Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

Iti trebuie o cheie articulata din cauza EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am uitat de asta scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu parere de rau va anunt inca un deces 

in familia BXE - 1.9 tdi.

La 105 mii am schimbat axa cu came si tachetii, fiindca se barbierise ultima cama, zona cilindru 4

La 135 mii schimb motorul, s-au rotit cuzinetii de la biela cilindrului 4, au zgiriat rau manetonul, deci decit 120mil o reparatie, am schimbat motorul.

Concluzia mea, defect de proiectare la bxe-uri, la care am auzit de bube numai la cilindrul patru, ultimul in rampa de ungere si la axa si la vilbrochen, si asta la motoare de care s-a avut grija, cel putin al meu a avut mereu ulei schimbat la timp, liniute nu am facut..... 

Deci inca un BXE care a cedat inainte de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina ta ?

Cand imi cautam Golf am studiat destul de mult problema asta, si pe forumuri din Ro si in afara, si din ce am observat foarte multe motoare ce au cedat sunt fabricatie 2007-2009. Mai rar am vazut BXE-uri din 2004-2006 cu aceasta problema.

Oare.. reducere de costuri pe final de fabricatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iunie 2008 - luata de noua din tara

deci se inscrie in intervalul spus de tine

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, Adriannnnn a scris:

...din ce am observat foarte multe motoare ce au cedat sunt fabricatie 2007-2009. Mai rar am vazut BXE-uri din 2004-2006 cu aceasta problema...

BXE s-a montat din My year 2006 pana in Iunie 2010.

Toate sunt la fel

6 minute în urmă, lucian.1950 a scris:

iunie 2008 - luata de noua din tara...

Precizeaza te rog intervalul de schimb de ulei si ce ulei, daca-l pastrai tot timpul la nivel maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 15 mii, mereu si cu filtrul schimbat,

Castrol pina la axa cu came si Vapsoil parca, dupa ( pe bidon scrie ca e pentru grupul Vag ).

Nu pot sa zic ca a fost mereu la maxim, dar cind verificam daca era sub nivel completam pina la maxim. 

De acum o sa schimb la zece mii si tot asa si filtrul de ulei la fiecare schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat transplantul si ce motor ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu ma complic, tot un BXE dar de pe o masina din Anglia cu volan pe dreapta. Motorul 800 euro, manopera nu stiu ca se lucreaza la masina si baietii fac treaba cu simt de raspundere, dar oricit ar fi nu ajunge la cele 120 mil cit era devizul pentru reparatia motorului meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca noul BXE este intr-o stare mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are noul bxe?trebuia sa cauti un bjb sau bkc....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pune o poza cu cuzinetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie totul ok pune baietii sa faca o verificare la noul motor adica sa.l faca bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,motor BXF 170kkm,s a rupt biela pe cilindrul 1....pompa si carter de ulei,de vina par sa fie cuzinetii exfoliati

o intrebare vilbrochenul mai poate fi folosit?e zgariat din cauza cuzinetilor,probabil sau rotit

19495913_1433929143342982_795871554_o.jpg

19490150_1433929226676307_618503464_o.jpg

19478758_1433929340009629_1383084245_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era BXF cu softul original de 90CP?

Ca de obicei, ce ulei, ce interval de schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu istoricul la motor,in 2014 avea 150kkm acum are 170kkm dupa spusele proprietarului

uleiul era negru, axa cu came e ireprosabila...deci nu uleiul e cauza

cuzinetii de jos nu au urme de exfoliere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e riscant sa-l repari? ma gandesc ca tot buba aceea o are si iar iti face figura, sau poate sa-ti faca alta figura. Scapa de bxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu repar nimic blocul motor e spart,l am cumparat pt axa cu came si pt kitul de ambreiaj....turbina,injectoarele si chiulasa merg la vanzare....nu stiu daca se mai poate refolosi vilbrochenul,de asta am intrebat

motorul e BXF  nu BXE...alt cod dar aceleasi probleme

fabricatie 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibrochenul nu poti sa il folosesti in starea asta , trebuie rectificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că poate ți-l fac băieții de la Ozun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 bxe din 2008,140kkm,,..nu ii stiu istoricul..biela a spart blocul motor ,tot pe cilindrul 1...pompa de ulei putin atinsa,carterul a scapat intreg

aceiasi problema cuzinetii,primul cuzinet e foarte putin exfoliat

19531713_1436310136438216_1820861821_o.jpg

19578562_1436310029771560_1225153318_o.jpg

la axa cu came nu m am uitat inca,aseara am adus motorul...am dat repede jos carterul ca eram curios sa vad cuzinetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum putea un cuzinet 'foarte putin exfoliat' sa fie problema la acest caz ??? Eu nu inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzinetul care a produs dauna nu e in foto,nu a mai putut fi recuperat..,,la ambele motoare BXF si BXE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi se pare mai bun BLS fata de BXE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Categoric da,chiar daca este cu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS-ul sa fabricat si fara dpf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!