Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Ms pt info! Dar eu vreau doar sa stiu nivelul de echipare, dotarile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, andy_beb said:

Ms pt info! Dar eu vreau doar sa stiu nivelul de echipare, dotarile!

Nu ai cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe forum cineva care, in limita timpului disponibil iti poate oferi aceasta informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, identitate78 said:

Este pe forum cineva care, in limita timpului disponibil iti poate oferi aceasta informatie.

Stii cumva nickname-ul? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mesageria. Ti-am trimis emailul lui.

Nick-ul nu il mai stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andy_beb said:

Stii cumva nickname-ul? Ms

 amoukl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, cascadoru said:

 amoukl

Ms, i-am dat mesaj privat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate decoda VIN si sa afli exact ce dotari are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, as vrea sa va intreb daca sunt variante de Passat B7 2.0 TDI 140 CP euro 5 2012 care din fabrica sa fie fara sistemul cu Ad-Blue la DPF ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acuma am un Sharan DSG  2011 2.0 TDI 170 CP care ii cu Ad-Blue si urmeaza sa imi iau si un Passat manual 2012 2.0 TDI 140 CP  care din cate am vazut nu ii cu Ad-Blue, care spuneti voi ca ii cea mai  recomandabila / fiabila  varianta, cea cu Ad-Blue sau cea fara Ad-Blue ?

Modificat de dom79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. As dori sa imi schimb masina, si as dori sa stiu si eu care este diferenta intre passat b6 si b7. Motorul de 105 cai, motorina este capabil sau cam puturos. As dori sa o achizitionez din germania, sau si de aici, dar ma gandesc la nr. de km ( 2011-2013, buget pina in 10.000euro). Daca are prea multi, imi este teama ca trebuie sa bag bani in ea, daca are prea putini cine stie cati are in realitate si tot trebuie sa bag bani in ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic B7 este doar un facelift (mai amplu) al lui B6.

Pentru un mers obisnuit fara reprize sportive, motorul de 105 CP este OK. 

La o masina 2011, rulajul real va fi de pe la 190000 de km in sus. Majoritatea sunt pe leasinguri operationale, cu rulaj anual obligatoriu prin contract (care poate fi de 35000 pe an sau 60000 pe an). 

Teoretic distributia trebuie facuta la 210000, dar in majoritatea cazurilor a fost facuta mai repede din cauza pierderilor de lichid de racire pe la pompa de apa. 

Cauta una cu istoric verificabil, apare chiar si o schimbare de bec (evident facuta la dealeri autorizati). Daca are rulajul in jurul a 200000, teoretic ar trebui sa apara deja schimbarea de distributie, posibil de kit ambreiaj la manuala sau de volant la DSG, EGR schimbat (o alta problema comuna), discuri si placute etc. Pe langa cele uzuale de ulei / filtre, care in Germania se fac la 30000 km.

Bafta!

P.S. Bani va trebui sa bagi in orice masina second-hand. Anvelope dedicate sezonului, asigurari, combustibil, consumabile, interventii neplanificate. Masina este o cheltuiala. Daca tu crezi altfel, esti intr-o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Nu sunt intr-o eroare deoarece am o masina si stiu ce inseamna. Ma refeream la faptul ca are mai multi km decat in realitate si poate nu a fost intretinuta corespunzator, si aici nu ma refer la consumabile.

Spre exemplu, tu de unde ai luat masina. 

Ce consum ai la ea, si cam cati km. faci zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o din Germania, de la un dealer mediu. A fost pe leasing operational la o companie, la directorul lor tehnic, cu contract de 35000 km / an, am verificat-o atat la hartii cat si mecanic pana la ultima saiba, totul corespunde, masina se vindea cu garantie (era un SH pentru piata din Germania, nu export only) dar am renuntat la ea contra unei reduceri aditionale.

Asta a fost la jumatatea lui februarie (8 luni) si am facut de atunci in jur de 20000 km. Rulajul zilnic nu are relevanta, am facut drum de 2000 km dus-intors in 5 zile, sau a stat masina 14 zile cat am fost in delegatie peste ocean...  Consumul mediu dat de sprintmonitor este de 7.42, aproximativ jumatate oras / jumatate exterior. Merg tare si nu menajez deloc masina, sunt nervos cu pedala :), am clima pornita non-stop pe auto si toamna-iarna-primavara (sub 7-8 grade) folosesc cu incredere Webasto.

Ssunt multumit de cosum si de masina. Am avut si minime de 4.5% mers ca pensionarii cu 80-90 pe drum drept, dar si maxime de 11% in minunatul Bucuresti sau Cluj. 

Am facut distributia + revizie, am luat roata de rezerva si cric, covorase de cauciuc si portbagaj, am luat anvelope de iarna. Alte investitii nu au fost. A mai dat niste erori pe ici colo dar nu s-a confirmat nimic.

In viitor posibil sa o dau, am schimbat jobul si am o masina de clasa similara ca masina de serviciu cu drept de folosire in scop personal, nevasta nu se impaca cu dimensiunile dar deocamdata e in familie dar face km putini.

Acum back on topic la problema ta:

Poti extrapola rulajul real coroborand istoricul service (cel din baza de date) cu cartea service (care ar fi bine sa nu aiba toate stampilele de aceaiasi culoare si sa fie scrisa cu acelasi pix, semnata de acelasi mecanic de ex).

Pe baza datelor utilizatorului din brief poti afla multe chestii despre masina (eu de exemplu am primit copie dupa contractul de leasing operational :), am dat mana cu utilizatorul ei): vezi cine a condus-o, iti cam poti da seama cum a fost condusa si intretinuta in cei 30000 de km dintre doua revizii...

Este important sa casti bine ochii, ca sa nu casti apoi portofelul. Poti gasi si in Romania masini cu rulaj real, la mine a fost o conjunctura sa ajung in De sa o iau de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspunsul detaliat. Bine inteles ca o sa casc ochii, ca de aia ma si informez. Pe mine ma framanta altceva in momentul asta. Ca ar trebuie sa vand o masina din 2007 care merge excelent si care are 140k, pe una care este mai noua cu 4-5 ani si mai multi km. Dar cred ca pina la urma daca km sunt reali, nu este o problema prea mare, tinand cont cum se circula acolo, ca am fost si am vazut. Una este traficul din minunatul Buc. si alta este traficul de acolo. Nu poti compara 100k de km in buc cu 100k km. in germania. Eu merg doar 18km dus intors in fiecare zi aproape, iar in concediu pot sa ajung si la 6000, depinde acuma. Dar am un amic in germania si mi-a zis sa caut la privati nicidecum la autohaus ,deoarece sunt detinute de x natii, si se mai fac magarii. Acuma o sa vad ce si cum. Nu vreau sa imi vand masina si dupa aceea sa ma zgarcesc din cauza bugetului, si sa am probleme cu ea. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2016 at 7:17 PM, Rico76 said:

Salutare. As dori sa imi schimb masina, si as dori sa stiu si eu care este diferenta intre passat b6 si b7. Motorul de 105 cai, motorina este capabil sau cam puturos. As dori sa o achizitionez din germania, sau si de aici, dar ma gandesc la nr. de km ( 2011-2013, buget pina in 10.000euro). Daca are prea multi, imi este teama ca trebuie sa bag bani in ea, daca are prea putini cine stie cati are in realitate si tot trebuie sa bag bani in ea. 

B7 are alt motor, se pare ca mai fiabil, alta chiulasa &co Probabil mai bine cumperi un B7 2011 cu 200 mii decat un B6 2010 cu 100 k

18 hours ago, Rico76 said:

 Eu merg doar 18km dus intors in fiecare zi aproape,

vei avea un consum de 7 % , iar daca ai face 28 km s-ar stabiliza pe la 6-6,3 motor CFFB (103kw)

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce motor sa imi aleg. Ori unu de 105 cai ori de 140. Despre cutie imi explica si mie cum este cu cea automata. Cate trepte are, cum este cea dublu ambreiaj sau simplu, si cam cat ar costa ambreiajul. Nu prea ma dau in vand dupa automata, dar parca as incerca sa vad cum este. Cea cu 6 trepte se prezinta ok?

Ps. Am citit in rubrica despre cutia de viteze si cred ca o sa raman pe manuala, cea automata este prea complicata/costisitoare, p[rea multe probleme. Sau poate ma insel. 

Modificat de Rico76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste macar 20-30 de pagini aici:

Vei stii dupa aceea cu exactitate despre probleme si la ce sa te astepti.

Daca nu ma insel exista si un versus 105 vs 140CP pe aici pe forum.

L.E. Ca parere personala, fiind limitat la 10.000Eur implica si mai multa atentie in a stabili exact ce iti doresti(permiti) si sa iei o decizie ce nu se va dovedi paguboasa in viitor. Mult succes!

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Poate sa imi ofere cineva informatii privind dotarile pt masina asta : WVWZZZ3CZCP002842

? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2016 at 4:55 PM, andy_beb said:

Ms, i-am dat mesaj privat!

Vezi mai sus. Nici macar ultima pagina nu o citesti?:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit despre DSG, mi-a trecut. Raman la maneta :))) . Este mai simplu si fara batai de cap. Acum astept sa vedem ce se intampla cu taxa auto si supra acciza la combustibil. Daca le scoate, schimb masina, daca nu, raman cu asta, ca la cat costa GPL-ul este mai ieftin decat cat o sa fie motorina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.10.2016 at 9:15 PM, Rico76 said:

...sa vand o masina din 2007 care merge excelent si care are 140k, pe una care este mai noua cu 4-5 ani si mai multi km. ...

Sincer nu văd niciun motiv să schimbi masina dacă e cum spui. Eu am dat vechea mașina deoarece avea peste 300000 si începea să pape cam multi bani....

On 01.11.2016 at 3:48 PM, yuk said:

vei avea un consum de 7 % , iar daca ai face 28 km s-ar stabiliza pe la 6-6,3 motor CFFB (103kw)

Asta cu ce formula magica ai calculat?? Dacă face cei 28 de km în trafic la ora de vârf în București nu prea o să vadă el sub 7. De fapt B7 2.0 tdi la mers în trafic de oraș va avea peste 7 consumul in condiții normale de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!