Jump to content

Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)


dantu2005
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am un VW Polo 6N din 97, 2 usi, 1,9 diesel, codul motorului AEF; masina o am din ianuarie anul asta si de atunci a mancat vreo 12000 de km si a mai primit si cateva piese (consumabile in mare parte). De ceva vreme face niste figuri foarte ciudate si inainte de a ma pune pe treaba m-am gandit sa cer pareri...poate s-a mai confruntat si altcineva cu fitzele urmatoare:

Buba 1: La rece porneste relativ ok, dar dupa un drum de 80-100 de km, o opresc si o las 25-30 de minute si apoi cand ii dau cheie invarte ff greu ca si cum nu ar mai avea baterie deloc...invarte de cateva ori si nu da niciun semn...mai dau o cheie si istoria se repeta, inca una si tot asa pana ajung la 4-5 incercari cand invarte normal si porneste aproape normal. In electromotor am bagat de curand punte si starter noi..rotorul si statorul aratau ok.

Buba 2: Urc o panta si daca trag mai tare de ea (deci in sarcina), dupa ce iau piciorul de pe acceleratie turatia ramane la 2500-3000...o bag intr-o treapta superioara si franez ca sa il calmez si apoi e in regula...faza asta am mai patit-o la un TD vechi, dar acolo era din cauza turbinei care trecea pe ulei...aici nu am turbina, deci slabe sanse sa fie asta problema :))

Buba 3: Frana de mana nu tine deloc...maneta se tragea ff usor si tinea f putin, am strans cablul la maxim (din interior de la maneta), iar acuma se trage ff greu (3-4 dinti) si tine fix la fel...banuiesc ca e vreo problema in tambur, sabotii mai au cam 3mm de ferodou ca i-am vazut cand i-am schimbat rulmentii pe spate, deci nu uzura sabotilor ar fi problema...are ceva reglaje pe acolo? Stie cineva?

Mai face niste figuri ciudate cu indicatorul de motorina care, dupa ce ii fac plinul ramane la prima linie lba si urca fff lent spre plin (ii trebuie cam o ora), dar asta nu e o problema serioasa...in rest masinuta e ok...pt varsta ei eu zic ca se comporta destul de bine; Acu vreo luna i-am schimbat distributia, bucsele pe fata, filtrele si m-au impresionat placut preturile pieselor :)

In alta ordine de idei, i-am legat laptopul zilele trecue ca mi-a imprumutat un amic o interfata si am reusit sa ii fac o doagnoza...atasez fisierul pt cine are timp si chef sa ma ajute...poate sunt ceva indicii pretioase acol :D

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 6N - VW Polo

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35,41,45,46,55

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: 1H0 953 257 B

Component: IMMO VWZ3Z0T2161879 V00

Coding: 02400

Shop #: WSC 10133

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 41: Diesel Pump

Controller: 028 906 125 B

Component: Saugdiesel FIA V01

8 Faults Found:

01168 - Idle Speed Boost Valve (N177)

31-00 - Open or Short to Ground

01266 - Glow Plug Relay (J52)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01050 - Glow Plug Monitoring

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01167 - Full Load Stop Valve (N194)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01052 - Load Signal Potentiometer (G157)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01204 - Engine Temperature Sensor (G27)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01169 - Door Contact Switch Driver Side (F2)

29-00 - Short to Ground

End -------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    28

  • myhay241

    21

  • stealth

    10

  • alexutz88

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

La prima vedere ai ceva probleme de contact electric la mufe, sau un traseu de cabluri turtit/intrerupt. Toate erorile din scanare sunt de genul "Open or short to..".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca erorile sa apara pentru ca s-a umblat la senzorii respectivi in trecut si nu a fost pusa pe tester recent? Intreb pentru ca am inteles ca daca schimbi senzorul de temperatura la motor, de exemplu, dupa schimbare trebuie sa ii legi interfata sa ii spui masinii ca senzorul e in regula, altfel ea crede ca e ceva dubios pe acolo si iti apare eroarea in bord. Am inteles eu gresit? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca erorile sa fie mai vechi. Ar trebui sterse si facuta din nou o scanare. Banuiam (gresit) ca cel care ti-a facut scanarea a facut deja asta si erorile aparute sunt de actualitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanarea am facut-o eu impreuna cu un prieten fara sa stim prea multe despre program...am sa incerc astazi sa le sterg, sper sa gasesc butonul "delete" :)). Momentan am o problema care ma sacaie grozav cu pornirea...imi invarte ff greu la automat si am incercat si cu alta baterie si se comporta la fel :(. Electromotorul a primit puntea si carbunii noi, o bucsulita noua la bendix si starter nou...nu stiu ce ar putea fi...la rece porneste mai usor, adica invarte cu viteza mai mare si la a 2-a sau a 3-a tura porneste, dar la cald invarte f incet si porneste f greu. Are cineva idee la ce ar trebui sa ma mai uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si am mai facut o scanare si acum e ok...am reusit sa ii sterg si INSP-2 din bord ca nu o facusem cand i-am schimbat uleiul...raman cele 3 probleme pe care trebuie sa i le rezolv cat mai repede:

1) Electromotorul invarte greu si am emotii de fiecare data cand o pornesc. Mentionez ca are starterul si puntea cu carbuni aproape noi si o bucsa la bendix nou-nouta (l-am scos zilele trecute si i-am schimbat bucsa ca avea un joc f fin, dar se comporta la fel)...am noroc ca motorasul e bun si porneste usor...

2) Frana de mana nu tine deloc; sabotii sunt buni, cablu e strans la maxim...se trage greu (3-4 dinti) si nu franeaza mai deloc...

3) Daca fac o pornire mai fortata sau urc o pata si trag de ea mai tare, motorul ramane turat...nu revine la relanti decat daca bag intr-o treapta superioara si il franez eu..

VAG-COM nu imi mai da nicio eroare, dar masina inca are problemele astea 3...daca are cineva vreo idee despre ce as mai putea sa ii fac astept sugestii. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati:

Am mai facut o scanare si zice asa:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 028 906 125 B

Component and/or Version: Saugdiesel FIA V01

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

01168 - Idle Speed Boost Valve (N177)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01052 - Load Signal Potentiometer (G157)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

nu am autodata si nu stiu cum sa le interpretez, daca are cineva idee la ce ar trebui sa ma uit rog sa imi spuna...momentan incerc sa rezolv problema cu pornirea, banuiesc ca starterul pe care l-am cumparat nou (nu demult) e putin bolnav ca iese fum din zona lui cand dau la automat...desfac maine si clarific problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ti-am atasat semnificatia codurilor din autodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Multumesc frumos! Am sa ii mai fac in curand o scanare sa vad ce vrea sa-mi mai comunice...ms mult de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

De curand am achizitonat un Polo 6n din 1997 motor de 999cc ;cod motor AER!

Dupa o saptamana de la achizitie s-a accentuat un zgomot la motor ca si cum ar fi de tachet! Am desfacut si surpriza! la ultimul piston cel de langa cutie :cama in varf facuta aproape muci,di cauza pastilei (tachet hidraulic ,sau mecanic ) care nu e ceea ce trebuie ! restul de pastile sunt drepte ca monezile iara ultima are ca un motz ca si cum ar mai fi o moneda mica in mijlocul pastilei ,care sigur nu e de la motorul asta !!!

In fine fac apel catre persoanele care cunosc sau care poseda axa si o pastila dintr-asta!

Am tot cautat peste tot si totusi nu pot sa cumpar motoare intregi sau chiulase, caci numai raspunsuri dintr-asta am primit!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu de gasit,axa cu came pt tine sa montat decat pe AER si ALL.Varianta af e destul de scumpa in jur de 1000lei.Iti postez un cod de original si poate gasesti ceva pe net.030109101BG

Tachetul hidraulic pe INA(echipare original)420 0043 10 maxim 40 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi nu cred ca ar fi chiar imposibil sa gasesti ,eu odata am cautat doar un piston pentru motorul masinii mele si chiar am gasit second-hand

din cate imi aduc aminte cautasem situri cu piese secod hand provenite din dezmembrari si pe vreo doua situri era si optiunea sa scrii ce piesa anume cauti,iti lasai si datele de contact si datele masinii si piesa pe care o cautai cu detalii,si am facut treaba asta si la cateva zile chiar ma sunase un nene care dupa accent parea ardelean si mi-a oferit piesa care imi trebuia.asa ca poti incerca si tu.parca mai aveam numarul lui si daca il gasesc o sa ti-l las ca sa il suni si o sa il intrebi.iti dai seama ca daca a descompus un motor si mi-a dat mie un piston ai si tu sanse,cel putin egale sa gasesti si tu,dau daca nu are el il rogi sa iti dea un nr de tel de la un alt centru unde sa incerci,ti-am zis,nu este ceva imposibil de gasit,trebuie doar sa ai putina rabdare si sa cauti mult pe net,situri de dezmembrari,vanzari piese ,diverse centre de dezmembrari ca la foamea de bani care este acuma este aproape imposibil sa nu gasesti,multa bafta!

am gasit numarul,0752194633,sper sa te poata ajua,dar nu ii spune decat ca il ai de la cineva care a luat tot de la el o piesa mai demult!succes!

tocmai ce am cautat pe google numarul lui si uite ce am gasit:

http://www.dezmembrari.ro/stil-servimpex-srl/

deci tipul se ocupa cu d'astea,incearca si suna-l si da de veste aici ce ai rezolvat,bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare,imi poate spune cineva daca cuia de viteze de pe polo 1.7 sdi an 98 potriveste pe vw lupo 1.7 sdi si invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de codul motorului si codul cutiei :

Lupo SDI s-a fabricat din 1999 cu cutii DED(085F), DXQ(085F) si ETF(085F) pana in 2002, iar din 2003 cu cutii FFV(085F) si ETF(085F). Lupo SDI are un singur tip de motor AKU

Polo SDI din 1998 are asa:

-motor AKU: cutii DED(085F), DXQ(085F) si DPX(0859)

-motor AHG: cutii DPG(01EE) si DPX(0859)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu fac alt topic am sa intreb tot in topicul asta...problema pe care o aveam cu acceleratia a ramas valabila...observ ca isi face aparitia cu precadere in momentul in care nivelul motorinei e f scazut in rezervor...se manifesta in felul urmator:

daca fac o pornire mai in forta sau daca urc o panta cu acceleratia apasata mai spre podea motorul se tureaza si dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie...de exemplu...fac o pornire mai fortata..schimb a doua si cand sa dau a 3-a..apas ambreajul (in acelasi timp iau piciorul de pe acceleratie) si turatia motorului nu scade, ci dimpotriva..mai urca un pic...ca sa il domolesc dau direct a4-a si franez ..dupa aceea isi revine si merge normal...

La fel face in momentul in care urc o panta...daca schimb vitezele la deal (de la inferior spre superior-deci motorul merge turat), in momentul in care apas ambreajul, motorul se tureaza singurel asa de capul lui :))

Am observat ca problema apare mai des cand am putina motorina in rezervor, si mai rar cand am peste jumatate...are cineva idee care poate fi cauza? E pompa dusa sau ceva componente care se pot schimba mai usor? Se comporta ca si cum si-ar trage socul singura dupa ce o turez un pic mai tare (3000-3300 rot/min).

Modificat de dantu2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! am o problema la masinutza mea. e un polo 6n din 95 motor adx 1.3 benzina, ieri am fost in oras cu el si cand sa ma intorc, moare motorul in mers si de atunci nici nu mai vrea sa porneasca:( trist.. puteti sa spuneti careva ce ar putea fi baiu?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi filtrul de benzina, sau poate pierde curent pe undeva...un amic a patit asa la un seat ibiza benzinar..fisa principala dadea la masa si a mers intrerupt cativa km dupa care s-a oprit si nu mai vroia sa porneasca...oricum...verifica pe forum ca sigur au mai avut si alti colegi probleme similare ca a ta...la mine e mai ciudat ca ramane turata si se mai tureaza singura cateodata (1,9 D)...dar se pare ca nu stie nimeni care ar putea fi motivul :)

Modificat de dantu2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor,

legat de probleme la motor, am si eu o intrebare:

am un polo de 1.4, 44 kW, cod AKV si are un tacanit la CALD! La rece motorul merge ok, dar dupa ce se incalzeste, tacanitul se aude tot mai tare. De altfel motorul are putere, nu consuma mult, deci pare totul in regula. De 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei, am pus 10w-40.

Stie cineva de unde poate proveni tacanitul, cum se poate remedia si cine se ocupa de asa ceva in Cluj Napoca?

Modificat de Klevi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate veni de la tachetii hidraulici. E posibil sa nu se mai amorseze sau s-au blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, m-am gandit si eu la tacheti, dar daca tachetii nu se mai amorseaza sau sunt blocati, tacanitul este mai pronuntat cand motorul este rece. In cazul meu se accentueaza cand motorul este cald, de aici dilema mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se subtiaza uleiul si nu se mai amorseaza, banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am mai citit pe undeva pe forum ceva asemanator. Parca cineva schimbase uleiul iar motorul a inceput sa scoata un sunet mai ciudat. Posibil sa nu fie uleiul cel mai potrivit pentru masina. Ce fel de ulei ai bagat sa stim sa ne ferim:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o bataie in partea stinga, a soferului, care ma scoate din minti. Am avut o bataie asemanatoare in partea dreapta. Cei de la service mi-au spus atunci ca este niste rugina la placutele de frina. Acum a revenit iar in stinga si suna ingrozitor.Dupa o vreme bataile trec de la sine. Ce ar putea fi?

Nu cred ca este de la placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in spatele discului e o protectie mecanica, incearca sa o indepartezi un pic de roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!