Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Azi am fost la service :)

S-a adeverit ce bănuia mecanicul: palier slăbit.

La mine a fost clar din start, cum a dat Baia de ulei jos, a și căzut capul unuia dintre șuruburi. Se vede în poza 2,  ultimul palier lipsa capului de șurub. Și următorul palier era ușor desprins.

Am luat apoi toate șuruburile noi, am schimbat la recomandare și cuzineți de palier, apoi ulei Motul Xcess și filtre.

Toarce ca o pisica acum :))

DSC_0808.JPG

DSC_0811.JPG

DSC_0820.JPG

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Ce noroc ai avut ca n-a plecat capacul de biela la plimbare. Foarte ciudat fenomenul. Ai vreo poza facuta cuzinetilor ? 

Modificat de dragos124
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

s-a facut in sfarsit mai cald ,asa ca am dat o fuga sa vad cu AC-ul. Pleca compresorul , dar aer rece...din parti.

Aparatul a constatat ca nu avea presiune deloc ( era goala toata instalatia ). Eu am masina de mai bine de 8 ani si nu am avut probleme cu partea de Ac pana acum, nu am inlocuit freonul niciodata. ( acum am aflat ca e bine la 2 ani sa faci treaba asta )

Nici scapari nu ar fi, deci pierderi de presiune ( atunci ma intreb unde a " fugit " cel din instalatie ?  )...s-a bagat ulei/ freon si acum totul ok. 

Link către comentariu

Stai linistit la Citroen (2012) am ramas anul trecut fara freon la 3 ani dpc am cumparat-o :) a fost acele calduri infernale si am mers constant cu AC-ul pornit de m-am ales si cu maselele umflate,la service mi-au reincarcat instalatia cu freon si merge,cum s-a evaporat asa repede?condens,caldura,cam acelasi principul prin care uneori cauciucul are 2.4 in loc de 2.2bari cat ai bagat sau minus,din cauza temperaturilor scazute sau ridicate drastic de pe o zi pe alta.

Link către comentariu

În AC e freon în circuit închis. Dacă nu sunt probleme,  nu se pierde. 

Cam ca și antigenul. 

În anvelopa difera presiunea în funcție de temperatura. 

Vezi poate ai un por undeva,  au băgat și soluție UV în freon sa poți verifica? 

Link către comentariu

Muale,imi dadeam cu parerea,fiindca nici eu nu stiu exact cum,evident ca freonul are 2 proprietati:

1. Orice sistem frigorific, indiferent de natura lui, este ermetic inchis si atata timp cat nu apar defectiuni, cantitatea de freon ramane aceeasi (freonul nu se „consuma” in timp).
2. Freonul nu se altereaza intr-un sistem frigorific, indiferent de durata utilizarii instalatiei frigorifice, atata timp cat nu apare o defectiune in sistem.

Conteaza f.mult si de firma/persoana ce iti efectueaza incarcarea,pt ca o firma specializata in acest domeniu va trebui sa respecte gramajul potrivit. O instalatie/ aparat frigorific cu un gramaj mai mic sau mai mare al freonului nu va functiona corect.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

da' ce nu fac eu pentru masina asta.. ?:251:

imi spune sotia azi, ca parca frana de mana..nu mai face nimic ..nu tine .Verific, si observ ca maneta nu opune deloc rezistenta...era doar ea si..gravitatia.

Fug pana la service, si mecanicul meu ( parca fiind mama Omida ) imi zice : tu acolo ai totul ok, cabluri schimabte etc...pun pariu ca ti s-a dus sistemul din etrier.

O punem pe elevator..si constatam exact ce a zis mai sus.

 

Asadar urmeaza : etrier spate stg  ( posibil sa ii schimb pe ambii ) + lichid frana + ( sper ca reusesc cu ocazia asta sa montez furtunele de frana metalice )

Ps : spor la cumparat masini si apoi la bagat bani ! :)

 

 

Link către comentariu

Asta e super bine cand ai acelasi mecanic "al tau". Stie tot ce face la masina, chestii pe care poate tu nu le mai stii. Si eu sunt adeptul acestei practici, e utila de multe ori. 

Link către comentariu

Florin,numai de peripetii ai de-a face cu masina, sa iti spun sincer tot astept post-ul tau in caz zici "gata,m-am saturat"  si dimpotriva vad ca nu te dai batut,asa ca felicitari de rabdare :) cam asa sunt si eu,desi in cazul meu am masina de rezerva si nu prea simt :D

Chestia cu acelasi mecanic,la mine e cam la fel si eu merg la acelasi service de 3 ani.

Link către comentariu

Pai la cate piese a schimbat la ea nu cred ca se mai merita sa o vanda. Cat primeste pe ea? 2000 maxim si cel ce o cumpara pe langa ca se uita ca are km multi mai are si norocul sa-l tina mult si bine, asa mai bine sta la el si se foloseste de ea in continuare. Pana nu ajunge cu talpile pe asfalt (din cauza ca a ruginit) nu as vinde-o.

Link către comentariu

Eu pe a mea am primit mai mult si nu am dat-o si nici nu ma bate gandul,ca pana in 2500e orice/oricum iei numa masini in care bagi bani :D

Link către comentariu

Am avut o oferta la care îmi rămâneau și jantele și un rand de anvelope aproape noi. Ca și total ma încadrăm la 3500... Dar nu a fost sa fie,  nici eu foarte hotărât... 

Link către comentariu

Prima oara am citit ca "am avut o oferta la care imi radeau si jantele" :)) . Asa-i cand te astepti la alt raspuns :D 

Link către comentariu

Sa ii las asa, argintii? Vreau sa fie cat mai de fabrica,  nu roșii.

Eventual sa ii vopsesc negrii din start...ca după un timp or sa devina murdari oricum. 

PS: ma bate gândul sa ii iau și pe cei de pe fata :)

DSC_0903.JPG

Link către comentariu

Florin,fa-l rosu (rosii),argintiu era si la wartburg trabant (ma rog,ala nu avea discuri,dar ca si idee)

Este vopsea speciala de etrieri si arata f.bine si nu e scumpa.

Daca e vorba de "oricum se murdaresc,ruginesc"...atunci fa-i maro :) si nu se mai observa.Ideea e ca daca ai jante ai vrea sa se vada ok,pe cand daca ai capace poti sa ii faci si roz ca nu ii vede nimeni (parerea mea,tu fa cum crezi,e masina ta)

Link către comentariu

Rosii ii am acum...ma gândeam sa mai schimb,  mai ales ca ii am în mana...

Link către comentariu

eu i-as lasa argintii

si i-as face si pe cei de pe fata la fel.

va arata foarte "curat" si oem

Link către comentariu

Exact la asta ma gândesc,  dar nu o sa corodeze repede? Sa ii dau cu vopsea peste?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Oameni buni,  după ce am mai avut ceva fluctuații la relația, curățat clapeta ( acum ani de zile)...  Mai făcea din când în când figuri, dar zilele astea m- a omorât :) 600-800rpm.

Am în vedere de ceva timp furtunul de la canistra carbon, e fisurat. Poate fi de acolo.O Sa curat clapeta și Egr. Asta din urma nu a fost niciodată curățat.

Link către comentariu

Iti tin pumnii sa te ajute curatarea EGR-ului. In cazul meu nu am scapat decat cu inlocuire, la mine se si oprea motorul de facem cu nervii ca-mi ramanea "covrigul" tzeapan in mana. Din 2008 pana azi sper ca s-au mai ieftinit ca in 2008 cel mai ieftin EGR a fost 600 de lei.

Link către comentariu

Tot atat e, daca nu mai mult, Pittsburgh.Si mie imi da in issuficient flow. Cred ca il anulez fizic zilele astea.

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!