Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

Ieri am scos-o de la mecanic, nu am făcut cu ea nici 2 km, deci trebuie să-l schimb. Mulțumesc mult pt lămuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De când am schimbat axul,când comut în D sau R,bate ceva la motor, în N sau P, nu face nimic, merge foarte lin motorul, mecanicul mia spus ca am un suport motor dus, sa fie de la ăla, sau din alta parte? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii ca DSG au si volant cu masa dubla? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da știu, dar ce citeam pe forumuri, volant se manifesta în punctul N și P, de aceea întrebam, ca la mine merge perfect în punctele alea și în D și R bate ceva la motor, acolo undeva se aude.dacă nu cumva are treaba cu schimbatul axului cu came și a tachetilor sau cu suportului motor care e dus. Habar nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Conduc un VW golf 1.9 TDI - 105 Cp

KM: 232.000

Masina este cu reviziile la zi, la fiecare 15.000 km.

In weekend in timp ce rulam pe autostrada, regim de rulare la viteza normala 120-13 km/h, aud ca o lovitura de piatra in scut, un vasait, eroare OIL PRESURE. Imediat ce s-a auzit zgomotul am oprit pe dreapta si am constata ca incepuse sa curga ulei din motor. Nu am mai pornit motorul, am astepteat platforma, iar astazi la service dupa verificare verdictul a fost bloc motor spart, baie ulei sparta, o biela iesita prin bloc.

Din cate am inteles de la service nu mai devreme de 2 saptamani au avut aceeasi problema cu o Skoda Ocatvia 2 cu accelasi motor, la 120.000km cazul lui. Mi-au recomandat motor SH, dar sa il achizitionez eu, dupa experienta ce au avut-o cu Skoda nu mai risca, sau motor nou.

 

Ma puteti ajuta cu ceva pareri? Ideea de motor SH este cea mai accesibila dpdv financiar, dar oare va fi cu fiabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor? ca ai omis ce era mai important, e cumva vestitul bxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din profil asa rezulta- 1k acBXEx0, nasol moment!!!.Eu as cumpara motor sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un BXE. au boala grava bag de seama. Deja sunt foarte foarte multe de care stiu eu, toate BXE.

Ar trebuie facut un poll cu data fabricatie si km la care au murit aceste motoare. Si care biela a spart blocul motor (de regula 1 sau 2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca se sparg dupa 150k, undeva in exploatare dupa o anumita uzura apare chestia asta, ma gandesc daca ar fi defect de fabricatie ar bubui si sub 50k cat sunt i garantie? Si totusi multi au ajuns la peste 250k fara probleme, uite asa stau cu morcovul, de frica asta si a problemei cu axa, ultimele 3 revizii le-am facut pana in 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma apropii de 202k km, ma apuca dracii la cate citesc si aud despre acest BXE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti singurul, D-zeu cu mila ! Facem si noi ce putem mai bine, ulei cat mai bun si cat mai des, in rest dupa noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei are dreptate. Ar fi bun un poll cu data fabricatiei si km. Eu stiam ca cel mai frecvent a picat pe skoda si cam toate fabricatie 2008. Acum am vazut si la golf, passat etc. Ne putem face o idee dupa ce km cad ca sa desfacem capacul motorului ptr a observa uzura si a remedia.

Ce ulei ai folosit si de la ce km? La cat obisnuiai sa faci schimbul?

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am discutat cu "conducerea", o sa incerce sa faca un poll.

Tocmai ca din cele 2008 nu am auzit sa pice, doar din cele 2006-2007.  oricum nu iti poti da seama de ce se intampla la arborele cotit daca desfaci capacul de la chiulasa.

Ar trebui  vazuti cuzinetii , cum a desfacut cineva de pe forum si la 100.000 km erau praf cuzinetii - asta da, este edificator.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut pe forum skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din discutiile cu cei care au avut destul de "lucru" cu/la motoarele BXE a reiesit un lucru: se pare ca boala lor sunt cuzinetii.

Se "incaleca" unul peste celalalt si asta duce la... biela prin bloc. :)

 

 

LE:

 

Aveti poll-ul!

 

http://vwforum.ro/topic/118847-poll-motoare-tdi-cod-motor-bxe-sparte/

 

Enjoy! :)

 

PS:

Dac vreti ceva modificari in poll, apelati la PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat.o la 87.000 km, reviziile au fost facute la fiecare 15.000km, ulei Castrol....pana la aceasta hipa se misca impecabil...puteam sa jur ca mai are viata de cel putin inca 250.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voteaza la poll.  Toti cei care au aceste informatii sa le transpuna in poll

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut si la mine tot axa cu came e problema cu  eroare MISFRE pe cilindrul nr1.Masina e altea xl 1.9 bxe 105cp din 2008.Mecanicul spune ca ar fi compatibil si cu axa cu came de la unele golf4.E adevarat se poate monta axa cu came si de la golf4(nu mai retin codul motor exact)?

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba/legatura are eroarea cu misfire si uzura axei cu came ??

Pune eroarea exact cum ti a dat o pe tester.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are, uzura la axa cu came se poate traduce si prin misfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am gasit ax uzat numai la o cama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi la postul 24 un link unde era o cama de supapa si una de injector. Cea de injector fiind victima colaterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin 2 came uzate...(in postul 24), colegul nostru inca nu a dat capacul jos/nu ne a spus ce compensari are, de aceea i am spus sa puna eroarea asa cum a gasit o, si apoi vedem.

Off topic.

@marius

Sa stii ca NU rasp.la provocari.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat capacul jos si s-a verificat injectorul de pe cilndrul nr1,apoi s-a schimbat cu cel de pe cilindrul nr 2 pt a vedea daca schimba eroarea.Eroarea a ramas tot pe cilindrul nr 1.

Axa se vede ca e f. uzata in special pe cilindru1 .

Revin cu intrebarea

Se poate pune axa cu came de pe golf 4 pd pe alteaxl.91.9 BXE.

Masina are probleme cu relantiul in rest merge fara becuri aprinse in bord.

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!