatura pt gazele de evacuare, localizat undeva in fata motorului. Mi-a sters-o si martorul s-a aprins din nou.

Modificat de Sh0by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am luat si eu de cateva zile un Golf 4 1,6 FSI BAD 2002 100k km si vreau sa incep prin a schimba consumabile. Imi poate spune cineva ce ulei este indicat? multi zic 5W30 si multi 5W40. Initial ma gandeam la 5W30 cum scrie si pe o eticheta mai veche langa motor.

Am cam acealeasi probleme ca si restul deci e un topic destul de interesant :) care cum aveti vreo rezolvare pls postati ce si cum ati facut,ne e de mare ajutor si celorlalti.

1. Sunet gen diesel cateva secunde la pornire.

2. Ca. 1100 turati vreo 30 sec la pornire dupa care scade in 7-800.

3. Mi sa aprins martorul, la care mia zis cineva ca se aprinde de la sonda lambda daca mergi subturat, cea ce s-a intamplat in panta unde cum mai scria cineva inainte mi s-a intamplat sa nu traga la prima apasare pe acceleratie. Am testat cu vag com si am sters err de lambda si intradevar daca o mentin mai turata 2500-3000 nu se mai aprinde.

La testul cu VAG com am mai descoperit cateva err:

5 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17413 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1005 - 35-00 - Please Register/Activate

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

17441 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1033 - 35-00 - Please Register/Activate

---------------------------------------------------------------------------

P1176 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-00 - -

Multumesc,

Raul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Normal(pompa de inalta presiune face asa)

2.Normal(ala e comportamentul "socului")

3.Schima sonda 1(e moarta).Eroarea de la NOx se poate sa fie cauza functionarii necorespunzatoare a sondei lambda 1.Legat de missfire,poate fi o bujie,o bobina,o supapa,aer fals,furtun de vacuum.

Iti recomand sa faci o scanare cu o interfata mai buna,astfel incat codurile de eroare sa fie mai detaliate(in loc de "please register" blablabla ar trebui sa scrie spre ex pe ce piston e missfireul).Legat de missfire intra pe Engine->Measuring blcks->14 15 16.Pe 15 sunt priemle 3 pistoane iar pe 16 al patrulea.Ar trebui sa fie toate pe 0.Daca apare la vreo casuta altceva decat 0,acolo e problema.Cilindrul 1 e primul din stanga,cum te uiti la motor.A,,,foloseste bezina buna;iti recomand petrom99.

Spor la treaba!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare sunt nou pe aici si as avea o rugaminte strict celor care se pricep... :bom: . De vreo 3000 km mi-a aparut si mie semnalizarea de gaze am pus-o pe tester si cod de eroare: 17441 sensor for nox g295 signal too low. Cel de la service mi-a spus ca e dusa sonda lambda dupa catalizator dar vreau sa ma asigur ca e asa si nu e altceva care ar putea influenta aparitia acestui mesaj de eroare nu as da degeaba 900 de ron si sa-mi para rau. Am sesizat o usoara crestere de consum de combustibil 10-12% in oras trafic lejer tinand cont ca locuiesc in Bistrita in afara 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De putin timp sunt si eu proprietarul unui VW Bora cu acest tip de motor. Fiind SH, m-am gandit sa schimb distributia, pompa de apa, fluidele, bujiile, etc. Am schimbat distributia (Gates), pompa de apa (Hepu). Dupa ce am pus alt antigel G12, nou, mecanicul nu reuseste sa aeriseasca instalatia. Nu baga caldura, oricat tine masina la relanty. El zice ca nu deschide termostatul, radiatorul e rece. Cand o tine turata, baga ceva caldura. La sfatul lui, am schimbat termostatul (Behr - 280lei, scump rau), aceleasi simptome. Modelul asta deschide la 109 grade, ciudat. A eliminat si termostatul din circuit, pentru proba, dar tot degeaba (termostatul scos initial de pe masina, l-a desfacut si a pus doar carcasa in circuit, asa mi-a spus). Masina e momentan in service, nu pot sa o iau deoarece nu baga caldura.

Asa e normal la aceste motoare? Citind aici:

simptomele ar fi ca ale colegului rica_42. Tot acolo un coleg (Moog) zicea ca nu e nimic ingrijorator, asa ar functiona aceste motoare. Dar totusi, chiar asa? Cum circul eu iarna, cum dezaburesc geamurile, daca nu baga caldura?

Intrebasem initial de termostat si aici:

unde am scris ce am schimbat la masina si ce am facut initial, dar e bine sa dezvoltam acest topic ce face referire la Bora FSI. Mecanicul a schimbat antigelul+apa distilata prin vas, a pornit masina sa se incalzeasca in ideea de a deschide termostatul si de a scadea nivelul in vas pentru a completa. Insa nu se intampla asta! Radiatorul e rece, nu-stiu-ce furtun de pe acolo e fierbinte, in interior nu baga caldura decat atunci cand tine apasat pe acceleratie (parca asa mi-a explicat telefonic).

Distributie, pompa, curea accesorii, bujii, fluide, etc, noi... si ma opreste sa ridic masina din service faptul ca nu baga caldura. Acul de pe bord se ridica la 90 grade, sta fix acolo. Interfata folosita e un KTS Bosch. Eu nu am stat langa masina, doar tineam legatura telefonic cu mecanicul.

Ce ma sfatuiti? Nu o sa imi fiarba motorul? Sa iau masina asa? Este normal comportamentul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima discutie faceau o greseala-dupa ce umpleau vasul cu antigel strangeau dopul,supapa acestuia nu lucra si evident nu se facea aerisire-trebuie lasat fara pana deschide termostatul,atata timp cat nu accelerezi urmand decelerare nu e problema.Aerisirea instalatiei se face simplu,cum a facut si mecanicul tau doar ca eu in plus am umplut radiatorul separat,nu am asteptat sa deschida termostatul-vorbesc de cel de racire.Cat despre incalzire eu nu am facut altceva decat sa deschid la maxim caldura inainte de a da drumul la antigel dar nu are treaba pentru ca nu e robinet ca la dacie,are clapeta care dirijeaza aerul inauntru,in bord.

Verifica ceva:

-se incalzesc furtunele care duc catre aeroterma?

-lucreaza clapeta de dirijare a aerului cald?

-furtunele care intra in carcasa termostat sunt montate corect(sa nu le fi pus inversate intre ele)

-ai folosit inainte solutii de stopare pierdere antigel? daca da,se pare ca ai radiatorul de caldura din bord infundat,are traseul destul de ingust si cu ceva spirale pe el,se infunda foarte repede....avem solutii.

Mecanicul inainte sa te puna sa cumperi alt termostat putea sa verifice daca termostatul deschide-il baga in ibric cu apa fiarta si se vede imediat .

E drept,la motorul asta nu arde aerul la mana cum facea G3-ul dar baga caldura destul .

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ai folosit inainte solutii de stopare pierdere antigel? daca da,se pare ca ai radiatorul de caldura din bord infundat,are traseul destul de ingust si cu ceva spirale pe el,se infunda foarte repede....avem solutii.

Multumesc pentru raspunsuri, daca mai aveti si altele, va rog. O sa le pun in aplicare maine.

Masina fiind de putin timp la mine, n-am folosit solutiile respective. Nu am avut motiv. Dar inainte... nu stiu. Cum verific daca radiatorul e infundat, Cum se da jos, Ce e de facut apoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut mult sa ajungi la radiator-cel mai simplu decuplezi furtunele care intra in el-astea:

http://www.flickr.co...photostream se poate pe la motor si bagi apa sau sufli...daca zici ca nu o ai de mult,probabil ai cumparat-o in vara,nu aveai nevoie de caldura....incepi cu aerisirea sistemului fara capac la vas apoi vezi daca se incalzesc ambele furtune care merg la calorifer-asta inseamna ca circula apa prin el.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!