Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

Azi am pus noul cap de planetara Spidan si discuri si placute noi pe spate.

Au mai dispărut din vibrații, dar pedala face la fel.

Am gasit pe fata o placuta de pe interior tocita aproape 100% , pe când restul sunt la 70-80% :(

Pistonasul nu era blocat..culisele mergeau si ele usor.

Așadar, urmează discuri și placute fata :)

Link către comentariu

Dirty dar cu discuri noi [emoji1]

post-42428-14311943160865_thumb.jpg

Link către comentariu

cu fata am 2 variante :

 

- discuri si placute Ate normale

 

 

sau ( cam la acelasi costuri )

 

 

- kit pt upgrade la 288mm ( fuzete, portetrieri, etrieri, discuri bune si placute bune ). Numai ca daca fac alegerea asta o sa mai cresc costurile prin sablare , vopsire in camp electrostatic etc . Partea buna e ca nu sunt foarte presat de timp , si avandu-le in " brate" le pot  " da luciu' "  cat am chef :)

 

thinking...

Link către comentariu

decat sa pui 288 mai bine pui direct 312 si faci o treaba,acuma ce dimensiune au discurile tale pe fata?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

256 :(

Nu as intrece masura, este doar un 1.6 .

Trecerea la 288mm as face-o pentru prețul bun, si discurile Powerdisc incluse, ca daca cumpar exact ce o sa dau jos : Ate Ceramic si Powerdisc o sa fie vreo 950 fata.

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

cred ca mai ieftin e sa treci la 280...si scapi de schimbat fuzete si portetrieri,iti trebuie doar etrieri pentru 280,discuri si placute :icon_thumleft:

Link către comentariu

Eu știam ca etrierii sunt la fel. ..doar portetrierii parca difera.

???

Link către comentariu

Fuzetele de 280 includ portetrierii.

Orice upgrade faci ia in calcul si rulmentii, in 99% din cazuri nu se refolosesc, de asemenea eu nu as pune discuri/placute second...

Trecerea la 312 se poate face in cam aceeasi bani ca trecerea la 288, diferenta o fac discurile care sunt sensibil mai scumpe.

Link către comentariu

Bănuiesc ca trebuie sa fie pornita 1h ca sa ma lase sa bag codul. ..post-42428-14313671892157_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu Claudiu, dar trebuie sa iau o consola noua ca sa o pot pregati ( trimurile mele sunt fixe) plus ca înăuntru mai are ceva rupt.

Uite ca azi mai vine un cadou, si nu e legat de frane :)

Link către comentariu

Tot nu înțeleg : daca frânele de 256/280 au portetrierii integrati in fuzeta, iar etrierii sunt identici...care mai e diferenta ? Presupun ca intreaga fuzeta.

Link către comentariu

Mulțumesc ! Atunci fac treaba cu un coleg de forum :)

Link către comentariu

ai luat-o pe aia de era pe olx? :)

Link către comentariu

Am vorbit din ziua în care a pus anunțul :)

Mulțumesc de urari !

Ps : chiar arata bine :)

Link către comentariu

Vali ... mai bine vorbim pe PM [emoji28]

Link către comentariu

Nu...n-are rost

Vreau discuri si placute noi si cresc mult costurile.

Nu..n-are rost.

Poate 280.

Preturi : disc și placute 256 Ate = 400

-disc si placute 280 =600

-fuzete si etriere 280 =250

-sablat si vopsit fuzete si etriere 280= 200

Deci doar trecerea la 280 ma duce 1000 in loc de 400..numai ca vine totul vopsit , sablat ..discuri si placute noi

Link către comentariu

m-am hotarat, raman la dimensiunea standard...deocamdata.

Discuri si placute Ate ...sau sa incerc placute Greenstuff ??? pareri ?

Link către comentariu

Parere: EBC nu-si merita banii

Textar sau Ferodo

Ca idee OEM sunt Textar

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!