Jump to content
razvan3000

Probleme cluster ceasuri bord

Recommended Posts

razvan3000

Buna

Am observat de curand ca am praf in clusterul (ceasurile de bord)? De intrat am observat ca a intrat pe langa cele doua tije de reglare a orei sau de reset. Stie cineva cum pot sa scot praful? Cum se poate demonta geamul de plastic de la cluster?

Multumesc.

Razvan

Share this post


Link to post
Share on other sites
sackzitul

aceeasi chestie e si la mine, daca eu nu am tras de ele, dar daca stie cineva cum se scot, sa ne spuna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppaarroollaa

salut baieti . Ati reusit sa scoateti praful ala de la ceasuri , ca aceeasi problema o am si eu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

se dau ceasurile jos de pe masina, se desfac si se curata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppaarroollaa

am inteles. multumesc frumos ,o sa incerc intr-o zi si o sa pun poze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

da,se dau ceasurile jos,DAR CUM,un tutorial,sau sugestii de demontare pt. ca nu este asa de simplu :question:  :question:  :question:  :question:  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

trage afara ornamentul care vine deasurpra coloanei volan - o mica rama de plastic - dupa care o sa vezi in adancime, doua suruburi torx. Le desfaci dupa care tragi afara ceasurile - vezi ca o sa opuna un pic de rezistenta, fiind conectate in mufa din spate - cand tragi, o sa iasa din mufa.

 

dupa aceea, pe spatele ceasurilor o sa ai suruburi torx - le scoti si poti separa carcasele - ca sa poti curata geamurile.

 

uite aici un link care sa te ajute - e pt Golf 5, dar e aceelasi lucru http://www.myturbodiesel.com/wiki/instrument-cluster-removal-high-beam-indicator-and-speedometer-needle-adjustment/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

intr-adevar este la fel ca la GOLF 5,am reusit s-a extrag blocul cu ceasuri,deoarece la ceasurile de la temperatura si combustibil,iluminarea era cu intermitenta cand aprinde-am pozitia,am folosit spray T40 pt. contacte,dar acum nu mai functioneaza acul de la ceasil de kilometraj,am demontat din nou si am cercetat cu atentie sa nu fie vreun pin indoit,insa totul este perfect,mentionez c-am extras acul de la ceas si l-am montat inapoi,dar nu se mai misca deloc,ceva sugestii??!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

FA un output test cu VCDS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

Imi sugerati sa fac o diagnoza,dar ce se putea intampla,ca pana la demontare functiona corect ceasul de la kilometraj.???!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

s-a rezolvat,deci la extragerea acului,iese axul melcat din locasul din interiorul disp. care actioneaza acul,de aceea la atasarea acului pe ax,este necesar s-a se tina contra in partea opusa a axului.Acum toate bune si frumoase,dar ramane aprins indicatorul AIRBAG din bord,deci alta anomalie??!Si toate astea din cauza intentiei de rezolvare a unui contact imperfect la iluminare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

Care si acum tot cu intermitenta ilumineaza la cele 2 ceasuri(temp. apei+nivel combustibul).

 

s-a rezolvat,deci la extragerea acului,iese axul melcat din locasul din interiorul disp. care actioneaza acul,de aceea la atasarea acului pe ax,este necesar s-a se tina contra in partea opusa a axului.Acum toate bune si frumoase,dar ramane aprins indicatorul AIRBAG din bord,deci alta anomalie??!Si toate astea din cauza intentiei de rezolvare a unui contact imperfect la iluminare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

eroarea - nu se mai poate sterge, cu VCDS-ul sau alt tester compatibil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

da,am sters cu VCDS Beta 12.10 si am facut cateva ture n-a mai aparut eroarea,s-a vedem in timp.Multumesc,ori cum.Ramane totusi s-a rezolv cu iluminarea celor 2 ceasuri,deci am ajuns de unde am plecat :icon_cry:  :icon_cry:  :icon_cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

cu ocazia stergerii erorii de la AIRBAG,am facut si o diagnoza si-am obtinut cateva erori,ca sa nu fiu off topic unde s-a le notez?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

in topicul dedicat - foloseste functia Search

Share this post


Link to post
Share on other sites
tabi

le-am trecut in TDI-FORUM-scanarea cu VG-COM-erori aparute!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedSK2

Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am si eu probleme cu vitezometrul,nu mai functioneaza.Am facut outpout test si nu se misca deloc acul(nici nu se aude ca ar functiona asa cum se aude la turometru).Pot sa inlocuiesc doar vitozemetrul sau sa cumpar alte ceasuri (ale mele sunt cu maxi dot).Este vorba de un touran AZV 2004.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

1. daca problema este din motoras, daca te pricepi un pic la electronica si daca ai alt motoras compatibil - da, se inlocuieste.

2. se pot schimba ceasurile - necesita interfete dedicate pentru adaptarea lor cu ECU, scrierea cipurilor de la chei, km, etc - altfel masini nu porneste

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedSK2

Eu zic ca problema este din motoras pentru ca atunci cand faceam outpout test se auzea ca funcționează  dar acul nu se misca (se invartea in gol cand il miscam cu mana).Asa ca am desfacut motorasul si am vazut ca era sarita rotita de la ac,dar dupa ce l-am montat la loc nu a mai funcționat  in niciun fel.Intrebarea este daca pot sa folosec motorasul de la ceasurile unei masini cu volan pe dreapta,sau daca se potrivește  si de la alta masina golf5 etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

da, merge - daca sunt similare

Share this post


Link to post
Share on other sites
maveriks

salut,

Am si eu o problema la vw touran cross (2009) 1.4 tsi (140hp)

nu stiu daca postez bine aici problema

am pornit masina (noaptea)si bordul nu functioneaza(lipasa lumina si lipsa tensiune)adica acele sunt moarte in rest consola este luminata si casetofonul merge

este vreo siguranta anume care alimenteaza numai bordul?(instrument cluster)?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, verifica intai sigurantele de sub bord

Share this post


Link to post
Share on other sites
maveriks

spre fericirea mea astazi totul a revenit la normal... numai ca atunci cand pornesc motorul pornesc si cele 2 ventilatoare suplimentare...(doh....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Sterge erori si scaneaza iar, sa vedem unde e problema. Tot asa,.daca este de la ceasuri,.vezi sa nu ai supriza sa te lase altădată , prin vreo deplasare....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri