Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

ionutz_jilaveanu

Si eu am schimbat toate filtrele si distributia si curea alternator. Si bujii si tot. Dar am probleme cu acel calculator de sub masina. Plus o toba sport (si de acolo mai creste putin consumul). Plus jantele pe 16". Alin18grecu eu am amortizoare sport si sincer chiar imi place cum se comporta pe drum. Chiar si curbe de 90° le iau cu 70km-80 km/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu : imi poti spune si mie ce model de amortizoare ai...pentru stabilitate eu momentan ma "ajut" de anvelope pe 16 Michelin Energy Saver + doar ca mai creste si de aici consumul cu 0,5%

Modificat de alin18grecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

ionutz_jilaveanu : imi poti spune si mie ce model de amortizoare ai...pentru stabilitate eu momentan ma "ajut" de anvelope pe 16 Michelin Energy Saver + doar ca mai creste si de aici consumul cu 0,5%

o sa ma uit pe ele ca nu mai stiu ce model. Le-am luat acum vreo 2 ani. Dar nu prea pot acum ca ploua de vreo saptamana zilnic :(. Dar cum ma uit o sa te anunt

Un Paste Fericit la toata lumea si sa ne auzim fara probleme la fsi-uri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut


cu o mica problema deranjez si eu ...la o scanare cu VAG am ramas cu 2 erori cine ma poate ajuta cu ele?


app: 1.6 fsi vw golf 4


2 Faults Found:

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 

            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control 

            P1072 - 35-00 - Circuit Malfunction

Readiness: 1010 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza pe mine un EGR de Bora daca este in perfecta stare de functionare si nu il dai cu mai mult de 400 lei


costache11 sa nu ai si tu tot ca mine probleme cu EGR, ca parca tot eroarea aia cu Valve imi dadea si la mine


PE NET AM GASIT ASTA:

Possible Causes

  • Intake Manifold Flap blocked/tight
  • Intake Manifold Tuning Valve (N316) faulty
  • Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty

Possible Solutions

  • Check Intake Manifold Tuning Valve (N316)
  • Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
  • Check Intake Manifold Flap

IAR PENTRU A 2-A EROARE:

 

Possible Causes
  • Connection to/from sensor G295 faulty
  • Sensor (G295) faulty
Possible Solutions
  • Check wiring and connections
  • Check / Replace sensor (G295)
Modificat de alin18grecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare k luna asta imi merge tot prost....astazi iara am avut probleme cu masina

am plecat de dimineata cu ea nici o problema,am ajuns la munk am parcat si seara pe la 7 jumate cand sa plc am pornit masina am bg in viteza si am fc 10 metri si s-a oprit ,am incercat sa o pornesc si de pomana nu am avut nici un succesc,norocul meu k am avut vag si laptopul la mine i-am dat o scanare care a rezultat cu urmatoarele errori

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 013 D
   Component: MED7.5.11           5129  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 102F56C250C37E9E043-5198
   WVWZZZ1JZ3W106319     VWZ7Z0B5533069
 
7 Faults Found:
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16576 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0192 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) 
            P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16725 - Camshaft Position Sensor (G40) 
            P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18322 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) 
            P1914 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1444 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 1010 0001
 
 
din care primele  2 stiam de ele (oricum nu am de gand sa dau 950 roni pe un senzor de nox) si chiar nu stiu ce sa fc 
daca se poate putin ajutor cu codurile astea k sa rezolv si eu problema......app sa nu uit inaite sa mi se opreasca motorul s-a aprins martorul de epc ....dupa ce am sters erorile masina a pornit si am reusit sa ajung acasa dar desigur si pe drum a mai fc figuri (s-a mai oprit de 2 ori )
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea multe deodata .eu as incepe sa caut contacte imperfecte in mufa dintre cablajul motorului si caroserie , ECU ,masa pe motor/caroserie ,... oricum probleme la instalatia electrica .

reporneste doar daca stergi erorile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce le-am sters a pornit dar pe drum s-a mai oprit de 2 ori dar a pornit la a doua oprire a pornit mai greu dar am reusit sa ajung acas

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Atatea erori au aparut din cauza ca s-a oprit motorul in mers si apoi nu a mai pornit. Asta nu inseamna ca ai toate acele probleme. Asa cum a spus si floro_st205 verifica instalatia electrica. Acolo este sigur problema. Dar este ceva de cautat. :( poti verifica daca ai 5 V pe senzori din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motorul si misca de cablurile de la motor....daca ti se opreste cand misti de vreun cablu de pe acolo ai gasit problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Asta ar fi varianta cea mai rapida si "ieftina". Poate reuseste ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor chiar asta o sa fc cand ajung acas de la munk ......revin cu o postare daca am rezolvat ceva; )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alt nefericit proprietar de 1.6 fsi cod BAD. de vreo 3 saptamani incerc sa gasesc buba care nu-i mai permite sa porneasca si nu reusesc. probleme de genul intake manifold valve mi le-a dat initial pe tester si nimic alteva. dat jos egr, curatat, clapeta functionala, senzori ok. masina continua sa nu porneasca. demontat pompa benzina, inlocuita in iodeea ca cea vehe nu debita destula benzina. demontat bujii+bobine, puse la masa pe motor toate dau scanteie ok. masina invarte dar nu vrea a porneasca. mentionez ca daca o pornesc cu spray de pornire o ia la a 3-a cheie, merge putin balbait pana se alimenteaza corect iar apoi fuge de mananca asfaltul fara ntreruperi sau alte probleme. daca o opresc pt mai mult de o ora nu mai porneste. ca o particularitate, inainte la fiecare contact pus se auzea pompa de benzina insa acum nu se mai intampla asa. am verificat alimentarea la pompa si nu vine curent decat in momentul in care dau la automat. am alimentat si pompa pe direct, sa fie in presiune in momentul pornirii si nici o diferenta. multumesc anticipat dragi colegi de forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Am inteles ca ai incercat cu o alta pompa de benzina si face tot la fel ? Ai actionat releul pompei mecanic?( Cel de sub bord). La automat ai scos furtunul de benzina sa verifici daca vine benzina? Posibil sa scape presiunea din instalatia de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu pornirea ca ramasese nu stiu ce valva de pe la circuitul de alimentare cu benzina blocata pe invers.dupa 2 zile am vazut ca bateria avea un element in scurt si lipsa ce curent facea sa apara tot felul de erori,inclusiv poma de benzina sa bage benzina pe retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

astazi iara am avut probleme cu scumpa mea masina ...pur si simplu nu a pornit .

Dupa o scanare cu vag-com am avut urmatoarele errori:

 
                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 036 906 013 D
  Component and/or Version: MED7.5.11           5129
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ3W106319     VWZ7Z0B5533069
                      VCID: 102F56C250C37E9E043-517A
4 Faults Found:
 
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16577 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0193 - 35-00 - Short to Plus
17852 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1444 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
 
Readiness: 1110 0101
 
 
 
 
dupa ce le-am sters si am pornit masina dupa circa un minut s-a oprit iara ,scanad din nou am avut alte errori:
ddress 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 013 D
   Component: MED7.5.11           5129  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 102F56C250C37E9E043-5198
   WVWZZZ1JZ3W106319     VWZ7Z0B5533069
 
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
16576 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0192 - 35-00 - Short to Ground
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control 
            P1069 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 1110 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01266 785 00200
   VCID: 3467FA52549B62BE40B-5198
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

miii de scz defapt al 2 set de errori a fost primul .

ma puteti ajuta cu niste pareri sfaturi in afara de "SCAPA DE EA CAT MAI REPEDE"

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Bun sfatul tau costache11. Incearca sa faci rost de un ecu si sa faci o proba cu el. Dar apoi masina si-a revenit? Adica acum porneste sau tot asa face? Ce simptome are cand nu porneste ?

Bun sfatul tau costache11. Incearca sa faci rost de un ecu si sa faci o proba cu el. Dar apoi masina si-a revenit? Adica acum porneste sau tot asa face? Ce simptome are cand nu porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia , in afara de alimentare si masa care ar putea crea problem(cum au mai zis colegii mai sus), pare sa fie ok. Tot ai erori diferite, inclusiv la comunicatia can. Problema poate fi direct de la mufa ECU, atat cea de pe instalatie, cat si cea din interiorul ECU. Daca pui ecu direct nu merge, ca nu e plugnplay. Trebuie adaptat pe masina. Totusi verificata mufa de la Ecu de pe instalatie, desfacuta carcasa si verificata. Sunt unele modele la care se aduna umezeala in mufa si face probleme. Apoi poti sa te uiti si in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut dupa ce am sters errorile a pornit motorul a mers 2 min si sa oprit si nu a mai pornit deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zidaru Seby

Salut. Am si eu un Golf 4 1.6 FSI , si de la un timp cand " bag piciorul " in ea, ma da in nas,se ingatuie.Face doar in timpul mersului, la relantii nici o problema.

Am pus laptopul pe ea,  si ma ingrijoreaza ceva erori..

-Fuel pressure Low ***

-Missfire pe diferiti cilindrii. in general pe 3,4 , dar si pe 2..

Am schimbat bujiile, am curatat EGR, am facut schimb pt proba la bobine, si nu e din asta.

Care ar putea fi cauza ? 

As ramane recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

problema vine de la prima eroare " -Fuel pressure Low *** "

-pompa benzina

-regulator presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor

 Am revenit cu o noua postare in legatura cu masina mea vw golf4 1.6fsi ,cu cateva zile in urma am postat k am mai multe errori si diverse in functie de scanare dar am rezolvat sa spun asa cam 90%(sper k atat) din problema cu ajutorul unui baiat cu un tester profesional si desigur cu o investitie de 200 roni si un drum pana la targoviste dupa   NOx Sensor Controller VW cod piesa. 036-906-263C  ,desigur k a trebui sa schimb si bateria k de nu dadea suficient curent a mea (noroc cu logan k nu e pretentios la baterie) .

Erorile sau dus acum in mare parte in afara de cea cu  17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)  P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached ,sunt curios de la ce poate fii acesta eroare .

O parere????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi postarile anterioare, si de pe golf 1.6 fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salut colegilor

Am revenit cu o noua postare in legatura cu masina mea vw golf4 1.6fsi ,cu cateva zile in urma am postat k am mai multe errori si diverse in functie de scanare dar am rezolvat sa spun asa cam 90%(sper k atat) din problema cu ajutorul unui baiat cu un tester profesional si desigur cu o investitie de 200 roni si un drum pana la targoviste dupa NOx Sensor Controller VW cod piesa. 036-906-263C ,desigur k a trebui sa schimb si bateria k de nu dadea suficient curent a mea (noroc cu logan k nu e pretentios la baterie) .

Erorile sau dus acum in mare parte in afara de cea cu 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached ,sunt curios de la ce poate fii acesta eroare .

O parere????

Nox senzor controller este calculatorul senzorului nox de sub masina da? Daca da banuiesc ca pe acela nu l-ai schimbat deoarece nu prea se gaseste la mana a 2 a. Asta din cate am cautat eu. Mie imi trebuie acel calculator :(. Si nou este in jur de 2000 lei. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zidaru Seby

Acum imi da Fuel Pressure Regulation . Mai multi mecanici mi-au spus ca ar fi din pompa de benzina.Asa sa fie ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!