Jump to content

Tubulatura aer motor


guttuso
 Share

Postare recomandată

Acel tub din plastic flexibil care este incercuit in imagine ce cod are sau cum se numeste, as vrea sa-l cumpar ca s-a copt si nu a ramas mare lucru din el. Daca il invelesc in staniol risc sa-l coc mai repede?

post-75986-0-31144800-1314267021_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca acel tub nu are nici un cod. Cred ca vine cu toata plasticaraia de pe langa el. Spun asta, pentru ca si al meu s-a cam crapat si am cautat un cod pe el, dar n-am vazut nicaieri. :(

Totusi, daca ne poate ajuta cineva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni profit de ocazia pe care mi-ati oferitoooo,pt a ura celor de la grupul vag de bine.Racordul respectiv nu exista ca piesa de schimb,se schimba tot ansamblu de dirijare a aerului si costa putin..in jur de 7 milioane :lol: .Am vazut la viata mea multe improvizatii in locul respectiv;tub gofrat de aluminiu,furtun de aspirator industrial,burduf de bieleta de directie taiat(asta da super pe masina,eu la solutia asta am apelat),racordul respectiv dat total cu izolierband..etc..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca am avut dreptate. :icon_thumright:

Dar, daca il scoatem de tot din locul lui, afecteaza cu ceva ? Ca eu din cate am vazut, nu este nici o diferenta in functionarea motorului daca este scos. :huh:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite lucrare aici,acum nu sta prea bine ca e pus la repezeala acum 2 zile ..am avut ceva treaba la masina..

post-64586-0-61658200-1314269601_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit ansamblul (pana la cutia filtrului de aer) mai ieftin...in jur de 350 lei... asa ca am apelat si eu la un burduf (nici nu stiu de ce e) care a costat 5 lei + 2 coliere metalice la 1,5 lei si am rezolvat-o... zici ca e de fabrica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic,dar e mai bine cu el pus,iti capteaza aerul din fata masinii..fara el iti trage aer cald de la motor si cand mergi cu ac pornit toata caldura degajata de ventilatoare.

am gasit si eu tot la banii astia cu mari interventii..dar merita sa dai atatia bani pt un kkt de racord?? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut totusi care e rolul lui.

Ma duc si eu sa caut, ca parca aveam pe undeva un furtun de la un aspirator mai vechi. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus potrivindu-se perfect un tub de racord intre cuva de masina de spalat si pompa de evacuare apa. L-am luat de la o masina de spalat aruncata in strada. Rezista de cativa ani perfect, mai ales ca este facut sa suporte caldura din masina de spalat.

Se stie ca aerul rece este mai dens decat aerul cald, asa ca in motor ca sa intre mai mult aer acesta trebuie sa fie cat mai rece. Acesta este rolul tubului. Se pot castiga cativa cai putere. Ati vazut ca la majoritatea masinilor turbo la care se incalzeste aerul datorita comprimarii lui in turbina se monteaza si un intercooler care are rolul de a raci acest aer inainte de a intra in motor. Loganul 1,5 cu dci rosu si intercooler are cu 15 CP mai mult decat cel cu acelasi motor dar fara intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine arata altfel la motor 62609131479107384834.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an e masina??97,98? Tu ai in plus fata de noi un senzor de aer(un fel de debilmetru) asta e cauza care a dus la scurtarea tubulaturii pt captarea aerului. ;) Sunt mai rare astfel de modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va agitati cu cumpararea acelui tub, am mai scris pe aici

folositi un tub de la aspirator :D sau orice se potriveste

si e necesar pentru ca altfel trage in filtru aerul care vine de la electro-ventilatoare cu praf si ganganii

iar tot acel traseu functioneaza si ca un rudimentar intercooler

la fel mi-am pus si eu intrebarea, de ce au pus atata traseu cand puteau pune ceva simplu

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar e model din 98.M-am tot uitat pe la cabluri,furtunele,etc si am observat ca e crapat un furtun care duce la servo frana.L-am izolat cu banda adeziva ca probabil tragea aer fals pe acolo.Intrebarea este urmatoarea: Gasesc acel furtun de cumparat nou sau trebuie sa ma orientez spre dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se geseste nou nu e problema ...posteaza o poza cu el sa vad exact despre ce e vorba sau poate gasesti un cod pe el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este furtunul cu pricina. My link

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi lipseste acel tub, l-am dat jos pentru ca sa copt si trebuie sa il schimb, dar intrebarea mea este: ultima componenta care se afla in capatul furtunului nu trebuie sa aiba si ea un capac, pt ca la mine are o gaura in capat ceea ce inseamna ca este acelasi lucru si cu furtunul acela si fara pt ca oricum isi trage aer cald pe acolo?? eu cred ca ar fi trebuit sa fie un capac acolo ... voi aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 22Vik ala e furtunul de vacum de la servofrana..ai grija mare cu el ca daca iti trage aer ramai fara servo si pedala de frana se intareste si asemeni motorul o sa iti mearga neregulat.E in jur de 25-30 euro la reprezentanta si se identifica dupa seria de caroserie.Vad ca deja cineva la bandajat cu izolier band. @george.o nu e capac acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22vik schimba furtunul ala cat mai repede, ca ai sa ramai fara frane,

ce zice gabi e perfect adevarat, m-am uitat acum pe scheme si e jale daca trage aer pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il voi schimba zilele astea.De izolat l-am izolat eu provizoriu.Am inteles ca se gaseste doar pe original.Intrebarea este urmatoarea: Se poate cumpara doar de la reprezentanta sau mi se poate aduce pe comanda si de catre firmele de piese auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face o improvizatie cu furtun de cauciuc si 2 coliere,dar sfatul meu e sa apelezi direct la reprezentanta..sa iei racordul respectiv numai pe original ;) E cam scump dar nu ai incotro.

daca vrei lasa o serie de caroserie si maine iti dau pretul corect si codul piesei.Cell tarziu poimaine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa reprezentantele au adaos nesimtit ...orice magazin de piese auto mai rasarit iti poate aduce aproape orice piese inclusiv original...

Mai degraba cirpeste-l sau cauta un furtun de la dezmembrari se poate sa ai noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@22Vik codul racordului de la servofrana a fost 1J0612041AD si din 2005 a devenit 1J0612041EE.Cost in Germania 20 euro,si la noi 124 lei la reprezentanta.Singura varianta este pe original.Pozitia 4 din schema.

post-64586-0-37813600-1314895967_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca maine si pe la magazine sa vad ce pret imi fac ei.Multumesc mult pentru informatii GABIVVX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce tare.. am umpic de timp si perii forumul si gasesc probleme de`ale mele comune cu ale voastre

acest racord l`am inlocuit cu un tub flexibil de carton, de acelasi diametru, pe modelul celui de evacuare de la hota, dar la scara mai mica. l`am gasit la un magazin de piese auto, am mers cu restul ala de cauciuc in mana si vanzatoru mi`a sugerat solutia asta. se baga usor si sta fix. numa ca`i galben si ii tare urat.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am inlocuit cu un burduf de caseta de directie de dacie si am pus 2 coliere. Arata foarte bine si nu este scump de loc, in jur de 10 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!