Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Da , m-am grabit , am observat ulterior , oricum nu cumpar momentan

Voi mai scana dupa ce fac iar plinul , nu cred ca mai apare pana atunci , probabil potentimetrul senzorului , in pozitia superioara are o intrerupere mica pe pelicula de carbon

Am sters erori , nu au mai aparut decat cele de pe RNS datorate update-ului si una noua pe incalzire scaun fata sofer , am sters-o si pe aceea

Dar am pus incalzirea in timp ce scanam , era scaunul rece , poate nu i-a placut ca am intervenit la butoane in timpul scanarii

09 Central Electrics

    System description: BCM1 2.0
    Software number: 4H0907063BD
    Software version: 0100
    Hardware number: 4H0907063D
    Hardware version: H12
    Serial number: 00000001222476
    Long coding: 26001011D13401010021000300005D0C431C470806010241000000020000

    Subsystems:
        System description: WWS    110811
        Software number: 7P0955119 
        Software version: 0020
        Hardware version: 31
        Serial number: 90243400110914144227
        Long coding: 004DBD

        System description: RLFS        
        Software number: 7P0955559D
        Software version: 0011
        Hardware version: H09
        Serial number: 10235317           
        Long coding: 025223

        System description: E1 - LDS    
        Software number: 7P6941431 
        Software version: 0031
        Hardware version: H04
        Serial number: 00000000001409110445

    Trouble codes:
        01855 - Left front seat temperature sensor Electrical error in circuit
            Intermittent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu e din cauza ca nu i-a placut ceva... e problema la senzorul de temp al rezistentei de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut probleme inca , probabil era timpul sa apara si acolo ceva

La mine incalzirea ptr scaunul soferului se activa automat la pornirea masinii daca a fost ON inainte de oprirea masinii

Si se dezactiveaza automat dupa cateva minute

La fel daca o pornesc manual prima data , se dezactiveaza singura

Doar daca o repornesc eu manual dupa ce se opreste singura , ramane activa pana o opresc

Nu am verificat niciodata daca asta e o setare sau e o eroare , ptr mine acele cateva minute au fost suficiente sa imi fie bine

La scaunul pasagerului si cele din spate e totul normal , le pornesti si raman pornite pana opresti , nu pornesc singure la pornirea masinii

Deci probabil la mine e aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc uneori la fel cu incalzirea de la scaunul soferului. O pornesc imediat dupa ce pornesc masina, dar se dezactiveaza singura in cateva secunde. Nici dupa alte incercari tot nu ramane activa. Trebuie sa opresc motorul si abia apoi functioneaza corect.

Eu unul am observat ca acest comportament ciudat se intampla de regula cand masina sta cateva zile parcata (eu as face o asociere cu faptul ca poate se descarca bateria si nu duce imediat un consumator asa mare ca incalzirea in scaun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e regula ce am scris , nu e aleator si doar la scaunul meu

Am oprit masina cu incalzirea pornita , la repornire e activa - dupa cateva minute ( probabil 5 nu am fost atent niciodata ) se opreste singura - daca o repornesc ramane activa tot timpul - pentru mine a fost perfect cum e acum ptr ca nu uitam pornita caldura sa transpir

Am oprit masina cu incalzirea oprita , la repornire e inactiva - daca o pornesc , dupa aceleasi cateva minute se opeste singura - o repornesc si ramane pornita tot timpul

Deci nu e o eroare cauzata de ceva aleator ci ori o setare ori o eroare de programare a softului

Si comportamentul este indiferent de nivelul de incalzire setat

Nu am observat vreodata probleme sa nu incalzeasca sau sa nu asculte comenzile de on off si intensitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica cu obd11 si chiar poti seta intervale de timp, de exemplu eu am setat 10 minute dupa care trece la nivelul urmator inferior (2 linii), dupa alte zece minute trece la cel mai scazut nivel (o linie).

In general se rup niste fire acolo (pentru ca sunt prea scurte si stau in tensiune oarecum, daca o persoana e foarte grea sau sare in scaun le rupe imediat) si se pot relipi/prelungi fara probleme, doar ca trebuie dat jos scaunul si demontat sezutul. Eu am sa fac operatiunea asta in vara caci am fost "super destept" si m-am urcat cu picioarele pe scaun ca sa curat panorama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar atunci ca si la mine e o setare , imi place asa cum e

Nu stiu daca sunt greu ptr scaunul asta , 90kg , sper sa mai tina ca nu am timp de demontat

In rest nu e niciun pericol la alt scaun

In timp o sa mai studiez si eu ce stie PBD11 , sta in torpedou cuminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

S-a facut si revizia de 330.000 km la Nurvil Toyota

15.000 km - 7 luni de la ultima revizie

Schimbat toate filtrele ( toate MANN - cel de polen = FP 2847/1 ) si 8L ulei - tot Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00

Nu exista scurgeri de ulei dupa lucrarea de schimbare a distributiei de acum 45.000 km , totul curat si uscat in zona si pe scut

A trebuit demontat scutul de tabla de la motor , cel de la cutie a ramas pe loc

Trebuie sa plec 2-3 saptamani , cand revin am programat curatare EGR si clapete ca s-au facut 30.000 km de la ultima curatare si am simtit in unele dimineti tremurat

Service-ul liber , rapid , cat am baut un ceai verde si am stat de vorba cu prietenii de acolo , s-a si terminat

1500 lei

20241030_141600.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Patanie

inainte sa plec in concediu , apare mesajul service now - revizie dupa nici 10 k km . Ok , sunt mecanicu , programare totul ok, insa dupa revizie si cu 2 zile inainte de plecare vad pata de ulei sub masina . Sunat mecanicu dus masina , verdict curge pe la busonul de golire desi s-a schimbat garnitura cu una noua tot curge - cica capac baia de ulei trebuie schimbat ca e dintr-un material destul de subtire si zona in care preseaza garnitura busonului s-a deteriorat- binenteles casi  timpul presa si o solutie de moment ( pana la intoarcerea in tara si voi schimba ce trebuie ) a fost cu un buson de Ford ( nu mai stiu ce model ) care are o garnitura de cauciuc ( a trebuit taiat din lungimea filetului ) care a sigilat perfect. 

Poate ajuta pe cineva , poate nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat. Stiu ca exista vreo 2 sau 3 tipuri de garnituri la baia de ulei, din cupru, tabla si parca ceva cu cauciuc in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

ma poate ajuta cineva cu tipul de ulei pentru grupul fata + grupul spate + cutie transfer pentru aceasta masina si codul suruburilor de umplere + golire de la cutia de transfer?

Touareg 7p - 2011 - 
WVGZZZ7PZBD011916

 

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai 4XMotion, astea sunt codurile:

 

Diferential fata:  G052145S2  0.85L
Plug: 0AA409057 x4               
Diferential spate: G052145S2  0.9L
Cutie transfer:    G052536A2  0.85L
Plug: 0BU301125 x2               

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc adidas.

Nu este 4motion.

merita sa pun ulei din comert , altceva decat OEM?

Masina are 140k absolut reali.

Ma bate gandul sa fac totul in sistem DIY deoarece detin gara cu groapa.

Ma gandeasc ca si la cutie sa ii schimb uleiul tot cu ceva nonOEM.

Am un passat b6 cu dsg si am deja vro 3 schimburi de ulei la cutie facute cu Febi si totul este ok pana acum, e adevarat si faptul va la 40k il schimb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE , cum sa pui Febi in cutie la 7P ?

La fel la grupuri ca doar nu il schimbi anual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, diferenta de pret este de aproape 5-6 ori per litru. Nu vad ce ar putea sa dauneze un ulei nonOEM care respecta norma.

Pe youtube toti cei care il schimba in sistem DIY folosesc altceva decat OEM.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE adica

Sigur faci cum doresti , e masina ta , posibil sa nu ai probleme pe Youtube

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In diferentiale poate mai merge dar in cutia de transfer nu as pune. Eu am pus OEM ca n-au fost exagerat de scumpe si se schimba la 60-80 mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In diferential + grupuri voi pune OEM, iar un cutie ma risc cu febi care respecta norma.

vedem ce iese

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ai dreptate.

voi pune uleiuri originale in grupuri+cutie transfer pentru a nu avea probleme.

 

 

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de bine de Febi in cutii, eu am pus Liqui Moly si schimba perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat uleiul de gupuri + cutie transfer pe ORIGINAL.

le voi schimba in sistem DIY si dupa ce desfac pe acolo voi schimba si uleiul in cutie dar acolo clar nu voi alege original din cauza pretului.

nu vreau sa deschid o polemica aici dar lucrez in domeniul transportului si firma unde activez detine service auto pentru camioane + 100 camioane flota proprie.

uleiurile OE sunt facute de marii fabricati si puse doar in ambalaje originale.

😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici tu nu crezi ca difera doar ambalajul

Dovada ca unde nu a fost nevoie de cantitate mare , deci ti-ai permis , ai luat OE

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 27.03.2025 at 17:32, Sor1neL a scris:

Am comandat uleiul de gupuri + cutie transfer pe ORIGINAL.

le voi schimba in sistem DIY si dupa ce desfac pe acolo voi schimba si uleiul in cutie dar acolo clar nu voi alege original din cauza pretului.

nu vreau sa deschid o polemica aici dar lucrez in domeniul transportului si firma unde activez detine service auto pentru camioane + 100 camioane flota proprie.

uleiurile OE sunt facute de marii fabricati si puse doar in ambalaje originale.

😂

Expand  

In acest caz de ce nu pui AM peste tot ? 😉 Iesi muuuuult mai ieftin mai ales ca alegi sa faci DIY .

Ce inseamna mai scump ( daca OE inseamna siguranta ) ?

Modificat de Baxxon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!