Jump to content

Problema directie


danchitu866
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am si eu o problema cu Ibiza mea, 2007, benzina, 50.000km.

De doua zile, cand ma intorc seara de la munca, dupa cativa km mersi cand rotesc volanul se aude un pacanit, cam din 10 in 10 grade face cate unul. Aseara, dupa vreo 2 ore de stationare nu a mai facut pacanitul si nici azi dimineata tot drumul ~10km. La jumatatea drumului de intors azi a inceput iar. Servodirectia merge la fel de usor. Am oprit motorul si face in continuare acel pacanit.

Aveti idee ce poate fi? Acum vreo 3-4 zile am trecut cu masina printr-o balta destul de mare 20-30cm. Poate avea legatura? Am senzatia ca dupa ce se incalzeste mai tare compartimentul motor face asa, dar nu sunt sigur - totusi se incalzeste si dimineata in mers. Acest sunet se aude si in mers si pe loc.

Ce poate fi?

Multumesc!

Modificat de danchitu866
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de la amortizor trebuie sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta dreapta masina?nu ai vreun arc rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina sta dreapta, suspensia merge foarte bine, nu e nicio modificare. La gropi nu se aude nimic ciudat.

Dupa o ora si putin de stationare nu mai face zgomot.

Stiu ca servodirectia este electrica, poate sa fie de la motorul acesta / angrenajul lui?

Merci!

Modificat de danchitu866
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de la amortizor zic si eu, la fel facea si la mine. Iti recomand sa le schimbi pe amandoua, eu am schimbat doar pe cea de pe dreapta insa in cateva luni m-am intors si pentru a o schimba pe cea de pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa ajung la un service. Daca mai circul cu ea asa e vreo problema? 2-3 zile.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema, eu am fost la service la cateva luni dupa ce a aparut zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema, si am mers un an asa cu ele.

Pe langa flanse, eu a trebuit sa schimb si rulmentii din capatul flansei - unul din ei era blocat complet.

Cei de la alto syncro mi-au zis ca nu e nimic grav, si ca mai puteam sa merg asa.

Cauza este mizeria de pe drum care se aduna.

Pe mine m-a costat saptamana trecuta ~500 RON pentru ambele parti (2 flanse + 2 rulmenti ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat fara rulmenti, norocul meu. Daca stau sa ma gandesc, si eu ma gandeam ca am probleme cu caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi la cati km ati schimbat flansele si rulmentii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pacanitul asta de vreo 2 ani, si eu am intrebat si la Seat si la VW si fiecare mi-a spus ca daca nu ma deranjeaza pot sa conduc mai departe fara nicio problema. Servo merge fara probleme iar pacanitul se aude foarte rar la mine.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am schimbat flansele fata si rulmentii in primavara, cred ca pe la 32000km, ori ceva pe aproape.

La PBV2 dupa ce am trimis un mail in spania la fabrica in care am explicat ca masina a rulat doar pe asfalt si cu toate astea am primit devizul de la PBV2. Nu era decat 1700ron parca, dar mi sa parut bataie de joc.

Dupa 3 zile am primit mail ca voi fi contactat de dealer, cea ce sa si intamplat, dar nu de PBV2 ci direct de directorul de brand, asta la o saptamana dupa ce au raspuns spaniolii.

Am fost asigurat de acesta ca ma va contacta si reprezentantul PBV2 pentru remediere si asa a fost dupa inca o saptamana cred. :blah_:

Oricum sa rezolvat in garantie si de atunci nu a mai scartait.

Scotea niste caraituri mai rele decat bucsele oltcitului care este din 86.

:)

Bila alba si ridic palaria in fata celor din spania, bila neagra pentru PBV2, care sustinea ca nu mai fac obiectul garantiei, cand am cerut sa mi se arate in cetrificat unde scrie mi sa spus ca nu scrie la mine, ci la ei in normative.

SIC!

Oricum nu am ce sa reprosez mecanicilor de acolo care stiu meserie ci consilierului service care de fiecare data a incercat sa ma traga in piept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu le-am schimbat pe garantie flansele la vreo 35.000 de km (fara discutii de la alto syncro) si apoi acum la 88.000 le-am schimbat iar cu tot cu rulmenti.

Daca tot au desfacut planetara cu ocazia asta am schimbat si un burduf de la planetara care era spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face si geometria dupa scimbarea flanselor si rulmentilor?

Cei de la Alto imi cer cam 500lei pentru ambele flanse si ambii rulmenti, in timp ce Avia Motors Militari 610lei - cu 20% mai mult, mi se pare imensa diferenta intre doi dealeri. Cred ca PBV2 mi-ar fi cerut peste 1000lei.

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faci geometria ca nu se umbla la directie. Pentru inlocuirea flanselor si rulmentilor se demonteaza ansamblul arc/amortizor. Mergi la Alto linistit, sunt foarte priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cei de la Alto si nu ma pot programa, respectiv comanda piesele ca sa le aibe pe stoc fara o constatare inainte. E nasol pentru mine pentru ca eu stau in Militari, iar ei sunt in partea cealalta a orasului... si ar trebui sa fac doua drumuri.

Ma gandesc sa fac la Avia Motors Militari, ei aveau pe stoc piesele. Ce stiti despre ei, sunt ok?

Merci mult de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o pana la urma, era bieleta antiroliu de pe dreapta - se dusese burduful de cauciuc si astfel si vaselina. Le-am schimbat pe ambele parti si am facut si geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, nu vad legatura intre bieletele antiruliu si zgomotele la rotirea volanului, mai ales ca spui ca in mers la denivelari sau gropi nu aveai zgomote ciudate. Inainte de a schimba bieletele antiruliu aveam zgomote puternice cand treceam peste denivelari si gropi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care rotesti volanul nucile de la bieleta antiruliu se rotesc si ele. Daca una dintre articulatiile sferice nu mai este unsa se freaca fier pe fier si de aici sunetul. Burduful de cauciuc care ar trebui sa tina vaselina era spart.

La denivelari doar in ultima zi inainte sa le schimb se auzea un sunet, dar pana atuci (cand probabil inca mai era ceva vaselina) nu se auzea nimic decat in viraje.

Mi-am explicat si de ce cand era rece masina nu facea zgomot - putina vaselina ramasa in articulatie era inca putin vascoasa.

Modificat de danchitu866
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, eu cred ca am altceva pt. ca la mine nu face tot timpul, doar din cand in cand si face indiferent de temp. motorului sau a mediului, anotimp etc etc si doar cand stau pe loc, nu si in viraje sau in timpul mersului. :vaidecapulmeu: Oricum voi merge mai departe asa, doar merg de vreo 2 ani si nu s-a schimbat nimic in mod negativ.

Apropos: sunetul ce se aude la mine seamana cu un pocnit de la o creanga(crenguta) uscata ce o rupi in doua cu mainile, un singur sunet scurt si sec.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de la amortizor le-ai schimbat? Asta era zgomotul si la mine, pe loc sau la viteze mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu le-am schimbat; si eu m-am gandit atunci dar daca nu e o problema asa grava am zis la acea data ca mai astept. Cum zboara si timpul asta...:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema care poate apare in timp e fortarea casetei de directie, dar asta doar daca flansele se umplu cu foarte mult praf si rulmentii se gripeaza. Altfel nu cred ca e vreo problema, in afara de inconfortul cauzat de zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, eu cred ca am altceva pt. ca la mine nu face tot timpul, doar din cand in cand si face indiferent de temp. motorului sau a mediului, anotimp etc etc si doar cand stau pe loc, nu si in viraje sau in timpul mersului. :vaidecapulmeu: Oricum voi merge mai departe asa, doar merg de vreo 2 ani si nu s-a schimbat nimic in mod negativ.

Apropos: sunetul ce se aude la mine seamana cu un pocnit de la o creanga(crenguta) uscata ce o rupi in doua cu mainile, un singur sunet scurt si sec.

Acelasi sunet l-am auzit si eu recent la mine :( Cand am facut revizia la Metrotehnica am stat cu mecanicul si ne-am uitat peste tot. Totul este ok. Dar din cand in cand se mai aude zgomotul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!