Jump to content

EROARE DE FABRICATIE ?


peteru
 Share

Postare recomandată

Tot nu bate la 2UB ce am eu cu ce ai tu :-?

In fine.

Ca sa concluzionam asupra cazului, fuga chiar daca este iesita din parametri se poate regla si chiar destul de simplu.

@Catalin Emilian: cumva amvelopele despre care vorbesti tu sunt Bridgestone Turanza 205/55 R16? Daca da, sa stii ca am mai vazut anvelope dinastea uzate doar pe dinafara in dinti de fierastrau. Nu era mare lucru ca nu erau uzate mai mult decat pe interior sau pe mijloc insa incepusera sa faca zgomot in rulare.

Ca un caz hazliu, am gasit la unul tot anvelope dinastea dar puse invers fata de sensul de rulare :) . Aveau alea un zgomot de te scoteau afara din masina.

Eu am impresia ca prostiile astea de anvelope sunt predispuse la asa ceva. Mai stiu unele, Pirelli P6000, are cumnata-meu pe Octi1, R16, s-au uzat lafel in dinti de fierastrau pe dinafara chiar daca geometria este impecabila.

P.S. inca ceva: am vazut prin service-uri ca au tendinta sa iti faca presiunea in roti 2.2 bari. Gresit, mie mi s-au uzat anvelopele interior si exterior de la aceasta presiune. 2.3 este mult mai bine.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Cel de care vorbesc eu a facut cu masina in 3 ani peste 130.000km, probabil ca vorbeste de mai multe tipuri de anvelope. Atata timp cat schimba rotile intre ele nu sunt probleme. Cand masina a fost in garantie s-a dus la reprezentanta, unde i-a fost confirmat un defect ce nu poate fi remediat. Cei din Cehia i-au recomandat ceea ce am spus mai sus.

Persoana cu problema, are cunostinte temeinice de mecanica, omul are propriul service auto.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brrrr....

mi-e sa nu raman cu tic si sa ma uit sui la masina mea de cate ori e in parcare incercand sa vad distanta rotilor din fata..

nasol bre!.sorry pt probleme. pls...nu ne mai spune ca ne piere engagementul iar mie cand mi se pune pata nu mai iese:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin: eu nu stiu ce si cum i-a zis de la fabrica sa faca, dar stiu sigur ca in manualul de utilizare ei RECOMANDA permutarea rotilor fata cu spate odata la X km, nu stiu exact cati dar am sa ma uit in manual sa vad. Deci asta este regula generala pentru cresterea duratei de viata a anvelopelor, nu e doar pentru masina amicului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a tocit cauciucurile dinte de fierastrau...Fac zgomot si ma enerveaza si cand am dat jos sa echilibrez o roata am vazut ca era tocita mai mult pe interior. Asa ca m-a dus sa fac o verificare a directiei. o sa pun un scan al rezultatului dupa ce cobor sa iau hartia din masina.

Problema era ca tragea dreapta dupa reglaj. Am fost inapoi, a pus iar aparatul, iar valorile era putin gresite. A refacut si statea volanul putin stramb. dupa ce m-am plimbat nitel, m-am intors ca ma enerva. A refacut, volanul a revenit la drept, dar iar tragea dreapta(verificat pe mai multe tipuri de inclinatii ale drumului, si pe stanga si pe reapta). a mers mecanicul cu masina in proba. A facut din nou directia. Acum nu mai trage insa volanul il am inclinat spre dreapta. Sa incerc in alta parte? sa ma duc sa-l refaca? ma deranjeaza.

Aparatura e noua, marca bosch. Pentru cine stie zona e vorba de service-ul eka-trust de la podul inalt.Se numeste speed sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul o fi pus la semn de cel care ti-a montat tempomatul?

O poti face putin din volan si sau din directie.

Dupa cate stiu eu la unele modele de octavia 2 vasta parca 3 grade la dreapta atunci cand sunt perfect drepte rotile.

Ai zis ca initial cauciucul e tocat pe interir, nu cumva din acea cauza trage intr-o parte?

vezi ca au de selectat mai multe pe acle aparat inclusiv dimensiunea rotilor si la octavia 2 se face si pe spate unghiul si poate sa traga intr-o parte chiar si din rotile posterioare.

Eu cred ca pt aceasta operatiune cel mai indicat este dealerul, el stie din sutele de ocatvii 2 trecute pe acolo cum sta treaba la fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a tocit cauciucurile dinte de fierastrau...Fac zgomot si ma enerveaza si cand am dat jos sa echilibrez o roata am vazut ca era tocita mai mult pe interior. Asa ca m-a dus sa fac o verificare a directiei. o sa pun un scan al rezultatului dupa ce cobor sa iau hartia din masina.

Problema era ca tragea dreapta dupa reglaj. Am fost inapoi, a pus iar aparatul, iar valorile era putin gresite. A refacut si statea volanul putin stramb. dupa ce m-am plimbat nitel, m-am intors ca ma enerva. A refacut, volanul a revenit la drept, dar iar tragea dreapta(verificat pe mai multe tipuri de inclinatii ale drumului, si pe stanga si pe reapta). a mers mecanicul cu masina in proba. A facut din nou directia. Acum nu mai trage insa volanul il am inclinat spre dreapta. Sa incerc in alta parte? sa ma duc sa-l refaca? ma deranjeaza.

Aparatura e noua, marca bosch. Pentru cine stie zona e vorba de service-ul eka-trust de la podul inalt.Se numeste speed sau ceva de genul.

Mergi pe str.Armasi,sunt foarte priceputi baietii de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar au aparatura veche.. oricum, am vorbit la cei care mi-a facut directia si au zis ca o sa ma trimita la eka-trust(pe cheltuiala lor), deoarece snt partenerii lor. Daca tot nu iese o sa ma duc la atanasiu acolo unde zici tu. Stiu ca sunt meseriasi, dar ma gandesc ca nu au aparatura de ultima generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ceva noutati legate de cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu...ultima data i-am pus sa-mi puna volanul drept.Dupa asta, la inceput se simtea ca trage putin dreapta. In timp s-a estompat sau m-am obisnuit eu. o sa ma duc sa refac geometria cand voi schimba cauciucurile(vine iarna si schimb rotile) intrucat oricum cauciucurile astea vor parasi masina definitv dupa acest sezon.

O sa revin cand vor aparea noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!