Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Da , m-am grabit , am observat ulterior , oricum nu cumpar momentan

Voi mai scana dupa ce fac iar plinul , nu cred ca mai apare pana atunci , probabil potentimetrul senzorului , in pozitia superioara are o intrerupere mica pe pelicula de carbon

Am sters erori , nu au mai aparut decat cele de pe RNS datorate update-ului si una noua pe incalzire scaun fata sofer , am sters-o si pe aceea

Dar am pus incalzirea in timp ce scanam , era scaunul rece , poate nu i-a placut ca am intervenit la butoane in timpul scanarii

09 Central Electrics

    System description: BCM1 2.0
    Software number: 4H0907063BD
    Software version: 0100
    Hardware number: 4H0907063D
    Hardware version: H12
    Serial number: 00000001222476
    Long coding: 26001011D13401010021000300005D0C431C470806010241000000020000

    Subsystems:
        System description: WWS    110811
        Software number: 7P0955119 
        Software version: 0020
        Hardware version: 31
        Serial number: 90243400110914144227
        Long coding: 004DBD

        System description: RLFS        
        Software number: 7P0955559D
        Software version: 0011
        Hardware version: H09
        Serial number: 10235317           
        Long coding: 025223

        System description: E1 - LDS    
        Software number: 7P6941431 
        Software version: 0031
        Hardware version: H04
        Serial number: 00000000001409110445

    Trouble codes:
        01855 - Left front seat temperature sensor Electrical error in circuit
            Intermittent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu e din cauza ca nu i-a placut ceva... e problema la senzorul de temp al rezistentei de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut probleme inca , probabil era timpul sa apara si acolo ceva

La mine incalzirea ptr scaunul soferului se activa automat la pornirea masinii daca a fost ON inainte de oprirea masinii

Si se dezactiveaza automat dupa cateva minute

La fel daca o pornesc manual prima data , se dezactiveaza singura

Doar daca o repornesc eu manual dupa ce se opreste singura , ramane activa pana o opresc

Nu am verificat niciodata daca asta e o setare sau e o eroare , ptr mine acele cateva minute au fost suficiente sa imi fie bine

La scaunul pasagerului si cele din spate e totul normal , le pornesti si raman pornite pana opresti , nu pornesc singure la pornirea masinii

Deci probabil la mine e aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc uneori la fel cu incalzirea de la scaunul soferului. O pornesc imediat dupa ce pornesc masina, dar se dezactiveaza singura in cateva secunde. Nici dupa alte incercari tot nu ramane activa. Trebuie sa opresc motorul si abia apoi functioneaza corect.

Eu unul am observat ca acest comportament ciudat se intampla de regula cand masina sta cateva zile parcata (eu as face o asociere cu faptul ca poate se descarca bateria si nu duce imediat un consumator asa mare ca incalzirea in scaun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e regula ce am scris , nu e aleator si doar la scaunul meu

Am oprit masina cu incalzirea pornita , la repornire e activa - dupa cateva minute ( probabil 5 nu am fost atent niciodata ) se opreste singura - daca o repornesc ramane activa tot timpul - pentru mine a fost perfect cum e acum ptr ca nu uitam pornita caldura sa transpir

Am oprit masina cu incalzirea oprita , la repornire e inactiva - daca o pornesc , dupa aceleasi cateva minute se opeste singura - o repornesc si ramane pornita tot timpul

Deci nu e o eroare cauzata de ceva aleator ci ori o setare ori o eroare de programare a softului

Si comportamentul este indiferent de nivelul de incalzire setat

Nu am observat vreodata probleme sa nu incalzeasca sau sa nu asculte comenzile de on off si intensitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica cu obd11 si chiar poti seta intervale de timp, de exemplu eu am setat 10 minute dupa care trece la nivelul urmator inferior (2 linii), dupa alte zece minute trece la cel mai scazut nivel (o linie).

In general se rup niste fire acolo (pentru ca sunt prea scurte si stau in tensiune oarecum, daca o persoana e foarte grea sau sare in scaun le rupe imediat) si se pot relipi/prelungi fara probleme, doar ca trebuie dat jos scaunul si demontat sezutul. Eu am sa fac operatiunea asta in vara caci am fost "super destept" si m-am urcat cu picioarele pe scaun ca sa curat panorama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar atunci ca si la mine e o setare , imi place asa cum e

Nu stiu daca sunt greu ptr scaunul asta , 90kg , sper sa mai tina ca nu am timp de demontat

In rest nu e niciun pericol la alt scaun

In timp o sa mai studiez si eu ce stie PBD11 , sta in torpedou cuminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!