Jump to content

Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)


dantu2005
 Share

Postare recomandată

bataie sau scartiit? m-as mira ca 'bataia' sa vina de la frane si sa se rezolve singura.

bataia poate veni de pe partea de sustinere(rotule, bucse, capete de bara) sau roata ovalizata/lovita, descentrata, bolfa in cauciuc, cauciucul nu este uzat uniform. nu ati specificat la ce viteza apare. cum apare .. in timpul virajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    28

  • myhay241

    21

  • stealth

    10

  • alexutz88

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suna tot timpul Se inmoaie cind calc ambreiajul. Nu conteaza cum si cit virez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce este, bataie sau scartait(ceva prin frecare)? daca are un huruit poate fi si rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trei secunde de membru grup/forum VW, și deja ridic problema :

VW Polo 6N 1.4 Automat, fabricat În spania, undeva la sfârșitul anului 1998. Pe lângă majoritatea problemelor care le prezintă din cauza vărstei pe care o are, o problemă curioasă a apărut, și vreau să cer ajutor înainte de a începe să desfac și să nu stric (sper).

La pornirea motorului, pentru a pune în funcțiune demarorul, e nevoie să duc cheia pe poziția de pornire ( normal ) dar să o „mișc”, practic să mă joc cu ea în butuc până face contact electric. Mi-e frică să nu ajungă să nu mai facă contact deloc.

De ce așa?! Cățeii din butuc sunt uzați? În cheie am încredere, pentru că am pus cheia de rezervă care e noua practic, și la fel face. De ce se comportă așa ? Sunt cășei de vina? E electrică problema ? Ce pot face ?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E partea electrica a contactului de cheie.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema la directie cand e ud imi sare volanul dreapta...stanga...pe zapada,la viraje tremura volanul ...polo 6n 1996 1.4 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Masina mea este VW POLO 6n2, motor AUD 1390 cm3, din 2001. Sunt nou pe acest forum. Am si eu o problema si nu stiu cum sa-i dau de capat. Astazi mi s-a aprins martorul de bord de presiune scazuta la ulei in timp ce mergeam catre casa. A inceput sa clipeasca si sa se auda niste sunete de atentionare. Intrucat mai aveam vreo 3 km pana sa ajung acasa, am incetinit, iar pret de vreo 30 de secunde s-a stins martorul , dupa care s-a reaprins si iar a scos sunetele de atentionare. Dupa ce mi s-a intamplat acest lucru mi s-a oprit motorul, am tras pe dreapta iar cand am dat sa plec, masina nu a mai vrut sa porneasca absolut deloc. Mentionez ca nu am avut niciodata probleme cu ea si o am de aproximativ 1 an. Nu mi-a dat niciun fel de erori, am schimbat uleiul la timp, etc. Nu am observat sa-mi faca alte probleme, adica sa accelereze mai greu sau sa trepideze. Dupa ce am tras masina pe dreapta m-am uitat la nivelul de la ulei si era peste limita maxima cam cu aproape un cm, lucru care mi s-a parut foarte ciudat deoarece ultima data cand am verificat uleiul era la nivelul normal. Ce ar putea sa se fi intamplat? Va rog mult daca se poate sa-mi dati un sfat daca stiti despre ce este vorba. O sa incerc sa duc masina la service, dar maine este sambata si nu cred ca sunt deschise multe service-uri in Vaslui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa-ti dau vesti proaste dar exact asa a patit un coleg, tot asa i s-a aprins becul de la ulei si a zis ca n-are nimic daca mai merge 1-2 km pana ajunge la serviciu, dar n-a mai apucat pt. ca i s-a gripat motorul, nu mai stiu exact cauza dar parca din cauza unui dop de gheata pe la epurator sau cam asa ceva (tot asa era un timp mai geros).

@tutun-cred ca problema ta este pe undeva pe la caseta de directie, cel mai bine ar fi sa mergi la un service sa vada exact care-i buba. Ce poti verifica tu este nivelul la uleiul servo, neaparat sa fie intre maxim si minim.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,"nu iti porneste masina" , la c e te referi? dai la automat ,se invarte demarorul dar nu porneste motorul deloc? sau dai la automat si nu misca nimic, clanc-clanc ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa ceva. Nu mai porneste deloc si se aude "clinc-clanc". Nu invarte deloc electromotorul. S-ar parea ca este motorul gripat. Am reusit astazi sa ajung la un service, au suit masina pe rampa si au incercat sa sa vada daca se invarte, iar motorul e intepenit. Acum a ramas ca luni sa desfaca motorul sa vada care este cauza, poate scap fara sa imi cumpar motor.

Modificat de ionut345
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai noroc si scapi numai cu segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vrea sa ne spui de ce s-a ajuns sa nu ai aiba motorul ulei daca zici ca avea si verificai - ok.

Nu cumva ti s-a creat un dop de gheata in epuratorul de gaze si asta a dus la bufnirea uleiului pe la joja (sau semeringuri) si in cativa km ti s-a "exsavignat" motorul?

Asa era sa patesc eu acum 2 zile! De cand a venit gerul.

Am pornit masina dimineata si dupa vreo 5 km am simtit miros ciudat,m-am dat jos si se intindea o pata de ulei sub motor,galgaia pe la joja. M-am intors cu busoul de umplere de pe chiulasa scos, ca sa iasa pe acolo presiunea din carter.

Apoi am demontat epuratorul ; era complet plin de gheata neagra cu ulei.

Ulterior am verificat nivelul si era la limita minima. inca 5 km si dus ar fi fost.

Aveti grija cu chestia asta.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa vad zilele astea care este cauza exacta, cand vor da jos si pompa de ulei. Mie nu mi s-a intamplat asa ceva, dar sper sa scap si sa cumpar numai cuzinetii de palier si de biela. Asta era cauza blocarii motorului. Mi-au zis aia de la service ca era apa. Ciudat este ca nivelul la antigel este normal, nu am mai completat de asta toamna. deci nu a intrat apa in blocul motor pe la garnitura de chiulasa. De aici deduc ca uleiul pus a fost de slaba calitate(Castrol de 10 mii de km). Voi posta zilele urmatoare cauza exacta.

Modificat de ionut345
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dopul de gheata din epurator si in genere prezenta apei in el nu vine de la instalatia de racire, in fond aia nici nu ingheata ca de-aia e antigel , ci se formeaza din condens din aer. la mine se formeaza catitati mari care m-au dus aproape de marginea dezastrului. Nu am idee pe unde intra atata condes, motorul fiind practic inchis etans, el doar scapa putin pe la segementi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...

am si eu o problema,la pol meu 6n...pierd antigel si nu stiu pe unde...mai tot timpul gasesc sub masina antigel,si nu gasesc pe unde curge.am verificat pompa de apa si radiatorul,dar acestea sunt intacte,si cu toate acestea imi picura pe undeva...un meserias mi-a spus ca s-ar putea sa se prelinga pe la garnitura de chiulasa...un sfat,o parere ceva,va rog!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am reusit sa repar problema. Din fericire am scapat numai cu cuzinetii de palier si de biela in ceea ce priveste motorul. A mai trebuit sa schimb bateria si bujiile. S-ar parea ca problema era de la ulei deoarece pompa de ulei e buna. Au gasit putina apa in baia de ulei. Este posibil sa se fi format un dop de gheata din cauza caruia nu s-a putut unge cum trebuie motorul, iar cuzinetii s-au ros putin si s-a blocat arborele(care din fericire pt. mine e in stare buna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema cu un vw polo 2001 benzina(recent achizitionata la mana a doua). Am incercat sa-l pornesc pe la - 20 de grade, mi-a pornit apoi dupa 1 minut s-a apropit si nu mi-a mai pornit. Am chemat pe cineva de la un service sa vina sa vada ce are...mi-a gasit bujiile innecate in ulei, a curatat locasul lor de ulei, le-a schimbat si cand sa porneasca tot nu pornea. Apoi s-a uitat la distributie(functiona aparent normal) a observat ca roata dintata invarte mai putin surubul cu care e prinsa de ax. Va rog sa-mi spune-ti cat de grava e situatia si ce sfaturi imi puteti da.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut spune si tu cam cat te a costat ca am impresia ca am exact aceias problema

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe mine m-au costat cuzinetii de palier si de biela in jur de 350 RON+ manopera 350, dar iti recomand sa te duci la service sa vezi exact. Eu am avut noroc ca am scapat numai cu astia pentru ca puteam sa stric si arborele. A mai trebuit sa schimb uleiul si filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pentru ce si sper ca sa nu fie atat de grav la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu valva N177 dar nu stiu unde se afla .....pe pompa de motorina am 2 electrovalve una inspre faruri si una inspre motor si un senzor de acceleratie. Care este valva N177? Daca ma puteti ajuta va rog sa ma contactati pe ID: Andumoscaliuc sau pe E-mail Andumoscaliuc@yahoo.com

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un polo 6n cu motor 1.9 d cod AEF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Probleme GENERALE Polo 6N/6N2 (ALTELE decat cele descrise in topicurile cu titlu specific)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!