Jump to content

Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)


dantu2005
 Share

Postare recomandată

Dacă nu mai mergea imobilizatorul nu a procedat chiar greşit, practic ţi-a anulat modulul de comandă (elementul 20 din pdf) care era comandat de imobilizator. Dacă se aude ţac când pui contactul este semn că primeşte curent, dacă şi lucrează în realitate asta nu ştiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    28

  • myhay241

    21

  • stealth

    10

  • alexutz88

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am si eu un polo 6n 1.6 AEE din 96 si am si o problema la el :(

motorul e ok dar sta turat la 2000 de ture, am schimbat si senzorul de apa si clapeta si tot ce am mai putut da problema nu sa remediat,

l-am pus si pe tester am sters toate errorile si nu au mai aparur dar problema cu turatia a ramas...

 

Un sfat ceva? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,am facut rost de un multimetru acum daca poti sa imi spui cum sa verific acel senzor de temperatura.


Precizez ca nu am cunostinte in electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce as putea sa mai verific cu acest multimetru.


Ceva pe la pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura. Te uiţi în tabel şi în funcţie de temp arătată în bord verfici dacă între 1 şi 3 ai valorile alea.

ect.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult ,am sa verific maine sa vad rezultatul.Si as mai vrea sa te intreb de ce martorul de buji se stinge dupa 8secunde indiferent de vreme am incercat si cu mufa scoasa de la buji dar acelasi rezultat tot dupa 8sec.cineva mi-a spus ca trebuie sa dureze maxim 5sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot masura sa verific acel martor de buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile pentru care stă prea mult aprins martorul de bujii:

- senzorul de temperatură dus

- mufă cu probleme la senzor sau la modulul de comandă a bujiilor

- firele între senzor şi modul întrerupte

- modul defect.

 

Martorul de bujii este ok dacă se aprinde, în altă parte este buba.

 

Ca să verifici continuitatea cablajului se procedează aşa:

- se identifică pe schemă componentele între care face legătură cablajul

- se identifică la maşină componentele

- se  scot mufele celor două componente şi se identifică pinii corespunzători

- se trece instrumentul de măsură pe scala ohmi

- se măsoară rezistenţa între pinii indentificaţi mai sus, trebuie să fie de ordinul a 1-2 ohmi

 

Concret pt. senzorul de temperatură: se măsoară cu ohmetrul între pinul 3 al senzorului (B24 pe schemă) şi pinul 3 al modulului de comandă al bujiilor şi între pinul 1 al senzorului şi caroserie

 

Pe schemă la regleta 30 ai plus permanent, pe 15 ai plus când pui contactul, pe 50 ai tensiune numai când dai să pornească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat senzorul de temperatura cu multimetru 1340 ohmi la rece senzor ecu si 1557 ohmi la rece senzor ceas.Deci la 1340 de ohmi ar insemna 30 grade iar afara nu erau mai mult de 20 de grade.Eu cred ca este defect.

Si la valva de la relanti mia dat 55 ohmi.Am verificat si valva de la EGR tot 55ohmi.Celelalte nam inteles bine cum se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A104 din schema AEF.pdf sa inteleg ca este ecu mai pe romaneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da A104 este un ECU mai rudimentar, în celelalte scheme îl mai întâlneşti cu denumirea glow period control unit (J179).

Senzorul pare dus, de curiozitate măsară şi la cald.

Este ciudat că valvele alea au 55 ohmi, poate au fost schimbate cu altele de alt tip, dar cam toate valvele de genul ăsta au până în 20 ohmmi, din ce ştiu eu. Vezi dacă atunci când le aplici tensiune cu 2 fire direct de la baterie, se aude un ţacănit înăuntru.

 

Ca să verifici valva de avans, scoţi mufa aia rotundă de la pompă, identifici pinul 18 şi măsori cu ohmetrul valoarea rezistenţei între pinul 18(mufa dinspre pompă) şi caroserie, trebuie să fie maxim 20 ohmi

 

La potenţiometru, tot la mufa rotundă între pinii 12 şi 15 spre pompă trebuie să ai o rezistenţă de ordinul  câtorva zeci de ohmi (nu ştiu exact cât că nu am văzut scris undeva), apoi treci instrumentul pe Vcc şi măsori tot pe 12 şi 15 dar spre ECU şi trebuie să ai o tensiune de 4,5V (cu contactul pus).

 

Iar între 11 şi 12 (spre pompă) trebuie să ai valoarea pe care ai măsurat-o mai sus, iar între 11 şi 15 apropiat de 0 ohmi. Aici s-ar putea să fie invers, adică între 11 şi 12 să ai 0 şi între 11 şi 15 să ai valoarea măsurată mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o nedumerire daca ma poate ajuta cineva; la fiecare pornire, indiferent daca motorul este cald, cand o pornesc intra socul automat si iese dupa cateva minute, uneori pana intr un minut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa identific ecu la masina ,unde se afla montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva pe la panoul de siguranţe şi relee, cred că arată ca un releu mai mare, nu ştiu să-ţi zic exact că nu am văzut niciodată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am intampinat din nou o problema la masina mea.Ieri dimineata am pornit am plecat si dupa max 10m sa oprit,am pornit sa oprit din nou si tot asa pana nu sa mai aprins martorul de buji si na mai pornit deloc.Am verificat daca primeste motorina pompa si surpriza numai functiona elctrovalva care deschide pentru a porni si pentru a opri masina.Am luat plusul de la electrovalva si lam pus pe baterie si functiona se auzea(tac,tac).Dar din contact cand il puneam nu se auzea si nici martorul de buji nu se aprindea doar cel de ulei,baterie si apa mergeau.Am verificat firul de la electrovalva dinspre mufa rotunda si nu avea curent.Apoi fara sa imi dau seama am pus si firul electrovalvei care ducea in mufa rotunda pe baterie din momentul acela sa auzit un releu iar cand mam uitat in bord erau toti martori aprinsi inclusiv cel de buji si cheie era scoasa in acel moment.Am bagat cheia in contact am dat la automat si a pronit bine.Ieri am mers cu masina vro 10km cu firul acela pus pe baterie si a mers foarte bine.Astazi am pus contactul sa aprins toti martori am pornit si am plecat fara acel fir pus pe baterie.Ma intreb de ce nu dadea curent mai departe spre pompa,buji...O fi un releu ceva sau ecu da semne de oboseala.Acum vreau sa vad unde duce acel fir de la alectrovalva este negru si cu o dunga violet sper sa il gasesc in tabloul de sigurante si sa vad unde intra.O fi de vina si  imobilizatorul... ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poti sa ma ajuti cu schema electrica a imobilizatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am un polo clasic din 1998 1.4 60 cp benzina cod motor akv, si am 3 probleme daca ma poate ajuta careva va rog. prima nu am toti martori in bord si am pus becuri cu socluri la aia lipsa si nu se aprind deloc, unul dintre ei e de la martorul de benzina. Si a doua problema este la indicatorul de benzina, in loc sa scada el creste. Ceva ajutor va rog. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare am si eu un vw polo motor 1.0 cod AER acum cateva zile am pornit masina sa plec la munca si sa oprit meseria mea este mecanic auto dar cu ce tine de electrica sau electronica praf sunt problema care este am scanteie am presiune in rampa dar nu pulverizeaza injectoarele la distributie este ok am bagat un tester pe ea avem un textar la prima diagnoza ceva de genu problema injector piston 1 si 2 si 3 si 4 am sters eroarea dar tot nu porneste alta diagnoza nu mai datea nimin "sistem ok" alta diacnoza pe un auto.com mia gasit imobilizatorul am sters eroarea  si pana astazi nu am mai gasit nimic pe nici un tester dar masina tot nu porneste ce ar putea sa  fie pt k tot ce depins de mine eu am fact mai departe .... ma poate ajuta cineva?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vai de capul meu (si al tau) in ce hal ai putut sa scrii ! Nici nu se intelege unde se termina o propozitie si incepe cealalta, a trebuit sa citesc de 2 ori ca sa inteleg ce vrei sa spui.

Vezi ca ai probleme cu immo, verifica daca modulul immo este conectat ok, daca primeste tensiune si daca mufele sunt ok sau oxidate. Da cu un pic de spray de contacte electrice pe ele dupa care fixeaza-le bine inapoi. Ai folosit cumva alta cheie decat cea obisnuita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servwus,

va rog ajutati un incepator la sectiunea polo, dar vechi pe forum.

 

pe bord ramane becul de la ABS aprins si sunt disperat ca pe 22 tre sa ma duc la RAR.

ce sa fie ?

astept sfaturi.

multam fain.          :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor de la vreo roata este plin de mizerie sau probleme de mufa oxidata.

Oricum prima data fa-i o scanare si vezi unde-i buba, sterge erorile si vezi daca mai reapar.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam,

da testerul zice pompa ABS.

ar fi putut sa cada pompa  ?

masina a stat 3 ani inainte de a fi adusa.

pun contactul si se stinge inclusiv becul ABS, iar cand acyionez demarorul se

aprinde si ramane asa aprins.

asa ca..................???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este eroarea exacta ce apare pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare , poate ma poate ajuta, cineva, cu ceva informatii...

Masina in cauza   POLO 6N  an '97  1.4l  44kw    cod motor  AEX   injectie bezina + GPL   cutie automata

PROBLEME -- la prima pornire la rece motorul porneste foarte bine functioneaza bine cu un relantiu de 900rpm (cea ce lasa de gindit -- ar trebui sa fie mai mare ) pentru 30 secunde dupa care incepe distractia ---- dupa cele 30 secunde  motorul incepe se functioneze in 3 pistoane  cu ceva zgomote metalice infundate ( bataie de bolt) ca si cum un piston ar functiona in gol . Verificat la bujii prin vechea metoda cu scosul fisei  si am observant ca piston 2 nu functioneaza total....apoi clapeta de acceleratie are oscilatiii foarte scurte (deschideri foarte scurte a clapetei ) in relantiu  la fiecare secunda  corelate exact cu intreruperile motorului ..... relantiu constant pe 850 rpm.... toate astea pina motorul ajunge la temperatura de 70°c dupa care are o cadere de turatie pina la aprox 400rpm cu revenire la relantiu normal si functionare normala a motorului fara intreruperi .(toarce ca un motanel ) :icon_confused:

Motorul in sarcina merge bine... peste 2000rpm   ...si pina sa ajunga la 70°c

Schimbat  bujii , fise , capac delcou , sensor temperatura ,sensor lambda, alternator ( probleme cu tensiunea) , culbutori hidraulici.  calibrat clapeta si la rece si la cald .

Fara erori pe ECU

Aceste simptome sunt si pe benzina cit si pe gpl ---motorul merge pina la 35°C pe benzina apoi trece pe gaz automat.

Intrebare finala .... ce are??? :banghead:

Multumesc anticipat pentru cine ma poate ajuta

Modificat de mhmiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!