Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

în urmă cu 18 ore, cosmin.m a scris:

... In vara lui 2016 am dus-o la mecanic si i-am zis sa schimbe tot ce nu e perfect, am shimbat amortizoare, ambreiaj, diverse bucse, kit distributie (uitasem ca l-am mai schimbat odata in 2013) si alte nimicuri care nu le mai tin minte. 

apoi masina a fost in reprezentanta pentru revizie si ITP, functiona perfect...

Te rog precizeaza ce ulei foloseai la revizii si cat de des le faceai.

Consuma ulei, era tot timpul la maxim pe joja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol Edge 5w-30 proffesional, schimbat anual la revizii facute la reprezentanta

Nu consuma ulei, Mecanicii imi lasau pe la mijloc pe joja, nu maxim. Cred ca la un singur schimb a stat spre maxim, acum ceva ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca marca uleiului este problema mai ales daca a fost schimbat la timp.Mai degraba este ceva defect de fabricatie sau piese facute din materiale slabe.Eu la 1.9tdi bls tot castrol am bagat si pana in prezent la 140.000km(care nu cred ca sunt reali) nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, cosmin.m said:

 Mecanicii imi lasau pe la mijloc pe joja, nu maxim. Cred ca la un singur schimb a stat spre maxim, acum ceva ani.

 

Parca motoarele astea trebuiau tinute maxim la ulei. Ca tocmai aici era cica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar o problema de fabricatie/conceptie a unor piese, insa sunt BXE-uri care au trecut de 200.000Km fara nici o interventie.

Aici pe topic incercam sa decelam ce anume poate face diferenta pentru un astfel de motor.

 

In cazul de mai sus ca probleme se pot identifica: uleiul cu norma neconforma 507.00 in loc de 505.01 si nivelul redus al acestuia in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o foto cu cuzinetii ar fi spus multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul 507.00 nu are legatura, BLS merge cu acelasi 507.00.

La fel si multe BXE in afara, merg pe LL cu 507.00 si trec de 200.000 km. asta nu a ajuns decat la 100.000...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplul cu BLS vs. BXE a mai fost pe topicul acesta, nu sunt acelasi lucru, de asemenea 507.00 nu este acelasi lucru cu 505.01 (privind si numai valoarea VI la 100gr.C).

BXE nu a fost vandut in nici o tara cu LL.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minute în urmă, andrei_221 a scris:

asta nu a ajuns decat la 100.000...

Al meu are 177947 al tau probabil tot pe acolo, asa ca...

20170214_150216.jpg

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la al meu doar 102.000 :D 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.02.2017 at 9:17, cosmin.m a scris:

schimbat anual la revizii facute la reprezentanta

Oare o fi fost schimbat? unii mecanici mai ''uita'' sa-l schimbe. A mea are 71k fara probleme pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf meu 1.9TDI cu motor BXE are 120 mii km fara probleme. Jetta pe care o aveam inainte era tot cu BXE si avea 125 mii la vanzare, acum la noul proprietar a ajuns la 150 mii km, fara probleme. Ambele cumparate de noi din Ro, revizii la 15 mii km cu ulei Castrol.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe octavia 2 am 99k cu bxe pana  acum nici o problema,dar totusi parca ma bate un gând sa schimb acei cuzineti...

 

Masina este luată de noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca problema tine doar de cuzineti. De ce se sparge mereu doar pe cilindru 3. Cuzinetii sunt facut special pe cilindru ? De ce nu se nimereste si pe cilindru nr 1, 2 sau 4.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la quote.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus colegul: motor sh cu factura si garantie 3 luni - ~3000ron la Piatra neamt, si cam 3200Ron manopera si restul de piese/consumabile (inclusiv distributie) inlocuitul la un service in Bucuresti, total 6200Ron

O sa intreb daca se poate poza cu cuzinetii, desi masina a iesit deja din service. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/13/2017 at 5:48 PM, teologul said:

Parca motoarele astea trebuiau tinute maxim la ulei. Ca tocmai aici era cica problema.

Pana sa se intample asta stiam ca prea mult ulei strica si ca 1.9 tdi e dumnezeul motoarelor.

 

On 2/14/2017 at 3:57 PM, rayn said:

Oare o fi fost schimbat? unii mecanici mai ''uita'' sa-l schimbe. A mea are 71k fara probleme pana acum.

Indubitabil, am stat intodeauna langa ei. Cel mult sa fi pus altceva decat scrie pe factura, dar nu am motive sa ma indoiesc de cei de la Brady, acolo s-au facut reviziile.

Despre faptul ca ar fi neconform... e prea tarziu sa deschid o discutie cu dealer-ul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfantul duh stie adevarul. Aia de la dezmembrari ziceau ca 90k mile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge foto cu cuzinetii, motorul vechi nu e dezasamblat. Insa mecanicii spun ca buba e la suruburile de prindere, nu la cuzineti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Sotia mea a spart baia de ulei la un golf 4 tdi , si a mers cu martorul de ulei rosu , vreo 7 km. Cand  a ajuns acasa se auzea o bataie la motor relativ tare . Iam schimbat baia de ulei  iar acum se mai aude bataia de la motor dar mai incet, iar cand accelerez se aude mai rapid (normal). Masina trage ca si inainte merge la fel ,doar ca se aude bataia . intrebarea mea este : e posibil sa ma lase masina in drum din cauza asta ? ca trebuie sa fac vreo 2000 de km peste 3 luni

imi cer scuze daca am gresit topicul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie3 desfacut si vazut ce cuzineti au fost afectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o filmare sau poti sa le vezi pe cele deja postate pe topic si-ti dai seama exact daca este vorba de axa cu came sau altceva.

Acesta este topic despre axa cu came.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pana nu il desfaci si verifici tot ce tine de axe, cuzineți,pompa ulei,span nu m-as baza pe motor mai ales 2000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as controla si axul la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

dap...uitasem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!