Jump to content

Probleme dupa schimbare pompa de frana VW 1200


Minu
 Share

Postare recomandată

Ajiurea ! tre umflata roata de rezerva :bom: , ca nu-i presiune in "borcanash" :icon_bounce: si nu ejaculeaza unde trebuie! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zicem ca va inteleg.....ironia dar inafara de desfacut si redesfacut si reglat ssmdp surubelu' in sus surubelu' in jos nu a zis nimeni nimic concret!

p.s. locul pentru raspunsuri de genu isi au locul la cafenea,stiu si eu asta in caz ca nu va baga nimeni in seama si simtiti nevoia de afirmareRO%20flag.gif

Modificat de bug in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simt nevoia de afirmare....

mai bine da mai multe detalii, ce pompa de frana, ce ai facut mai exact. ai facut aerisire la pedala? ai facut aerisire la picatura? ai reglat mai intai suruburile de la saboti si dupa aia ai facut aerisire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca ar trebuie sa incep cu pompa...este identica cu cea pe care am dat-o jos tot 19 scrie pe ea,singura diferenta este ca a mea are discuri cealalta tambure.dar pe fata am frine super iar pe spate nimic,am aerisit-o chiar si cu pompa de vid direct de la aerisitor si nimic,am observat ca tija pedalei sta in tensiune cind pedala este pe repauz,am dat-o de tot jos si degeaba pe spate am reglat sabotii...nu mai am idei,acelasilucru l-am patit si cu aia rosie motiv pentru care am vindut-o fara sa imi para rau,la fel pompa ,pistonase conducte si tot ATE noi si nimic! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flexibilele? de ele nu ai scris nimic. le-ai schimbat si pe alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI DESFACUT POMPA CENTRALA? daca da, atunci vezi ca "in cap" e o supapa miculuta care reduce presiunea pe circuit (altfel s-ar acumula presiune la fiecare pedala si s-ar bloca franele ; asta ptr pedala care ramane "tare"

Desfa cilindrii din spate si DEBLOCHEAZA-I. Se aduna condens ( apa ) in timp, si rugineste cilindru ( la interior desigur), si se blocheaza. Slefueste cu un smirghel 400 peretele interior si "butoiasele" si pune garnituri noi ( vezi ca dimensiunile la garnituri sunt la zecimi de mm!)

Daca umbli toata ziua-buna-ziua cu brotacul , nu patesti asa ceva. Daca sta atuncia DA.

Mai bine cumpara cilindrii de frana noi, vezi ca pe spate sunt mai mici ca pe fata ( poate de aia se "blocheaza " mai usor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Daca umbli toata ziua-buna-ziua cu brotacul , nu patesti asa ceva. Daca sta atuncia DA.

...

chiar si daca umbli "toata ziua-buna-ziua" patesti asa.

Mie mi se intareste (pedala) si trebuie sa las putin lichid pe la un aerisitor ca sa o deblochez.Nu e prea placut ca , uneori, "scap" prea mult lichid si trebuie sa fac pedale sa prinda frana.

sa schimb toti cilindrii sau doar cei de pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul posesorului de broscaciune numita si oval :beer: si a lui seby implicit si a pompei de frina aduse de el acum am frine si foarte bune...chiar nu imi explic am avut aceeasi problema cu trei pompe :eek: ,reglate,desfacute,redesfacute :banghead: multumesc de idei ,pareri...daca pina acum ma bucuram ca merga tare acum ma bucur ca are frine :Driver: ,o seara faina!

AI DESFACUT POMPA CENTRALA? daca da, atunci vezi ca "in cap" e o supapa miculuta care reduce presiunea pe circuit (altfel s-ar acumula presiune la fiecare pedala si s-ar bloca franele ; asta ptr pedala care ramane "tare"

Desfa cilindrii din spate si DEBLOCHEAZA-I. Se aduna condens ( apa ) in timp, si rugineste cilindru ( la interior desigur), si se blocheaza. Slefueste cu un smirghel 400 peretele interior si "butoiasele" si pune garnituri noi ( vezi ca dimensiunile la garnituri sunt la zecimi de mm!)

Daca umbli toata ziua-buna-ziua cu brotacul , nu patesti asa ceva. Daca sta atuncia DA.

Mai bine cumpara cilindrii de frana noi, vezi ca pe spate sunt mai mici ca pe fata ( poate de aia se "blocheaza " mai usor)

am desfacut-o de 10 ori...si nimic,pe fata am discuri,furtune,conducte,repartitor tot nou...dar gata acum singura problema ar mai fii ca imi sta pedala prea sus,adica ma lovesc de ea cind vreau sa i-au piciorul de pe acceleratie si sa frinez,dar cred ca rezolv din tija,merci si succese :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!