Jump to content

Sistem franare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    6

  • mark21

    5

  • Master_Blaster

    4

  • quaresma91

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul asta o sa fiu si eu cu bagare de seama ca am aceleasi cauciucuri si sunt cam dezamagit de ele.Mersi de raspuns.

Referitor la frane,pe spate discurile au acelasi diametru indiferent ca pe fata sunt de 280,288 sau 312?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate exista:

1KE/1KF - 256mm

1KD/1KQ - 253mm

08.9502.10.jpg08.9488.10.jpg

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mica diferenta intre ele..ma si mir ca au facut doua modele.

Cele de 256 incepand cu ce diametru fata vin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din desene, diferenta e de la 255 la 260. In specificatii e trecut cum am scris mai sus.

La G5 1KD venea cu 1ZE (288) pe fata si 1KE cu 1ZD(312). Cele de 280mm nu stiu cu ce veneau pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa va spun din masuratori ca pe spate sunt mai mari la masinile cu 288 pe fata , decat la cele cu 280..

oare merita schimbate si pe spate? dar e aiurea sa stai cu amortizoare de 55 pe fata si 50 pe spate nu?

tot nu a raspuns nimeni daca diferenta la suspensii sport e facuta doar de arcuri sau conteaza si amortizoarele...?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal, care am suspensie sport, am schimbat amortizoarele pe spate si nu erau alte coduri pt normal si altele pt normal, dar poate ma insel eu..

poate ne ajuta cineva cu EKTA..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele sunt identice difera doar diametrul de fixare, partea aia care intra in fuzeta, si probabil ca e mai mica ca sa fie mai usoara fuzeta. Fuzeta de 280 are si port etrieul integrat tot pt a fi mai usoara. Pe spate diamterul e aproape acelasi dar la grosime e diferenta de 2mm (diferenta asta e mai usor de masurat). Amortizoarele spate sunt identice la toate modelele

Eu am 280 pe fata si discuri 10mm pe spate daca ai discuri de 12mm poti face upgrade la discuri de gti care sunt 280 (parca) schimband doar discul si port etrierul. Daca pe spate ai disc mic distractia e mai complicata si mai costisitoare, trebuie schimbat si etrierul. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate afla dupa serie ce discuri am pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dupa VIN. Dar e mai simplu sa te uiti pe stickerul din portbagaj - trebuie sa gasesti unu din codurile scrise de mine mai sus, sau posteaza o poza cu stickerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Preferences

§

1

2

3

4

5

6

7

8

9

0

-

=

Backspace

Tab

q

w

e

r

t

y

u

i

o

p

[

]

Return

capslock

a

s

d

f

g

h

j

k

l

;

'

\

shift

`

z

x

c

v

b

n

m

,

.

/

shift

English

Deutsch

Español

Français

Italiano

Português

Русский

alt

alt

Preferences

salut,o mica intrebare daca se poate sa ma ajutati si pe mine,am un golf 6 1.6i,102cp,si am o problema pe sistemul de franare si directie,pe autostrada A1 sau oriunde merg cu viteza de 130-140 km/h si pun frana normala imi trepiteaza volanul rau si pedala de frana,de la ce ar putea fi?sa merg cu ea in service?ce ar putea sa imi verifice?daca ma poate ajuta cineva cu vreun raspus va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie discurile ovalizate, alta cauza nu vad sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Jetta20tdiHLDSG6

trage cumva si volanul in vreo parte? dreapta stanga, brusc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva idee de ce cand "fac pedale" la frana (pe loc) si iau brusc piciorul din pedala imi moare motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De buna ce-i!! :tuktuk:

 

In alta ordine de idei, de ce faci pedale pe loc? La mine cand stau la semafor cu piciorul pe pedala de frana se simte o scadere a relantiului si daca dureaza mai mult se simt mici tremuraturi, dara fara sa moara motorul. S-a mai discutat pe aria skoda, si la mai multi colegi cu 1,2 tsi  se comporta la fel, de fapt cred ca si la alte masini cu servofrana exista un comportament similar si oarecum normal datorat consumului de curent. Dar totusi sa moara motorul?

Azi incerc sa fac mai multe pedale cat stau la un semafor si comunic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Mi-a murit Intr-o panta a intrat auto hold si nu a dat drumu suficient de repede la frana si hac S-a oprit. Era panta abruptă.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci confirm cele spuse de "manatee". La pedale succesive se aude un pufait mai puternic, relantiul creste putin, iar daca ridici brusc piciorul de pe frana relantiul scade brusc de parca ar vrea sa se opreasca motorul, dar nu se opreste, face ca o gatuitura si isi revine. De ce , nu stiu, dar in practica acesta situatie nu prea se poate reconstitui. Cred ca e normal oarecum,, fiind un consum mare de curent la actionarea servofranei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.Cand dau cu spatele si pun frana se aude un pocnet la roata.Suspectez ca ar fi de la placutele de frana care se misca in etrier,am aceasta pocnitura de cand am cumparat masina si am luat-o de noua.La voi se maifesta acest fenomen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se intampla uneori la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu mi se pare normal sa aiba joc acele placute

Modificat de tfv82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se aude si la mine. Mi s-a spus ca este "zgomot tehnologic prostule! nimic nu stii..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!