Jump to content

Golf 6 - Alarma si senzori de parcare


mangusta
 Share

Postare recomandată

Mai mult indeplineste functie de pornit motorul de la distanta si se descalifica din postura de alarma daca are nevoie de o cheie care sa stea in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    17

  • danb1974

    15

  • Rave

    14

  • The_Ego

    8

Pai daca stai si te gindesti un pic

 

Ca sa pornesti motorul e nevoie de o cheie. Daca ar fi asa de simplu sa-l pornesti fara cheie (gen dai o comanda pe can si gata) n-ar mai avea rost tot imobilizatorul, orice hot s-ar infige in mufa de diagnoza si ar porni masina dintr-o miscare.

 

Bun, deci e nevoie de o cheie care sa ramina in masina. Pai si atunci de unde atita siguranta, daca hotul stie unde sa caute cheia ti-a pornit masina. Numai daca inchizi toata alarma intr-o cutie blindata si o ascunzi te miri unde, sa fie mai greu de ajuns la cheia aia.

 

Dar de ce sa pornesti motorul din telecomanda? Cu riscul ca ai lasat-o in viteza si o gasesti proptita in masina din fata. Pentru precincalzire iti iei masina cu ceva de gen webasto, care e un sistem separat, incalzeste circuitul de racire si gata, rezolvat si motor cald si habitaclu cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ajunge doar cipul din cheie, nu trebuie toata cheia, si probabil exista un sistem de siguranta sa nu porneaca motorul daca ai lasat masina in viteza (nu sunt sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele mai multe ori, e vb de cip-ul care se pune pe langa contact....

 

alte alarme au un emulator, cu ajutorul caruia alarma poate pornii motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto este o optiune foarte scumpa, dar care nu poate sa fie inlocuita de astfel de alarme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... dar nici rau nu-ti este, cand porneste singurica si macar amageste un pic aerul...

 

altfel - montarea unui sistem Webasto nou - de la 1000 euro in sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva, din cite stiu este contraindicat sa stai pe loc cu motorul rece (din cauza ca motorul se incalzeste mult mai incet decit in sarcina, sta niste minute la rece si creste uzura).

 

Si da, luxul se plateste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pe masina anterioara si mergea chiar foarte bine. O porneam cu 10-15 minute inainte sa plec si vara aveam aer rece cand ma urcam in masina; iarna desi nu era cald cand ma urcam in masina se incalzea in 5 minute pe drum, nu in 10, asa ca tot era ok. Masina era 1.9 TDI.

Pe langa pornire venea si cu cateva alte chestii interesante: pager cu ecran pe care vedeam o groaza de chestii legate de masina, temperatura interioara, ce senzor a fost declansat, de cat timp am pornit motorul si alarma avea chestiile standard utile: ridicarea geamurilor automata, functie de gasit in parcari, oprirea motorului din pager si altele.

 

Eu o gasesc utila. Hai sa fim seriosi, daca vrea cineva sa fure masina, o fura si cu si fara alarma si o fura si cu si fara cheia ta in masina. Eu zic ca avantajele sunt peste dezavantaje. Singura problema este ca unele firme de Casco pot face figuri si pot refuza despagubirea masinii cand e furata pe motiv ca o cheie era in masina. Trebuie vazut exact la fiecare in parte lucrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma e ca sa-i incurce pe aia care sint specializati pe extras in liniste si in timp record accesorii de gen airbag, radiocd, orice se poate demonta in doi timpi si trei miscari si se vinde dupa aia cu citeva sute de euro bucata. Cel putin atita timp cit exista suficiente masini fara alarma, ca sa aiba ce opera. Mie mi-au operat radiocd-ul aparent fara sa deschida usile, doar un geam spart scos 4 suruburi scos mufe si larevedere. Acuma am alarma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma, in urma renuntarii la ideea cu pornitul masinii din telecomanda, am ajuns la viper 350 responder, care are pager, preavertizare, senzor de soc, un sistem de invatare a factorilor care genereaza alarme false si alte minunatii. Intrebarea ar fi daca sa mai pun si senzorul de perimetru sau nu. Senzorul declamseaza alarma daca detecteaza miscare im interiorul masinii, dar se aplica si daca sesizeaza miscare f aproape de ea, cum ar fi daca o alta masina trece la distanta f mica pe langa

Ma gandesc ca asta ar putea deranja vecinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mai bine fara. Am o masina pe langa bloc careia ii porneste mereu alarma din cauze nocunoscute...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de perimetru il vad util daca ai casa. La bloc, unde parcam ca micii pe gratar... Continuand ce a spus Rave, un vecin cu perimetru deranjant, s-a trezit dimineata cu vopsea aruncata pe toata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit un diy de montare senzori de parcare aftermarket din america( daca mai aveti diyuri cu asa ceva sa imi dati un pm) si am vazut ca la unele masini, pe partea stanga in spatele capitonajului se afla o centrala la care se pot lega senzorii.Exista acea centrala si la modelele de Europa sau le leg la lampa de mers cu spatele si aia e?

Tapatalked

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine senzorul de perimetru e setat la sensibilitate mica (e un potentiometru pe cutia alarmei), sa nu sara doar daca te uiti urit la masina sau bagi doar o mina scurt pe geam. Atita ca a trebuit refacut reglajul dupa nici 2 ani, incepuse sa sara aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit sa imi pun senzorii de parcare aftermarket.Montajul a decurs fara probleme , bara avea gaurile marcate sunt foarte multumit de rezultat.

Dupa montaj am pus vcdsu si am sters erorile care au rezultat din demontarea stopurilor.

Ulterior dupa ce am plecat cu masina am observat ca mi-a ramas aprins martorul de bec ars, are vreo legatura?

E posibil sa nu ii convina legatura electrica?m-am legat la switchul din stalpul staga spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai legat la unul din cablurile stopului, atunci masina simte un consum anormal pe acel bec (din cauza senzorilor care consuma in plus) si da eroare de bec ars. Cred...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu, care ar fi rezolvarea oare?

Tapatalked

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te alimentezi printr-un releu. Ai montat senzori OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceasta eroare in urma legarii senzorilor aftermarket la switchul pentru lampa de mers in spate

 

1 Fault Found:
01800 - Light Switch (E1)
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 213
                    Mileage: 113780 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2113.14.03
                    Time: 09:44:03

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 12.10 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF

Am sters eroare si reapare , o sa demontez sa verific pe acolo , alte sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu ce ai facut problema e la switchul de lumini.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia mai incearca odata acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

 

Vreau sa montez o alarma Viper 3901V pe Golful din semnatura. As vrea sa o fac singur (nu la un service) si aceasta din cauza ca vreau sa o leg cumva si cu un modul GPS pe care il am deja (GPS Traker TK103-A, o chinezarie dar care merge destul de ok).

 

Mai exact as vrea ca sa folosesc alarma viper sa-mi dea semnal la GPS traker si aceasta sa-mi trimita un SMS. La traker am mai multe intrari unde as putea sa leg alarma (intrare pentru usi deschise, intrarea pentru motor pornit). La alarma de unde as putea sa iau semnalul (o idee sigura ar fi sirena, cand pleaca sirena sa trimit un semnal si la traker).

 

O alta intrebare ar fi, unde sa le montez cel mai bine? In mod normal unde se monteaza alarma? De unde iau alimentare de 12V permanent, exista vreo siguranta rezervata pt asta?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti alarma viper pe can la masina cum se comporta,meriata montata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o alarma fara functii speciale, e foarte buna. Nu mi-a facut niciodata probleme, o am montata de dealer la achizitia masinii (a intrat in pretul de achizitie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!