Jump to content

s-a resetat ceasul si kilometrajul


jfk
 Share

Postare recomandată

de 2 saptamani am aceasta problema: resetare ceas si kilometraj, uneori in timpul mersului, fara sa afecteze cu ceva masina, alte ori la pornire si chiar o data am gasit-o astfel dimineata, resetata. nu simt vreo problema, doar becul de la plafoniera, dreapta, ramane aprins in timpul mersului tot de atunci. vag com mi-a dat urmatoarele:

18058 powertrain data bus: missing message from instrument cluster

p1650 - 35 - 10 - - - intermitent

01598 drive battery voltage

27 - 00 implausible signal

bateria fiind de peste 5 ani, e posibil sa fie aceasta sursa problemei sau sa fie de la alternator? la ultima revizie mecanicii spuneau ca o sa cedeze cureaua in scurt timp.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu alea doua se reseteaza cand scoti una din bornele de la baterie. verifica-le daca sunt stranse bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am rezolvat problema. am observat dupa o vreme ca se reseta la gropi sau la un drum mai accidentat. asa ca intuind ca am de-a face cu o problema mecanica, am decis sa-mi incerc norocul. am desfacut ceasurile, care sunt prinse doar in doua suruburi deasupra volanului (in spatele acelui plastic de sub ceasuri care se scoate usor) si 3 cleme sus, am scos mufele (stanga - unde e si alimentarea, dreapta - legatura cu computerul de bord). cand am scos mufa de alimentare s-a resetat iarasi. asa ca am desfacut capacul si problema era la pini, cositorul fiind desprins, astfel contactul era intermitent. am cositorit cei 8 pini si functioneaza perfect. dupa ce am montat ceasul, martorul de airbag a ramas aprins, asa se intampla intotdeauna dupa demontare, e singurul care nu se reseteaza automat. l-am resetat cu vag-com si nu am mai avut probleme. intre timp, un electrician auto de la o firma relativ serioasa imi estimase cam la 150-200 lei costul reparatiei, altul mi-a zis ca e gata bateria si neaparat sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corectez: cand am incercat sa scot mufa de alimentare, de abia atingand firele, am observat ca s-a resetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

multumesc ca ne-ai impartasit patania ta ,tocmai ce m-am lovit si eu de aceasta problema .

acum stiu cum sa o rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cand demontati ceasurile de bord sa aveti cheia in contact sau aproape ca eu am avut-o in casa si cand am conectat bateria nu a mai recunoscut imobilizatorul ,normal ca am ramas fara masina exact cand aveam mare nevoie,si de aici o intreaga aventura ,rezolvare ,,,la conectarea bateriei si a ceasurilor de bord cheia in contact.iar problema cu cazutul ceasurilor dupa ce am vazut ca toti pinii sunt in regula ,am inteles ca ar fi de la in releu foarte mic montat pe ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de airbag nu ramine aprins dupa remontare,de asemeni,nici imobilizatorul nu are probleme la recunoasterea cheilor.La tine au fost aceste probleme din simplul motiv al contactelor imperfecte,pentru ca daca scoti borna,demontezi ceasurile,le pui inapoi si pui borna,nu iei nici o eroare.Pe ceasuri nu este nici un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pana la urma a trebuit sa refac lipiturile de la mufa de alimentare ,nu mai am probleme acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ok, stai sa vad daca am inteles exact si am aceeasi problema ca tine.

Cand aprindeam farurile, bordul pâlpâia, la modul ca se stingeau becurile de la bord timp de mai putin de 1 secunda, destul de des (in mers, sau la relanti). La un service, mi-au spus initial ca respectiva siguranta din spatele bordului (ceasurilor) trebuie 'suflata la cald' si ca aceasta problema ar fi comuna la polo-uri.

Dupa ce a stat in service pentru revizie, cum a venit, inainte sa ajung acasa, dupa ce am trecut peste o sina de tramvai, m-am trezit ca ceasurile de bord numai functionau, iar ceasul si kilometrajul numai erau afisate (pe scurt, 'murise' bordul), culmea e ca masina mergea in continuare si raspundea la comenzi fara probleme. Dupa ce ajung acasa, opresc masina sa las ceva, iar cand revin numai pornea masina.

Au luat-o pe trailer inapoi in service, si cand au dat-o jos de pe trailer, a pornit masina (miraculos, minunea constand in faptul ca bordul nealimentat numai recunostea chip-ul din cheie). Pe scurt, un contact inperfect intre bord si baterie, chiar la fixarea pe baterie. Au inlocui segmentul acela cu tot cu siguranta, insa acum mi se reseteaza in mai putin de 1 secunda, cam de doua ori pe zi (total aleator, fara legatura cu ceva anume).

Problema cu palpaitul bordului, a ramas, insa numai apare decat cand trebuie sa parchez in locuri destul de inguste (deci manevre multe din volan), de unde am tras eu concluzia ca ar fi ceva intre releu de la servordirectie si bord.

Nu ma pricep in domeniu, probabil am facut si un post cam lung, insa astea sunt singurele doua probleme care au mai ramas la masina, palpaitul bordului si resetarea lui. Mentionez ca am un Polo 9n din 2002, 1,2

Un sfat bun de la cei care au mai trecut prin asa ceva, nu strica niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfacut clusterul, demontat si refacute lipiturile la mufa neagra ... dar banuiesc ca stiu cei de acolo, ca doar de aia e service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

cu asa ceva ma confrunt  si eu acum  la masina unui prieten ..are o scoda  fabia de 1,4   benzina ...masina a fost plecata in germania si acolo a ramas fara curent  probabil bateria in scurt ,,, acum a mai stat vreo 5 luni cu bateria terminata pe  ea si fara curent   ,i-am pus o baterie buna si am incercat sa o pornesc dar nu mai citeste cheia si pe tester imi apare p1650  ceva lagat de circuitul combi?????? daca  sant  colegi care pot sa dea un sfat sant bine veniti  .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact asa cum apare... nu doar codul ei.

fa o scanare la toata masina si posteaz-o, sa vedem daca comunica cu ceasurile sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe instrumente nu se conecteaza  deci cred ca e ceva legat de ceasuri pana la urma  dar fac o diagnoza  si pun rezultatul aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarile ceasurilor, verifica placa de baza - lipituri reci, urme de condens, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut an dat si ceasurile jos sa verific lipituile daca sant ok dar inca nu am gasit nimik ce e mai ciudat ca partea unde arata ceasul si cea unde sant km masini si servisarea nu se mai aprinde  de loc si  am facut si o diagnoza cu vcds 12-12 si nu am reusit sa ma conectez pe instrumente  nici pe imobilizator doar  enginesi rezulta asta ;;;


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 047 906 033 H
  Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PA   00HS5501
           Software Coding: 00021
            Work Shop Code: WSC 13765  
           Additional Info: TMBJB16Y133725658     SKZ7Z0B1612454
                      VCID: 183F2EEB786670DE4C3-5000
3 Faults Found:

18058 - Powertrain Data Bus 
            P1650 - 35-00 - Missing Message from Instrument Cluster
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 - 
18018 - Internal Control Module 
            P1610 - 35-00 - Memory Check Sum Error

Readiness: 0110 0101
 

daca as sti  care e alimentarea pe ceasuri sau cum sa verific pe mufa cu 32 de pini sau pe care e alimentarea in rest toate celelalte becuri ceasuri functioneaza adica becu la ulei se aprinde si ceilalti martori exact cum trebuie singura diferenta pe care am observato, martorul de la baterie dupa comanda de contact el ramane aprins si palpaie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune alte ceasuri pe masina si vezi daca poti face diagnoza, cu acestea.... nu vad cu ce te-ar ajuta alimentarea pe banc, atata timp cat tu nu poti face diagnoza pe masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ca nu stiu care e alimentarea pe ceasuri sa vad daca se alimenteaza pe mufa sa masor ..oricum asa m-am gandit si eu sa iau alte ceasuri sa vad daca pot sa ma conectez cu vcds- ul si atunci o sa mai caut cate ceva ...am verificat lipituri dar fara nici o rezolvare si am refacut lipiturile la ambele mufe tot fara rezultat acum astept sa imi aduca cineva alte ceasuri ....Sant curios daca cele de la masini cu volan pe dreapta sant compatibile inafara de faptul ca arata mile nu km 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt - oricum, se pot resofta si transforma in km, ca sa poti schimba scala, sa o montezi pe cea in km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
alex.vergea

Salut, sunt nou pe aici si sper ca postez unde trebuie. Vreau sa cumpar un polo 1.2 din 2002 si am remarcat o problema in privinta ceasurilor de bord. Acele de la turmometru si kilometraj, cand se ridica, nu executa o cursa constanta, se blocheaza treptat ca si cand ceva le agata. Ele indica turatie si viteza si ceasul (ora) are doua liniute stinse.

Martorii de senzori se aprind si se sting la pornirea motorului ei functionand normal.

Ce problema ar putea fi si cum as putea sa o rezolv. Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cineva a umblat in ceasuri ..si cand le-a montat, nu le-a mai montat cum trebuie... din aceasta cauza se comporta asa. Acum, trebuie  desfacute si vazut daca se rezolva prin repozitionarea acelor...sau trebuie inlocuite motorasele, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.vergea

Imi poti lasa un numar de tel sau un contact ceva?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

@alex.vergea in semnatura lui Florin te-ai uitat? Ca postul i l-ai citat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Acum, daca l-ai mustrat, poate ar fi bine sa-i si raspundem, numerele de telefon fiind aparent: 0758.556.847 - 0769.824.326

 

Un pic off-topic, in apararea lui, daca in setarile contului nu este setat ca sa afiseze semnaturile userilor, nu vede semnatura si ca atare nu stie nr. de telefon.

Unii useri au o semnatura mai mare decat mesajul pe care-l posteaza si atunci devine obositor si incarcat forumul. De aceea altii - printre ei si eu -  au setat sa nu mai afiseze semnaturile...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF Topic: poti selecta doar anumiti useri la care sa nu vezi semnatura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!