Jump to content

Ajutor: DA sau NU


Sol
 Share

Postare recomandată

Pe Mondeo nu prea am vazut motorul de care zici...mai degraba pe Focus 2000-2002 si e vb de 1.8 TDDI 90CP...intradevar cica la vremea respectiva era masina anului la fiabilitate...concureaza cu ALH-ul de la VW...consum nesimtit de mic, cuplu destul de mare...si piese relativ ieftine...

La masini SH e loterie...eu unul pare ca am cistigat...una ingrijita de fostii si fara mari probleme... sonda lambda, un furtun, bucse bara stabilizatoare alea care scirtiie...si cam atit...

Iar varianta GPL merita de bagat in seama mai ales aplicata la un MPI clasic...

Ebi inainte de a o cumpara holbeaza-te la ea pe dedesubt...o sa-ti treaca cheful de Logan "porno" cum zicea cineva...adica fara nimic...nici macar reglaj oglizi manual...

Prefer vechitura mea de O1 care dupa 10ani are puntea spate, toba cu ceva rugina decit un Logan care e facut de unica folosinta...mai ales astea la pret de super-hipermarket :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ma gandesc sa dau golful si sa imi iau mondeo, sau in cel mai rau caz Dacie, chiar atunci as face un pas MARE inapoi. Deci, cam toti m-ati invatat sa nu schimb masina...ci sa o repar si sa o tin...apreciz sfaturile voastre si tind sa fac acest lucru...plus ca taxa este foarte mare si Audi A4 care as fi vrut sa il cumpar ... nu l-as fi cumparat din Ro, ci din Germania...si ma costa foarte mult inscrisul...

Inca mai astept si alte pareri ...

Va multumesc tuturor ... !!!

Modificat de Sol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu esti stresat de pretul mare la pieselor la golf, si de faptul ca bagi multi bani in reparatii la o masina care ai avut-o DE NOUA si are doar 3-4 ani vechime. Cum iti inchipui ca la o masina de 10-15 ani lucrurile stau altfel?

Pai cred ca nu esti la curent la felul cum sta treaba la masinile de 10-15 ani vechime. In mod sigur majoritatea dintre ele sunt sac fara fund. Iar cei care se lauda ca ca ce masina perfecta au ei de 15 ani vechime, pai aia sunt genul care atat timp cat masina porneste si merge inseamna ca nu e stricata.Pt ei nu conteaza ca masina bate, are joc in caseta, are 4 cauciucuri 4 marci diferite, arunca ulei, huruie rulmenti.Sunt f multi genul asta. Repet, cred ca nu stii cum sta treaba cu masinile vechi, daca vrei o masina fara bataie de cap si la care sa bagi doar benzina fara reparatii majore atunci iti recomand sa iei un logan/aveo sau orice altceva de 1-2 ani vechime si pana in 60.000km. Sau de ce nu, o masina noua.

Pai tu daca vinzi masina cu problemele care zici tu (care nu sunt totusi majore) si o ia cineva, pai respectivul daca e mai habarnist (muuulti sunt asa) sa vezi ce se lauda el ce golf CA NOU cu doar 130.000km si fara nicio problema a luat el :)).

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Intamplarea face sa-l cunosc pe Sol si sa-mi fie foarte bun prieten.

Asa ca va pot spune cateva chestii in legatura cu el si masinuta.

Nu va imaginati ca daca are problemele astea inseamna ca a mers cu ea aiurea,a fortat-o sau si-a batut joc.Stiu cum conduce si cum se comporta la volan.Problema este ca 130.000 km pe drumurile noastre nu se compara cu 130.000 in afara/pe drumuri cat de cat ok.Nu va imaginati ca a bagat-o pe drumuri de tara si ,,i-a dat blana".

El a facut foarte mult timp naveta si in afara de ,,jante strambe,capete de bara, bucse " -se mai intampla sa dai intr-o groapa,un drum mai prost,etc, din cauza km lor ar cam fi de schimbat,restul de piese ce au nevoie de reconditionare/schimbare consider ca au fost ,,norocul" lui.

Sincer cand am vazut ca el a scris acest topic nu mi-a venit sa cred.

Eu nu as renunta la masinuta.Mie cel putin mi se pare o masina perfecta in special pentru tine si pentru nevoile tale si cred ca poti sa o aduci la starea initiala chiar daca sunt anumite greutati peste care trebuie sa treci.

Cu rabdare se rezolva.

Ne auzim,take care!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai cu Golful care este aproape nou si nu mai lasa sa se acumuleze defecte ca atunci nu-ti mai vine sa-l repari. Cum are o problema, imediat trebuie rezolvata. Daca ai o lista pe care gasesti AC, caseta directie, etc.etc, te ingrozesti.

Te contrazic in legatura cu ce ai zis ca Mondeo ar fi un pas inapoi. Fratele meu are un Mondeo de 2L diesel din 2001 cu 290.000 Km din care jumatate in Romania. Ambreiajul, turbina,caseta directie, AC neumblate la ele, ulei in cutia de viteze ala pus de fabrica acum 10 ani, la fel cel de servodirectie. Schimbat doar prezoane roti, discuri frana cu placute, si s-a defectat doar o data - pompa de motorina electrica-100 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...vroiam sa ma duc in Germania sa imi cumpar a4(1996 sa zicem) si s-o inscriu aici pe romania, cu banii luati dupa golf ... sperand ca in Germania nu gasesc toate "Cazaturile" (iau cu mine pe cineva care se pricepe) si e mai usor de intretinut fara de G5. Imi fac griji de caseta de directie si pentru piese in general,pentru ca nu am bani asa multi de bagat in masina cum zici tu ca au cei care se duc la curse, sunt o persoana normala, cu venituri normale.

Va multumesc frumos tuturor.

Chestia asta cu "in Germania nu gasesc toate cazaturile" nu prea sta in picioare. Dac-ai stii cate masini se vand si pe aici care nu mai merita nici sa stergi praful pe ele...:vaidecapulmeu:Un A4 din '96 are totusi 15 ani, a trecut deja pe la vreo 3-4 proprietari, care cine stie cum au condus-o (asta presupunand ca tehnica a rezistat atatia ani fara probleme). E plin de dealeri turci care cumpara asemenea masini fix ca sa le vanda cleintilor din tarile estice, unde asemenea masini sint inca vazute bine :blah:

Daca vrei neaparat masina din Germania imi vand eu prin noiembrie masina din semnatura...desi parca mi-ar fi mila de ea s-o termine cineva prin Bucuresti. No offense, dar si eu am condus multi ani prin Bucuresti cand drumurile erau mai proaste ca acum si n-am indoit jante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape toata lumea m-a invatat si mi-a dat sfaturi sa tin masina si sa incerc sa o repar ... ceea ce este un lucru bun, din cate am citit de la voi, in legatura cu masina mai veche.

Deci am sa o tin si sa caut sa repar caseta de directie. Ma gandeam daca cunoasteti vreun parc de dezmembrari bun, ca eu nu am gasit G5 de dezmembrat pe unde am cautat ...

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sol iti raspund cu intarziere legat de aceasta motorizare,sunt posesor de 1.8i de peste 4 ani asa ca nu spun din auzite.

O sa incerc sa fie cat mai sincer sa nu ridic in slavi motorizarea,o sa spun si cateva preturi la piese mai importante.

Lucrul care deranjeaza pe multi potentiali posesori:

-consum urban vara 10% iarna 11-12% extra 7-8%

Piese care au picat ,sa spunem astea sunt puncte negative:

-pompa de benzina de origine Vdo Siemens in 170 de mii de km(250e)

-termostat in 170 de mii de km

-2 servomotoare clima de origine Bosch 150 de mii de km

-compresor clima de oriine Zexel 200 de mii de km(se gaseste pe ebay aprox 300e)

-amortizoare fata-spate de origine Boge-Monroe 215 mii de km

-brate inferioare de origineTrw 215 mii de km

-cremalierul de directie de origine Zf pierde 200 g pe an lichid de servo,cand se trece de la un anotimp rece la cald si invers,probabil ceva se contracta ,oricum intentionez sa o reconditionez.

-se poate intampla ca immo sa faca figuri astfel ca trebuie fixat mai bine cutiuta immoului mai bine.

In rest consumabile de baza,toate piesele de mai sus erau din fabrica cu stanta Audi.

Puncte pozitive:

-primul lucru care il pot sublinia,porneste la sfert indiferent de vreme,nu am avut probleme cu pornirea niciodata.

-motor si cutie fara probleme

-toate plasticele intacte nescorojite sau zgariate

-volant fara probleme are acum 230 de mii de km

-kitul de ambreiaj va fi schimbat preventiv.

-tinuta de drum arhicunoscuta indiferent ca este A4B5 ...A4B8 insa nu uitati de pretul bratelor multilink.

Ce pot sa spun dupa 4 ani de condus prin V Europei 90% - 10% in Romania este o masina care nu te lasa la greu.

Hiba ei este pompa de benzina daca este sa te lase pe undeva si asta dupa 150 de mii de km ,mie mi se pare ok.

Motorul are 1.8i are 125 cp daca doriti sa-l comparati cu alt motor puteti cu 1.8T 150 cp care au fost facute in comun

(pompa benzina,compresor clima,distributia construita identic ,furtune admisie etc) multe piese sunt identice insa nu toate atentie ultima are o turbina,alta cutie,alt Ecu in plus inca ceva "matarae" este un motor puternic cu mult potential de tuning :)

Ca sa inchei daca doriti un 1.8i ceva mai cosmetizat,comfort si ani mai putini cautati unul de la Seat motorul este identic si s-a pus pana in 2005.

Numai bine :icon_bounce:

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976 saru-mana pt sinceritate, dupa cum ai spus ai mers numai prin afara ... este normal sa nu ai probleme ca la mine de natura cat de cat majora ... gen 6700 lei RON caseta noua fara manopera ... multumesc inca o data ... ai o masina ff buna, sa o sa stapanesti sanatos inca 15 ani de acum inainte cu asflat uscat si cu grija ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastreaza Golful, repara-l din dezmembrari caci se gasesc piesa garla. O sa mearga mult si bine. A4 acela peste 4 ani va fi cazut de tot. Golful tau va merge la fel de bine ca si azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unchiul meu are un a4, an fabricatie 96, breack, cumparat acum 2 ani cu 7 000ron neinmatriculat. a bagat pe ea piese de 2500 ron(discuri frana, bucse, reparatii pe la directie, ambreiaj, etc), a facuto ca noua. Sincer, merge impecabil chiar si dupa 2 ani de cand a luato tinand cont ca merge cu ea 90% doar pe camp(nu strazi cu gropi, efectiv pe camp). ador acea masina, intradevar poate a avut si noroc, insa dupa ce investesti o suma relativ mica si sa tina 2 ani fara sa ii mai schimbi decat uleiul, in conditiile in care este masina forjata, cred ca cei de audi au facut si fac in continuare o treaba excelenta. As recomanda un a4 in locul unui 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas, daca ar fi asa simplu cu piesele SH cum spui tu, ar fi minunat, dar peste tot pe unde am intrebat de G5, nu prea am gasit caseta de directie, sau nu aveau G5 si nu au de unde sa aduca ... asa ca piese SH "garla" cum zici tu ... nush unde gasesc, poate ma ajuti tu cu vreun parc de dezmembrari si ma duc direct la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 e cel mai comun model posibil, il vezi pe toate strazile. Nu ai cautat suficient, sunt sute de parcuri auto cu destule masini. Mai intereseaza-te, ar fi culmea sa caute cineva pentru tine..

Pana si la o cautare pe google se umple ecranul de casete de directie.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sfat: casetele de directie se pot reconditiona. Da un search pe google si cauta si pareri dupa reconditionare. Sigur iesi mult mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat dezmembrari ... mai multe:

1. aproape de Targoviste = nu au golf 5 sau casete de directie

2. langa Ploiesti = nu au golf 5 sau castete de directie

3. am gasit prin bucovina una ... dar pana nu o vad ... nu stiu ce iau

de cele reconditionate, mai multe persoane m-au sfatuit sa nu o reconditionez ca e moarte sigura ... mai bine cumpar SH decat reconditionata

altii spun ca sunt capsulate si ca nu se pot reconditiona = se reconditioneaza cele mai vechi, astea noi nu.

o sa mai caut prin dezmembrari ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar ma miram sa gasesti asa usor piese sh pentru G5 asa cum declara lumea pe aici.

O caseta de A4B5 ,A4B6 se reconditioneaza 100% este practic ca noua ...treaba este complicata cu G5.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap iulian, asa este, lumea vorbeste ca se gaseste la greu piese SH dar pana da-i cu "curu" ca sa zic asa ... si cauti si cauti si gasesti, dar, au caseta de directie pe dreapta, nu pe stanga si plus ca am gasit unele varza si cereau peste 1000 ron ... !!!

plus ca G5 este electrica, cu, calculator, capsulata, pe cand la audi de care vb tu ... nu ... si se poate umbla cu usurinta la ea ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa iti spun ceva despre casetele de directie.Toate magazinele si reprezentantele iti cer la achizitionarea unei casete de directie..caeta veche de pe masina.Daca nu predai caseta veche ,pretul este mai mare.Saptamana trecuta am adus o caseta pt a4 1998 pe VECTOR.Caseta respectiva era reconditionata,cu toate piesele componente interioare schimbate.M-am uitat mai atent la caseta noua si am gasit stantele de original impreuna cu placuta de aluminiu a producatorului ZF.Postez cateva informatii despre detaliile date de ZF(producatorul de casa vag pe casete de directie)

gasit dupa numarul OE: 1K2 423 055 E

se înlocuieşte cu: 8001 776

Mod de operare: electric,Piesa la schimb, Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru vehicule cu volan pe dreapta, Numarul gaurilor de fixare: 4, pentru producator: Generation 2

- For cars with electric power steering system = ZF Servolectr

ic®

- without rod assembly

- The steering can only be changed with an appropriate diagnos

tics tool.

- We recommend LEMFÖRDER Steering Components.

IN CONSECINTA;si caseta noua e reconditionata.Eu zic sa iti reconditionezi caseta ..varianta Targoviste Trami..este foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai voi sunteti turci :icon_bounce: la G5 este electrica , ce tot spuneti acolo va referiti la hidraulica care se reconditioneaza la trami si in alte 2-3 lucuri in tara pentru A4 B5 ,B6 :emthup: ; deci nu ii sunt de folos sfaturile voastre.

Hai totusi sa ofer o solutie de moment cea electrica se repara printr-o sudura speciala cel putin pe Peugeot 307 hdi a mers,(simptomele erau ca se volanul brusc cand si cand mai tarziu asa a ramas)cu toate acestea nu tine mai mult de un an,operatia s-a facut intr-o firma ce se ocupa cu sudura speciala;din pacate nu este eficienta.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fac reclama...Reparatii casete de directie auto si pompe servodirectie. Vanzari piese din stoc

Reparam casete de directie si pompe servodirectie pentru autoturisme, utilitare, microbuze.

Vindem din stoc urmatoarele casete de directie reconditionate COMPLET in Germania:

Casete directie pentru marcile:

1. VW - Golf 3, 4, 5, 6, plus, EOS, CADDY, Transporter T4, Touareg, Passat, Passat CC, Bora, Lupo, New Beetle, :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit, habar nu am ce sa zic, doar sa dau o fuga la tgv sa vedem ce este acolo ... da-mi un pm daca stii adresa gabi, mersi

si eu stiam ca, caseta de directie pt g5 nu se reconditioneaza (unii zic ca e capsulata), are pe ea un calculator, este electrica...habar nu am...nu ma pronunt nu stiu ... !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poate se repara totusi lumea este in contiuna dinamica acum ceva vreme nu se putea.

Sa ne spui ce ai rezolvat.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!