Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

ionutz_jilaveanu

Acum imi da Fuel Pressure Regulation . Mai multi mecanici mi-au spus ca ar fi din pompa de benzina.Asa sa fie ? :(

Poate se fie pompa de benzina sau regulatorul de presiune. Incearca cu o alta pompa si vezi ce se intampla. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ak 2 zile a.m fost pe autostrada...am accelerat putin....dar la 140 si 4000rpm parca era deajuns...oare poate mai mult ?

 

 

     Si cand schimb vitezele parca isi pierde din putere .. !! 

Modificat de XtotheZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Zidaru Seby, incearca sa schimbi kitul de oring la regulatorul de presiune , cod kit: 036 198 149 a, costa aprox. 50 lei. Cel mai probabil acolo e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zidaru Seby

Ma poti contacta ? Mai am nevoie de ajutor  :tuktuk:

 

Facebook : Zidaru Seby

 

Messenger : seby_xbit

 

Skype : seby4you1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Ak 2 zile a.m fost pe autostrada...am accelerat putin....dar la 140 si 4000rpm parca era deajuns...oare poate mai mult ?

Si cand schimb vitezele parca isi pierde din putere .. !!

Doar 4000? Poate sigur mai mult. Dar depinde de cum o inveti. Pe mine cand ma apuca ( mai rar dar ma apuca :)) ) schimb dupa ce ii taie gazul. Si poate 200 km/h. Dar sa nu uiti la consum :))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa o fortez putin ...stiu ca o sa consume mai mult...dar macar ..sa stiu ce poate ... Multumesc Ionut !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ce marca de buji sunt bune pt acest motor .bineinteles cine a schimbat si a vazut o diferenta buna intre marci .va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK ZFR6S-Q - cu astea merg eu acum, fara probleme.
DENSO K20PBR-S10
BOSCH FGR6HQE0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Idem ca el-gabry NGK. De 6 luni le-am schimbat si nu am intampinat nici o problema

Modificat de ionutz_jilaveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zidaru Seby

@ Zidaru Seby, incearca sa schimbi kitul de oring la regulatorul de presiune , cod kit: 036 198 149 a, costa aprox. 50 lei. Cel mai probabil acolo e problema.

 

ce este acela "kit de oring" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

set de garnituri (o-ring = inel de cauciuc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE  : Am luat piese de la alta masina buna, si le-am pus pe a mea  incercand sa aflu problema.

Am schimbat pompa de benzina si senzorul de la regulatorul de presiune, insa problema nu este din ele.

De doua dimineti, masina imi porneste foarte urat.Se zguduie, face foarte urat , se tureaza insa pe la 1200 de ture ( doar la prima pornire, dimineata)

Ce sa ii mai fac ? O sa verific si regulatorul de presiune zilele astea, si as lua si kitul acela de reparatii, insa nu stiu sa il folosesc..

 

Si inca ceva, am observat ca nu imi mai functioneaza becurile pt marsarier.Am cautat in sigurante, nu-i nimic, becurile sunt bune :(

 

Am nevoie de ajutor   :(  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Kit-ul de oring este asa cum a spus si floro un set de garnituri pe care trebuie sa le schimbi la regulatorul de presiune. Indicat ar fi sa il schimbe un mecanic.

pentru becurile de marsarier verifica sonda de marsarier de pe cutie ( mufa sau fire ). Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17428 - Fuel Pressure Regulation      :blink:  de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am o bora si e o perioada de timp am obs ca cand ajunge apa la 90 grade...adica cand se incalzeste bine motoru se aude o caraiala dar nu stiu de unde vine nu aveti idee? se aude pe la motor bineinteles...deci pana la 90 grade nu se aude nimic cum ajung ela 90 grade si mai merg un pic incepe caraiala...zici ca face ca un rulment spart sau ca cum ai baga ceva la elicie la ventilator dar nu stiu ce e...eu am dat exemplu cam cum se aude...ati patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Aceiasi problema am avut-o ( Fuel pressure Low ) si eu si am rezolvat-o in reprezentanta la Cluj. Adica mi-au facut o diagnosticare dupa care au comandat o pompa de inalta presiune benzina (asa le-a iesit din masuratori). Dupa inlocuirea pompei s-a constatat ce nu ea e de vina ci regulatorul de presiune.Au montat pompa veche la loc si au reparat regulatorul de presiune cu un kit de reparatii care contine 0-ringurile si o sita. Acum merge masina de rupe. Nu va sfatuiesc sa mergeti pe (la FSI) pe schimbat pe la "mecanici" pentru ca veti pierde bani inutil. Eu am dat aprox 3-400 lei numai pe diagnoze si incercari ale diferitilor meseriasi si tot in reprezentanta am rezolvat-o . Bafta cu motorizarile astea. Is misto pana cedeaza ceva .

Modificat de alin.m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin. m la mine te referi la problema mea? asa ai avut si tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salut. Revin cu o noua problema de la acest fsi. Nu mai vrea sa porneasca. Eroare pe vag: 17069 releu principal J271 circuit intrerupt. Unde gasesc acest releu? Sa fie oare din releu sau e altceva? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexitul_golf_plus

si eu am aceiasi problema nu  mai porneste . S-a oprit in mers si nimeni nu-i da de cap ! pe tester imi apare doar egr.. nu da scanteie si nici benzina ! HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    In sfarsit s.a aprins si la mine Check.ul ! Motoare de toata jalea !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Revenire la revenire :) : dupa 4 ore a pornit masina singura si merge fara probleme. Dar nu imi convine pentru ca nu stiu de la ce este.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am sters eroarea Check sper sa fi fost de la benzina ca eram pe rosu :)  ak i.am facut plinu de la OMV Maxx de 100 sper sa nu mai apara !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Si eu tot cu OMV de 100 mergeam. Si m-a pus draq sa bag de 200 de lei de la Agip. Ma gandesc si eu ca ar putea fi de la benzina. Sa o consum pe asta si altceva in afara de benzina 100 de la OMV nu mai bag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Ieri iarasi m-a umplut de nervi. Cand are toane nu se mai tureaza si are simptomele unei masini fara benzina. Pe tester aceeasi eroare : releu principal j271. Mentionez ca releul 428 ( ecm) este foarte cald. Aproape ca frige. Sa fie totusi de la releul asta? Cand se incinge sa nu mai lucreze? Sau pompa de benzina nu mai baga presiunea care trebuie? Sau sa fie de la benzina de la agip ( 95 aditivata; am aflat pe urma ca asta au ei). Prea multi de "sau". Nu stiu de la ce ar putea fi :(

Modificat de ionutz_jilaveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!