Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

bujiile cand le'ai schimbat?Pune benzina cu cifra octanica mai mare...99+...vezi cum se comporta vreo saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o in Noiembrie 2010 iar bujiile nu le-am schimbat. E posibil sa fie de la bujii/fise?

Cat despre benzina, alimentez cu Petrom 99+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai fise la FSI...ai bobina pe fiecare piston.Un set de bujii ngk bkur6et-10 ~80 de lei...zic sa incepi cu astea.Filtrul de benzina si cel de aer,macar sunt schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ulei si filtre anul trecut cam tot pe vremea asta.

Numarul de kilometrii facuti nu stiu sa ti-l spun exact, am notat undeva cand am facut schimbul dar nu circul foarte mult.

Ce ma nelinisteste iarasi este ca a trebuit recent sa completez cu ulei desi asa cum am spus, schimbul l-am facut cam in aprilie anul trecut.

Modificat de whiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai scurgeri evidente,fa un test de compresie....sa nu piarda pe la supape sau mai rau,segmenti.Cat completezi la 10k km?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin evident te referi la belti sub masina, nu mi s-a intamplat. Am completat saptamana trecuta cu 250ml dar cred ca am sa schimb din nou uleiul si filtrele.

Ii facusem recent un test si din ce retin, mi-a spus tipul ca nu sunt probleme cu compresia. Nu stiu exact daca la asta te referi sau daca e relevant ce spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,la urme vizibile de scurgere...la 10k km nu e mult 250ml.Sa nu mergi mai mult de 10k km cu un schimb.Valori bune la compresie sunt de la 11 in sus...7 e minimul admis.Fericitii au 16-17...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un consum normal si mai mult decat bun 250 ml/10tkm-ce ulei si ce cifra folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,la urme vizibile de scurgere...la 10k km nu e mult 250ml.Sa nu mergi mai mult de 10k km cu un schimb.Valori bune la compresie sunt de la 11 in sus...7 e minimul admis.Fericitii au 16-17...

retin ca spunea ceva de 15 dar ne cunoscand foarte bine materia, pot doar sa speculez ca la asta se referea. am sa refac testul si voi reveni cu valori mai exacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Aral 5w40 HighTronic. Sper sa nu ma insel :)

Eu m-am speriat ca mi s-a aprins martorul si trebuie sa completez.

In alta ordine de idei, dupa cati km trebuie facut schimbul de ulei/filtre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am folosit Aral,din pacate calitatea in ultimul timp lasa de dorit....aveam un diesel si dupa 7500km de la schimb disparea consistent din ulei,desi pana atunci nu completam gram;eu am considerat ca devenise de slaba calitate...am trecut pe castrol Magnatec si diferenta s-a vazut.Eu la fsi folosesc 5W40 magnatec pt. benzina,completez de la schimb la schimb (cam8-10tkm)300ml. Mi se pare normal.Schimb cu tot cu filtre la an sau 10tkm dar nu e regula,merge si la 15tkmdaca ii faci pe an.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

la fel si eu cu FSi -ul.... am schimbat bujii , 2 bobine (le-am si schimbat intre ele) , am schimbat uleiul,filtre , distributie , nimic nu s-a schimbat. La tester imi da missfire pe cilindrul 2.. am facut compresia la rece si la cald si mi-a iesit 16 ( mecanicul a spus ca este perfecta) zilele astea urmeaza sa curatz injectoarele (ultima solutie pentru rezolvarea problemei). am fost la nu stiu cati mecanici din Bacau si i-am bagat pe toti in ceata cu problema asta. Marti curant injectoarele si sper sa se remedieze problema cu tremuriciu. Revin cu un verdict dupaia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam cu nerabdare rezultatul curatarii injectoarelor si mai ales cum le vor verifica dupa curatare avand in vedere ca stand de verificare injectoare fsi nu au nici reprezentantele....in alta ordine de idei daca dai jos injectoarele va trebui sa ai si set de o-ringuri de etansare noi,sunt teflonate si nu merg remontate....sau le cureti pe masina,fara demontare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou printre voi, am un golf 4 1.6. fsi, an fabricatie 2002 si numai probleme cu aceasta masinuta.

La ultima scanare cu vag com am urmatoarele erori:

- 16492 - manifold/barometric pressure senzor- signal too hight

- 17441- sensor for nox (g295)signal too low

- 17477 - nox sensor (g295) - heater control short to ground.

Vreau sa va spun ca la relanti am trepidatii si nu porneste la prima cheie nici cand motorul e cald nici cand e rece. Ma gandesc sa schimb senzorul nox. Poate imi puteti da niste sfaturi... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatii si altele sunt de la prima eroare:senzorul map sau posibil un factor care "colaboreaza" cu debitmetrul.Fara mufa la debitmetru merge mai bine?

Inainte sa il schimbi vezi firele...se pare ca e un scurt ceva...posibil cablaje intrerupte sau cu umezeala pe la conectori.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nox se duce de la benzina proasta...macar daca il schimbi sa incepi sa alimentezi cu minim 98,ce cere masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOOORD!Nici un aditiv pt carburant nu strica o data la ~20k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Asteptam cu nerabdare rezultatul curatarii injectoarelor si mai ales cum le vor verifica dupa curatare avand in vedere ca stand de verificare injectoare fsi nu au nici reprezentantele....in alta ordine de idei daca dai jos injectoarele va trebui sa ai si set de o-ringuri de etansare noi,sunt teflonate si nu merg remontate....sau le cureti pe masina,fara demontare?

le dau jos si le curatz la ultrasunete... o sa revin cu un verdict :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pentru pareri... dar unde este mufa de la debitmetrul de aer sau acel senzor map?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in tubulatura care iese din filtrul de aer spre clapeta de acceleratie,pe furtunul gros ai o mufa lata de vreo 4 cm...aia e mufa de la debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci zebrocksky pentru parere.. am verificat si mufa de la debitmetrul de aer, cu ea scoasa motorul trepideaza mai tare... am gasit un senzor nox la dezmembrari care costa 300 lei.. doar atat mai am de gand sa inlocuiesc. poate si de aici trepidatiile. consumul la relanti este de 0,7 - 0,9 .. nu-i cam mare? cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci zebrocksky pentru parere.. am verificat si mufa de la debitmetrul de aer, cu ea scoasa motorul trepideaza mai tare... am gasit un senzor nox la dezmembrari care costa 300 lei.. doar atat mai am de gand sa inlocuiesc. poate si de aici trepidatiile. consumul la relanti este de 0,7 - 0,9 .. nu-i cam mare? cu respect

Sa sti ca asa este si la mine. Daca mai confirma si alti baieti, probabil sunt valori corecte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci zebrocksky pentru parere.. am verificat si mufa de la debitmetrul de aer, cu ea scoasa motorul trepideaza mai tare... am gasit un senzor nox la dezmembrari care costa 300 lei.. doar atat mai am de gand sa inlocuiesc. poate si de aici trepidatiile. consumul la relanti este de 0,7 - 0,9 .. nu-i cam mare? cu respect

Sa sti ca asa este si la mine. Daca mai confirma si alti baieti, probabil sunt valori corecte :)

nu e mare consumul.cam asta e valoare lui normala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulgerulalbastru

salut, cam acelasi consum il am si eu: 0,6-0,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Revenind la problema cu "tremuratul" ... am fost la skoda, am facut cateva teste... putin mai multe... cam 5 ore am stat acolo, si a bagat inginerul o camera video in motor si a spus ca supapele sunt cam murdare. Mi-a recomandat un aditiv de curatare a supapelor. Am mers in jur de 180 km cu aditivul respectiv... si usor usor parca isi revine... sau doar mi se pare mie :D ... Dupa ce termin benzina care o mai am cu aditiv mai incerc inca odata cu un plin cu aditiv si revin cu un raspuns :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!