Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

da, axul cu came este identic la toate motoarele PD DE 1.9, exceptie fac cele cu DPF.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si axa cu came si curbutori dar degeaba ca nu s-a scimbat nimic in bine,am  inversat si injectorul 2 cu 1 la fel.Ce sa m-ai fac?

 

Luni fac o proba de compresie (probabil asta trebuia facut prima data)

 

Asta e eroarea

000769 - Cylinder 1 
P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Reset counter: 255
Mileage: 144517 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:26:52

Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.76 V
Inj. Quantity: 2.24 mg/str
Temperature: 86.4°C
(no units): 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector/cablaj/compresie(axul il excludem pt.ca l ai schimbat), dar..o cantitate injectata de 2,4 mg e mica pt motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

este problema de cuzineti la BXE, nu il salveaza nici macar uleiul cosmic doar un rand nou de cuzineti preventiv

 

post-34129-0-05359500-1441226097_thumb.j

post-34129-0-19032700-1441226097_thumb.j

post-34129-0-28778200-1441226097_thumb.j

post-34129-0-45648800-1441226097_thumb.j

post-34129-0-62974600-1441226097_thumb.j

post-34129-0-75940900-1441226097_thumb.j

post-34129-0-89879300-1441226097_thumb.j

post-34129-0-02364500-1441226098_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum a ajuns biela stramba din vina cuzinetilor? Nici soferul nu-i sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand a iesit prin bloc....a facut capoeira :lol: .

Cunosc si eu un caz de golf 5 cu biela iesita prin bloc,masina inainte de patanie functiona perfect si dupa ce a fost achizitionata din un park auto din germania...la cateva sute de km a patit beleaua.

Parcul a ,,despagubit'' cumparatorul....si masina a primit un motor sh cu km foarte putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana face capoeira sigur bate o vreme. Asta voiam sa subliniez. :P

Daca nu cumva se rupe vreun surub la biela si atunci face capoeira instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e problema la motoarele astea....TOTUL MERGE PERFECT tip-top,nu ai bataie,nu ai zgomot suspect,nu ai martor de ulei aprins in bord.

Pur si simplu mergi linistit si iese biela prin bloc si iti spune:am iesit sa te salut. :lol:

Unii spun ca sunt cuzinetii (parca prin 2008 au schimbat producatorul de cuzineti cu Koblensmith),altii spun ca sunt suruburile bielelor care cedeaza la efort mecanic....una peste alta e o problema grava si doar 1 singur model de motor 2.2 ds Puma (peugeot,fiat,ford,citroen) are tot o problema asemanatoare....dar la Puma incepa sa bata si in maxim 500-1000 km iese biela prin bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic - Gabi, la Puma sunt 2 probleme : la euro 4 se sparge bucsa de la boltul pistonului, iar la euro 5 se sparg paletii la pompa de ulei

Intr-adevar la Bxe trebuie elucidat misterul pt ca cedeaza instant. pana acum sunt cele 2 cazuri - cuzineti gripati ( predominant) si suruburi rupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pentru un somn linistit se vinde masina si se cumpara cu alt tip de motor. :D

PS: am un coleg care citeste pe-aici, are acelasi motor pe O2 2008 si-i cam tremura izmenele la ce scrieti voi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de munca si-a cumparat luna trecuta sub indrumarea mea un golf 5 decembrie 2007, BXE. Imi e si frica sa-i spun ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Bxe si am vazut in direct destule cu biela iesita prin bloc... Deci da, si eu sunt foarte interesat sa aflu ce se intampla acolo... ca sa pot face o reparatie preventiva.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva in linia de productie s-au facut reduceri de costuri. Asta s-a intamplat.

Anumite repere au fost supuse noului trend si au cam redus prea mult din calitatea materialului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar factorul uman/soferul/proprietarul il luati in considerare ??

Vreau sa stiu daca cineva si a luat un BXE de nou/a avut grija de el/a schimnbat uleiul la 10 mii, si in ciuda"grijii fata de motor"a "crapat".

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema nu este la cuzineti, asta este doar efectul, ceva se intampla de raman fara ungere la un moment dat, si de aici se produce violent nenorocirea.Daca ar fi calitatea cuzinetilor de vina fenomenul se intampla in masa, plus ca uzura accentuata in timp dadea semne in mersul motorului, presiunea scazuta, martor de ulei aprins, bataie .Sunt o multime cu motoare BXE cu acelasi an de fabricatie, care au deja peste 200k si nu au avut acest defect, in alta parte este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzinetii nu raman fara ungere nu ungerea/ulei prost , turatii etc e problema  se desprind treptat bucatele din cuzinet si in timp se acumuleaza , se blocheaza apoi incepe capoeira prin bloc ca sa il citez pe Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva pe forum a facut inlocuirea de cuzineti de biela la 100.000 km parca si erau la cupru deja cei superiori. Deci o problema este undeva.

Romy - eu am bxe luat de nou, cu schimb ulei la 7-8000 km si exploatare rezonabila in toate turatiile.

Cand o sa schimb distributia la 100.000 km , o sa desfac si baia / bielele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt si eu curios sa ne arati ceva poze, nu de alta dar am intretinut acest motor cu ce este mai bun, cu o exploatare ca la carte, inca la 65k functioneaza ca nou dar stii vorba aia' ca nu aduce anul ce aduce ceasul'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna Andrei, al me are 145 mii si e ok(nu am dat capacul jos dar...intr o zi o sa fac asta de curiozitate).

Banuiesc ca totusi aceasta problema pleaca de la acel dop ce sare(vorbeam si cu @ Excalade cand ne am intalnit).

Nu cred ca nemtii se "joaca"cu dif.calitati a materialelor in functie de tipul motorului.

Deci pana acum avem cazul tau care "nu a picat" motorul/e si al meu si probabil multe altele, dar...cand se cumpara o masina de la piata"smenuita" cu vreo 100 mii km(in bord ca la piata 140/170 mii)deci peste 250 mii/cu un schimb de ulei facut pe la 20 mii atunci...sa nu ne fie de mirare.

Asta e parerea mea si sa nu sariti pe mine.

De aia am spus ca astept pareri/plangeri de la oameni cu BXE luate de noi si ingrijite cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forumul skoda, sunt oameni care lasau comentariu cu o zi inainte ca totul e ok si fara zgomot ca mai apoi sa se numere printre ghinionisti. Majoritatea fabricatie 2008 si toti aveau masinile de noi, servisate la reprezentanta cu ulei castrol. Cred ca au fost cazuri si cu mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am avut aceiași problema de 4 ori 4 biele rupte pe rand dar auzit la timp înainte sa scoată biela prin bloc abia ultima oară mi-am dat seama unde este problema .problema nu este la pompa de ulei este la cuzineți de la biela sunt de foarte proasta calitate se exfoliază nu au voie sa se întâmple asta se blochează pe arbore și se rupe biela .Rezolvarea pt mine ultima data a fost arbore la a-I-a cuzineți kobelschmit cu sputer la a-I-a pompa nu am schimbat-o acum pt ca nu a fost problema de ungere prima data am schimbat și au fost bani aruncați în vânt. În momentul de fata am 130000facuti de la ultima reparație .În cazul tău Îți recomand un bloc motor ambielat sau un motor sh 500 600 euro max cu garanție 6 luni găsești și dacă e bxe Îți recomand sa schimbi și cuzineți Cum îl iei e problema generala bxe pe parte de biele la mine a întins copita la 70000 prima dat și tot din 2008 octombrie.multa bafta in reparație și sa te coste cât mai putin

si pentru ca cuzineti

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu folosesc ulei Castrol de multi ani(am m ai scris asta)si nici nu schimb uleiul precum spune "reprezentanta" la 20 de mii din butoi.

E acum voi spuneti sa dam baia jos/capace de biela/palier/sa vedem cum sunt cuzinetii ??

Nu cred ca un motor "crapa"instant fara un semn prealabil.

Eu ma opresc aici pt.ca sunt off topic demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, daca calitatea cuzinetilor de fabrica este cauza, de la care producator se pot cumpara cuzineti de o calitate superioara, nu cred ca sunt o avere,  este musai la 100k ii schimbam, macar nu mai stam cu stresul ca ne bubuie motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy ești pornit împotriva faptului ca e un defect de fabricație vad. Eu am văzut mai multe cazuri și aici pe forum și pe forumul skoda de BXE care își dau duhul fiind cumpărate de noi din România, iar la 100-150k km au cedat chiar dacă au fost întreținute corespunzător (schimburi de ulei sub 12-13k km). Și al meu are 103k km și încă merge bine, luat de nou de la PBA, dar cine știe? Vom vedea ce ne rezerva viitorul. Am cunoștință și de un BXE luat tot de nou de la noi, cu aproape 300k km și care nu a avut nicio problemă (cu schimburi de ulei la 15k km). Deci, cum ne e norocul probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit, majoritatea care au avut probleme au avut ulei Castrol. Voi astia care ati "supravietuit" ce uleiuri ati folosit? Eu tot pe Mobil 1 am mers.

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!