Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

On 25.01.2017 at 18:21, romytaxy a scris:

"o am de 1 an de zile , am facut 60.000 k" deci tragi de ea nu gluma!!

Sa revenim DACA esti un vanzator corect ii spui potentialului client si de cate ori ai umflat cauciucurile(ipotetic)dar daca ii spui ca nu i ai facut nimic la masina deja nu e ok(sa nu aud"sunt consumabile')pt.ca si astea tot interventii la masina sunt/da dovada ca ai avut grija de ea.

Asa zici unei masini care face km pe autostrazi in strainatate , se trage de ea mergand nu ?! Bine , nu  mai continui discutia ca e offtopic ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Deci din ce am citit pe aici si nu numai aici am dedus ca motorul nou disel de 177 cp cuplat la un Dsg ar fi ideal plus daca se poate sa fie si Highline ar fi de vis...

Caut o asemenea masina intr.un buget de 15000 euro.

Dar deocamdate doar tepe pe la masinile dun Cluj.

Am verificat un VIN de la o masina dat prin SMS si era de la o alta albastra aceeas configurare....sau VIN pus in anunt si 280.000 reali. Exemplele ar mai fi.

Ma tot uit de vreo 3 zile si la TSI cred ca la consum in oras nu depasesc decat cu vreo 2-3 l motorina pe vremea asta.

Sant fan disel pot spune dar am avut 1 an un leon tsi mic de 1.2 / 105 cp . Strict ok pt oras....

Masina merge preponderent in orasul asta sufocat de masini dar asta este.

Care aveti dintre voi benzinare mari pana 200 cp  ce ma sfatuiti sau o parere .

Multumesc anticipat de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca o sa mergi preponderent in oras ( Cluj, din cate am inteles ) nu merita motorul diesel. Pe vreme rece se incalzeste foarte greu, pt ca nu ai cum sa il tii in sarcina in trafic aglomerat, iar DPF -ul, EGR -ul si turbina vor avea doar de suferit. Parerea mea este sa te orientezi spre un benzinar, 1.8 tsi sau chiar 1.4 tsi. 

Si cu 15000 EUR adus acasa iti gasesti lejer  in Germania la un handler serios, o masina corecta cu putini km si istoric garantat, macar stii ce ai luat, stai linistit si nu le dai satisfactie jmecherilor ca au mai fraierit pe cineva. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ceea ce a spus bfor, mai putin partea cu incalzitul!

Diesel-urile au ptc si incep sa bage caldura cam de la 1 min max 2 din momentul in care ai pornit masina. E adevarat ca nu-ti baga ca si cand ai avea apa la 90 dar se simte. Pe cand la benzina avem colegi pe forum care, din cauza incalzirii deficitare, si-au facut retrofit la ptc.

Uite aici: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, nu stiu ce sa spun...nu am mai avut masina pe benzina de la un passat 3....de acum 20 de ani, si ala se incalzea repejor. Nu ma refer atat la partea cu caldura pe care o baga in masina instalatia de climatizare, si la incalzirea efectiva a motorului si rularea lui in parametri cat mai aproape de optimi. Eu vad la colegii de serviciu care au masini pe benzina, cat de repede se duce apa spre 80-90 grade, pur si simplu din cauza randamentului mai mic al motorului pe benzina fata de cel diesel ( adica, benzina arsa se transforma  in procent mai mic in lucru mecani, si putin mai mult in caldura,  fata de motorul diesel ), si cel putin motoarele moderne pe benzina, stiu ca au un management mult imbunatatit al incalzirii motorului, inclusiv prin trasee mei multe si mai alambicate ale circulatiei apei ).

Se poate lua in calcul, la cei ce se plang de incalzirea lenta a benzinarelor, disfunctionalitatea termostatelor, etc...

Poate gresesc, dar e parerea mea....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@23axn ceva mai devreme am fost si eu cu intrebari pe aici si pana la urma am ales 1.8 tsi. De incalzit, cat sa dea caldura in masina, temperatura la apa se ridica repede. Puterea e foarte ok, pentru depasiri in siguranta eu consider arhi-suficient. Bonus - ai cuplu de la 1500 rpm. Personal nu iti recomand 1.4 tsi, la greutatea masinii eu am vazut ca nu e deloc ok in afara orasului.

Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt pentru ca o am de prea putin timp. Pana la 70k istoricul vw spune ca nu a papat decat ulei si filtre. Dar poate e altcineva pe aici cu 1.8 tsi care stie mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, imads a scris:

@23axn ceva mai devreme am fost si eu cu intrebari pe aici si pana la urma am ales 1.8 tsi. De incalzit, cat sa dea caldura in masina, temperatura la apa se ridica repede. Puterea e foarte ok, pentru depasiri in siguranta eu consider arhi-suficient. Bonus - ai cuplu de la 1500 rpm. Personal nu iti recomand 1.4 tsi, la greutatea masinii eu am vazut ca nu e deloc ok in afara orasului.

Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt pentru ca o am de prea putin timp. Pana la 70k istoricul vw spune ca nu a papat decat ulei si filtre. Dar poate e altcineva pe aici cu 1.8 tsi care stie mai multe.

mersi,

scormonesc forumul in continuare , nu prea sant 1.8 sau 2.0 tsi in toate mintile 

ala de 211 cp ia cam 12-13 in oras

ala 1.8 nu este numa dsg si ajunge aproape la acelas consum

ce remarc ca TSI sant mult mai dotate

 

10 minute în urmă, imads a scris:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu Golf6 1.4TSI si se plange de faptul ca se incalzeste ffff greu.... chiar si in oras in trafic. Si cel putin la golf 1.4 TSI  e problema cu lantul ca la un moment dat incepe sa huruie. Daca e acelasi motor tragi singur concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minute în urmă, Manuel N. a scris:

Am un coleg cu Golf6 1.4TSI si se plange de faptul ca se incalzeste ffff greu.... chiar si in oras in trafic. Si cel putin la golf 1.4 TSI  e problema cu lantul ca la un moment dat incepe sa huruie. Daca e acelasi motor tragi singur concluziile.

Cred ca nu sant aceleas motoare.....

poate golful 7 de 150 cp dsg e mai okin varianta disel.....am un vecin si e nultumit de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

 

am urgent nevoie de un sfat de la voi .

vreau sa cumpar aceasta masina https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-2014-2-0tdi-dsg-xenon-inmatriculata-ro-ID7CvXV.html

stiti careva ceva despre acet user ?

la anul ala nu cred sa aiba km dati inapoi .

ce ar mai trebui sa verific ?

\merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara faptului ca e samsar ? :) Verifica-le bine daca nu vrei sa te arzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zice ca accepta verificare unde vreau.

sa ascunda ceva atat de bine ? incat sa nu depisteze aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scris dotari pe care nu le vad:

- Sound sistem profesional;

- Computer bord color multifunctional;

- Parbriz incalzit;

Personal, cand vad un anunt ca asta si cu FULL OPTIONS in coada...nu ma tenteaza.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vedeti careva ceva care sa merite va rod sa-mi dati de stire dispun de cam 13.000 euri.

am logan nu stiu ca sa verific nici la asta daramite la passat sunt noob in domeniu.

si de asta mie frica de vreo teapa uffff.

nici aici pe forum nu am vazut pe nimeni sa vanda cam ce vreau eu.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul o sa il primesti de la reprezentată.....

Ei cam vad tot sau pot vedea legat de km....

Si Inspectia estetica cine o vede...

Si pe dedesubt la fel sa se uite...

Plus nu stiu dar pot face proba si mai ales la cutiile automate mai sânt experți dintre ai lor....

Servisare regulată sa fie ok

Sa ne spui si noua.

Nu esti singurul care sta cu pungă de bani si nu gaseste o masina cinstită. 

Spor la cautari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze, parca, nici pachetul nichel nu il are.

Poate e o masina ok, trebuie verificata. Cam multe minciuni, de care, macar,  poti profita la o negociere.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snapisrl Despre userul respectiv pot sa-ti spun ca am urmarit si eu de ceva timp masina asta listata de el si pe autovit: https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-4x4-2014-177cp-2-0tdi-dsgxenon-inmatriculata-4motion-ID7HRV1.html. M-a mirat faptul ca alte masini dispareau, dar a lui inca rezista de ceva timp pe site... Asta m-a facut sa cred ca e posibil ceva in neregula cu masina, ceva e un pic prea bine ca pret/dotari/km... Passatul tau ceva neajuns e posibil sa aiba, dar nu neaparat - trebuie verificat exact originea, actele de la proprietarul anterior, pretul de achizitie, povestea care ti-o spune, cum o spune, si verificarea amanuntita.

Daca vrei sa verifici masina si nu te pricepi, in Bucuresti ai Autotest - faci un test complet si iti spun aia ce a fost revopsit, daca are urme de accident, suduri, verificare frane, jocuri, unghiuri, dyno cu grafic de putere si transmisie, noxe... Iti spune exact in ce stare e masina. Costa cativa bani, dar stii ca nu pierzi mai mult.

Imi amintesc atunci cand mi-am luat Golful (tot de la un samsar btw) l-am verificat la Autotest in Vitan parca; chiar inaintea mea era un tip cu sotia foarte entuziasmati cu un Seat Altea rosu, asteptau rezultatul. Eu am vazut ca ii lipsea stopul de frana de la luneta, si fata aluia de la care voia s-o cumpere, si personal nici n-o duceam la test; dar nu i-am zis nimic - s-a lamurit singur cand a primit rezultatul :) Masina avea lonjeroane sudate si fusese rasturnata :) Am urmat eu si masina mea a avut scor 93% si toti parametrii in verde (rezultat confirmat si in urmatorii 7 ai de folosinta si complimentele primite de la diferiti mecanici care i-au facut revizii). Deci dai cativa bani la verificare, dar pleci fie impacat si sigur pe masina care o cumperi, fie eviti o teapa mare. 

Deci, in locul tau, pe langa verificarile ochiometrice sa iti dai seama daca uzura e mai mare decat spun km, as face o verificare completa la Autotest cu dyno si toate alea. 

Personal, de cateva luni urmaresc piata ca sa-mi fac o idee, si am ajuns la concluzia ca cel mai bine ar fi sa merg in Germania sa cumpar de-acolo de la ceva dealer mai de incredere (gen autohus.de sau reprezentante buyback).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snapisrl si inca ceva, cu verificarea doar la reprezentanta fara condus de cineva care stie masina sau un dyno...

Am fost acum cativa ani cu un prieten tot la Bucuresti dupa un Seat Leon 2.0. Totul parea OK, era persoana fizica, cumparat din reprezentanta din RO, istoric in reprezentanta, cei din reprezentanta au dat verdict bun la masina, au spus doar ca tb schimbata o bucsa sau ceva de genul.

Am condus-o si eu ca aveam golful 1.9 tdi si cam stiam cum tb sa mearga un tdi PD, si mi s-a parut clar puturoasa, ceva nu era OK cu turbina, nu avea nerv nici cat a mea... Am vorbit intre noi si ne-am decis sa vedem cat ar costa reconditionare turbina si am decis ca merita suma de achizitie plus eventuala reparatie la turbina... A sperat sa pice totusi un pic mai tarziu, dar nici nu a ajuns cu masina la Iasi ca a picat - limp mode pana acasa :)... Partea buna e ca reparatia a costat exact cat calculasem noi dinainte, dar a stat vreo doua sapt cu masina abia cumparata pe tusa.

Atunci am invatat ca rezultatul reprezentantei a fost fix banana... :) Pt istoric daca e facut in reprezentanta, e OK, dar pt starea reala a masinii tb rulata de cunoscator al marcii si motorului sau Dyno.

Modificat de Samy Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samy Manole are dreptate....cu reprezentanta. poate nu sint extremi de atenti cu anumite detalii

este si la Bucuresti  Autotest care din cate am inteles sant ok....au  o gramada de teste 

in Cluj am auzit numai de bine de ei...vorba aia....^^Dai un ban da stai in fata^^.

o mai duci la reprezentanta  istoric si ce mai fac ei la verificare in vederea achizitiei...

sigur per ansamblu mai scoti 300 euro din buzunar in plus dar sti ceva

 

Modificat de 23axn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarasi vin si spun, asa cum am facut-o si mai sus...masinile astea doua prezentate sunt superbe la prima vedere...insa mi se pare  ca sunt mai ieftine ca in Germania...unde mai pui si deplasarea incolo, cazarea plus drumul inapoi, deci, ceva e cu semnul intrebarii ? sa-ti arate documentel de achizitie din Germaina, si daca vanzatorul de acolo i-a scris pe factura numarul de km, e in regula...si tb verificata f f bine, asa cum au scris si colegii, o chestie care poate trece neobservata intr-un test de 5 km poate aduce costuri suplimentare destul de mari...

Si, apropo, pt motor de 2 l, masina de 2 -3 ani,  cu schimb distrubutie la 210.000 km reglementat de producator, schimbata distributia in reprezentanta la 160.000 ? iarasi miroase a ceva putred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu stapaniti ff bine fenomenul eu zic sa nu va mai dati cu presupusul ca asa "cred eu" sau asa mi se pare mie !! Decat sa ajutati omul mai rau il bagati in ceata !! La Cffb, Cfgb, Cffd au fost probleme la pompele apa . La aprox 1/4 masini (personal cred ca procentul este mai frecvent) acestea au cedat intre aprox 120k - 180k km . Daca pompele au fost schimbate in reprezentanta se poate observa ca masina a intrat cu reclamatie referitoare la pierdere antigel . Si daca tot s-a demontat distributia e clar ca s-a montat una noua !! , ceea ce nu poate insemna decat un plus !! si nicidecum ceva putred la un lucru nou .

PS .Si cand vrei sa dai 13mii pe o masina acasa si inmatriculata al carei pret in .de e 15mii cel putin nu vad de ce sa iti mai faci probleme ... .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toti pe care i.am întrebat  au mașinile pe firma aduse si de acolo spun că TVA-ul nu il plătesc si rezultă că masina e mai ieftina va in Germania Belgia sau Franța pe site-urile de profil din țările respective.

Risca cumpărătorul de buna credinta (cum as fi eu) sa plătesc ceva luând o masina in aceasta situatie....ce am cumparat pana acuma erau de la persoane fizice.

O fi la toate asa ,in situația în care masina e ok din restul punctelor de vedere  ? adica ei castoga Tva...si atat

Si mai am o intrebare la cunoscători....

Exista diferente mari intre cele din Germania și Belgia, Olanda sau Franța. 

Mersi anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as pune Franța în coada listei....francezi sunt cam ca italienii, mai sentimentali, nu le prea pasa de mașini. 

La ce drumuri au olandezii și cât de civilizat este condusul acolo,  as lua mașină de Olanda cu ochii închiși dar, este doar opinia mea.

Personal, am avut doar mașini din germania (de firma)și am fost foarte mulțumit de cum au fost intretinute.

E și chestie de șansă. ..noroc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi, nu mai scrieti " opinia mea ", " asa cred eu " sau "asa consider eu " ca se supara dnul skodita si ne cearta ... deci, daca masinile sunt  mai ieftine cu doua mii decat pretul din afara, si mai au si kilometrajul mai mic decat cel netrucat de pe masinile cu provenienta sigura de afara,  nu ar trebui sa ne facem probleme, nu ? Doar sa ne bucuram ca am facut o afacere buna ....Mai mai mai !

Modificat de bfor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!