Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

@mariusmsx pai... obrazul subtire cu cheltuiala se tine. 

 

E cam 220-250 de lei litrul de ulei hidraulic. De ce intra 15l... nu stim, vezi manualul. 

Vezi ca in deviz n-ai cei 9l de ulei pentru motor. 

 

Cauta alt service. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai solicitat schimb ulei motor si consumabile sau schimb ulei cutie automata si grupuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, mariusmsx said:

Salutare! Priviti mai jos oferta de schimb ulei si consumabile la touare7p 245cp 2012. Ziceti si voi o parere... Eu am ramas blocatDeviz+Estimativ+9626+12_09_2023-Stan+Marius (1).pdf

E un pret f ok cu OE-uri

Plus ca nu e oferta de schimb ulei si consumabile , aia suna a revizie

E oferta de schimb ulei la cutia de viteze , cutia de transfer si diferentiale

Care e cu totul alta poveste

Uleiul OE e foarte scump

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din cutie pare scump. La 15L cred ca folosesc metoda flush, adica sa spele cutia gen, si dpmdv nu prea e indicat, eu n as face asa. As schimba doar prin metoda gravitationala, cat scoti ata umplii, dupaia faci nivelul. In rest preturi decente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un schimb de ulei gravitational de ex, niciodata nu vei goli cutia/convertizorul de ulei, deci nu vor intra niciodata cei 13L dryfill.

Pana si la un DSG normal intra vreo 5-6L de ulei la schimb, darmite la un Aisin, cum e pe Touareg.

Sigur au mai fost colegi pe forum care au schimbat gravitational sa ne spuna cati litri intra.

Sunt 100% convins ca pentru cei 15L ofertati schimbul e cu flush, ceea ce nu e indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, acidone77 said:

La 15L cred ca folosesc metoda flush, adica sa spele cutia gen,

Flush înseamnă ca se schimba uleiul cu un aparat care se conectează la conductele răcitorului de ulei, împingând ulei nou si scoțând ulei vechi. Nu se face nicio spălare. Prin acesta metoda se înlocuiește tot uleiul din cutie, dar prezintă unele dezavantaje printre care posibila contaminare a uleiului nou cu alte tipuri de ulei (aparatul respectiv poate fi folosit la diverse cutii de viteze la care se folosesc tipuri diferite de ATF).

La schimbul gravitational se golește doar uleiul din baia cutiei. Rămâne uleiul vechi din convertizor si din răcitor. Unele cutii au bușon de golire si la convertizor dar din cate știu nu este cazul Aisin-ului de pe 7P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca daca au utilizat doar 7L , la mine asa au schimbat , doar din baia cutiei , nu s-au atins de uleiul vechi din convertizor si din racitor

Ca e bine sau rau , habar nu am

 

Nurvil - 31-08-2022 - 15.761 lei - 2.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun service intreg la cap nu recomanda inlocuirea uleiului prin metoda flush.

Se recomanda doar metoda gravitationala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, EEXCALADE said:

In manual gasiti o singura procedura ,e bine de respectat.

Care este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, tavitara said:

Ca e bine sau rau , habar nu am

Este bine. Daca vrei sa împrospătezi uleiul in poporație mai mare, mai faci un schimb la scurt timp după primul sau faci schimburile mai des. Metodele astea sunt mai sigure dar mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa studiez putin ca nu ma pricep la mecanica auto si functionare cutie viteze

Uleiul pus nou in baia cutiei se amesteca in timp cu cel vechi aflat in convertizor sau raman in compartimente separate complet ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce faza ... nu ma asteptam

In acest caz schimbarea normala a uleiului din baia cutiei se traduce de fapt ca o reimprospatare a cantitatiii totale de ulei prin mixarea celui nou cu cel vechi

Probabil numai prin 2-3 schimburi succesive la scurt timp poti spune cu adevarat ca ai schimbat uleiul la cutia asta de viteze

Demoralizant la cat costa uleiul OE ptr cutia asta ...

Multumesc de info

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte e o operațiune care nu ai de ce să o faci mai des de 1-2 ori în viața mașinii, cu excepția cazului în care tractezi constant sau faci offroad constant.

 

E o cutie foarte fiabilă și rezistentă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate generaliza așa. Depinde de ce se înțelege prin viața mașinii. Depinde si de perioada cat este păstrata mașina. Sunt persoane care își schimba mașina la 2 ani. Alții tin mașinile si 10 ani sau chiar mai mult. Depinde si de cați km se parcurg in aceste perioade. In general mașinile din clasa asta ajung sa parcurgă un număr foarte mare de kilometri. Unele vor atinge si jumătate de milion chiar daca multe din acestea vor parcurge jumătate sau mai mult din km respectivi "cu spatele." Nu in ultimul rand, depinde de fiecare in ce stare tehnica dorește si este dispus sa își mențină mașina. Dincolo de politicile eco ale producătorilor de cutii fără mentenanța / cu ulei lifetime (fără sa menționeze cum se traduce viata respectiva in ani si km), multi specialiști in cutii cu convertizor recomanda reviziile la fiecare 60000 km sau 5 ani pentru menținerea in stare optima. Dar bineînțeles, la urma urmei, fiecare face ce vrea cu bunurile si cu banii săi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viata masinii inseamna cat timp motorul functioneaza , iar acest motor face linistit milionul de km cu o mentenanta corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai despre asta e vorba, ca o mentenanta corecte implica si schimburi de ulei la cutie, cutie transfer, diferentiale, etc... care sunt marcate "lifetime". Niciun ulei nu e lifetime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e , il improspatam la fiecare 100.000 km sa fie fresh

Cand ajung la 500.000 km apoi la 1.000.000 km o sa va spun concluziile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durata de viata a unei masini, asa cum e gandita de producator, e de cca 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e tot una daca in aia 10 ani faci 10k km pe an sau 80-100k km pe an :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul spune ca durata de viata este de 10 ani. Nu mentioneaza numarul de kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!