Jump to content

Inca o bijuterie-Golf 4


florinpbv

Postare recomandată

multumesc  ! caldura am, normal...ca altfel o lasam in service  :lol:

 

si tu vad ca ai benzinara...cu ceva km :tuktuk: , la multi km si tie !

Link către comentariu
  • 2 months later...

Zilele astea trec si eu la anvelopele de vara, si mai trebuie sa verific freonul.Nu am avut probleme pana acum,  nu am schimbat niciodată acest lichid.

Ideea e ca se aude compresorul... Dar aer rece,  din parti. Poate scap usor.

Apoi urmează revizia cu Motul,  la 10.000 km cum am obișnuit-o :)

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Freonul e gaz. Se lichefiaza la presiune si atunci face frig. In condensator (radiatorul de clima din fata motorului) devine iar gaz si se incalzeste. Daca se aude compresorul nu e bine. Dar noroc ca ai cupla magnetica si nu merge continuu. Posibil sa fii pierdut ulei. Cu o verificare se vede. Dar daca nu l-ai folosit compresorul de cand l-ai auzit prima data nu cred sa ai probleme cu el.

Link către comentariu

cum zici tu cu freonul asta ... :) , chiar nu am avut tangenta cu el vreodata :P

Link către comentariu

La fel am patit si eu, doar ca la mine baga rece dar foarte foarte slab, am fost la un centru specializat, schimbat freon+ulei si totul a revenit la normal.

Link către comentariu

am trecut la anvelopele de vara si eu.... gata cu senilele 

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Salut,  era...joia,  sau mai e, nici nu știu...

Daca vrei facem o intalnire asa..in doi :) 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

sunt un pacatos...ce sa mai :)

Ca si anul trecut , cand am avut probleme de Paste cu pompa de apa, acum am un huruit metalic ...

Ieri am venit asa cu ea pe drum , fara sa simt ceva schimbat in mersul motorului, felul in care trage etc.

Ce e bine ca la relanti motorul toarce frumos, dar cum o bag in viteza incepe. In toate treptele se aude de la 2000 rpm in sus. Parca ar fi un ragusit intrerupt ce se intensifica in functie de turatie.

Totusi nu stau linistit de loc ca ar fi vreo chestie desprinsa, care sa vibreze ...de ce turata pe loc nu se aude nimic ???

Maine cu ea la service...

Link către comentariu

Eu zic ca e un rulment.

Link către comentariu

Nu, rulment de roata.

Ala din cutie se aude tot timpul, se duce rulmentul de la axa conducatoare (sau cum o cheama), nu aia unde sunt rotile pentru viteze ci ailalta lunga ce intra in ambreiaj. Cutiile cu codul ERT sunt cele mai "lovite" de soarta. Insa am cunostinte cu AZD si cu cutie ERT si nu au nici o treaba, deci nu te panica sa schimbi cutia sau rulmentul :D .

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Sunet-ul pana la urma de unde provine?daca se aude din zona cutiei e clar ca "din cutie" daca e de la motor atunci de acolo.

La acceleratia pe loc nu se aude nimic?daca da,atunci e ceva care pune masina in miscare/intra in actiune la miscarea masinii,poate fi rulment roata (problema comuna) e unul din zgomotele care pacalesc auzul,pana nu testezi nu sti exact care roata e,decat in cazuri extreme unde nu mai are "mult",etc.

Cel mai bine o vizita la doctor decat sa ne dam cu pareri.Bafta!

Link către comentariu

Scap usor...nu e niciun rulment :)

Sufla usor pe la îmbinarea dintre catalizator și toba fata. Nu credeam asa ceva, puteam jura ca e ceva motor / cutie. 

O sa schimb toba fata...

Link către comentariu

Eee,dap la aia nu m-am gandit,da am patit-o si eu,chiar la imbinarea cu galeria e acel corp/racord ce cu timpul cedeaza,la mine suna a V8-ish si doar cand acceleram sau era motorul rece,poti da jos elementul si sa il sudezi sau inlocuit,daca mergi la un service specializat pe tobe te sfatuiesc aia cum e mai ieftin/bine.

Link către comentariu

tot la cei de la Stelco o sa merg, ei mi-au facut tot ce insemna tobe .

ca sa fie treaba treaba, o sa inlocuiesc toata toba mica.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa cum ziceam, am facut o constatare ca urmare a bataii pe care o auzeam.

Constatarea s-a facut la un service cu pretentii ( Subaru Brasov ). Am insistat pentru o proba de drum, si nu doar ridicat , mici verificari , dupa care se observa o mica problema la inbinarea dintre catalizator si toba mica. Verdictul asta a fost , gata ..e toba ! :huh:

In fine , m-am linistit ca nu e ceva grav, am facut programare si azi am schimbat toba intermediara. Am vrut sa fac pasul asta cat mai repede, ca sa ma asigur ca nu e altceva....

Dupa ce plec cu ea, constat ca bataie se tine tare... :banghead:

Apoi in sfrasit am dat de mecanicul meu, m-a primit azi la serviceul lui si am inceput : probe in mers, pe elevator etc.

A reiesit ca 99 % problema e de la arbore. Mai exact acei suporti in care sta el prins. Trebuie desfacut baie si stransi .( sper ca nu si schimbati ).

Marti desfacem si vedem exact, dar daca mai stateam cu gandul ca e "doar toba ".....poate ca urma sa caut un motor..1.8 t :scratch:

DSC_0797.JPG

DSC_0798.JPG

Link către comentariu

Cat te-a costat intermediara ? Si eu pe viitor va trebui sa o schimb. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

250 lei

Ieri daca tot am ajuns in service am schimbat si sonda lambda 2. ( aveam de mult becul cu pricina aprins in bord )

Am pus Bosch , sters eroarea...si deocamdata totul pare ok.

Astept ziua de marti sa vad cu problema descrisa mai sus...sper ca nu e grav.

 

 

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Eu m-am pus pe vandut :). Vand si GOlf-ul si Audi-ul :). Am trecut pe suv si e mult mai... inalt :). POate cu ocazia asta, te gandesti si tu sa o mai schimbi.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!