Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

Plus diferenta la dimensiunea placutei. Daca intradevar la G4 e ca la 5 si 6, cu sistemul de franare de 280 avand etrierul FSIII ce are integrat portetrierul, fuzeta si vine cu suspensia de 50mm. Sistemul de 288/312 are nevoie de fuzeta, alte amortizoare de 55mm. Nu merita decat daca gasesti toata puntea de la un G4 GTI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Stiu ca avem amandoi dreptate...dar in cazul asta ne intereseaza suprafata de contact:P

The_Ego....din ce stiu la Mk4 sunt doar un tip de amortizoare....la diametru ma refer...

Link către comentariu

Okay :)

Atunci macar poate bag un set de furtune. Ca discurile si placutele sunt "boboc" Ate P. + Ate Ceramic

Link către comentariu

Florine, parerile sunt diverse... tu stii cel mai bine ce faci cu banii.

Unde ai montat telecomanda aia pana la urma?

 

64mm patrati inseama 8x8mm, deseneaza un patrat cu latura de 8mm si vezi cat e in plus ca suprafata :)

Link către comentariu

nu dupa asta iti dai seama ci dupa cum mergi  si ce ai simtit la franari serioase, sustinute.

eu doar pe transalpina am simtit ca le-am dus la capat cand am franat mult pe coborare.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Fara sa fiu ironic...incerc doar sa te trezesc...ce modificari ai la motor de simti aceasta nevoie?

Consider ca s-au facut n teste si s-a ajuns la concluzia ca franele sunt suficiente pentru configuratia masinii....nu iti bate capul...fa altceva cu banii...o suspensie de ex...ajuta mai mult:)

Link către comentariu

Ms baieti,

Ma mai apuca cateodata :)

Oricum, in prima faza tot mai ok o suspensie !

Vali,,telecomanda a ramas langa volan.

Link către comentariu

M-am gandit...o sa ma ocup de toate etrierele. Cumpar garnituri, culise, ii duc frumos la sablat ( am gasit in Brasov cu 80 lei sablarea) si ii revopsesc apoi. Si cu siguranta vor lucra si arata altfel.

Link către comentariu

deci tu ai bani si te gandesti in ce ii bagi :))

ai probleme cu etrierul sau pe ideea "sa fie" 

si eu urmeaza sa curat cei spate, in functie de ce gasesc, schimb culizele. daca nu doar le ung.

Link către comentariu

Stiu cum e cu scarpinatul daca nu te mamanca...dar din moment ce cumpar si schimb toate garniturile, ce se poate intampla ? Ca nu e asa complex un etrier.

Link către comentariu

Lasati omul sa-si faca damblaua :). Dar tu preventiv mai asculta si alte pareri. Eu am ajuns cu Golf-ul spre 120-130cp dupa resoftare si tot n-am simtit nevoia sa schimb franele cu unele mai mari. Nici la Audi nu am simtit deocamdata nevoia asta. Si eu sunt de parerea lui Muale ca nu trebuie reparat ce nu e stricat. In rst spor la toate nebuniile, daca tot a venit caldura. :P

Link către comentariu

Am inteles..ms Florine !

Oricum , daca ma apuc sa ii sablez, o mica revizie nu cred ca strica.

Si azi am fost pe baricade : am facut curatenie in masinuta, si cel mai important - curatat compartimentul motor ! Tare bine a iesit , am folosit un spray de la Mannol.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Si eu am fost pe baricade...am pus alt motor...i-am tras alta culoare...suspensie si alte jante...

Fara poze nu te credem daca ma intelegi :))

Link către comentariu

Am gasit si instalatia pentru oglinda interioara si senzorul de ploaie. Releul il ridic luni de la posta.

Am si releul pentru comenzile de la volan...

o sa am in curand o gramada de treaba :)

Si nu ma supar deloc

Link către comentariu

Abia astept sa montezi oglinda, e un upgrade ce il am in vizor pentru viitor.

Link către comentariu
chinto_boss_ro

pana la urma ce faci schimbi franele sau nu? eu iti recomand franele de 288 ai sa vezi ca este o diferenta mare de franare si de uzura a discurilor si a placutelor, eu unu pe celalalt golf cu frane de 280 trebuia sa schimb placutele de frana tot la 10.000 - 15.000 si discurile la 30.000 - 40.000 iar la frane de 288 cu condus sportiv placutele tin cel putin 40.000 iar discurile duc undeva la 80.000, gasesti butuci cu discuri si placute in stare buna la dezmembrari la 100 euro

Link către comentariu

Eu cred ca ai folosit si marci / calitati diferite. Nu prea cred ca sunt asemenea diferente de uzura, mai ales ca vorbim de o diferenta in diametru de doar 8mm in cazul tau.

Acum am Ate Power disk + Ate Ceramic de 20.000 si cu ochiul liber nu vad uzura nici macar pe placute. Arata f bine poate si pentru ca folosesc mult frana de motor.

Inainte de setul asta am avut Ate normal, si placutele dupa 40.000 le-am vandut unui coleg. Cred ca mai aveau 80% carne..discurile s-au ovalizat.

Eu as face schimbarea, mai ales ca trecerea in cazul meu ar fi de la 256mm la 288, dar o sa mai am nevoie si de portetrieri, parca si fuzete. ..

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!