Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Pai aia e problema, ca nu e tot una 100k km sau 500k km ( sau poate chiar mai mult ) :) 

Adevarul e ca cine face multi km/an, nu tine masina mai mult decat garantia deobicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la o vârstă și experiență în care nu mai cred neaparat orice așa ușor. Fiecare își urmărește propriul interes. 

 

Multi specialiști recomandă ei chestii pentru că au un interes vădit în asta. Mai am un mecanic pe tik tok ce recomanda schimbarea distribuției pe lanț la Touareg din 60 în 60k km sau maxim 3 ani că se duce. La fel și cutia și tot. Evident el având service de așa ceva. 

 

Eu am avut parte un pic și de sistemul din US, acolo există încă mulți oameni dar mai ales mecanici care jură că dacă nu schimbi uleiul la fiecare 3000 de mile (5000 km) îți distrugi mașina. Că uleiul long life e doar o chichiță de marketing, ei nu recomandă așa ceva. 

 

Cand le-am zis că în europa lumea schimbă cum scrie la carte (anual sau 15k km) au rămas mască. Cum? 12000 mile cu un ulei? Dezastru! Distrugi motorul! Mașina aia o poți arunca la gunoi după 5 ani! 

Eu cu dieselul meu cu 300k km (nu touareg) ce se schimbau odată la 20k km fără nici o problemă, nu consuma dram de ulei.

 

 

Adevărul e că greu de navigat prin interesele tuturor. Da, producatorul mașinii are interesul să îți iei alta nouă, dar totuși dacă îți va pică cutia la 300k km tot nu te vei mai atinge de brandul ăla și ei știu asta. Cel mai mare dușman al lor e costul nu longevitatea, toți le-ar face tancuri dacă ar putea, dar contabilii au putere mai mare decizie așa că se fac compromisuri, plastice, ieftineli. 

 

Și eu clar voi dori împrospătarea uleiului din cutie când ajung la 200k să zicem (dacă o voi mai avea) dar nici s-o fac la 60k nu mi se pare mare afacere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, manu144x said:

 

Multi specialiști recomandă ei chestii pentru că au un interes vădit în asta. Mai am un mecanic pe tik tok ce recomanda schimbarea distribuției pe lanț la Touareg din 60 în 60k km sau maxim 3 ani că se duce. La fel și cutia și tot. Evident el având service de așa ceva. 

 

Cine, Daniel din Hidisel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, tot îmi apar mai mulți. 

 

El e rezonabil, 200k km, e ok, pe acolo am de gând să fac si eu o împrospătare totală a mașinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa e si recomandat, 180-200km km e ok pt distributie.

Uleiul la cutie ar fi recomandat pe la 100-120k km.

Uleiurile de la cutie transfer/diferentiale, sunt destul de ieftine, nici nu merita sa nu fie schimbate mai des. Cantitatea e mica. Eu as zice tot asa, 80-100k km maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul la diferentiale si cutia de transfer , maxim 60k , crede-ma ca nu vrei sa-ti pice unu din astea. In rest de acord, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

S-a facut si revizia de 315.000 km la Nurvil Toyota

15.000 km - 9 luni de la ultima revizie

Schimbat toate filtrele ( toate MANN - cel de polen = FP 2847/1 ) si 8L ulei - tot Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00

Uleiul vechi era complet negru negru ( de culoare , sa nu fim considerati rasisti )

Si lichid frana de data asta ca au trecut mai mult de 2 ani

La ulei motor mai aveam o gradatie , deci consumul de ulei este ok ptr km astia , la fel a fost si la revizia trecuta

Nu exista scurgeri de ulei dupa lucrarea de schimbare a distributiei de acum 2 ani , totul curat si uscat in zona si pe scut

Am fost cu rezervorul aproape gol , range 100 km , maine fac si plinul

La scanare a aparut o eroare pe senzor pompa motorina = scurt

Au sters toate erorile

Nimeni nu a stiut sa imi spuna de ce , cum si ce exact - decat ... o lasam asa si vedem ulterior

Nu am avut niciodata probleme cu plinul , cu afisarea consumului , range , etc

Oricum in curand fac ITP-ul si mai fac atunci o scanare , daca nu mai apare o trecem la evenimente ozn si ne vedem de drum

Daca apare cica se schimba cu tot cu pompa si OE e undeva pe la 2400 lei iar Conti la jumatate dar nu era la niciun furnizor azi

REVIZIE 315.000 KM.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi e prima data cand la pornirea motorului linia de la rezervor nu s-a miscat si a ramas pe minim

Iar pe afisaj a aparut eroarea Fuel tank - Workshop

Ceva aprox ca aici dar cu workshop in loc de service vehicle

error-fuel-tank-sytem-v0-pc37wygyikwb1.j

Ieri tocmai am facut plinul pana la click , ca intotdeauna

Dupa ce am pornit de pe loc si s-a miscat putin masina si-a revenit , acul s-a dus la maxim si in timpul unui drum dus intors la Pitesti nu a mai aparut intreruperea si eroarea

Miercuri am ITP-ul si montarea scutului

O sa vad atunci ce solutii exista si ptr problema asta care pare a fi de la senzorul rezervorului , probabil trebuie schimbat

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul 2 e cel care cedeaza in 99% din cazuri.

ADica cel din al doilea compartiment, nu cel principal de pe pompa

o diagnoza te lamureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e accesibil din interior sub bancheta spate ?

E ok ptr citire erori si alte info o unitate OBDeleven Next Gen ptr Android pe telefon ?

Nu vreau sa o utilizez pentru setari ca nu ma pricep

Multumesc pentru informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sub bancheta spate. OBD11 e foarte ok si practic.

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK , multumesc , am comandat pe site-ul oficial versiunea simpla Next Gen fara credite

La cat costa nu merita sa ma rog de altii mereu

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine luai un thinkDiag. aveai avantajul ca merge pe toate marcile auto cunoscute... si unele mai necunoscute. cu diagnoza la nivel profi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi doar ptr masina mea o sa il utilizez si cel mai probabil doar ptr informatii , nu pentru setari

Nu am timp nici sa invat mare lucru la masina asta , cine mai are timp de alte marci ... e loc ptr toti

Nu stiu , parca trece mult prea repede timpul , nu inteleg pe cei care spun ca se plictisesc , nici in 10 vieti nu as apuca sa ma plictisesc o zi la cate sunt de invatat

Multumesc ptr info

Toata stima ptr toti care ajuta pe acest forum , mereu am apreciat , asa ca e singurul forum pe care intru in afara de al meu

👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant , am rasfoit si eu putin netul sa inteleg

Sub fiecare scaun spate ( dreapta si stanga ) este un disc decupat in mocheta pe unde ai acces la un capac spre rezervor

Cel cu probleme este senzorul din spatele scaunului soferului ?

Stanga :

7L0919673D

https://www.autodoc24.ro/vdo/10586747

Dreapta

7P0919673H

https://www.autodoc24.ro/vdo/9439506

Si probabil trebuie sa merg la service cu rezervorul spre minim sa il poata extrage de acolo fara sa imi stropeasca toata masina cu motorina

In imagine e un senzor scos din spatele scaunului soferului deci stanga

 

a11.jpg

a22.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o serie de sasiu te ajut cu codurile exacte

 

exemplu: la un 7P 2016

 

image.thumb.png.8f975854c6ae91be23a4e4e18d187535.png

 

 

in dreapta este pompa electrica si senzorul 1. In stg este doar pompa venturi cu senzorul 2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVGZZZ7PZCD022227

Multumesc

Deci senzorul 4 din poza marcat in lista = left este cel cu probleme

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor stanga - cod nou 7P0 919 673 J

 

 

banuiesc eu ca este cel din stanga, o diagnoza ne va spune mai exact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , voi face miercuri la ITP , apoi si eu acasa cand vine interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am primit de la OBD11 , pun doar erorile

Imediat merg si la ITP si scanez si acolo

Nu am sters nimic

 

OBDeleven data log

Date: 2024-04-24 12:26

    VIN: WVGZZZ7PZCD022227
    Car: Volkswagen Touareg
    Year: 2012
    Engine: CRCA
    Mileage: 316920 KM

08 Air Conditioning

    System description: Klima 4 Zonen
    Software number: 7P6907040BA
    Software version: 1203
    Hardware number: 7P6907040BA
    Hardware version: H20
    ODX name: EV_AirCondiFront
    ODX version: 004001
    Long coding: 361600B870

    Trouble codes:
        U111300 - Function limitation due to received malfunction value
            Intermittent
---------------------------------------------------------------
17 Dashboard

    System description: Kombi
    Software number: 7P6920880P
    Software version: 0239
    Hardware number: 7P6920880P
    Hardware version: H13
    Serial number: 6581809115930339
    ODX name: EV_KombiUDSRBVW526
    ODX version: 001013
    Long coding: 132733002A000008000004

    Trouble codes:
        B103E1B - Fuel gauge sensor 1 Resistance too high
            Intermittent

---------------------------------------------------------------
18 Parking Heater

    System description: Standheizung
    Software number: 7P0963272C
    Software version: 0241
    Hardware number: 7P0963272C
    Hardware version: H23
    Serial number: 20110819145613
    Long coding: 114200

    Trouble codes:
        01317 - Instrument cluster control module Please read DTC
            Intermittent
---------------------------------------------------------------
19 Gateway

    System description: GW-CAN-L-MOST
    Software number: 7P6907530C
    Software version: 5202
    Hardware number: 7P6907530A
    Hardware version: H08
    Serial number: 00000000239828
    ODX name: EV_GatewVW526UDS
    ODX version: 001006
    Long coding: 000D077500

    Subsystems:
        System description: Batt_Sensor 
        Software number: 7P0915181A
        Software version: 0140
        Hardware version: H07
        Serial number: 00000000005650457270

    Trouble codes:
        U140B00 - Energy management active
            Intermittent
---------------------------------------------------------------
53 Parking Brake

    System description: EPB
    Software number: 7P0907801F
    Software version: 1201
    Hardware number: 7P0907801F
    Hardware version: H51
    Serial number: A118280008A
    ODX name: EV_ParkbA7
    ODX version: 000006
    Long coding: 01040100

    Trouble codes:
        C10E329 - Electro-mechanical parking brake motor Implausible signal
            Intermittent
---------------------------------------------------------------
5F Multimedia

    System description: H-BNT-EU
    Software number: 7P6035670K
    Software version: 0934
    Hardware number: 7P6035670A
    Hardware version: H45
    Serial number: 478I 0B7560303
    Long coding: 010100050040C3ED01010B0E00000003F00401010000000000

    Subsystems:
        System description: EUR 2018    
        Software number: 7P6060884K
        Software version: 2601

        System description: DU8 SV Touch
        Software number: 7P6919603 
        Software version: 0045
        Hardware version: H26
        Serial number: VWZ8Z9L7800CEM     

        System description: DU8 SV Touch
        Software number: 7P6919603 
        Software version: 0045
        Hardware version: H26
        Serial number: VWZ8Z9L7800CEM     

        System description: CD-Database 
        Software number: 8R0060961 
        Software version: 1886

    Trouble codes:
        03276 - Checking software version management
            static
        03157 - Function restriction due to communication interruption
            Intermittent
        03623 - Release code faulty
            static
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe din erori sunt legate intre ele, sterge-le fara probleme. Eroarea cu senzorul am avut-o si eu acum vreo 2 ani, mi-a aparut de vreo 2 ori, am sters eroarea si totul a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e senzorul 1, cel de la pompa.

 

cod  7P0 919 673 K

daca desfaci , o sa ai nevoie si de garnitura 8E0 919 133 B

potentiometrul are o zona unde nu mai face bine contact scala, e clasica treaba acolo (scala + cursor )

Posibil sa mai mearga mult si bine, posibil sa mai dea erori si pe viitor.

 

 

la navigatie ai facut un update de soft si nu s-a introdus si noul cod de instalare, nu afecteaza nimic.

 

totul e ok, putine erori.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru explicatii

Momentan nu umblu la senzor dar am retinut despre ce e vorba si voi comanda pe viitor senzorul si garnitura , sa fie

Am gasit la noi in tara garnitura FEBI BILSTEIN si senzor VDO

Cel de la Nurvil au spus ca nu au schimbat niciodata asa ca nu vreau sa fiu iar experiment ptr ei

Voi sterge maine toate erorile

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!