Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Bună ziua! Am un golf 4 1.6 FSI. Îl am de 4 ani și am făcut aproximativ 130.000 km. Am avut diferite “probleme” deci s-ar putea să pot și eu contribui cu vreo informație, dar acum aș dori să aflu dacă a mai avut cineva următoarea problemă: dacă merg mai mult timp doar cu viteza 1 sau 2, spre exemplu în oraș la orele de vârf sau în coloană pe undeva (accident sau lucrări) la un moment dat moare motorul și mai pornește de abia după vreo oră. Am fost la 2 mecanici și mi-au spus că ar putea fi 2 sau 3 cauze. Sigur se încălzește ceva, și nu mai ajunge combustibilul la motor... nu m-au lămurit și mi-au spus că nu mă pot ajuta. Mașina trebuie pusă pe tester atunci când pătește treaba asta. Odată, am pus-o pe platforma dar pe când am ajuns la service își revenise. Mă poate îndruma cineva? Vă mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa nu fie cumva aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2019 at 4:13 PM, TibyCJ said:

Bună ziua! Am un golf 4 1.6 FSI. Îl am de 4 ani și am făcut aproximativ 130.000 km. Am avut diferite “probleme” deci s-ar putea să pot și eu contribui cu vreo informație, dar acum aș dori să aflu dacă a mai avut cineva următoarea problemă: dacă merg mai mult timp doar cu viteza 1 sau 2, spre exemplu în oraș la orele de vârf sau în coloană pe undeva (accident sau lucrări) la un moment dat moare motorul și mai pornește de abia după vreo oră. Am fost la 2 mecanici și mi-au spus că ar putea fi 2 sau 3 cauze. Sigur se încălzește ceva, și nu mai ajunge combustibilul la motor... nu m-au lămurit și mi-au spus că nu mă pot ajuta. Mașina trebuie pusă pe tester atunci când pătește treaba asta. Odată, am pus-o pe platforma dar pe când am ajuns la service își revenise. Mă poate îndruma cineva? Vă mulțumesc anticipat!

Salut Tibi, cand moare motorl, ai ambreiajul calcat?

La mine se oprea in a 1 sau a 2 cand tineam ambreiajul calcat, si a fost senzorul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am şi eu două probleme (Golf 4 1.6 FSI BAD)

1. Când pornesc maşina, de fiecare dată, fie rece sau cald motorul, scade turaţia, iar apoi îşi revine. 

2. În orice viteză, dar nu mereu, în intervalul 3000 - 4000 rpm, îi scade forţa maşinii. În oricare alt interval al turaţiilor, maşina merge perfect. 

P.S.: Nu am erori pe maşină, iar simptomele au cam apărut după ce am schimbat sonda lambda cu una (Bosch). 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce corectii face ecu in functie de ce , citeste sonda aia...daca simptomele au aparut exact de cand ai schimbat sonda ar fi lesne de inteles ca ceva nu se pupa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, detin un Golf 4, 1.6 FSI, 110 cp si a stat putin pe margine si nu mai porneste. Vreau sa-i schimb bujiile, ca o posibila rezolvare, am cumparat bujii NGK, aveti idee ce cuplu de strangere au? Am o cheie dinamometrica care merge la 5 N si 25 N, este buna acea cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, stie cineva daca pe masina noastra1.6FSI merge pus pilot automat? si in ce consta aceasta modificare?

 

Modificat de Larves
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

stie cineva cat trebuie sa fie presiunea la ulei pe senzorul motor? am masurat la service simi-a zis ca e in limita de jos de 0.7 barg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2000 rpm cu uleiul la 80 grade trebuie să fie cel puţin 2 bari, iar la turaţii mari să nu depăşească 7 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut si eu erroare 17428, masina pur si simplu taiase alimentarea , apasam pedala de acceleratie degeaba,si dupa aceea s-a oprit si nu a mai pornit, a fost pompa de benzina VDO originala de 17 ani cod piese 1J0 919 051 K-Pompa benzina ansamblu complet(VDO Siemens)-cod pompa -993762039 13203 H1086 (VDO).

Sper sa va ajute postarea. Cost 300 Ron alta completa EVA parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Are sotia o Bora 1.6 FSI din 2003 dar numai probleme are cu ea. Nu vrea sa mai porneasca sau porneste cand vrea ea.... Am schimbat releu 100, pompa de benzina, bujii, baterie, debitmetru, termostat, curatata clapeta de acceleratie, egr si senzorul de admisie. Pe tester nu apare nimic, astea au fost schimbate dupa ce au spus mecanicii. Am pus bateria de pe masina mea si a pornit la cheie. Astazi am luat baterie noua si nu porneste. Nu mai stiu ce sa fac...Ce sfat imi puteti da. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Mai am o intrebare pentru cei care au Bora. Firele sunt izolate cu banda izolatoare ca in poza sau cu un fel de pînză? Am gasit banda izolatoare si pe copac unde intra firele. Multumesc

IMG-20200111-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banda izolatoare neagra , exact cum apare in poza aveam si eu pe golful de 1.6 , stai linisitit ca asa este de pe fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor! Accelerez în sarcină peste 2000rpm însă masina nu se turează cum trebuie, nu are putere și martorul check engine clipoceste în bord. Cum aţi remediat asta? Mulţumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil e de la o bujie arsa sau fisa de la o bujie. 

Cand am avut problema asta, mi se arsese fisa de la bujia nr. 3 (motorul urca greu in ture, martorul check engine era aprins in bord)

oricum, pana nu faci o diagnoza computerizata nu iti dai seama cu exactitate de problema. Trebuie sa vezi ce eroare iti apare pe laptop. Spre exemplu mie imi aparea ca am eroare de aprindere la cilindrul 3. Bujia nu avea nimic, dar fisa de la bujie era arsa. 

Daca ai veleitati tehnice, poti da jos bujiile sa verifici daca e vreuna arsa. Asta se face numai cu motorul rece, ca sa nu te arzi la mana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar face masina figuri Bora 1.6 FSI, am pus masina pe tester problema la cilindrii 2 si 4, merge destul de rau parca în 3 bujii dar cîteodată isi da drumul. Martorul check engine este aprins dar după tester s-a stins. Fișele sunt in regula. Ce poate sa fie. Garnitura de chiulasa a fost schimbată mai demult asa zice mecanicul dar nu am de unde sa stiu ca asa a fost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Test de compresie

Daca compresia e buna :

2.Verificare/inlocuire: bujii/bobine/injectoare

Daca compresia nu e buna:

3.Supape/segmenti...

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

@ EEXCALADE mulțumesc pentru recomandare, o să fac asta cât de curând, dar e dificil având în vedere măsurile luate de autorități și mă gândeam că poate cineva cu același motor s-a lovit de asta...

@ vizitator dacă la ce am scris eu faci referire îți mulțumesc, și dacă nu, tot îți mulțumesc oricum și respectul meu pentru sfaturi în special pentru cel cu motorul rece la verificarea bujiilor, menționez totuși că motorul meu are bobinele de inducție deasupra bujiilor fără fișe între ele, doar niște bucăți scurte de cauciuc atașate bobinei între bobină și fișă; sau poate te referi cumva de la firele care pleacă din bobine. 

Sanătate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la tine ma refeream: problema poate fi de la bujii sau fise.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curăţat clapeta de acceleraţie, am pus bujii noi identice cu cele din fabrică, nici o diferenţă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inversează bobinele între ele. Se schimbă erorile acolo unde ai mutat bobinele?

Dacă da, bobine noi.

Dacă nu, test de compresie.

Testul de compresie a ieșit ok?

Dacă da, schimbi injectoarele.

Dacă nu, desfaci motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!