Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

Depinde,la mine de exemplu numa nu se putea repara,aceeasi eroare.am incercat curatare,calibrare dar nimic,am ajuns sa iau una din dezmembrari.

 

Sfatul meu e atunci cand o cureti daca poti sa o dai jos cu totul,altfel ai acces si poti verifica ce si cum

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Intrebare de baraj :

- m-am uitat sa vad ce role sunt la cureaua de accesorii .. si am gasit 4 . Bănuiesc ca nici una dintre cele trei de la distribuție nu e intre cele 4 care se pot vedea fara sa desfaci nimic..?

Link către comentariu

Am un scartait...e in zona aia...ma gândesc sa schimb cureaua de accesorii si nu stiu cu rolele. Din zona aia nu am schimbat nimic în afara de curea..poate ar fi cazul...dar toate ?

Link către comentariu

nu...stiu ca are un arc. 

si ca uneori scartaie rola lui sau in suportul din motor.

sau cureaua in rola daca el e slabit si se balanseaza mult.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Ok..multumesc !

Pana una alta, am făcut comanda de toate cele patru furtune de frana. Ca sa fac totul o data : schimb de lichid, culise , furtune. Am si garnituri pentru etriere. ..

Link către comentariu

Cat costa furtunele astea?pe mine m-ar interesa unele metalice, insa stiu ca m-am uitat odata si am vazut niste preturi de nu-mi veneam sa cred, gen 150-200 ron/bucata de sub 1 metru.

Link către comentariu

Eu am schimbat si cureaua si rola de la intinzator si dupa doua luni a inceput sa scartaie iar. Acum la o luna-doua, dau cu putin spray de intretinere cauciuc pe partea cu caneluri a curelei si nu mai am probleme.

Link către comentariu

cam 200ron,stiu ca am schimbat la mine mai de mult da era blocata rola,la tine daca e buna cred ca mai merge lasata.

Link către comentariu

Împreună cu arcurile de la Eibach...o sa mă ajute putin :)

Acum cat se poate, vorbim totuși de 105 cp , dar îmi place sa merg tare pe curbe / ve :)

Link către comentariu

Da...pana or cadea...apoi Koni Str

Oricum, pana acum nu am fost dezamăgit de amortizoarele originale in combinația asta...si am trecut si iarna asta...

Link către comentariu

Azi am făcut o constatare .

S-au găsit următoarele probleme :

-bieleta directie stg

-bielete antiruliu

-garnituri epurator ( era ulei prelins pe baie ?

-toba mijloc

-protecție amortizor spate

Link către comentariu

am mai deslusit un mister....

 

aseara, la constatare i-am rugat sa verifice si planetarele . Asta pentru ca anul trecut am vrut sa inlocuiesc planetara dreapta, din cauza unui huruit la viraj stanga.( nu am facut-o totusi )

Treaba asta se intampla doar cand luam viraj foarte strans, si cu viteza destul de mare. Exemplu sensurile giratorii.

 

In urma constatarii mi s-a zis ca sunt ok planetarele...asa ca am mai iesit la o tura ..mai tare asa...

Am ascultat cu atentie, si se aude ca si cum un fier ce se misca/ invarte atinge de un alt fier. E clar ca e vorba de axul planetarei...Am facut legatura cu faptul ca totul a inceput dupa ce am pus arcurile Eibach si din cate am mai citit ar atinge planetara in bara stabilizatoare.

Repet, treaba asta se intampla daca exagerez cu viteza in sensuri...sau ace de par.

 

O solutie am inteles ca ar fi bara de Audi TT ?

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!