Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

Explicatia cine mai stie sa o dea?

 

Tu ai dat deja explicatia!

 

dar la 15.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca sunt destule alte axe cu came, care au schimbat tot la 15.000 km, si tot au picat relativ repede... :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Solution

15.000 cu ulei turcesc in ambalaj "original" = moarte sigura. :)

Iar in service nu prea poti certifica originea uleiului ce ti-l baga. Mergi doar pe incredere.


Deci ajungem iar la ce am spus: probleme de proiectare/fabricatie + ulei slab.

Daca una din cele 2 conditii nu sunt indeplinite, sansele sa scape sunt mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dupa ce am schimbat injectoarele ma confrunt cu aceeasi problema ca si la cele dinainte ,tacanit -lipsa putere-consum mare , am citit acest topic si ma duce gandul la axa cu came dar e posibil ca ea sa dea aceste simptome ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin: foarte realist ce spui si pentru ca esti moderator ai de la mine  nota 10.Adevarul verde (pardon negru) in fata.Dar hai sa fim si optimisti ca suntem o piata de consum si daca aceste masini nu s-ar strica fabricantul ce ar mai face.Din cate stiun eu acum ceva vreme utilizai un ulei german, ai schimbat optiunea?

 

Rune eu am golf 7 cu 500 de km la bord si am uleiul pentru urmatorul schimb achizitionat.Pentru mine (nu stiu alti ) chestia asta conteaza foarte mult.Dar crede-ma ca mai in vara am stat o luna afara si am vazut ca si la ei sunt ambuteiaje ca la noi.Deci utilizarea 30 000 de km in motor nu e in regula nici in alte tari.

 

Revenind la topic eu cred ca schimbarea axei cu una facuta de o firma de tuning (deci dintr-un material mai bun) si un ulei bun ar rezolva problema.In Anglia cam asta este moda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ramas pe acelasi Rheinol la ambele masini. La motorul CR mi-a redus mult zgomotul in ralanti dupa 2-3 ore de functionare, fata de OEM-ul 5W30. Deci va face doar bine si la PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin a spun bine ca un ulei de proveninenta indoielnica si calitatea materialelor duce la defectiuni, insa din cate observ eu as putea mentiona ca cele mai multe probleme, daca nu majoritatea, sunt la masinile SH aduse din Germania   ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu am observat acelasi lucru: Problema se intalneste mai des la vw sh aduse din vest care merg pe varianta schimb de ulei si filtre la 30000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

eu stau de 24 de ani afara si daca vrei iti trimit o poza cu ulei  Castrol Edge 5W-40 Turbo Diesel FST  cu holograma  si pe spate scrie  Produs In Romania  ( a nu se confunda cu imbuteliat in Romania)  si asta pe raftul unui  Lant de magazine de renume pe aici!!!!!

 

Pai si atunci ce facem, In producator VW nu avem incredere, in producator ulei nici atat, garajistii...... eu zic sa ne luam bicicleta ca nu au axa cu came.

 

Si eu sunt de acord cu Cosmin nu ca e moderator dar e foarte adevarat ce zice, dar la ceea ce zice el asi mai adauga cel puntin 1 puncte, si anume carpeala pe care multi o practica si aici nu ma refer la garajisti

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RUNE

De acord.Nu dezvolt fenomenul globalizari, pentru asa ceva, am fost sanctionat pe aria uleiuri.

 

Dar eu am incredere in marca VW modelul golf, pe care dea lungul timpului l-am avut in mana.Si folosesc o marca de ulei german.

Am mers de la Logan la Ferrari si toate au puncte vulnerabile.Din fericire la golf pina acum nici o masina nu m-a lasat in drum, dar probleme specifice am avut o groaza. 

 

COSMIN

Si eu confirm faptul ca se simte o reducere a zgomotului in relanti dupa cateva ore de functionare in oras (Bucuresti).Azi am simtit asta dupa 50 de km facuti cu golf 4, care este Pompe en duse.

Masinile importate in Romania din vest multe sunt la mana a 3-a sau a 4-a, deci au o uzura fizica.Dar cum multi prefera sa nu stie adevarul suporta costurile.

 

Revenind la topic vreau sa precizez ca uzura care se regaste la axa cu came se instaleaza in timp si nu este un fenomen care apare intr-un rulaj scurt al masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfectiunea nu exista la nici un producator de masini. Nici supercar-urile nu rezista sute de mii de km fara interventii. Cele actuale nici atat.

 

Dar acest motor este si va ramane in istorie ca unul din cele mai fiabile motoare construite vreodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Administrator

Revin cu o veste mai putin buna...

Eu va recomand sa nu mai veniti cu aberatii de genul asta.

Faptul ca "varul sotiei mele din partea unchiului de la tara" isi bate joc de o masina, nu insemna ca masina, motorul, fabricantul, benzina, uleiul etc sunt cauza.

 

Nu raspundeti acestui post pentru ca nu astept un raspuns. Luati-l ca atare si intelegeti ce este de inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal am vazut masina adusa spre vanzare din Germania  cu 230.000km, carte service la zi cu stampile numai la un concesionar mare volkswagen,care la maxim 40 zile a avut beleaua in cauza.

Iese din discutie uleiul prost sau alte lucruri de genul asta.

Problema e urmatoarea:la primul piston din dreapta e beleaua in 90 % din cazuri si mai mult ca sigur este lipsa de lubrifiere in zona respectiva.

Din 4 masini vazute cu problema asta,toate 4 au avut defect identic axa came primul taler din dreapta,tacheti sparti...etc.

post-64586-0-93159100-1394609184_thumb.j

post-64586-0-84296700-1394609191_thumb.j

post-64586-0-46346200-1394609200_thumb.j

post-64586-0-55244100-1394609208_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Si nu e bine asa cum am zis eu, sa schimbam tachetii hidraulici odata cu distribuita la 90k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABI,

nu vreau nici pe departe sa te contrazic, si ceea ce tu ai vazut nu pun nici o secunda sub semnul intrebarii.

 

Daar esti sigur ca acea masina ce venea din Germania avea km de pe bord, si ai certitudinea ca acel garaj  exista?, deoarece ptr mine personal o carte service ci toate service urile stampilate  nu spune mare lucru, si cate smecherii se fac in Germania.....si daca mai sunt implicati in afacere si est Europeni..e pacat de orice cuvant risipit.

 

Si nu trebuie sa uitam ca Germania este unica in Europa care inca mai are bucati de autostrada fara limita de viteza!!!

 

Eu continui sa cred ca BXE este urmasul  ajm  auy axr etc  si ca atare face parte dintr-o serie  de motoare reusite, la fel cum uleiul Castrol ramane ptr mine un ulei  bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100%,masina a apartinut unei femei,avea cartea service in regula cu km reali,un teanc de facturi cu toate platile la operatiunile facute la concesionarul unde completa si cartea service...etc.

Km erau reali 100% si masina era dreapta.

Daca vorbeam de o masina cu 88-93.000km ...altfel stateam de vorba. :lol:

Inca o chestie importanta,INA furnizorul pentru tachetii originali,a schimbat materialul si modelul din care sunt facuti tachetii.

Deci problema este cunoscuta si de fabricant si de furnizorul de piese pentru motorul in cauza.

 

B7D8151AC1605BDB4084378CB0F63898.toc2206.srv.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pare destul de plauzibil..

 

Eu am facut legatura cu niste reportaje vazute la nemti despre smecheriile pe care le fac arabii si turcii ceea ce iti face frica sa mai cumperi o masina din Germania, dar clar nu poti baga pe toti in aceiasi oala.

 

Am auzit si eu ca  trecerea de la Euro 3  la 4  si de la 4 la 5 , unde au renuntat la PD, a fost  o perioada cam neagra pt VW.

 

E acum sa speram ca ptr noile modele au rezolvat toate problemele.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, sunt si eu posesor de O2 cu motor BXE si am inceput sa cam am emotii cu ce citesc despre uzura cuzinetilor si biela iesita prin blocul motor. Intrebarea mea e: aveti idee cam cat ar costa o interventie de verificare a starii cuzitetilor/biele si eventual o inlocuire in cazul in care ar fi uzate? Motorul merge bine, are putere, consuma putin, dar nu vreau sa ma trezesc cu surprize. Masina are doar 70.000 km, reviziile au fost toate facute la reprezentanta (da, stiu ca nu e tocmai ideal) iar acum are ulei LM 5w40 conform cu norma 505.01.

Multumesc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi uleiul la 10k stai cuminte ca nu se intampla nimic, a mea are 65k si motorul toarce ca o pisica. Au fost cazuri izolate dar la peste 150k, daca respecti norma si reviziile la 10k.nu o sa ai probleme, este un motor f.bun, cu un consum mic.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin și eu cu pățania mea:masina din semnătură, o am de un an jumătate, de când am cumpărat-o avea la rece o bătaie, care dispărea o dace ce motorul se încălzea, dar o bătaie aproape insesizabila, nu iam dat atenție, normal, anormal, nu mam gândit la repercusiuni, masinuța a mers doar pe castrol, până anul trecut la sfârșit, când am trecut pe ravenol vmo, bătaia se accentuase un pic în timp, dar tot la rece, iar la cald se auzea super frumos, la multi tovarăși nu le venea sa creadă ce frumos mergea, dar sa nu uit, avea și momente fără bataie la rece, bun, după un drum de Austria, făcut în 20 de ore cu opriri cu tot și o viteză medie de 110 kmh, am mers și cu peste 200 fără probleme, la întoarcere, bătaia se auzea și la cald, ajuns acasă, bătaia se auzea și mai tare, iar în timp nu am mai suportat și hai la mecanic, târziu,bineînțeles, verdic:ax came, cama 1 dusa rau,tachet găurit și tachetul 2 cu uzura mare, restul ok, cuzineți,o parte buna, alții, așa și așa, schimbat ax marca ae, tacheți Ina și bineînțeles cuzineții,un simering și o garnitură. Cost total cu distracție și manoperă, 1544 RON.garantie un an. Uleiul în 10 mii, l-am schimbat de 2 ori, de la ce să-i fi venit sfârșitul? Oare ca am tras de ea în Austria? Hm, de mergeam la mecanic,când am auzit prima data bătaia, scăpam ieftin. Acum întrebare, uleiul nu are nici 3 mii, să-l schimb? Mecanicul spunea ca nu trebuie, ca de aia are filtrul, să filtreze.din ce am citit, unii spun ca da alții ca nu,voi ce părere aveți? Mersi mult.

Modificat de danyy73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa-l schimbi la 3000, lasa-l macar 10k. Cati km avea masina cand ai cumparat-o ? poate celalalt proprietar nu a fost destul de grijuliu cu reviziile, le-a facut mai tarziu, nu stii ce a bagat in ea si mai ales cum a exploatat motorul. Tu ai procedat corect, boala se instalase inainte, la tine a cedat, si 1500 ron nu este o suma de speriat la o masina de 9 ani.Acum stii cum sa o intretii, te mai duce inca pe atat fara probleme.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Călin, asa a apus și mecanicos, dar am citit pe acest forum, ca o data schimbat axul și ce mai este pe acolo, musai trebuie schimbat uleiul și filtrul pt a se elimina pilitura.mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilitura de unde ? Hai sa fim seriosi ca piesele sunt finisate la nivel inalt fara pilituri si spanuri. Asa ar trebui dupa unii, cand cumperi masina cu motorul nou sa-i schimbi uleiul la 3k ca este nou si are pilituri in el de la prelucrare. Asta este o gogoasa, din anii '50 . Cati km avea masina cand te-a lasat axul cu came ?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

160 de mii, crede-mă, am avut grija de ea ca de ochii din cap, de aceea am și schimbat uleiul mai repede cu mult, dar greșeală mea nu am dus-o la doctor,când trebuia, în fine, spuneau pe aici că:din cauza uzurii axului și a tachetilor, prin frecare, lasă pilitură. De aceea și chestia cu schimbatul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba despre uleiul care a fost inainte de lucrare, este obligatoriu sa-l schimbi, trebuia din prima de cand ai facut lucrarea sa-l dai jos, eu am crezut ca vrei sa-l schimbi la 3k dupa ce ai pus piesele noi.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!