Jump to content

Mers intrerupt la pronire !


Gigibv
 Share

Postare recomandată

Va salut

De ceva vreme motorul meu face figuri la prima pornire .

Dimineata "dau cheie" motorul porneste normal dar dupa circa 5-10 sec de mers normal incepe sa se balbaie motorul , merge intrerupt (ca la dacie cand nu era buna aprinderea si mergea in 3 pistoane)si da sa moara ,cateodata se aud si rateuri in catalizator parca. Dupa care se accelereaza pana la 1500 - 2000 ture si isi revine.

Mentionez ca face asa doar la prima pornire din ziua respectiva, dupa care merge OK , si porneste ok tot restul zilei.

A mai patit cineva asa? Pe tester nu apare nimic, mecanicii la care am fost eu nu stiu care ar fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec sarac la pornire.

Trebuie resoftare.

Cauta topicurile de la Fabia si te vei lamuri.

E o belea nativa de care nu scapa motoarele germane...off...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ar trebui sa faci niste masuratori cu vagcom chiar dimineata la pornire si sa vezi daca ai ceva rateuri (misfire). In acelasi timp mai poti monitoriza si temperatura motorului si functionarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da nimic pe VAG-VAS...

Mecanicii cu pricina fac pe prostii ori sunt prosti. Clapeta murdara exclusa.

Trebuie limitat aerul admis dar asta se face electronic, nu mai e socul de altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec sarac la pornire.

Trebuie resoftare.

Cauta topicurile de la Fabia si te vei lamuri.

E o belea nativa de care nu scapa motoarele germane...off...

Explica de ce trebuie resoftare la o masina care doar "de ceva vreme" se comporta anormal? S-a virusat softul sau ce?

@gigibv ce consum iti arata dimineata (l/h) la pornire? Aici (la consum) ai observat ceva mofificari?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba de virusare numai daca nu a intervenit cumva...

Gigi trebuie sa dea ceva lamuriri suplimentare:

- De cind a luat masina

- Daca a facut asa si altadata in aceleasi conditii de temperatura si umiditate ( ori nu a apucat deoarece e noua achizitia )

- Combustibil utilizat

- Intretinerile curente cind le-a facut ( filtre...etc )

Trebuie localizat rateul exact. In evacuare e semn de amestec bogat, in admisie de sarac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ar trebui sa faci niste masuratori cu vagcom chiar dimineata la pornire si sa vezi daca ai ceva rateuri (misfire). In acelasi timp mai poti monitoriza si temperatura motorului si functionarea clapetei de acceleratie.

Si tot dimineata la pornire vezi si daca iti merge injectia de aer secundar (parca asa se cheama/traduce) adica pompa/turbina de aer cu motor electric.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa patesc si eu dimineata la prima pornire in afara de rateuri si de turat motorul pana la 2000 de ture.si eu am injectie de aer secundar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina, ulei, de care folosesti, bujiile ai incercat sa le inlocuiesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duminica dimineata, inainte sa pornesc am uit la tempratura :34 grade, dupa discutiile din sectiunea fabia, ma asteptam sa faca iar figuri (fabia face figuri atunci cand afara este cald). Dar surpriza a pornit normal si socul a stat foarte putin "tras".

Astazi cand sa pornesc , iar mi-a facut figura.

Mentionez ca masina e din 2003, eu am luat-o in 2007 noiembrie si in primii 2 ani nu a facut asa deloc. Filtrele si uleiul sunt schimbate de o luna , mereu le schimb la timp. Dar parca nu mai aud ventilatorul (injectia de aer secundar ) la pornire. Nu stiu daca trb sa porneasca mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia de aer secundar are loc aproape la fiecare pornire a motorului pentru a incalzi mai repede catalizatorul. Dimineata dureaza cel mai mult ca timp de functionare, dupa stationari scurte (cu motorul oprit), la pornire, injectia de aer secundar are loc foarte putin timp sau chiar deloc. Eu imi dau seama ca functioneaza dupa: consumul instantaneu (3.8 l/h), turatie (~1200 rot/min) si zgomotul din esapament. Toate astea dureaza maxim 30secunde dupa care turatia scade la 800-850 si consumul pe la 1.2 l/h (motorul fiind inca rece). Cu motorul cald (90grd) am 0.6 l/h la relanti.

Pe perioada cat dureaza injectia de aer secundar daca am clima pornita si/sau rotesc de volan, motorul nu mai merge rotund. Cumva iti ramane clima/AC pornit seara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , niciodata nu las clima pornita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei citi cu atentie postarile mele de la acea sectiune de Fabia vei intelege...nu mai explic inca odata...

Se poate scrie o carte din insemnarile mele de acolo si multi din "dilari" au inteles fenomenul din posturile mele...

In esenta la peste 26-28 de grade ai alt regim de pornire ( sunt mai multe trepte in ECU ). Din cauza asta merge ok cind ai pornit la 34 de grade.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu cu masina din semnatura, si era sonda lambda, dar aia aparea pe vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, inceaca sa schimbi bujiile si curata clapeta de acceleratie. Am avut aceeasi problema la un Golf 4 si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

S-a rezolvat problema, era Supapa EGR blocata. Aparea si pe Vag Com problema.

Acum Turatia la relanti la pornire este in jur de 1000 rpm si scade mai repede. La fel scade si consumul instant mai repede (de la 2l la 1 apoi dupa ce se incalzeste motorul la 0,7-0,6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alinradita88

Salut. Am si eu o problema. Mi sa intamplat o problema ieripe la 17:00. Am pornit masina, a pornit si a inceput sa aiba o trepidatie usoaraam incercat sa o accelerez si nu imi dadea voie. Dupa cateva incercari si-a dat drumu si a mers cum trebuie. Ce parere aveti sa fie de la clapeta????? Sa caut sa o curat cat mai repede?

Ma gandesc ca este clapeta prea murdara si nu se mai deschide bine.

Dupa asta si-a revenit, nu mai a facut figuri. Cam 30 de secunde a durat chestia astaa pornit, a trepidat putin dupa care si-a revenit. Asta a fost chestia, ca nu mi-a dat voie sa o accelerez. Deabia dupa 3 incercari s-a turat. Sa fie clapeta aia din interior murdara rau, si din cauza ca nu are cablu de de acceleratie se deschide greu din cauza mizeriei....

Tin sa spun ca este prima oara cand mi-a facut asa. Bujiile sunt schimbate zilele astea, filtrele la fel. Sa fie clapeta care nu eate curatata ? M-am uitat astazi la ea si in interiorul clapetei, aici in fata, cand dai furtunul de la aer jos este perfect curataCe sa fie???. Masina a fost cumparata din Germaniadeci nu cred ca a fost curatata pana acum.

 

Aline, ti-am mai spus-o si in alta parte, acum este ultimul avertisment : sau scrii corect, sau iti sterg posturile, indiferent de continut.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

To Gigibv: Salut. In legatura cu supapa  egr. Ce ai facut? ai inlocuit o? Sau  ai curatat o?

Modificat de aaandrei81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!