Jump to content

Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)


dantu2005
 Share

Postare recomandată

LA diagnoza ce apare ?

Ai masurat compresia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    28

  • myhay241

    21

  • stealth

    10

  • alexutz88

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

La diagnoza totul e ok ... fara erori.

compresie 9:1 ca motorul l-am segnemtat ,  supape noi  , scaune supapa rectificate , chiulasa rectificata ....partea mecanica  e ok

 Am sa incerc miine sa postez un filmulet cind e motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua.. Am o problema la instalatia de racire.. Am schimbat termocupla... Senzorul de temperatura... Termostatul... J tot nu merge instalatia de racire nu pornește ventilatorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , poate ma poate ajuta, cineva, cu ceva informatii...

Masina in cauza   POLO 6N  an '97  1.4l  44kw    cod motor  AEX   injectie bezina + GPL   cutie automata

PROBLEME -- la prima pornire la rece motorul porneste foarte bine functioneaza bine cu un relantiu de 900rpm (cea ce lasa de gindit -- ar trebui sa fie mai mare ) pentru 30 secunde dupa care incepe distractia ---- dupa cele 30 secunde  motorul incepe se functioneze in 3 pistoane  cu ceva zgomote metalice infundate ( bataie de bolt) ca si cum un piston ar functiona in gol . Verificat la bujii prin vechea metoda cu scosul fisei  si am observant ca piston 2 nu functioneaza total....apoi clapeta de acceleratie are oscilatiii foarte scurte (deschideri foarte scurte a clapetei ) in relantiu  la fiecare secunda  corelate exact cu intreruperile motorului ..... relantiu constant pe 850 rpm.... toate astea pina motorul ajunge la temperatura de 70°c dupa care are o cadere de turatie pina la aprox 400rpm cu revenire la relantiu normal si functionare normala a motorului fara intreruperi .(toarce ca un motanel ) :icon_confused:

Motorul in sarcina merge bine... peste 2000rpm   ...si pina sa ajunga la 70°c

Schimbat  bujii , fise , capac delcou , sensor temperatura ,sensor lambda, alternator ( probleme cu tensiunea) , culbutori hidraulici.  calibrat clapeta si la rece si la cald .

Fara erori pe ECU

Aceste simptome sunt si pe benzina cit si pe gpl ---motorul merge pina la 35°C pe benzina apoi trece pe gaz automat.

Intrebare finala .... ce are??? :banghead:

Multumesc anticipat pentru cine ma poate ajuta

Salut, asa m-a chinuit si pe mine o perioada. Am schimbat vreo 3 senzori de temperatura pana am nimerit unul bun, ma refer la senzorul de temperatura al lichidului de racire.Incearca cu unul Hella sau OEM ca pocnitorile alea de 50-60 lei nu-s bune de nimic. Daca asta nu rezolva nimic incearca cu alta bobina de inductie. Nici la mine nu dadea nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut cine ma poate ajuta si pe mine unde gasesc conducta incercuita din poza,imi prinde aer pe la acel surub si imi curge si putin combustibil?

post-136160-0-58804900-1433873645_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toti, polo drivers! Detin si eu un vw polo 6n din 1997 si azi mi-am schimbat bateria si vasul de apa de la sprituitoare si am realizat ca am un furtunel rupt de undeva care bantuie pe acolo :( . Care sunteti cunoscatori sau mecanici imi puteti spune cum ii zice la acel furtun adica ce functie are, unde comuteaza, sa imi pot cumpara ltul sa stiu ce sa ii zic la tipul de la piese auto cand cer altul. Mai jos am atasat poza si am incercuit cu rosu furtunelul respectiv.

Multumesc anticipat! 

post-154476-0-29109700-1434718779_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e furtun e tub riflat pt trecere cabluri electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e furtun e tub riflat pt trecere cabluri electrice.

Deci sa inteleg ca este un fel de protectie de cabluri electrice impotriva apei, uzurii, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, tubul acela de protectie este probabil de la o alarma sau ceva amplificator montate de proprietarul anterior eu nu am asa ceva si nici pe alte polo nu am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

stie cineva de ce se dezamorseaza pompa de motorina daca o las o zi pe o bordura mai inalta cu fata iar spatele jos pe asfalt?

cu toate ca am si supapa de unisens noua pe tur tot se dezamorseaza

motorina in rezervor are cam 10 l totdeauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza probabil pe retur, din cauza ca pompa din rezervor e moarta. In ea sunt supapele de retinere si se repara prin inlocuire.

Mai e si situatia cand sistemul de alimentare trage aer pe undeva, si-a pierdut etanseitatea, iar daca ai bule de aer pe traseu te cam necajeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta se si intampla, vine numai goluri de aer, de cateva zile ma chinui sa o pornesc, am ''omorat'' bateria de 3 ori pana acum

nu stiu ce sa i mai fac si cum sa o pornesc

ea a stat vre o luna de zile pe dreapta (a avut asigurarea expirata si n am mai circulat cu ea)

stie cineva cum as putea sa o amorsez sa reusesc sa o pornesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,daca ma poate ajuta cineva cu o problema la polo 1.9sdi aef are fluctuati mari de turatie se accelereaza singura,are pompa de injectie mecanica lucas,posibil sa fie de la capul hidraulic sau ceva debit prea mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare. Am nevoie de un sfat. Am gasit un Polo 1.2,vreau sa il cumpar. Singura problema e ca are un defect.

"Arbore cu came senzor de poziție defect ", asta imi spune tradus din germana in romana. Masina e in Germania si ca probleme asta mi-a spus omu' ca are.

E grav, se poate repara, cam cat ar costa? Merita sa o iau? Banii nu vrea multi....

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, 

Trebuie sa schimb radiatorul de apa la un polo 6n2, 1.4 AUD cu AC.

Am ales Nissens, e ok ca firma?

http://www.epiesa.ro/radiator-racire-motor-vw-polo-6n2-1-4-nissens-652451/14406/10203/piesa-2411278/\

Tip cutie viteza: cv. manuala/optional automata
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Pt. cod original (OE): 1H0.121.253 L
Dimensiuni radiator: 625-359-32

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua ,

am un vw polo 1996 1.6benzina si am o problema la care sper sa gasesc un raspuns.

im mers se ineaca si se opreste motorul,indiferent de viteza.daca tin piciorul pe acceleratie este ok dar daca il ridic moare motorul.scoate un sunet ca de tractor adica se ineaca.am schimbat senzorul de acceleratie, bujii,fise, delcou dar degeaba.pe tester nimic. oare de la ce sa fie?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care senzor de acceleraţie pt. că din ce ştiu are acceleraţie pe cablu (presupun că este motor AEE), cumva corpul clapetă?

Sau este monomotronic AEA, acolo parcă are un senzor la clapeta de acceleraţie care se poate schimba separat?

De obicei chestia asta se întâmplă când amestecul este incorect. Vezi să nu ia aer fals pe undeva (verifică garnitura dintre corpul clapetă şi galeria de admisie, dacă este AEE, la AEA are o garnitură în partea opusă unde intră preîncălzitorul). Aer fals înseamnă că trage aer după clapeta de acceleraţie. Scenariul ar fi aşa: când ai acceleraţia apăsată clapeta este într-o anumită poziţie (chiar dacă ar fi o neetanşare undeva, pe aici intră cea mai mare cantitate de aer), ECU ştie în funcţie de poziţia clapetei cam cât aer intră şi prin urmare dozează cantitatea corespunzătoare de combustibil. Când iei piciorul de pe acceleraţie se închide clapeta, ECU prin intermediul senzorului de pe clapetă ia la cunoştinţă şi reduce cantitatea de combustibil. În timpul ăsta se formează ceva vacuum între clapetă şi galeria de admisie şi dacă este o neetanşare (garnitură, circuitul de vacuum către servofrână, etc) va trage aer pe acolo, prin urmare va fi aer mult şi combustibil puţin.

Senzorul pe care l-ai schimbat este nou sau second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/5/2016 at 9:34, lupo_bv a scris:

Care senzor de acceleraţie pt. că din ce ştiu are acceleraţie pe cablu (presupun că este motor AEE), cumva corpul clapetă?

Sau este monomotronic AEA, acolo parcă are un senzor la clapeta de acceleraţie care se poate schimba separat?

De obicei chestia asta se întâmplă când amestecul este incorect. Vezi să nu ia aer fals pe undeva (verifică garnitura dintre corpul clapetă şi galeria de admisie, dacă este AEE, la AEA are o garnitură în partea opusă unde intră preîncălzitorul). Aer fals înseamnă că trage aer după clapeta de acceleraţie. Scenariul ar fi aşa: când ai acceleraţia apăsată clapeta este într-o anumită poziţie (chiar dacă ar fi o neetanşare undeva, pe aici intră cea mai mare cantitate de aer), ECU ştie în funcţie de poziţia clapetei cam cât aer intră şi prin urmare dozează cantitatea corespunzătoare de combustibil. Când iei piciorul de pe acceleraţie se închide clapeta, ECU prin intermediul senzorului de pe clapetă ia la cunoştinţă şi reduce cantitatea de combustibil. În timpul ăsta se formează ceva vacuum între clapetă şi galeria de admisie şi dacă este o neetanşare (garnitură, circuitul de vacuum către servofrână, etc) va trage aer pe acolo, prin urmare va fi aer mult şi combustibil puţin.

Senzorul pe care l-ai schimbat este nou sau second?

senzorul clapeta de acceleratie l-am pus nou la fel si delcoul ,bujiile ,filtre.merge vreo cativa km si apoi se ineaca,acul de la turometru urca -coboara si apoi moare motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)
  • 4 weeks later...

Buna tuturor, sper sa gasesc vre-un coleg cu probleme asemanatoare care a gasit rezolvarea mult dorita sau cineva care stie despre ce e vb :

motor 1.4 16v , check engine aprins , eroare la scanar : missfire cilindrul 2 , la mers subtutrat se inneaca de vreo 2 ori cand pisc acceleratia, SAU la mers turat in sarcina , in treptele  1a 2a 3a schimbat succesiv la 6-7 mii de ture incepe sa palpaie check engine si merge in 3 cilindrii ... daca opresc masina 10 minute , ramane check-ul aprins si numai palpaie si merge bine ( dar persista problema la subturat ). S-a mai confruntat careva cu asa ceva si a gasit vreo solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 06.06.2016 at 11:39, ramisan a scris:

 

Salut.Sunt nou aici.Am un polo 1.4 16 v 6N2 din 2000 achizitionat recent,si am intampinat o serie de probleme sper ca minore.Am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna , apoi am observat ca roata stanga fata avea un joc.Am mers la servis si sa constatat ca era piulita din mijlocul prezoanelor desfacuta , cea care tine capatul de bara cred .Cei de la servis au stranso , am montat capacele la loc , am prins cu soricei de roti.Am observat in mers  ca sa aude de la roti un fel de fasait ca si cum ar atige ceva de cauciuc .Doar in timpul mersului.Un fel de fâs, pauza, fâs care se intensifica cu cresterea vitezei.Stie cineva ce poate fi ? Turometrul imi oscileaza intre 1000 si 800 de turati . Stie cineva cam care ar fi cauza? Si mai am o intrebare legat de cureaua de distributie , cea de langa motor , ca are 2 curele,  are  schimbari de culoare in portiuni.Unde este dintele cauciucul este mai inchis , unde nu este dintele cauciucul este mai deschis , iar dinti curelei sunt unpic tocati.distributia are 50 de mii de km si este tot kitul SKF.Cealalta curea arata impecabil. Astept un raspun , un sfat.Multumesc frumos colegi

Modificat de Marius_123
Sa imi remediez problemele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piuliţa aia nu ţine capătul de bară ci axul planetarei. Dacă ai mers cu ea slăbită probabil că rulmentul este compromis (nu întâmplător piuliţa respectivă se strânge la un anumit cuplu).
S-ar putea să se atingă ceva de roată. Suspend-o şi învârte-o cu mâna şi "vezi" de unde se aude.
Dacă dinţii curelei de distribuţie sunt cum spui ar trebui să iei măsuri urgente de înlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius_123 sincer, m-am cam saturat sa iti sterg postarile, data viitoare iei 4 zile pauza pentru consultarea Regulamentului. Citeste-l, te rog, si vezi de ce iti tot dispar posturile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 22.01.2012 at 9:13 PM, erasmus bv said:

Suna tot timpul Se inmoaie cind calc ambreiajul. Nu conteaza cum si cit virez

Ceva asemanator patesc si eu cu un scartait mai ales cand accelerez.daca apas ambreiajul nu mai scartaie.se aude ca si cum ar agata ceva dar nu imi dau seama ce..e un polo din 1996 cu motor de 1.9..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Am nevoie de o mana de ajutor la Polo 6n2 1.4 mpi. Problema principala (cea mai recenta) este un zgomot puternic la motor si faptul ca volanul trage spre stanga violent atunci când ridic piciorul de pe acceleratie si se agraveaza când apas ambreiajul. In timpul accelerarii totul este perfect. Mentionez ca nu e ceva constant si ca s-a intamplat pentru prima data in seara asta pe parcursul a câtorva reprize de 4-5 km. Am oprit la primele semne ale problemei, am scos din viteza, am luat viraje maxim stanga-dreapta si am constatat un sunet amplificat al motorului in viraj maxim (stiu ca trebuie sa existe acel sunet, dar este mult mai puternic decat pana acum). Oare care ar putea fi cauza?

PS: Sper ca m-am exprimat corect si pe inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna 

am un polo din 97 cu motor de 1.0 benzina

problema suna asa: cind pun cheia in contact si se aprind becurile din bord , porneste si merge fara nici o problema

daca nu se aprind becurile in bord cind pun contactul  porneste pt  citeva secunde si se opreste

daca nu se aprind becurile in bord cind pun contactul ,dau 2- 3 punmi in bord  se aprind becurile din bord , si atunci porneste si merge fara probleme

azi am dat o gramada de pumni in bord . degeaba nu s-au mai aprins becurile in bord si nu am putut sa  pornesc 

unde e contactul ala imperfect ? caci asa cred eu ca e un contact imperfect pe undeva si cind ii dau un pumn .....

puteti sa ma ajutati cu un sfat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!