Jump to content

Sfat achizitie Touran


marcopolo
 Share

Postare recomandată

daca citesti mai sus putin, vezi ca zic colegii ca e aproape sigur ca are DPF

ontopic, am testat un 2.0 BKD cu DSG.... frumos se misca ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam, am vazut acum (pe paginile anterioare).

Cei de la RAR Braila au scris ca n-are DPF ...

Prietenul meu, cel care are masina la Braila, ce poate sa faca ?

Recomanda un coleg de pe forum, mai sus, sa dezactivam DPF-ul la modelul 1.9 TDI BLS.

Cum se face ?

Ar fi bine daca se poate scoate doar o siguranta din panou ...

Care ar fi castigul, mai multa putere sau consum mai mic ? ...

Multam pt lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

1. 1.9 TDI BLS ARE DPF

2. NU se poate dezactiva DPF-ul scotand doar o siguranta :) (ar fi ceva minunat)

Pentru aceasta operatiune trebuie sa te adresezi la un Tuner. Se scoate DPF-ul (fizic) de pe masina si se inlocuieste cu o teava simpla sau un Catalizator normal. Apoi din soft-ul masinii se dezactiveaza DPF-ul si senzorii aferenti.

Daca scoti doar filtrul fara a-l dezactiva din soft, te trezesti cu o multime de erori si masina se va misca ca o caruta (intra in regim de avarie)

Daca-l dezactivezi doar din soft fara sa-l scoti de pe masina.......in timp omori turbina din cauza contrapresiunii (fiindca se infunda si nu mai au loc regenerari ale filtrului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Beyound Invisible !

Toate super-ponturi !

Doar ca cei de la RAR (Braila) n-au scris nimic despre DPF in cartea de Identitate. Asa se face cand ARE sau au "uitat" ?

Nici nu stim cum sa-i abordam, ca deh ... Ma tem ca cei de la fisc (taxa de prima inmatric) sa nu considere ca N-ARE si atunci sa-mi puna +33% ...

Deci, trebuie sa scrie explicit ca ARE in Carte de ID ?

Acum tehnic, dupa ce o sa-l dezactivam, ce castigam - putere mai mare sau consum mai mic ?

Multam !

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, daca scoti un filtru care nu e infundat, nu castigi nimic. Daca era infundat, normal ca o sa o simti ca trage mai bine.

Altfel, poti vb cu cel care iti face soft-ul, suplimentar - sa-ti editeze si hartile, pentru mai multa putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Florin. Daca nu e infundat nu trebuie scos.

Acum, intrebare:

Stie careva, se poate cere "Reluare RAR" ?! ... ca poate a doua oara nu uita sa treaca "Filtru de Particule".

Repet, e vorba de un Touran:

1T BLSAC FA6FA62E0110GGPS5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui contactul apare pe bord filtrul de partic?

se poate sa fie motorul schimbat cu unul fara fap!si atunci nu mai are dar daca pe brief scrie ca are dute la RAR si umplele frigiderul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde scrie pe Brief ca are ?? - stie cineva care o fi codul care indica prezenta DPF ?

Aici am toate datele masinii:

Volkswagen Touran

1.9 TDI DSG 105 CP

09.2006

1T BLSAC FA6FA62E0110GGPS5

WVGZZZ1TZ6W227006

e1*2001/116*0211*12

Multam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa vreo 1200km cu o cutie manuala, nu pot decit sa recomand DSG; prea mesteci in alea 6 viteze, dar ce e drept e ca nici nu prea am tras de ea la drum dupa ce am avut parte de un limp inainte de a porni la drum.

acum astept momentul in care o voi testa cum trebuie, avind soft si turbina/admisie curate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am testat un 2.0 BKD cu DSG...

cind sta la relanti, in P, se aude din cind in cind timp de citeva secunde un fel de zornaiala de undeva din partea dreapta a masinii, cam pe unde e turbina; daca se pune maneta din P in D, R nu se mai aude nimic.

e normal sa faca zgomotul asta? masina are cutia servisata la intervalul specificat de doua ori..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde as gasi si eu un parc cu masini nemanarite...in jurul Ploiestiului, Bucurestiului...Caut un touran si nu gasesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am vazut...11800 este prea mult pentru bugetul meu,...

Vroiam ceva pana in 8500 e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva care chiar are unul ca lumea, adus din DE si fara probleme ascunse.

Cum facem, sa dau datele de contact aici, sau ... cum ?

Sper sa nu gresesc daca-ti raspund aici:

buleac_marian@hotmail.com

0723 341 806

Ia legatura si vezi despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarta-ma, Alex, dar mie sintagma "adus din DE si fara probleme ascunse" imi suna putin a...oximoron. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu un touran 2006 BLS, si la RAR nu mi-au trecut filtru particule, am sunat un prieten la VW si mi-a zis ca are, m-am dus la rar sa ma cert cu ei. O tineau iuna si buna ce nu are, au zis sa aduc dovada, ala de la VW nu mi-a dat nimic la mana decat un cod de piasa. Am dat un mail la o cunostiinta in Germania, service VW, si mi-a confirmat ca nu are din fabrica , dar exista piesa ca si cod pentru instalare ulterioara dupa 80000 km.

Deci cei de la rar stiau bine si nu s-au lasat intimidati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

BLS are din fabrica DPF. Iar ca sa nu lungim dilema vietii......daca motorul are pe el montat sensorul G450, atunci tre' sa fie si un DPF ratacit pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu din Germania un Touran cu motorul BLS cu DPF acum vreun an si cei de la RAR Valcea au incercat sa ma fenteze, spunand ca nu are filtrul. Dar am luat de la reprezentanta VW Valcea o hartoaga in care scria ca are si, ca sa fiu mai sigur, am scris si un e-mail la VW Germania cerand informatia. Raspunsul a venit prompt: masina s-a nascut CU DPF.

Asa ca am facut cale intoarsa la dom' inginer de la RAR cu cele doua hartii in mana si, ce sa vezi! "Mai baga o data masina sa verific din nou."

Bineinteles ca avea si mi l-a trecut in carte.

Banuiesc eu ca au urmatoarea politica: "Spuneti-le ca nu au!" Si daca din 100 de clienti 60 cred si platesc, inseamna niste bani la buget in plus.

Asa ca nu strica sa te informezi putin inainte de a da piept cu RAR-ul si de a cumpara masina.

in cazul meu a fost vorba de 25% economie la taxa.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am reusit sa demonstrez in timp util ca ARE DPF, n-am avut unde sa scriu. E vorba de acelasi motor BLS, 1.9TDI, 105CP.

Intre timp am inteles de la colegii de pe forum ca se pare ca NU are DPF (conform ETKA).

Atunci m-am resemnat si am platit +25% ...

TSC-Marinaru', daca ai un model de cerere pentru Germania, si unde anume trebuie trimisa, te rog frumos spune-mi si mie.

As incerca sa le scriu si eu ...

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa revenitit on topic.Aceste discutii despre norme de poluare le puteti discuta aici Norme Poluare

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare,

 

eu si sotia mea ne-am hotarat la un touran model dupa 2011, iar variantele de motorizare ar fi 1.6TDI sau 1.4TSI.

ce-mi puteti spune despre cele 2 variante? are cineva acest model(e)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul ala mic e cam fara vlaga pe Touran, dar e OK pentru carat familia in mers batranesc.Consumul e foarte bun si eventual poti sa-l trezesti la viata cu un chiptuning

 

.1.4 TSI e mai vioi dar te si indeamna sa apesi mai tare pedala si asta te duce la niste consumuri cu 30% mai mari ca la TDI. Distributia e pe lant, ceea ce teoretic ar trebui sa tina mult si bine. Insa in practica TSI-urile mici pe lant,au ceva mai multe probleme de fiabilitate decat ne am fi dorit. De asta VW in motoarele de generatie noua (de pe A3, Leon, Octavia  3 si Golf 7) foloseste curea in loc de lant.   

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu esti adeptul condusului sportiv si preferi consum mai mic ceea ce cred ca la ce preturi vor veni sfatul meu e sa te uiti la 1.6 TDI

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca nu faci multi km pe an, atunci e mai rentabil sa iei benzinar.

E mai ieftin la achizitie si serviceurile costa mai putin, deci, cheltuielile anuale devin mai mici.

Bafta multa in alegere si te asteptam sa-ti prezinti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce costa service-ul la benzina mai putin ca si la cele diesel???

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!