Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

Ce trebuie pentru anulare? Nu are nimic după aceea? 

Link către comentariu

Imi pare rau de ultimele tale probleme cu masina.Noroc cu mecanicul...Si eu sunt interesat de anulare egr,doar pt ca merge mai bine cu aer si benzina.Dar apare eroare si nu vreau sa o masluiesc.Poate ne lamureste Ionut...

Link către comentariu

Pentru anulare eu am sa pun o tablita in fata EGR'ului, si o sa scot si mufa. Ar trebui sa mearga mai bine cu el anulat pentru ca nu mai baga mizerie in motor.Dupa ce fac modificarea zilele astea va tin la curent, daca e mai bine sau nu.De eroare nu cred ca scap. Poate daca se anuleaza egr'ul din soft. Eu oricum merg cu check engine aprins din cauza egr'ului, pe mine nu ma deranjeaza. M-am interesat sa schimb egr'ul cu unul nou, dar se pare ca majoritatea dupa un an de zile cedeaza.

Link către comentariu

Se poate din soft egr off ?La mine probat/blindat recent merge snur dar da cu check.Scz.florine ca mazgalim putin...

Link către comentariu

Din ce am m-am interesat, din pacate nu in detaliu, se poate sigur.

Link către comentariu

Depinde ce de model de EGR e,cel pe vacuum sau electronic.La cel classic se pune "dop" pe blocul motor unde vine prins si la fel si pe acea conducta ce duce in clapeta de acceleratie.EGR-ul are si el un rol,nu intotdeauna daca il anulezi inseamna un lucru mai bun,daca asa e cazul,venea direct din fabrica fara.

La Euro 4 e electronic,posibil sa fie mai putin de luru,dar trebuie si din soft din cate tin minte.

Florin,scoate racordul/corp filtru aer pana la clapeta si lasa clapeta "goala".Scoate furtunul de la EGR si dai o cheie.vezi ce fluctuatii ai,dupa care pune inapoi furtunul de EGR si incerci iar.

Daca sti sigur ca nu ai probleme cu sonda,clapeta,bobina,fise care si ele fura la relantiu daca sunt probleme...

Link către comentariu

repet, la mine nu cred ca e o problema grava. O apuca cam de 2 ori pe an, cate o zi in care vad acul ala osciland...fara alte complicatii.

nu i-am dat mare importanta ( ma mir.. ) dar macar acum m-am hotarat sa curat EGR ( nu a fost niciodata curatat ).

in seara asta in iau in casa :P

Link către comentariu

Daca nu a fost curatat pana acum, nu prea o sa il poti curatat mai deloc acum.Depunerile alea sunt foarte greu de curatat pentru ca nu ai loc prin cele 2 gaurele ale egr'ului.

Link către comentariu
On 08.07.2016 at 9:54 PM, Aerofan said:

 

Am curățat Egr și clapeta.  Totul ok,  adaptat tot.

Mi a venit și furtunul de la canistra carbon. 

Link către comentariu

:icon_thumleft: speram sa nu-ti mai faca nervi. A fost murdar sau numai putina funingine? La mine era numai funingine insa bobina nu mai functiona cum trebuie.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Era murdar,  dar a ieșit bine. Și clapeta am făcut-o ca noua.

Am reușit și cu furtunul de la canistra. 

Link către comentariu

Se simt ceva imbunatatiri dupa curatarea EGR-ului?

L-as curata si eu, cred ca nu a fost curatat niciodata.

Link către comentariu

Totul ok, am băgat pana acum 1350 km, 2 persoane,  bagaje puține, consum 6.6l /100.

Am mers cam 40% din drum pe auto, mai urmează încă 350 în week-end. Mașinuța merge perfect. 

 

 

Poze de la noi, după întoarcerea în tara. 

DSC_0958.JPG

DSC_0970.JPG

Link către comentariu

Da, am ajuns și pe acolo. Foarte frumos... 

Am avut asa:

Brașov - Constanța - Vama Veche - Nisipurile de Aur - Constanța - Mamaia - Buzau- Brașov - Alba Iulia - Bâlea - Brașov 

 

Link către comentariu

am mai studiat eu problema retapitarii panourilor de usi...

avand in vedere ca nu e complicat sa desfac tot pe acolo , oare sa imi incerc norocul si sa fac eu treaba asta? ce poate fi asa greu ma gandesc, mai ales ca vine lipit materialulul...incerc de 100 de ori pana e totul perfect.

Link către comentariu

Nu e foarte complicat sa retapitezi panourile de usa (cu material stofa,nu piele,etc) problema e ca acestea din fabrica veneau lipite prin vidare si de aceea are suprafata perfect asezata pe panouri.

Problema e,care multi nu isi dau seama,ca materialul are si burete (0.2-0.3mm) iar daca la retapitare pui doar stofa o sa ai o diferenta/spatiu gol pe langa maner,imbinari,etc

Sa relipesti inapoi materialul,daca buretele nu e mancat (de obicei e mancat dupa atatia ani) e simplu si te tine mult si bine.Eu am facut operatiunea asta la mine si a fost nevoie sa completez cu burete sa iasa la nivel,fara sa se vada iar ca si adeziv am folosit un spray-lipici folosit de meseriasi la canapele,practic creaza o panza care prinde f.bine si repede pe orice suprafata.

Tutoriale de demontare gasesti aici:

http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=193213.0

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Cauta ca gasesti sh la preturi rezonabile,dupa care poti experimenta pe cele obosite.Eu am luat recent pt coupe panouri spate piele,difuz,mufe,cam tot la 270 lei.Spor.Mai greu cu montarea lor ca,cald,mare... 

Imag010.jpg

Imag007.jpg

Imag000.jpg

Link către comentariu

stie cineva ce coduri au furtunele de benzina ( in poza - stg sus )

mi se pare ca s-au albit putin si parca si intarit , cred ca de la solutia cu care am mai sterg motorul.

As vrea sa le pun gand rau...dupa ce am schimbat si la canistra carbon / servofrana. 

DSC_0804.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Se pare ca la noi nu e bine dacă acorzi prioritate pietonilor de pe trecere....

DSC_1105.JPG

Primul incident cu mașina asta...

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!